لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> سفرهای کاری خلاقیت و بهره وری را تقویت می کنند
سفرهای کاری خلاقیت و بهره وری را تقویت می کنند

سفرهای کاری خلاقیت و بهره وری را تقویت می کنند

بر اساس گزارشی از CWT (پلتفرمی برای مدیریت سفر)، 6 نفر از هر 10 نفری که به سفر کاری می روند، احساس خلاقیت و بهره وری بیشتری در حین سفرشان دارند. برای رزرو هتل در کیش به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و با رزرو هتل مارینا پارک کیش، اقامتی خارق العاده را تجربه کنید.
متولدین دهه 80 و 90 میلادی، مخصوصا آمریکایی ها، با کسب نمره 77% خلاق ترین و پربازده ترین نسل کارکنان هستند. متولدین دهه 80 . 90 میلادی آسیایی اقیانوسیه با اختلاف کم در رده دوم قرار دارند: 75% آنها در حین سفر احساس خلاقیت و 73% احساس بازدهی بیشتری می کنند. متولدین اروپایی هستند با 58% احساس خلاقیت و 57% احساس بازدهی بیشتر در رده آخر قرار دارند.
متخصصان بر این باورند که این یافته ها چندان شگفت آور نیستند. سفرهای کاری باعث افزایش سطح انرژی افراد می شود، ذهن آنها را باز می کند و باعث ایجاد روابط جدید می شود. هیچ چیز مانند یک ملاقات حضوری نیست.

در کل اگر قضیه شکاف نسل ها را کنار بگذاریم، مسافران آسیایی اقیانوسیه ای خلاقترین و پربازده ترین هستند: به ترتیب با 65% و 64%، سپس آمریکایی ها با 58% و 60% و اروپایی ها با 53% و 51%.

این گزارش حاکی از آن است که 60% مسافران هنگامیکه با همتایان خودشان به صورت حضوری کار و مشارکت می کنند، بازدهی بیشتری دارند. این میزان بازدهی برای کار انفرادی 30% است و هنگامیکه دورکاری می کنند به 14% کاهش پیدا می کند. برای مثال در کشور اسپانیا، 62% افراد می گویند که در ملاقات های حضوری احساس بازدهی بیشتری می کنند. در صورتیکه این احساس در کسانیکه کار انفرادی را ترجیح می دهند 29% و برای کسانیکه دورکاری را ترجیح می دهند 9% است.

بر اساس داده های آماری هر منطقه، جلسات حضوری و سفرهای کاری باعث افزایش بهره وری مسافران آسیایی- اقیانوسیه ای شده است. آمار بهره وری در آسیا 61% است، در حالیکه برای آمریکا و اروپا 53% است.

چرا مسافرت برای کارکنانتان بسیار اهمیت دارد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر