لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های سرعین
بهترین هتل های سرعین با آب گرم

بهترین هتل های سرعین

بهترین هتل های سرعین را که زیرمجموعه هتل های اردبیل است، قصد داریم در این مقاله معرفی کنیم. برای سفر به شهر سرعین می‌توان دو فصل بهار و تابستان را به عنوان بهترین زمان ممکن معرفی کرد.

همانطور که می‌دانید سرعین به داشتن چشمه‌های آب گرمش معروف است.  به همین خاطر طبیعی است که تعداد زیادی از مسافران هر ساله برای فرار از گرمای شهر محل زندگی‌شان به این شهر سفر کنند. اما مهمترین چیزی که در سفر به سرعین اردبیل مدنظر مسافران است اقامت می‌باشد. ما در این مقاله به بهترین هتل های سرعین می‌پردازیم.

لیست بهترین هتل های سرعین

1- هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک سرعین

یکی از هتل ‌های شمال غرب کشور که بسیار هم مجلل است، هتل چهار ستاره رویال پارک سرعین می‌باشد. هتل در نوروز سال ۱۳۹۷ افتتاح شد. هتل رویال پارک سرعین اولین هتل و مجتمع آبدرمانی خاورمیانه بوده که به عضویت در اتحادیه اروپا درآمد. این هتل تازه تآسیس متشکل از ۴ طبقه و ۲۰ باب اتاق و سوئیت اقامتی لوکس است.

هتل های سرعین هتل رویال پارک

هتل از مدرن‌ترین و کامل‌ترین تجهیزات نظیر کلینیک تخصصی آبدرمانی، غار نمک، حمام ترکی، استخرهای خصوصی و عمومی، سونا و ماساژ‌ تراپی تشکیل شده است. با برخورداری از تمامی این موارد هتل سعی بر آن داشته تا به مراجعه کنندگان خود بهترین خدمات را ارائه دهد.

هتل رویال پارک سرعین دارای محیطی آرام و دلنشین  بوده و توانسته اقامتی خاطره انگیز و شیرین را برای میهمانان و گردشگران عزیز فراهم کند. خوب است بدانید برخی واحدها پنجره و نورگیر ندارند و سوئیت‌های VIP با حوضچه آبگرم معدنی ارائه می‌شوند.

2- هتل ارشاد سرعین

هتل های سرعین هتل ارشاد

هتل چهار ستاره ارشاد سرعین، از جمله بهترین هتل های شهر سرعین و مدرن‌ترین مجتمع‌های اقامتی و آب‌درمانی اردبیل است. با توجه به واقع شدن مجتمع هتل و آب‌درمانی ارشاد (پهنلو) در مرکز شهر سرعین، هتل دارای دسترسی بسیار مطلوبی به مناطق مختلف شهر، اماکن تفریحی و آب گرم‌های منطقه دیگر است.

سالن کنفرانس هتل ارشاد سرعین دارای گنجایش 80 نفر بوده و در طبقه ششم ساختمان هتل قرار دارد. این سالن مجهز به ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی، تصویری، نورپردازی است. همچنین با اجاره این سالن برای کنفرانس‌های خود، از شما و مهمانانتان با میان وعده پذیرایی خواهد شد.

پارکینگ هتل ارشاد سرعین ظرفیتی معادل با 120 خوردو را دارد. پس چنانچه با خودوری شخصی به این منطقه زیبا سفر کردید و مهمان هتل ارشاد شدید، اصلا نگرانی بابت جای پارک خود نداشته باشید.

3- هتل بوستان سرعین

هتل بوستان سرعین

در سال ١٣٨٩ هتل بوستان سرعین از اولین هتل های چهار ستاره، در سرعین مورد بهره‌برداری واقع شد. هم‌چنین این هتل توانست گواهینامه استاندارد سازی از اداره میراث فرهنگی و صنایع استان اردبیل را کسب کند. هتل بوستان در سال ۱۳۹۶ با هدف ارتقا کیفیت خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت.

ساختمان هتل دارای ۸ طبقه است و بطورکلی با ۶۰ فضای اقامتی متشکل از اتاق و سوئیت، از مسافران این منطقه زیبا میزبانی می‌کند. هتل بوستان سرعین نه‌تنها برای اقامت با تعداد افراد کم بلکه برای اقامت‌های خانوادگی گزینه بسیار مطلوبی است. نزدیک بودن به مراکز تفریحی و آبدرمانی باعث شده تا این هتل در دسته اقامتگاه‌های پرطرفدار میان هتل‌ های سرعین قرار گیرد.

این هتل با واقع شدن در محیطی به دور از شلوغی شهر، آرامش خاص و دلپذیری را برای میهمانان فراهم می‌کند.

جاهای دیدنی سرعین با عکس و آدرس
ادامه مطلب

از جمله امکانات اصلی هتل بوستان عبارت است از اتاق‌های دارای روم سرویس، صندوق امانات، جکوزی، جکوزی خصوصی، تلفن، یخچال، تلویزیون، نمازخانه، آلاچیق‌های سنتی و فضای سبز، سرویس ایرانی و فرنگی، آنتن مرکزی، مینی بار، تهویه مطبوع، دستگاه خودپرداز، خدمات صرافی، کافی‌نت، سیستم اعلام حریق، اینترنت، خشکشویی، سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان، کافی شاپ (با گنجایش ٦٠ نفر)، رستوران (با امکان سرو انواع متنوع غذاهای ایرانی و فرنگی دارای ظرفیت ١٢٠ نفر)، فروشگاه عسل محلی و پارکینگ.

اتاق ماه عسل هتل بوستان سرعین

کافی‌شاپ هتل بوستان سرعین سرو‌کننده انواع نوشیدنی‌های خوش طعم سرد و گرم است. این کافه بهترین مکان برای سپری نمودن اوقات فراغت در کنار دوستان و خانواده می‌باشد. چنانچه علاقه‌مندید می‌توانید به سفره خانه سنتی این مجموعه سر زده و از صدای دلنشین موسیقی زنده سنتی و سرو انواع دمنوش، آبمیوه و بستنی لذت ببرید.

رستوران هتل بوستان سروکننده صبحانه، ناهار و شام با انواع متنوع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، گیاهی و فست فود است. هتل بوستان سرعین اردبیل دارای سالن‌های کنفرانس و همایش می‌باشد. این سالن برای برگزاری انواع جلسات، سمینار، کنفرانس و تالار پذیرایی جهت برگزاری انواع جشن و مراسم مناسب می‌باشند.

4- هتل رضوان خلیج فارس سرعین

هتل رضوان خلیج فارس سرعین

هتل رضوان خلیج فارس سرعین از بهترین هتل های سرعین در خیابان بعثت شهر سرعین واقع شده است. هتل که در نزدیکی شهربازی واقع شده، از لحاظ دسترسی به مرکز شهر و مراکز آب‌درمانی منطقه دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می‌باشد. هتل بطورکلی از 80 واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت برخوردار است که در چهار بلوک کنار یکدیگر قرار دارند.

واحدها دارای چیدمان مطلوبی می‌باشند و امکانات رفاهی آن‌ها بسیار مجهز است. برای نمونه همگی آن‌ها از سیستم تهویه‌مطبوع برخوردارند و تختخواب‌های بسیار راحتی دارند. از امکانات دیگر ارائه شده شامل تلویزیون، میز آرایش و یخچال است. همچنین چنانچه اشیای قیمتی همراه دارید باید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری نمایید. در همه اتاق‌ها حمام اختصاصی و سرویس‌بهداشتی نیز وجود دارد.

هتل رضوان خلیج فارس سرعین

اتاق‌ها دارای ظرفیت‌های سه تخته ، سه تخت کانکت (با دو اتاق خواب متصل به هم)، یک تخته ، دو‌تخته (دبل و توئین) و چهار‌تخته هستند. سوئیت‌ها نیز دارای سه نوع یک‌خوابه برای دونفر، دو‌خوابه برای پنج نفر و دوخوابه برای شش نفر می‌باشند. سوئیت‌ها از فضای بیشتری برخوردارند و در کنار امکانات کامل و مناسب، فضای نشیمن و غذاخوری جدا و نیز آشپزخانه با امکان پخت‌و‌پز دارند.

رستوران هتل در طبقه اول واقع شده و ارائه‌دهنده منو متنوعی از انواع مختلف غذاهای ایرانی و فرنگی در هر سه وعده غذایی است.

5- هتل پدرام سرعین

هتل پدرام سرعین

هتل لوکس چهار ستاره پدرام از بهترین هتل های شهر سرعین در خیابان دارایی واقع شده. هتل که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد، ساختمانی در ۱۰ طبقه بنا و با ۴۶ باب واحد اقامتی است. این هتل از امکانات رفاهی مناسب مطابق با استانداردهای هتلداری برخوردار می‌باشد.

از جمله امتیازات این هتل فاصله اندک آن به مراکز آب درمانی سرعین نظیر مجتمع آب درمانی سبلان و مرکز شهر است. همچنین هتل دارای دسترسی بسیار مناسبی به پیست اسکی آلوارس بوده که بزرگ ترین پیست اسکی ایران از نظر وسعت است. هتل پدرام سرعین دارای پرسنلی مجرب و آموزش دیده می‌باشد که با افتخار از شما میهمانان گرامی میزبانی می‌کنند.

6- هتل لاله سرعین

هتل لاله سرعین

هتل لاله از بهترین هتل های سرعین را در23 کیلومتری شهر اردبیل و در شهرستان سرعین پیدا خواهید کرد. هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی بوده و روبروی مجتمع آب‌درمانی سبلان واقع شده است.  هتل لاله سرعین فاصله نزدیکی از آب‌گرم‌های دیگر شهر نظیر گاومیش‌گلی دارد.

روستای کزج خلخال اردبیل
ادامه مطلب

شما این امکان را دارید تا با پیمودن مسیر کوتاهی خود را به مجموعه گردشگری آلوارس برسانید. این مجموعه دارای بزرگترین پیست اسکی ایران است. همچنین هتل دسترسی مطلوبی به روستاهای گردشگری مجاور نظیر روستای ویلا و ورگه سران دارد.

در روستای ویلا علاوه بر بهره‌مند شدن از طبیعت سرسبز و بکر، این امکان را دارید تا عسل کاملا طبیعی نیز خریداری کنید. هتل بطورکلی100 واحد اقامتی مجهز به تمامی امکانات رفاهی دارد. واحدهای اقامتی هتل متشکل از اتاق‌های یک تا سه‌‌تخته و سوئیت‌های چهارنفره است.

باتوجه به تعداد نفرات و نیازتان، این امکان را دارید تا یکی از واحدها را انتخاب نمایید. ازجمله امکانات موجود در اتاق‌ها عبارتنداز: مبلمان، یخچال، سیستم تهویه‌هوا، تلویزیون، تختخوابهای استاندارد، مینی‌بار و حمام اختصاصی.

7- هتل کوروش سرعین

هتل کوروش سرعین

هتل کوروش از بهترین هتل های شهر سرعین بوده که در مرکز شهر سرعین قرار دارد. چشمه‌های آب گرم از جمله جاذبه‌های توریستی شهر سرعین محسوب می‌شود. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار مطلوبی از لحاظ دسترسی به این چشمه‌ها است. برای نمونه در همان نزدیکی چشمه آب گرم گاومیش گلی واقع شده که با پای پیاده 5 دقیقه از آن فاصله خواهید داشت.

همچنین این هتل از بهترین هتل های سرعین به مراکز تجاری شهر نیز بسیار نزدیک می‌باشد. واحدهای اقامتی در هتل کوروش سرعین متشکل از سوئیت‌هایی گوناگون است که دارای ظرفیت‌هایی بین یک تا شش نفر می‌باشد. تمامی سوئیت‌ها تمیز و مرتب می‌باشند و دارای چیدمان مطلوبی هستند. علاوه‌بر تمام این‌ها امکانات رفاهی مناسبی هم دارند.

برای نمونه به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز می‌باشند و دارای تختخوابهای راحتی هستند. از دیگر امکانات ارائه شده نیز تلویزیون، کمد‌لباس، مبلمان، چای‌ساز و یخچال‌ ‌است. همچنین حمام اختصاصی با سرویس‌بهداشتی در تمامی واحدها وجود دارد. برخی سوئیت‌ها دارای آشپزخانه است که امکان پخت‌و‌پز را به میهمانان می‌دهند.

هر صبح صبحانه در سالن صبحانه‌خوری هتل که در طبقه اول واقع شده، سرو می‌شود. جهت استراحت و صرف نوشیدنی نیز این امکان را دارید تا به کافی‌شاپ هتل سری بزنید. این کافه به صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کند. در هتل کوروش سرعین هرآنچه جهت داشتن یک اقامت مناسب می‌خواهید وجود دارد.

برای نمونه اینترنت پرسرعت که امروزه یک امر مهم است در فضای اتاق‌ها و لابی در دسترس می‌باشد. چنانچه با اتومبیل شخصی سفر می‌کنید، از پارکینگ هتل که هم مسقف و هم غیرمسقف، با ظرفیت 60 خودرو است، استفاده کنید. از دیگر تسهیلات ارائه شده آسانسور،لابی مبله، صندوق‌امانات و خدمات خشک‌شویی ‌است.

لیست بهترین هتل آپارتمان های سرعین

8- هتل آپارتمان اترک سرعین

هتل آپارتمان اترک سرعین

هتل آپارتمان سه ستاره اترک از بهترین هتل های شهر سرعین را در منطقه شمال غرب سرعین پیدا می‌کنید. هتل به جنگل گنزق مشرف است. در سال 1384 این هتل آپارتمان در نزدیکی چشمه‌های آب گرم ساخته شد. این مجموعه اقامتی دارای دسترسی آسان به فرودگاه اردبیل می‌باشد. هتل آپارتمان اترک سرعین ارائه‌دهنده خدمات مناسب به گردشگران عزیز است. به همین خاطر یکی از پرطرفردارترین هتل ‌های سرعین می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های خاصی که این هتل دارد، نزدیک بودن آن به مراکز اصلی خرید و دیدنی‌های جذاب شهر است. ساختمان این هتل با ۳۸ واحد، ظرفیت 120 تخت را دارد. به منظور رفاه هرچه بیشتر در زمان اقامت مسافرین گرامی، پارکینگ هتل با گنجایش 40 خودرو ارائه می‌شود.

پل ابراهیم آباد اردبیل، پلی در میان بهشت ایران
ادامه مطلب

9- هتل آپارتمان مرکزی سرعین

هتل آپارتمان مرکزی سرعین

هتل آپارتمان مرکزی سرعین در خیابان ولیعصر واقع شده است. هتل در سال ۱۳۹۲ فعالیتش شروع نمود. ساختمان این مجموعه در ۸ طبقه دارای ۲۵ باب واحد اقامتی است. از جمله امتیازات آن فاصله کوتاهش تا مراکز آبدرمانی نظیر مجتمع آب درمانی سبلان و دسترسی مطلوب به مراکز خرید و دیدنی‌های گردشگری و دیدنی شهر زیبای سرعین است. پرسنل مجرب هتل مرکزی آماده ارائه تمامی خدمات مناسب هستند و در جهت جلب رضایت میهمانان گرامی تلاش می‌کنند.

10- هتل آپارتمان علی سرعین

هتل آپارتمان علی سرعین

هتل علی سرعین از هتل های دو ستاره ای است که در کنار امکانات و خدمات مناسب، دارای هزینه مقرون به صرفه نیز است. همین امر به محبوبیت این هتل کمک کرده تا هتل تبدیل به یکی از مقاصد اصلی گردشگران شهر شود.

سرعین شهر کوچکی می‌باشد که در جنوب غربی اردبیل قرار دارد. هتل در سراسر کشور به داشتن چشمه‌های آب گرمش معروف است. طبیعت چشم‌نواز و خاص این شهر روحتان را تازه می‌کند و آرامشی خاص را به مسافران هدیه می‌دهد. این آرامش را در هیچ کجای زندگی ماشینی شهری پیدا نمی‌کنید.

همچنین جهت رهایی از دردهای جسمانی باید بدانید چشمه‌های آب گرم سرعین دارای خاصیت فوق العاده‌ای هستند. به صورتیکه اکثر مسافران فقط برای استفاده از خاصیت آب درمانی که این چشمه‌ها دارند به شهر سرعین سفر می کنند.

هتل آپارتمان علی سرعین از تمامی امکانات لازم جهت یک سفر چند روزه خاطره‌انگیز برخوردار است. رستوران هتل ارائه‌دهنده انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم به مسافران می‌باشد. مهمانان در طول زمان اقامت خود احساس رضایت کامل خواهند داشت کمبودی را حس نمی‌کنند.

همچنین پارکینگ هتل با ظرفیت ۳۰ خودرو از جمله امکاناتی بوده که به صورت رایگان به مسافران ارائه می‌شود. همچنین اینترنت هتل را می‌توان از دیگر امکانات رایگان آن معرفی کرد که مهمانان در فضای لابی و تمام اتاق ها می‌توانند از آن بهره‌مند گردند.

لابی این هتل از  بهترین هتل های شهر سرعین از امکاناتی نظیر تلویزیون برخوردار است. این امکان برای مهمانان وجود دارد تا به صورت دست جمعی در هتل جمع شده و تلویزیون را تماشا کنند. این هتل امکاناتی نظیر خشکشویی نیز دارد. خیال مسافران از بابت شست و شوی لباس هایشان راحت خواهد بود. از امکانات دیگر موجود در هتل باید به سالن صبحانه خوری، نماز خانه، سیستم اعلام حریق و… اشاره داشت.

سوالات متداول

بهترین هتل لاکچری سرعین

هتل پدرام سرعین، هتل رویال پارک، هتل ارشاد، هتل بوستان، هتل رضوان خلیج فارس از هتل های سرعین هستند که لاکچری می‌باشند.

هتل های سرعین با آبگرم و استخر

هتل رویال پارک از هتل های سرعین است که دارای آبگرم و استخر می‌باشد.

جمع‌بندی

سرعین، از شهرهای گردشگری استان اردبیل بوده که دارای چشمه‌های آب گرم بی‌نظیری می‌باشد و به همین خاطر شهرت جهانی دارد. از جهتی آب و هوای مطبوع و چشم انداز خاصش، توانسته لذت تجربه سفر به سرعین را چند برابر نماید. بنابراین اقامتگاه‌ها و هتل های زیادی با هدف دسترسی آسان به چشمه‌های آب گرم و سایر جاذبه‌های گردشگری وجود دارند.

اگر شما هم قصد سفر به این شهر بکر و زیبا را دارید، پس به دنبال هتل های سرعین هستید.  ما در این مقاله به لیستی از بهترین هتل های سرعین پرداختیم. با مطالعه این مقاله بهترین هتل مدنظرتان برای اقامت انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر