لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> بهترین وسیله ی حمل بار (کوله پشتی و چمدان) برای سفرهای ماجراجویی
بهترین وسیله ی حمل بار (کوله پشتی و چمدان) برای سفرهای ماجراجویی

بهترین وسیله ی حمل بار (کوله پشتی و چمدان) برای سفرهای ماجراجویی

زمانی که قصد رزرو هتل و سفر دارید، سفر با حمل تنها یک چمدان قابل حمل فواید زیادی دارد. اولا به خاطر عدم نیاز به چک شدن کیفتان و انتظار کشیدن در پای چرخ فلک پس از پرواز، در وقت شما صرفه جویی می شود. دوما، با اجتناب از پرداخت هزینه ی اضافه بار چمدان و خطر از بین رفتن یا آسیب رساندن هواپیمایی ها به کیفتان، باعث صرفه جویی در هزینه هایتان خواهد شد..

به تازگی ماکس و من از بارسلونا به هنگ کنگ پرواز می کردیم. چمدانمان باعث اتفاقاتی مانند از دست دادن وقت در فرودگاه، پر کردن مدارک، ارتباط با شرکت حمل و نقل، و سپس انتظار برای تحویل چمدان ها به هتلمان شد. مدیریت این اتفاقات راهی جالب برای گذراندن تعطیلاتتان نیست!
چند ماه بعد در فیلیپین، در حال پرواز بودیم، مکس کیفش را طوری دریافت کرد که غرق در عسل بود. شرکت هواپیمایی ما در مورد این اتفاق مسئولیتی نمی پذیرفت و سرانجام پس از بحثی طولانی پرسنل عسل را از كیف او تمیز كردند. کیف شخصی که آسیب دیده بود باعث این اتفاق شده بود و هیچکدام از ما هیچ جبران خسارتی از شرکتهای هواپیمایی دریافت نکردیم.

اگر در حال حاضر درحال سفر با چمدانی به جز چمدان قابل حمل در پرواز نیستید، این برایتان بهترین زمان برای بهبود تجربه ی سفر است! و اگر به کیف جدیدی احتیاج دارید، این مقاله به شما کمک می کند کوله پشتی یا چمدان مناسب و سبک وزنی را انتخاب کنید..

در اینجا 3 گزینه برای سفری سبکتر و سریعتر آورده شده است:

بهترین سواحل و جزیره های استانبول برای سفر در نوروز 98
ادامه مطلب

بهترین چمدان قابل حمل (کوله پشتی یا چمدان)
بهترین چمدان دستی ( کیف باربری روزانه یا کوله پشتی)
نکاتی درباره ی کوله پشتی :Ultralight
نکات بسته بندی در مورد کوله پشتی حمل

1. بهترین چمدان قابل حمل (کوله پشتی یا چمدان)
بهترین چمدان برای خانمها
تعویض چمدان به معنای این نیست که شما باید کوله پشتی بخرید. هنوز هم می توانید با یک چمدان کوچک، سبک سفر کنید. شخصاً، عاشق چرخ دستی ترانزیت هستم و بیش از یک سال است که از آن استفاده می کنم.
چرخ دستی ترانزیتی دارای جیب و محفظه زیادی برای بسته بندی سبک وزن است. محفظه جلوی آن اندازه مناسبی برای جا دادن لپ تاپ یا پوشه های اسناد دارد، بنابراین می توانید در هنگام مسافرت اسنادتان خود را به ترتیب مرتب کنید.

بهترین کوله پشتی مسافرتی (46L) برای خانمها
کوله پشتی های Osprey با دوام و با کیفیت ساخته شده به همین دلیل مشهور هستند. من حدود 3 سال پیش کوله پشتی 46 لیتری Osprey Porter Travel را خریداری کردم و از آن برای 9 هفته در جنوب شرقی آسیا و همچنین آمریکای مرکزی استفاده کرده ام.

این که چقدر می توانم در Osprey Porter 46L، شامل 14 روز لباس، 3 جفت کفش و لپ تاپ من جای بگیرم. نکات مربوط به کوله پشتی فوق العاده من را در انتهای پست مشاهده کنید تا در هنگام بسته بندی بیشترین فضا را داشته باشید.

بهترین کوله پشتی مسافرتی (44L) برای خانمها
Cabin Zero 44L یک کوله پشتی سرگرم کننده و مقرون به صرفه است. این کیف های طراحی شده برای سفرهای روزانه یا استراحت آخر هفته بسیار سبک و مناسب هستند. کوله پشتی من CabinZero به Chiang Mai، تایلند تحویل داده شد که بعد از اینکه در دریافت بسته ها در جنوب شرقی آسیا دچار مشکل شدیم، باورنکردنی بود.
1683351523 488 بهترین وسیله ی حمل بار کوله پشتی و چمدان برای
2. بهترین چمدان دستی (کوله پشتی یا هواپیما)
بهترین کیف دستی یا حمل و نقل برای زنان
من Hedgren Swing Large Tote را انتخاب کردم زیرا به اندازه کافی بزرگ بود که لپ تاپ را داخل آن قرار دهیم اما خیلی بزرگ نیست که در صندلی های هواپیمایی قابل نگهداری نباشد. در واقع، من در Hedgren Swing Tote نیز می توانم دوربین دیجیتال، کیف پول، دو تلفن و سایر لوازم الکترونیکی خود را جا دهم.

فواید شگفت انگیز مسافرت
ادامه مطلب

این محصول با جیب های زیادی همراه است تا بتوانید به جای جستجوی اطراف یا خالی کردن کل کیف، به راحتی عینک آفتابی و محصولات شخصیتان را پیدا کنید.

کوله پشتی Hedgren Rallye با مسدود کردن RFID برای سفرهای روزانه بسیار عالی است، بنابراین می توانید دستان خود را آزاد نگه دارید. کوله پشتی با سه محفظه ساخته شده است تا بتوانید وسایل خود را مرتب نگه دارید. Rallye ممکن است در ایالات متحده نباشد اما شما می توانید پات Hedgren را به رنگ قرمز بیابید.

کیف های Hedgren خود را در آوریل 2017 گرفتم و از آن زمان تاکنون استفاده کرده ام. بسته به سفری که می روم بین Swing Tote و Rallye Backpack تعویض می کنم.
1683351523 994 بهترین وسیله ی حمل بار کوله پشتی و چمدان برای
3. نکات مربوط به کوله پشتی Ultralight
لیست بسته بندی (تابستانه یا زمستانه)
پس از انتخاب بارتان، می توانید لیست بسته بندی فعلی تان را مرور کنید تا از شر موارد غیرضروری و وزن اضافی خلاص شوید. از میان لیست بسته بندی ها حمل و نقل هوای گرم یا هوای سرد (برای زن و مرد) را انتخاب کنید.

نکات بسته بندی در کوله پشتی قابل حمل
در زیر نکاتی درباره بسته بندی در کوله پشتی Osprey Porter Travel 46-liter وجود دارد. با استفاده از این نکات فوق العاده مخصوص کوله پشتی، شامل لیست بسته بندی و نکات زیر، می توانید فضای کوله پشتی تان را به حداکثر برسانید.

وسایل کوچکتر را اول بچینید و ابتدا به صورت عمودی درون جیب هایتان ذخیره کنید (به عنوان مثال تاپ، شورت های کوتاه یا شورت های مردانه)
وسایل سنگین تر مانند کفش را در قسمت زیر کیف قرار دهید
وسایلی را که باید در کیف صاف بماند (مثلاً شلوارک که به خوبی نمی چرخد) را در کف بگذارید.
یک مورد بزرگتر (به عنوان مثال حوله مسافرتی یا کیف توالت) را در قسمت جلوی کیف که خمیده است قرار دهید.
فضای بین وسایل بزرگتر را پر کنید. قبل از قرار دادن در کیف ابتدا لباس را بچرخانید.
سایر وسایل مسطح یا بزرگتر که در بالای صفحه قرار ندارند، قرار دهید
لپ تاپ خود را در جیب عقب بگذارید.
وسایل کوچکتر مورد نیاز برای دسترسی آسان را در جیب جلو قرار دهید.

چگونه از سفرهای خود عکس حرفه ای و جذاب بگیریم
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر