لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> مشاهده نزدیک ترین هتل ها به محدوده نمایشگاه بین المللی تهران بر روی نقشه در سایت ایران هتل
مشاهده نزدیک ترین هتل ها به محدوده نمایشگاه بین المللی تهران بر روی نقشه در سایت ایران هتل

مشاهده نزدیک ترین هتل ها به محدوده نمایشگاه بین المللی تهران بر روی نقشه در سایت ایران هتل

شهر تهران پایتخت ایران و از شهر های بزرگ و پرتردد کشورمان به شمار می رود. به دلیل پیشرفت سریع در صنعت های مختلف، این شهر همواره مورد توجه شهر ها و کشور های مختلف بوده و همه ساله نمایشگاه های مهم و فراوانی در تهران برگزار می شود. نمایشگاه های مختلف از قبیل نمایشگاه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، نمایشگاه بین المللی تهران کتاب، نمایشگاه بین المللی تهران نفت و گاز،نمایشگاه بین المللی تهران مواد غذایی و … برخی از نمایشگاه هایی است که هر ساله در تهران برگزار می شود. همه اقشار جامعه با هر زمینه شغلی و کاری، بسته به عنوان برپایی نمایشگاه ممکن است تصمیم به حضور در آن نمایشگاه داشته باشند. در اینجا موضوع پیدا کردن هتل در نزدیک نمایشگاه اهمیت پیدا میکند. حال چگونه می توان در میان هتل های تهران نزدیک ترین هتل ها به محدوده نمایشگاه را مشاهده کرد؟

سایت ایران هتل آنلاین این امکان را برای کاربران خود فراهم آورده است تا بتوانند همزمان چندین هتل را در محدوده نمایشگاه تهران بر روی نقشه مشاهده کنند و بر اساس نیاز خود رزرو هتل را به سادگی و با خیال راحت انجام دهند. برای مشاهده نقشه ی هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران می توان در باکس جستجوی صفحه اصلی سایت ایران هتل آنلاین، عنوان “نمایشگاه بین المللی تهران” را وارد کنید. در صفحه جدید می توان نقشه را مشاهده کرد. در این نقشه تمامی هتل های محدوده نمایشگاه مشخص شده اند.
علاوه بر آن در صفحه ی مربوط به خیابان های شهر تهران نیز این نقشه قابل مشاهده است. در این نقشه تمامی هتل های تهران قابل مشاهده است. با توجه به این که هدف ما مشاهده نزدیک ترین هتل ها به محدوده نمایشگاه است، با انتخاب نمایشگاه بین المللی تهران در بخش مکان های گردشگری این صفحه، می توان فقط هتل های این محدوده از تهران را مشاهده کرد.
هتل استقلال تهران
نزدیک ترین هتل به نمایشگاه بین المللی تهران، هتل استقلال تهران است که حتی با پای پیاده خیلی سریع و راحت میتوانید به نمایشگاه برسید و نیازی به استفاده از خودرو و یا وسایل حمل و نقل عمومی نیست. هتل استقلال در بزرگراه چمران واقع شده است. این هتل از دو برج شرقی و غربی تشکیل شده است و امکاناتی به وسعت یک شهر دارد. این هتل در سال های قبل از انقلاب اسلامی به نام هتل رویال هیلتون فعالیت داشت و بعد از سال 1357، به عضویت گروه هتل های پارسیان درآمد و به نام
فعلی هتل پارسیان استقلال تغییر نام داد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
پارک های تهران | بهترین پارک‌های پایتخت را بشناسید
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر