لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل شیرازیس با هتل کریم خان شیراز
مقایسه هتل کریم خان شیراز با هتل شیرازیس شیراز

مقایسه هتل شیرازیس با هتل کریم خان شیراز

در این مقاله به مقایسه هتل شیرازیس با هتل کریم خان شیراز می‌پردازیم. این سوال که چرا به شیراز باید سفر کرد؟ و یا چرا شیراز مقصد مناسبی برای سفر است؟ بدون شک به ذهن افراد زیادی خطور می‌کند. سفر به شیراز، این شهر خوش‌رنگ‌ولعاب و اصیل ایران، برای مسافران تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود. جاذبه‌های دیدنی شیراز دارای رنگ و بویی از تاریخ هستند، و بدون‌شک، ماجراجویی در هر کدام لذت‌بخش می‌باشد.

سفر به شیراز در واقع ماجراجویی در دنیایی از زیبایی‌های طبیعی، دانستنی‌های تاریخی و لذت از وقت‌گذرانی در اماکن تفریحی است. اگر می‌خواهید میهمان شیرازی‌های عزیز شوید این مقاله را حتما مطالعه کنید. در ادامه با دو هتل از هتل های شیراز آشنا خواهید شد.

1- هتل کریم خان شیراز

karimkhan shiraz hotel 4 min jpg

امکانات این هتل چهار ستاره

در این هتل اینترنت در لابی و اتاق‌ها قابل استفاده بوده و اگر به اینترنت نیازمند بودید، به راحتی تمامی کارهای اینترنتی خود را می‌توانید انجام دهید. البته شایان ذکر است این هتل برای استفاده هر مهمان حجم مشخصی از نت را در نظر گرفته است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به تاکسی سرویس 24 ساعته، لاندری، پارکینگ، دستگاه ATM، آسانسور و دسترسی آسان ویلچیر اشاره داشت که آماده سرویس دهی به میهمانان هستند اشاره کرد.

اتاق های هتل کریم خان

karimkhan shiraz hotel min jpg

این هتل با 6 طبقه متشکل از 63 باب اتاق است. همه این اتاق‌ها به همراه تهویه مطبوع، خدمات رفاهی، تخت های تمیز، مینی بار و سرویس بهداشتی و حمام در اختیار میهمانان قرار خواهند گرفت. هر اتاق امکان اضافه کردن یک سرویس خواب مجزا را به صورت تخت‌های مسافرتی و یا کاناپه تخت خواب شو دارد. این قابلیت  اضافه شدن باعث می‌شود تا در یک اتاق نفرات بیشتری در کنار هم اقامت داشته باشند.

معرفی هتل هما تهران | هتل شرایتون روزهای دور
ادامه مطلب

منوی رستوران هتل کریم خان شیراز

منوی رستوران هتل کریم خان شیراز

بخش خوشمزه هر سفر به رستوران و سرو غذاهای لذید آن مربوط است. رستوران هتل کریم خان با داشتن آشپزهای مجرب و سرو انواع غذاهای خوشمزه ایرانی در ضلع غربی لابی هتل واقع شده. این رستوران با گنجایش 70 نفر همراه با منوی غذای ایرانی و بهره مندی از پرسنلی حرفه‌ای در نوع خود کم نظیر می‌باشد. رستوران در محیطی خاص و دلنشین توانسته شادی صرف یک غذای لذیذ را برای شما به ارمغان آورد. برای صرف غذا با اعضای خانواده یا دوستان و میزبانی از جشن‌ها این رستوران مناسب است.

استخر هتل کریم خان

استخر هتل کریم خان

خبر خوبی داریم! این هتل از تفریحات آبی کاملی برخوردار است. شنا در استخر بسیار تمیز این هتل باعث میشود تا هم خستگی یه روز پر از گشت و گذار از تنتان به در شود و هم لحظات شاد و نشاط فوق‌ العاده‌ای داشته باشید. بخش سونا و جکوزی نیز در کنار این استخر آماده شده تا تفریح آبی شما را کامل‌تر نمایند.

نظرات در مورد هتل کریم خان شیراز

خوشبختانه هتل توانسته به خوبی نظر مثبت میهماناش را جلب کند. میهمانان هتل با یک بار اقامت درآن از مشتریان دائمی‌اش می‌شوند.

آدرس و شماره تلفن هتل کریم خان شیراز

شماره تلفن هتل کریم خان شیراز:

05191005105

آدرس هتل کریم خان شیراز:

شیراز؛ خیابان رودکی؛ هتل کریم خان

2- هتل شیرازیس شیراز

هتل شیرازیس شیراز

امکانات این هتل چهار ستاره

در ادامه مقاله مقایسه هتل شیرازیس با هتل کریم خان شیراز به هتل شیرازیس می‌پردازیم. هتل شیرازیس شیراز با اینکه هتلی سه ستاره و متوسط می‌باشد، با این حال ارائه‌دهنده خدمات و امکانات مناسبی به مهمانان خود است. از جمله خدمات و امکانات این هتل عبارت است از خدمات تهیه بلیط و تور، فروشگاه صنایع دستی و سوغات،خدمات لباسشویی، گشت غیر رایگان، خدمات خانه داری، روم سرویس و غیره. مهمانانی که با ماشین شخصی به شیراز سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند اتومبیل خود را در پارکینگ سرپوشیده هتل پارک نمایند.

معرفی هتل مدینه الرضا مشهد | مشخصات این هتل ۵ ستاره
ادامه مطلب

امکانات هتل شیرازیس شیراز

برای گروه هتل شیرازیس شیراز آسودگی و راحتی مهمانان با معلولیت جسمی اهمیت خاصی داشته و از همین رو، برای راحتی این گروه از مهمانان در هتل امکانات و خدماتی نظیر ویلچر، رمپ و آسانسور وجود دارد. چنانچه با هواپیما به شیراز سفر نموده‌اید و در این شهر خودروی شخصی ندارید، با استفاده از خدمات تاکسی سرویس هتل می‌توانید به هر نقطه از شهر که علاقه‌مندید برسید. پرسنل بخش پذیرش هتل آماده راهنمایی مهمانان هستند.

اتاق های هتل شیرازیس

اتاق های هتل شیرازیس شیراز

تمامی اتاق‌های هتل شیرازیس شیراز مبله است. امکانات متعددی همچون محل نگهداری چمدان، کمد دیواری، میز دراور و رخت آویز در این اتاق‌ها وجود دارد. برای راحتی حداکثری مهمانان سرویس‌های بهداشتی داخل اتاق‌ها مجموعه فرهنگی بوده و چنانچه مهمانان به استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی تمایل داشتند، از سرویس‌های موجود در راهرو هر طبقه می‌توانند بهره‌مند شوند. داخل هر اتاق برای سرگرمی و تفریح مهمانان یک تلویزیون قرار دارد. مهمانان می‌توانند اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه خود بگذرانند. امکانات دیگری که در اتاق‌های هتل شیرازیس وجود دارد عبارتند از چای ساز، مینی بار و یخچال.

منوی رستوران و صبحانه هتل شیرازیس

منوی رستوران و صبحانه هتل شیرازیس

رستوران هتل شیرازیس برای مهمانان هتل به صورت بوفه صبحانه رایگان ارائه می‌دهد. دو وعده غذای دیگر با انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و فرنگی را پذیرایی می‌کند. کافی شاپ هتل دارای فضایی جداگانه، به دور از هیاهوی هتل است. مهمانان در این کافی شاپ می‌توانند عصری دل انگیز و آرام را با صرف انواع نوشیدنی‌ها و اسنک‌های سبک در کافی شاپ هتل تجربه کنند.

آدرس و شماره تلفن هتل شیرازیس شیراز

آدرس: استان فارس، شیراز، خیابان مکتبی

سفر به شمال کشور و انتخاب هتل در شهر رامسر در سایت ایران هتل آنلاین
ادامه مطلب

سوالات متداول

فاصله هتل کریم خان شیراز تا شاهچراغ چقدر است؟

فاصله تا حرم شاهچراغ 11 دقیقه پیاده است.

هتل شیرازیس شیراز چقدر تا شاهچراغ فاصله دارد؟

فاصله هتل شیرازیس شیراز تا حرم شاهچراغ 6 دقیقه پیاده است.

جمع‌بندی

شیراز با داشتن آب و هوای معتدل و همچنین آثار تاریخی زیادش، در طی سالیان سال توانسته گردشگران بسیاری را به خود جذب نماید. در مرکز و اطراف شهر اماکن تاریخی شیراز واقع شده‌اند. باتوجه به تنوع و تعداد زیاد اماکن تاریخی، گردشگران باید یک اقامت چند روزه در سفر به شیراز داشته باشند. اینگونه علاوه‌بر لذت سفر، امکان آشنایی بیشتر با تاریخ و ادبیات ایران زمین را خواهند داشت. همانطور که در این مقاله خواندید ما به به مقایسه هتل شیرازیس با هتل کریم خان شیراز پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر