لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> ده رستوران برتر در بوداپست مجارستان
ده رستوران برتر در بوداپست مجارستان

ده رستوران برتر در بوداپست مجارستان

رستوران های بوداپست، به عنوان یک معماری های پر زرق و برق شهر به شمار می روند که بسیار نیز قابل تحسین و تاثیرگذار می باشند. پایتخت مجارستان نه تنها در میان بهترین ها در قاره اروپا قرار دارد، بلکه به دلیل داشتن غذاهای خیابانی فوق العاده اش و غذاهای محلی با طعم های مختلف اش نیز به خود می بالد. از غذاخوری های شیک گرفته تا غذاهای خیابانی بی نقص اش، در اینجا به معرفی ده رستوران برتر در بوداپست می پردازیم:


اونیکس

با وجود سرآشپز خلاقی مانند آدام مسزاوس، به راحتی قابل درک است که چرا اونیکس تنها رستورانی در مجارستان است که دو ستاره میشلین را از آن خود کرده است. اونیکس که در مجاورت کافه مشهور جربئیود قرار دارد، غذا های خوش مزه و فوق العاده ای را سرو می کند که به عنوان “طعم های مجارستان با سیر تکاملی رو به جلو” توصیف می شوند.

Onyx

افراد می توانند از دو منوی شش گزینه ای موسوم به “درون مرز های ما” و ” فراتر از مرز های ما” انتخاب کنند که اولی بر روی تولید غذاهای داخلی و بومی و دومی بر رویکردهای نوین پخت تمرکز دارد. توجه داشته باشید که حداقل از دو هفته قبل یک میز رزرو کنید.

مرکز شهر کستس
Costes Downtown

مرکز شهر کستس، با داشتن یک ستاره میشلین در سابقه خود، یکی از پیشتازان در غذا خوری های با کیفیت بالا در بوداپست به شمار می رود. آشپز های مشهور میگل ویرا و تیاگو ساباریگو غذا های هنری تهیه شده از مواد خوراکی تازه را که در یک آشپزخانه آزاد تهیه می کنند، سرو می کنند.

Costes Downtown
هوشمندانه سفر کنید. ما توصیه می کنیم که این رستوران را به دلیل داشتن یکی از منوهای خوشمزه اش انتخاب کنید. صدف های سرخ شده با سیب زمینی شیرین و پرتقال یک پیش غذای خوش مزه است، در حالی که استیک راسته گوشت که حسابی خشک شده است نیز یک وعده غذایی عالی در این رستوران به حساب می آید. همچنین یک مجموعه استثنایی از شراب های مجارستان در این رستوران وجود دارد و سر پیشخدمت مجرب و مامور ارائه شراب در رستوران برای کمک به شما در انتخاب یک شراب عالی و بی نقص در دسترس می باشد.


خاویار و بول
Caviar & Bull

این رستوران که در مرکز شهر قرار دارد و توسط ماروین گواچی آشپز اهل مالت ساخته شده است، به اندازه مرکز شهر سطح بالایی دارد.
این رستوران که در هتل کورینتیا قرار دارد، منوی گسترده ای از غذاهای اصیل را عرضه می کنند و غذاهای اساسی مجارستانی مانگالیسای خوک، فویی گرس، پاپریکا و شراب توکاج می باشند.
مشتاقان خاویار پنج گزینه مختلف برای انتخاب در پیش روی دارند که با بلینی و خامه ترش سرو می شود.

رستوران خاویار و بول با مهارت بسیار دقیق خود و غذاهای امروزی شان، به یکی از بهترین نقاط غذاخوری در بوداپست تبدیل شده اند.

کونیوبار و رستوران
منوی کونیوبار که در اصالت خود قابل تحسین است، برخلاف دیگر رستوران هایی است که شما در پایتخت مجارستان پیدا می کنید.
منوی این رستوران که در تهیه آنها از کتاب ها الهام گرفته شده است، هر دو هفته یک بار تغییر می کنند، با سوپ کدو تنبل محبوب هری پاتر و پودینگ کریسمسی الهام گرفته از کراکر های مغزی که به عنوان گزینه های قبلی در آن خدمت می کنند. درون این رستوران نیز تم کتابخانه ای دارد، با قفسه هایی پر از آثار ادبی که دیوارهایش را پوشانده اند.

پاپریکا
رزرو آنلاین هتل، با وجود اینکه اغلب مملو از توریست ها است و کمی قدیمی به نظر می رسد، اما از جمله بهترین رستوران های ارزان قیمت مجارستان به شمار می رود. بخش عمده ای از غذاهای محبوب محلی مانند گوولاش، گوشت گاو و گوشت گریل شده خوشبختانه برای سال ها در منوی این رستوران نگه داشته شده اند. این رستوران افسانه ای که ارزان قیمت و با نشاط است، یک مقدمه عالی برای دنیایی از غذاهای مجارستانی برای افرادی است که پول اندکی دارند. فقط هنگام سفارش دادن، مراقب باشید. در مورد اندازه وعده های غذایی شوخی نمی کنیم، این چیزی است که این مکان برای آن معروف است.


توروکمز
Törökméz

توروکمز مکانی است که باید برای صرف یک صبحانه عالی در بوداپست به آنجا بروید. این کافه دنج که توسط مسافران اداره می شود در تمام روز صبحانه سرو می کند. قهوه عربی، املت، نان تست با آووکادو وکاسه ای از آکایی در بین انتخاب های منو قرار دارد. این رستوران که در کنار قلعه بودا و جدا از شلوغی قرار دارد، مکانی عالی برای صرف چاشت یا یک قهوه بعد از ظهری می باشد. هر چیزی را که شما دوست داشته باشید به بهترین نحو ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بورس گاستروبار
Bors GasztroBár

رستوران بورس گاستروبار که در کنار خرابه های میخانه زیمپلا واقع شده است، ممکن است امروزه یکی از اصلی ترین گزینه های غذاهای خیابانی در قاره اروپا باشد. مشتریان برای دو چیز به اینجا می آیند- سوپ و باگوتی. منوی سوپ آن همیشه در حال تغییر است و ترکیب جالبی از طعم ها را در خود دارد که شما را مجبور می کند که باز هم به اینجا برگردید. جالب است به این نکته اشاره کرد که این رستوران به طرز مضحکی ارزان قیمت است.

غذای خیابانی ویگنی ( گیاه خواری) توماگ
Tökmag Vegan Street Food

این رستوران که در نزدیکی پارلمان مجارستان قرار دارد، قلمرو کوچک ویگنی توماگ مکانی است برای کسانی که به دنبال غذاهای خوش مزه گیاهی هستند. در حالی که این رستوران ممکن است دارای تنها چهار صندلی باشد، برخی از غذاهای سالم و خوشمزه را در شهر را در اینجا پیدا خواهید کرد. انتخاب این رستوران با داشتن سوپ های خوشمزه که آب دهان را راه می اندازند، انواع ساندویچ ها و انواع همبرگر ویگانی عالی است. ما این همبرگر نخود سبز را به عنوان غذای اصلی و پودینگ وانیلی تاپیوکا با مربای آناناس را به عنوان برای دسر به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین فستیوال های بوداپست
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر