لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> سفر با کشتی کروز
سفر با کشتی کروز

سفر با کشتی کروز

برای کسانی که از سفری همراه با ماجراجویی لذت می برند، یک سفر دریایی شاید انتخابی عالی بنظر نیاید. اما کشتی های تفریحی شکلی منحصر بفرد از مسافرت را ارائه می دهند و می توانند پر از ماجراجویی و داستان های خاطره انگیز باشند.
برخلاف انواع دیگر سفر، سفر با کشتی تفریحی به شما این امکان را می دهد که در میان مناطق هیجان انگیز گردش کنید، جایی که سفر شما تمام و کمال تبدیل به سیاحت می شود.

چرا کشتی های تفریحی تمام هیجانی که یک مسافر ماجراجو نیاز دارد را تامین می کند؟

1. کشتی های تفریحی سفرهایی منحصر بفرد ارائه می دهند

در حالیکه با کشتی تفریحی از مکانی به مکان دیگر سفر می کنید، مجموعه ای از چیزهایی را می بینید که توریست های معمول دیگر نمی بینند. هنگامی که روی عرشه نشسته اید، توسط اقیانوس پهناور و طبیعت خیره کننده احاطه شده اید، در این حال نیاز دارید چشمانتان را برای تماشای چشم اندازهای متحیر کننده و حیات وحش نفس گیر باز نگه دارید.
کشتی های تفریحی همچنین شما را به چند مورد از خارق العاده ترین مکان های جهان می برند، چه اقیانوس هند باشد یا آمریکای جنوبی، آفریقا، آبدره های نروژ، دریای کارائیب یا مدیترانه یا شاید سفری دریایی به دور دنیا.
با وجود شرکت هایی که پکیج های گردش دریایی و رزرو هتل متعدد برای شما ارائه می کنند، قطعا ماجراجویی بیشتری نسبت به زمانی که فقط به یک مقصد سر بزنید خواهید یافت.
2. کشتی های تفریحی گردش های کنار ساحلی بیاد ماندنی ارائه می دهند
cruise
سوار بر کشتی تفریحی نه تنها تجربه ای در میانه ی دریا خواهید داشت بلکه می توانید از آن بیرون جسته و کاوشی در مناطق ساحلی داشته باشید. با پهلو گرفتن کشتی تفریحی تان در یک بندرگاه، شما شانس گشت و گذار در مناطق محلی آنجا را پیدا می کنید.
بسیاری از فراهم کنندگان کشتی های تفریحی، برنامه های گشت و گذار منظمی را برگزار می کنند. اما اگر ترجیح می دهید، می توانید برنامه ی سفر روزانه ی خود را داشته باشید و تمام مناظر دیدنی که در لیستتان هست را ببینید. برای لذت بردن بیشتر از این گردش ها، برنامه ریزی بیشتری قبل از پیاده شدن از کشتی تفریحی تان داشته باشید. در این صورت، فرصت دیدن هر چیزی که می خواهید را خواهید داشت، شاید حتی امکان مشارکت در یک فعالیت ماجراجویانه را نیز داشته باشید!
3. کشتی تفریحی مکانی عالی برای ملاقات با افراد جدید است
cruise
جاذبه ی بزرگ دیگر برای مسافران ماجراجو این موضوع است که شما می توانید هنگامی که در کشتی تفریحی هستید با افراد جدید ملاقات و معاشرت کنید. با وجود افراد زیادی که در تجربه ای یکسان مشارکت دارند، شما در شُرُف آشنایی با افرادی همفکر و مشابه در این نوع از سفر خواهید بود.
حداقل یک بار تجربه اش کنید!
cruise

اگرچه سفر با کشتی تفریحی اغلب گردشی کُند بنظر می آید که تمام کاری که انجام می دهید آفتاب گرفتن است، اما حقیقت این نیست. کشتی های تفریحی در واقع سیاحت کردن از مکان هایی در دنیاست که تابحال بازدید نکرده اید، تجربه ی فرهنگ های جدید، کشتی سواری در میان اقیانوس و ملاقات با افراد تازه است و اینها مواد لازم و فوق العاده ای برای یک ماجراجویی خاطره انگیز می باشد.
اگر تا بحال به جزیره ی کیش سفر کرده باشید حتما گردش با کشتی را نیز تجربه کرده اید. در غیر اینصورت پیشنهاد ما به شما این است که درنگ نکنید. هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و حرکت کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
آيا اين مجتمع، جذاب ترين مجتمع تفريحی شهر لاس وگاس است؟
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر