لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل آماپا در سال 2018 در پورتو والرتا مکزیک افتتاح می شود
هتل آماپا در سال 2018 در پورتو والرتا مکزیک افتتاح می شود

هتل آماپا در سال 2018 در پورتو والرتا مکزیک افتتاح می شود

هتل آماپا با افتتاح در شهر قدیمی و پر جنب و جوش و تاریخی پورتو والرتا با افتتاح در اوایل فوریه 2018، روحی تازه به منطقه خواهد بخشید.
طراح این پروژه دیوید هریس، با بیش از 35 سال تجربه¬ در صنعت هتل داری، تیمی پیشقدم شامل آنتوان راتیگان از شرکت Circleminds، نیکول هایم از شرکت NMH Creative و مدیر کل آدالبرتو ریتر را برای طراحی و ساخت هتل آماپا سرپرستی می کند. هتلی با ظرفیت 55 اتاق که تنها یک خیابان با ساحل پلایا لوس مورتوس فاصله دارد.
این هتل، که با افتخار عضوی از مجموعه “Design Hotels” است، می تواند واسطه ای برای ایجاد تغییر در منطقه با فراهم آوردن مواردی که تابحال در آنجا وجود نداشته یعنی طراحی فوق العاده، مکان ایده آل و خدمات اختصاصی باشد.
نام هتل برگرفته از محله ای در همسایگی آن و داخل منطقه¬ی زونا رومانتیکا که هتل در آن قرار دارد است. آماپا همچنین نام درختی زیبا با شکوفه های صورتی رنگ است.
این موضوع برای شرکت Circleminds الهام بخش بوده تا شخصیت هایی ملی مانند لوییس باراگان و شیوه¬ی نابش در رنگ و فرم را برای زمانی که ظاهر و حس و حال هتل در حال شکل گیری است در نظر داشته باشد.
هتل بعنوان ویترینی از طراحی مکزیکی، با هنرپردازی محلی و بصورت سفارشی تزئین شده است. با روکش های سفالی مخصوص شهر واهاکای مکزیک ساخته شده توسط دیوید پمپا، منسوجات کار دست هنرمند ماریل موتیلا و تخت خواب های سفری توری که به دست یوکاتان پنینسولا با ظرافت و ماهرانه طراحی شده است.

مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز
ادامه مطلب

هریس با مشاهده¬ی توسعه¬ی پورتو والرتا در گذر زمان، تصمیم خود برای ساخت هتل را با در نظر داشتن ترکیب نامتعارف شهر از تاریخ غنی گرفته تا زندگی شهری پر جنب و جوش، جامعه¬ و مردم تبعید شده¬ی آن، محلی های خونگرم و همچنین سواحل آرامش بخش و کوهستان های پر ابهت آن گرفته است.
هتل آماپا با تفکری عمیق برای حمایت از احیای شهر پورتو والرتا ساخته خواهد شد و مکانی دنج و در دسترس خواهد بود که برای همه-ی افراد چیزی برای عرضه کردن دارد.
هریس هتل را بعنوان مرکزی فرهنگی به دور از تفریحگاه های جامع و کامل مکزیک و در منطقه¬ی قدیمی و پر رفت و آمد شهر جای داده که باعث می شود مهمانان آن از نزدیکی به بهترین رستوران ها، بارها، مسیرهای پیاده روی و سواحل دلپذیر آن سود ببرند.
هریس می گوید: « با افتتاح هتل آماپا ، ما خواستار ارائه¬ی حسی تازه از هتل داری در پورتو والرتا هستیم.»
«با توجه به سفرهایم به پورتو والرتا در 25 سال اخیر، این مسئله مهم است که میهمانانمان را وارد حسی مکزیکی گونه کنیم؛ با محافظت از میراث پورتو والرتا و در عین حال جشن گرفتن آینده¬ی پیش رو با عرضه¬ی طرح ها، خدمات، غذاها و نوشیدنی های اصیل و مبتکرانه»
«با ساخت هتل آماپا میخواهیم فضایی برای مهمانانمان خاق کنیم که از هتل بازدید نموده و مانند یک فرد بومی در آن اقامت داشته باشند و با خاطره ای اصیل و امید بخش اینجا را ترک کنند.»

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر