لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> فواید داشتن دوست هایی از سراسر جهان
فواید داشتن دوست هایی از سراسر جهان

فواید داشتن دوست هایی از سراسر جهان

دلیل اینکه با کسی دوست می شوید که هزاران مایل دورتراز شما زندگی می کند چیست؟ یا اینکه چرا فقط دوستی های بلند مدتتان را از اطرافیانتان انتخاب می کنید؟
چند سال پیش، نمیدانستم که چرا کسی خود را دچار تحمل درد و رنج های دوستی های طولانی مدت کند. اما پس از تحصیل در خارج از کشور، جایی که با دانشجویان بین المللی از سراسر جهان دوست شدم، اکنون مطمئن هستم که جوانب مثبت نسبت به جوانب منفی اش بیشتر است.

به دلایل زیر است که داشتن دوست در سرتاسر جهان شما را به یک فرد بسیار جذاب تر تبدیل می کند. با ایران هتل آنلاین همراه باشید.

1. زبان های جدیدی یاد می گیرید
یکی از بارزترین مزایای داشتن دوستانی بین المللی، به وجود آمدن فرصتی برای اشتراک گذاری زبان مادریتان است. حتی اگر در حال حاضر سعی در یادگیری زبان دوست جدیدتان را ندارید، بدون داشتن این تصمیم، باعث می شوید که تکیه کلام هایی از زبانشان را بیاموزید – خواه یک عبارت ساده باشد که آنها برای احوال پرسی با مادرشان از طریق تلفن استفاده می کنند. برخی از کلمات ممکن است به ظاهر ناخوشایند و بی فایده باشند، اما در حال ایجاد یک بانک حافظه از عباراتی هستید که به شما در صورت گم شدن در یک شهر ناشناخته به شما کمک می کند.

2. فکرتان باز تر می شود

در یک مطالعه مشخص شد که دانشجویان دارای دوستان بین المللی در یک دانشگاه آمریکایی دارای نمرات بالاتری در ذهن آگاهی و نمرات پایین تری در درک فرهنگی هستند. این دانشگاه که در اصل معروف به تفرقه نژادی است، به دانشجویانش برای ایجاد دوستی بین المللی از طریق تحصیل در خارج از کشور معروف است. اگر این چیزی است که می توان در سطح خرد به دست آورد، تمام موانع فرهنگی را می توانیم از بین ببریم، تصور کنید بتوانیم این مقیاس را در سراسر جهان افزایش دهیم. بنابراین با برقراری دوستی های از خارج از کشور، به ((شهروند کل جهان)) تبدیل خواهید شد.

3. از دوستی های عمیق تر و با ارزش تر لذت خواهید برد
وقتی که از از دست دادن کسی که دور از شما زندگی می کند ناراحت می شوید، به راحتی مسخره می شوید زیرا اطرافیان می گویند، “خوب، فاصله ها باعث می شود قلب قوی تر شود”، اما این جمله در همه جا صدق نمی کند. ارتباط با دوستان بین المللی در بعضی مواقع چالش برانگیز خواهد بود، اما مطمئناً باعث می شود برای زمانی که در کنار هم هستید بیشتر ارزش قائل شوید. برخلاف تصور عامه، مقاله هایی توسط مجله ارتباطات در سال 2015 منتشر شد، که نشان می داد که روابط راه دور می تواند حس صمیمیت بیشتربین زوجین را ترغیب کند – و هیچ دلیلی وجود ندارد که صمیمت نتواند برای رفقای مسافت طولانی نیز وجود داشته باشد.

چگونه در سفر شخصیت جذابی داشته باشیم؟ (قسمت اول)
ادامه مطلب

4- همیشه و در همه جا مکانی برای خوابیدن دارید.
اکنون که می دانیم دوستی های بین المللی برای پیشرفت شخصی شما مفید است، می توانیم در مورد مزایای داشتن دوستانی که در جزایر دور افتاده با سواحل آفتابی و کافه ها زندگی می کنند صحبت کنیم.
از آنجا که هزینه ی هتل ها و هاستل ها اغلب یکی از بزرگترین هزینه هایی هستند که در برنامه های تعطیلات تاثیر گذارند، اگر همیشه در هر جای دنیا جایی باشد که بتوانید بروید، جالب نیست؟ احتمالاً لازم است فقط با کسی دوست شوید و به این ترتیبمی توانید به کشور آنها سفر کنید، بنابراین این روش هنوز هم یک انگیزه ی عالی برای ایجاد دوستی های جدید است. در این روش، گشودن آغوشتان به افراد جدید باعث می شود بتوانید مکانهای جدیدی را ببینید و تجربیات جدیدی داشته باشید.

5- باعث می شود که تجربیات اصیل تری داشته باشید (و دچار تله های توریستی نشوید)
یک بشقاب ماکارونی پخته شده خانگی اصیل، در خانه دوستتان در ایتالیا طعم واقعیت را می دهد. با دوست ایرلندیتان در یک کلاس قایق سواری در رودخانه شرکت کنید. یک مراسم چای خوری واقعی را با دوست چینیتان تجربه کنید. اینگونه باعث می شوید که دچار تله های توریستی نشوید و مانند محلی ها زندگی کنید. دوستان بین المللی شما میتوانند نکات و تجربه های محلی اصیل را به شما ارائه دهند که در رستوران ها نمی توانید تجربه کنید و هیچ زمانی کوچه پس کوچه های زیبای آن شهر را نمیتوانید تجربه کنید.
در دنیای تجاری ما، پیدا کردن راه های معتبر و اصیل و بومی برای سفر می تواند یک چالش باشد اما داشتن دوستانی در سراسر جهان زمینه ای برای کشف واقعیت های زندگی محلی در کشورشان را فراهم می کند. آغوشتان را به روی افراد جدید باز کنید و مطمئن باشید که این کار تجربیات جدید و شگفت انگیزی به دنبال خواهد داشت.

فواید سفر کردن| سفر باعث افزایش طول عمرتان می شود
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر