لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز
مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز

مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز

در این مقاله به مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز می‌پردازیم. هتل ۵ ستاره هما از جمله لوکس‌ترین هتل‌های شیراز به شمار می‌آید که در سال ۱۳۵0 فعالیت خود را شروع کرد. این هتل در سال ۱۳۹۵ مورد نوسازی قرار گرفت.

هتل زندیه از دیگر هتل های شیراز است که در نزدیکی اماکن دیدنی و گردشگری مشهور این شهر واقع ‌شده است. به همین خاطر مسافران زیادی در طول سال از نقاط مختلف جهان و کشورمان این هتل را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند. ما در این مقاله به مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز پرداخته‌ایم.

درباره هتل هما شیراز

نمای ساختمان هتل هما شیراز در شب
عکس از: google map

این هتل ۸ طبقه که ۲۳۲ باب اتاق و سوئیت دارد، در یکی از بهترین مناطق شیراز و در مجاورت بوستان آزادی و رودخانه قرار گرفته و از هوایی دلپذیر برخوردار می‌باشد. این هتل در واقع زیرمجموعه گروه هتل‌های بین‌المللی هما محسوب می‌شود. هتل هما دارای چشم‌اندازی چشم‌نواز رو به کوه‌های بلند اطراف و باغ زیبای مجاور خود است.

واحد‌های اقامتی هتل هما

اتاق ماه عسل هتل هما شیراز
عکس از: google map

واحد‌های اقامتی هتل هما شیراز عبارتند از اتاق‌های استاندارد، اتاق رویال و اتاق دوتخته هما کلاس که دلباز هستند و دارای نورپردازی خاص، ترکیب سبک کلاسیک و مدرن و چشم‌اندازی بی‌نظیر می‌باشند. در این واحد‌ها امکاناتی نظیر میز آرایش، صندوق‌امانات، ماهواره، سشوار، حمام مجهز به دوش و وان، چای ساز، سیستم كارت الكترونیكی درب‌ها و امكان دسترسی رایگان به اینترنت وجود دارد.

امکانات تفریحی و خدمات هتل هما

لابی هتل هما شیراز
عکس از: google map

امکانات تفریحی و خدمات هتل هما شیراز نیز در حد یک هتل پنج ستاره می‌باشد. برای نمونه صفحه شطرنج، سالن بدنسازی، سونای بخار، جکوزی، میز پینگ پونگ، استخر سرپوشیده، زمین تنیس و پارک تفریحی مخصوص کودکان از جمله سرگرمی‌های داخل هتل به شمار می‌آیند.

باغ دلگشا شیراز
ادامه مطلب

ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، پارکینگ رایگان با گنجایش ۲۵۰ خودرو، تاکسی سرویس و آژانس مسافرتی هم برای تسهیل در رفت و آمد مسافران در نظر گرفته شده است. هتل هما خدمات دیگری را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد که شامل آرایشگاه، اتاق چمدان، خودپرداز، آتلیه، صرافی، کتابخانه و خشکشویی می‌باشد.

امکانات عمومی هتل هما

سالن پذیرایی هتل هما شیراز
عکس از: google map

اگر می‌خواهید اقامت خود را در هتل‌ هما شیراز دلچسب‌تر کنید، می‌توانید از رستوران‌ها و کافی شاپ هتل برای صرف غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود بهره ببرید. برای نمونه رستوران پرنیان هتل باکیفیت‌ترین غذا‌ها را در محیطی که به حیاطی سرسبز مشرف است، سرو می‌کند.

در رستوران دیگر هتل که گلستان نام دارد؛ لذت میل خوش‌طعم‌ترین غذا‌های ایرانی و فرنگی در یک فضای باشکوه و مجلل را تجربه خواهید کرد. کافی شاپ هتل که در لابی واقع شده است نیز شما را به میل نوشیدنی، دسر و میان وعده‌های سبک در یک محیط رمانتیک دعوت می‌کند.

برای برگزاری همایش‌ها، مراسم و جشن‌های شما هتل هما دارای سالن‌های چندمنظوره است. این سالن‌ها را با نام‌های بوستان، گلستان، وصال، ‌نگار و آینه می‌شناسند که تا ۵۰۰ نفر ظرفیت دارند.

درباره هتل زندیه شیراز

ورودی هتل زندیه شیراز
عکس از: google map

میهمانان با اقامت در این هتل از شرایط بسیار خوب بهره‌مند خواهند شد. این هتل خاص و شیک از مسافران و گردشگران بسیاری به بهترین شکل ممکن میزبانی می‌کند. هتل ۵ ستاره زندیه شیراز به حدی زیباست که تنها باید خودتان آن را از نزدیک ببینید. البته با اقامت در این هتل زیبا به ارگ کریم‌خان، آرامگاه حافظیه و آرامگاه سعدی بسیار نزدیک هستید.

امکانات عمومی هتل زندیه

رستوران هتل زندیه شیراز
عکس از: google map

با توجه به اینکه برخی از مهمانان هتل زندیه هدفی که از این سفر دارند، کار و تجارت است، می‌توانند به بخش بیزینس رفته و از سالن سمینار لوکس استفاده کنند. چراکه در این سالن امکان برگزاری جلسات اصلی و ضروری برای مهمانان وجود دارد.

چنانچه در سفرتان به شیراز مهمان هتل زندیه شدید، حتما سری هم به گالری صنایع‌دستی بزنید. گوشه‌ای از روح هنری شهر شیراز در این مکان، به نحو احسن به تصویر کشیده شده است. گالری در محوطه هتل وجود دارد و در هنگام عصر و شب این امکان را دارید تا از این قسمت بهره‌مند گردید. همچنین پارکینگ مجموعه در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند.

راهنمای سفر به شیراز
ادامه مطلب
سالن بدنسازی هتل زندیه شیراز
عکس از: google map

جهت تهیه پول نقد خودپرداز برای مسافران در لابی هتل وجود دارد. سرویس ترانسفر رفت‌وبرگشت به فرودگاه به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پس با رزرو این هتل خودتان را برای سفری فوق‌العاده آماده می‌کنید.

علاوه بر این‌ها، برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز می‌توانید اتومبیل بدون راننده در لابی را کرایه کنید. جهت خرید نیز این امکان را دارید تا به فروشگاه موجود در لابی سر بزنید. قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته از مسافران استقبال می‌کند.

امکانات تفریحی هتل زندیه

حمام ترکی هتل زندیه شیراز
عکس از: google map

در هتل زندیه شیراز از حمام سنتی ایرانی برای استحمام نیز می‌توانید استفاده کنید. برای مسافران و توریست‌های کشور‌های خارجی محیط این حمام بسیار جذاب و خاطره‌انگیز می‌باشد و افراد را به فضای گذشته خواهد برد.

البته شایان ذکر است که این هتل به‌صورت کامل مدرنیته می‌باشد. همین موضوع سبب ساخته‌شدن استخر، سونا و جکوزی بسیار شگفت‌انگیزی در آن شده است. علاوه بر این‌ موارد، مکان‌هایی جهت برطرف کردن خستگی در این هتل مثل سالن ورزشی وجود دارد که به‌عنوان بهترین گزینه برای مهمانان محسوب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل زندیه

سوئیت هتل زندیه شیراز
عکس از: google map

انواع اتاق‌ها و سوئیت‌هایی که در این هتل موجود هستند، بی‌نظیر می‌باشند و اقامتی توام با آرامش را برای میهمانان بوجود می‌آورند. از جمله مشهورترین اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل زندیه باید به سوئیت بیزینس، سوئیت ماه‌عسل، اتاق دوتخته توئین، اتاق دو تخته دبل، سوئیت لوکس و سوئیت زندیه اشاره داشت.

از جمله عمومی‌ترین امکانات فراهم‌شده در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل تخت بسیار راحت، مبل، یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام و چای‌ساز می‌شود. البته توجه داشته باشید که امکانات این اتاق‌ها به اندازه‌ای زیاد هستند که به هیچ عنوان نمی‌توان همه آن‌ها را برشمرد. در ضمن، جدا از این امکانات همه اتاق‌ها دارای دکوراسیونی شکیل و چشم‌انداز بسیار دلربایی هستند که همه را مات و مبهوت خود می‌کنند.

برترین هتل های مینیمالیستی در جهان
ادامه مطلب

تفاوت هتل هما و هتل زندیه شیراز

لابی هتل زندیه شیراز
عکس از: google map

در هتل زندیه شیراز چنانچه سن مهمان از 12 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. اگر سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌گردد. در هتل هما شیراز اگر سن مهمان از 8 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 3 سال باشد، به صورت رایگان در نظر گرفته خواهد شد.

هتل هما شیراز به کدام یک از جاذبه های دیدنی شهر نزدیک است؟

از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله بوستان آزادی، ارگ کریمخان زند، موزه پارس (باغ نظر)، باغ جهان نما، آرامگاه حافظ، دروازه قرآن، آرامگاه باباکوهی، موزه خانه فروغ الملک اشاره کرد.

هتل زندیه شیراز به کدام یک از جاهای دیدنی شیراز نزدیک است؟

از مزایای هتل زندیه شیراز می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله ارگ کریمخان زند، عمارت شاپوری، موزه پارس (باغ نظر)، موزه خانه فروغ الملک، بازار وکیل، سرای مشیر، نارنجستان قوام اشاره کرد.

جمع‌بندی

شیراز یکی از شهرهای دیدنی در ایران است. شهری با تاریخ و فرهنگ غنی که در استان فارس واقع شده و دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است. در سفر به شیراز، شما می‌توانید از جاذبه‌های مشهور شیراز بازدید کنید.علاوه بر آثار تاریخی، شیراز همچنین دارای فضاهای سبز و طبیعتی زیبا مانند پارک های ارم است که شما را می‌تواند به خود جذب کند.

به طور کلی، سفر به شیراز تجربه‌ای منحصربه‌فرد و خالی از خاطره نخواهد بود. این شهر شما را در معرض فرهنگ، هنر و طبیعت زیبایی قرار می‌دهد و به شما فرصت می‌دهد تا با مردمان مهمان‌نواز و مهربان ایران آشنا شوید. ما در این مقاله به مقایسه هتل هما و هتل زندیه شیراز پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر