لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل شهر راز، پروژه ای لوکس در قلب شهر شیراز
هتل شهر راز، پروژه ای لوکس در قلب شهر شیراز

هتل شهر راز، پروژه ای لوکس در قلب شهر شیراز

شیراز یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی ایران است. این شهر هر ساله در مناسبت های مختلف، با حجم زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی رو به رو می شود. اسکان گردشگران نیز به مسئله ای مهم تبدیل شده است.
همچون دیگر کلانشهر های ایران، در شیراز نیز هتل های زیادی در حال ساخت هستند که می خواهیم در ادامه به یکی از آنها بپردازیم.

پروژه هتل شهر راز شیراز در زمینی به مساحت 26 هزار مترمربع در حال ساخت می باشد. این پروژه دارای کاربری تجاری است که بخشی از آن به هتل اختصاص داده شده است. هتل شهر راز دارای 105 باب اتاق است که امکان اقامت برای 220 نفر را فراهم ساخته است. هتل شهرراز از موقعیت مکانی بسیار خوبی در خیابان رودکی شیراز نیز برخوردار است. هتل چهار ستاره شهر راز شیراز با پیشرفت فیزیکی 80% در آینده ای نه چندان دور میزبان مهمانان خواهد بود.

دیگر هتل های معروف شیراز

در کنار هتل شهر راز شیراز، هتل‌های پنج‌ستاره شامل هتل بزرگ شیراز، هتل زندیه شیراز و هتل چمران شیراز از محبوبیت بسیاری در بین گردشگران برخوردارند. شما می‌توانید تمام هتل‌های شیراز را در وب سایت ایران هتل بررسی کنید. فرقی نمی‌کند هدف از سفر شما به شیراز، حضور در یک دوره آموزشی ضمن خدمت است یا یک سفر تفریحی و ماجراجویانه به قلب تاریخ. در هر صورت اگر اقامتگاه خود را با دقت کافی انتخاب کنید، خاطره خوشی از سفر خود به شیراز خواهید داشت. رزرو هتل ‌های شیراز در وب سایت ایران هتل در زمان و وقت شما صرفه جویی می کند. می‌توانید با درج تاریخ های ورود و خروج خود در شهر شیراز، اتاق های در دسترس را برای هر هتل مشاهده کنید. اطلاعات مربوط به خدمات و امکانات هتل ها کمک می کند تا واقع بینانه تر به رزرو اتاق بپردازید و رضایت بالایی از اقامت خود داشته باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل 3 ستاره در تهران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر