لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> برترین هتل های مینیمالیستی در جهان
برترین هتل های مینیمالیستی در جهان

برترین هتل های مینیمالیستی در جهان

مینیمالیستی یعنی زندگی با حداقل‌ها. گاهی اوقات مالکیت مادی شما را از چیزهای بااهمیت‌تر غافل می‌کند. گردشگران مشتاق ارزش سیاحت در دنیا و به طور کلی ذخیره پول‌هایشان برای چیزی باارزش‌تر از خرید یک ماشین لوکس را می‌دانند.
اما کسانی که همچنان به جمع‌آوری دارایی مشغولند می‌توانند یک زندگی ساده را با اقامت در این 10 هتل شگفت‌انگیز مینیمالیستی تجربه کنند. اگر چنین تجربه‌ای برای شما نیز جذاب است با ما همراه باشید و پیش از رزرو هتل با این هتل‌های مینیمالیستی آشنا شوید.
10. پاد سنگاپور

این هتل‌های کپسولی (Pod Boutique Capsule Hotel) در کشور سنگاپور واقع شده‌اند. این هتل‌های عجیب و جالب B.B (اتاق جهت اقامت، همراه با صبحانه) اقامتگاهی ایده‌آل برای کسانی هستند که فقط به دنبال جایی برای خواب هستند. این کپسول‌ها که تنها یک چراغ و یک میز کنار تختی دارند اقامتگاهی راحت هستند، البته اگر با سپری کردن شب در مجاورت کپسول‌هایی که دیگر مسافران در آن استراحت می‌کنند مشکلی نداشته باشید.
در این هتل‌ها اتاقی برای چمدان‌ها وجود دارد، البته جای زیادی ندارد چون چمدان‌های مسافران 100 کپسول در آن قرار داده شده است. این تخت‌ها فقط برای استراحت هستند و به جای تلویزیون و مبل، تنها یک پیشخدمت خواهید داشت.
9. لوسی در آسمان (Lucy in the Sky)
Lucy in the Sky)
این هتل چشم‌اندازی بی‌نظیر از خط افق هلند را در برابر چشمانتان قرار می‌دهد و 3 نوع اتاق 2نفره دارد.
این هتل که معروف به «مینی هتل» است تنها یک تخت خواب، یک دوش و جای کوچکی مخصوص لوازم آشپزخانه دارد. از پنجره‌های سقفی آن می‌توان آسمان را مشاهده کرد و ارتفاع آن از زمین حریم شخصی مهمانان را حفظ می‌کند.‌
8. هتل کرینی سانتوری
هتل کرینی سانتوری
این هتل در تمامی رتبه‌بندی‌های اقامتگاه‌ها تقریباً بی عیب و نقص است و در مکانی بی‌نظیر در کشور یونان واقع شده است. مهمانان درست در بیرون از اتاق‌هایشان می‌توانند بنشینند و از تماشای منظره حیرت‌انگیز اطراف لذت ببرند.
اتاق‌ها مجهز به عایق صدا و لوازم حمام لوکس هستند. در این هتل به چیز زیادی احتیاج ندارید، می‌توانید در کنار استخر بنشینید و استراحت کنید.
7. هتل تور دی پالما واین (TORRE DE PALMA WINE HOTEL)
هتل تور دی پالما واین
مسافران هتل تور دی پالما واین هرگز به فکرشان هم خطور نمی‌کند که در حقیقت این هتل بنایی متعلق به قرن چهاردهم است. این ملک بزرگ پر از تجملات مدرن مانند استخری که از یک طرف به دیوار چسبیده و کارگاه شراب‌سازی‌ست. اتاق‌ها بسیار ساده دکور شده‌اند و به مینیمالیست‌ها حس خانه خودشان را می‌دهند.
شما هم گزینه اتاق دبل و هم سوئیت مستر را با چشم‌انداز طبیعت خواهید داشت. این هتل که در کشور پرتغال قرار دارد با استفاده از بقایای بنایی باستانی متعلق به سال 1338 ساخته شده است.
6. هتل بیومونت (BEAUMONT HOTEL)
BEAUMONT HOTEL
هتل بیومونت که در لندن واقع شده دارای سوئیتی فوق‌العاده است که هر مینیمالیستی آرزوی اقامت در آن را دارد. این اتاق منحصر به فرد در سال 2014 توسط آنتونی گورملی با هدف دعوت به ساده‌زیستی طراحی شده است.
دیوارهای این اتاق از چوب تیره است و یک تخت معلق در آن قرار دارد. این سوئیت حال و هوای جادویی و رمز‌آلود دارد و دیوارهای آن مجهز به عایق صدا هستند تا مهمانان اقامتی سرشار از آرامش داشته باشند.
5. خانه درختی در هَرادز
خانه درختی در هَرادز
گردشگرانی که می‌خواهند شب را در میان درختان سپری کنند می‌توانند به این هتل مینیمالیستی مرتفع در سوئد بروند. این خانه درختی در هرادز به لطف ذهن خلاق کِنت و بریتا جانسون لیندوال در سوئد ساخته شده است. آنها رویای ساخت هتل‌های درختی را در سر می‌پروراندند و امروزه مردم از سراسر جهان به این هتل که حاصل ایده ساده آنهاست می‌آیند.
این زوج تصمیم گرفتند تا جذابیت ساده مهمان‌خانه‌ای که در مجاورت این هتل قرار گرفته و تبدیل به رستوران شده را حفظ کنند و اتاق‌های هتل درختی خود را همانند آن طراحی کنند. تمام آن چیزی که مهمانان این هتل نیاز دارند عبارت است از یک تخت، چشم‌اندازی بی‌نظیر و یک همسفر فوق‌العاده.
4. ویلای آنمولیا
 ویلای آنمولیا
اقامت در ویلای آنومیا به معنای لذت بردن از محیط و ویژگی‌های مدرن و در عین حال ساده است. این ویلا ساختمانی سازگار با محیط زیست در روستای جذاب مگالاکوری کشور ترکیه است که در آن سادگی و تجمل را هم‌زمان با هم خواهید داشت.
در این ویلا هات تاب‌هایی(نوعی وان چندنفره) برای ریلکس کردن وجود دارند اما امکانات داخل اتاقتان چیزی بیش از یک تخت نرم و سفید نیست. این ویلاها سازگار با محیط زیست هستند و باغ مبله موجود در آن آرامش را به شما ارزانی می‌کند.
3. هتل آواسی
هتل آواسی
هتل آواسی تمام آنچه را که گردشگران از سفری آرامش‌بخش و هیجان‌انگیز نیاز دارند در اختیارشان قرار می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی این هتل واقع در شیلی و آرژانتین فضای اطراف آن است.
به هر یک از اقامتگاه‌های این هتل که بروید دره‌ها، تنگه‌ها و کوه‌ها در چند قدمی‌تان قرار دارند. اتاق‌های این هتل پر از آرامش و سادگی‌ست و پس از یک روز طولانی ماجراجویی در طبیعت می‌توانید حسابی در آنها استراحت کنید.
2. دیستریتو کپیتال (DISTRITO CAPITAL)
دیستریتو کپیتال
دیستریتو کپیتال بهترین نقطه برای تماشای چشم‌انداز مکزیکوسیتی‌ست که در قلب مرکز شهر واقع شده است. آسمان خراش‌ها بسیار نزدیک به آن هستند و خط افق شهر در هنگام شب چشم‌انداز مسحورکننده‌ای دارد. با این حال مهمانان می‌توانند به دور از شلوغی مکزیکوسیتی در اتاق جذاب خود استراحت کنند و به لطف پنجره‌های تمام‌قد آن صبح‌ها چشمشان به روی چشم‌انداز کاملی از شهر باز شود.
درون این اتاق‌ها یک تخت ساده، محلی برای نشستن و یک میز وجود دارد. اما منتقدان دیستریتو کپیتال نیز با توجه به دیدگاه شخصی خود امکانات لوکسی مانند کف پارکت، چراغ‌های مدرن و وان بزرگ آن را می‌ستایند.
1. لند اسکیپ هتل جووِت ( JUVET LANDSCAPE HOTEL)
لند اسکیپ هتل جووِت
این بنای باشکوه که درست در بالای مزرعه‌ای در والدالِ نروژ قرار گرفته گردشگران را شگفت‌زده خواهد کرد. این اولین لنداسکیپ هتل در کل اروپاست که در مزرعه برتیگاردن آلستاد قرار دارد.
این هتل به داشتن موقعیتی روستایی و دنج افتخار می‌کند. مهمانان در اینجا می‌توانند از فرهنگ غنی معماری و طبیعت نروژ در اتاق خود لذت ببرند. این هتل 9 اتاق و یک اسپا دارد و هر کدام از این اتاق‌ها به منظور حفظ حریم شخصی مهمانان از یکدیگر فاصله دارند و چشم‌اندازهای متفاوتی از جنگل مرتفع را در پیش چشمان آنها قرار می‌دهند.
مقایسه هتل پرشین پلازا و هتل ویستریا تهران
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر