لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> نتایج گزارش سفر های خانوادگی!
نتایج گزارش سفر های خانوادگی!

نتایج گزارش سفر های خانوادگی!

چگونه از یک سفر جاده ای با خانواده لذت ببریمجهت درک بهتر عادات سفر و نحوه ی نگرش های متفاوت به جهان از خانواده بزرگ جامعه جهانگردی نظر خواستیم. نتایج این نظر سنجی سبب شد تا محتوا و منابع زیادی برای ترغیب والدین به بستن کوله ها و کشف مکان های جدید و رزرو هتل های ایران و جهان همراه با فرزندان شان را مهیا کنیم. نحوه ی مقایسه خانواده های جهانگرد با یکدیگر در نکات زیر مشخص شده است.

گزارش مسافرت خانوادگی : نتایج
واضح است که انتخاب ⅔ والدین نشان دهنده ی تاثیر و نقش بسیار مهم خاطرات شاد کودکی در برنامه ی گردشگری بزرگسالان است. سفر با کودکان به مکان هایی که والدین در کودکی بدان جا رفته اند تجربه ای آموزنده برای کودکان بشمار می رود همچنین با این انتخاب خود پدر یا مادر نیز به سوی خاطرات کودکی سفر می کنند. افراد سیاره دورافتاده اغلب در مورد تجربه ی سفرهای مورد علاقه زمان کودکی به فکر فرو می روند تا سفرهای بیاد ماندنی را با فرزندانشان دوباره تجربه کنند.
سفر خانوادگی

از گشت و گذار و چانه زنی در بازار های خاورمیانه گرفته تا لذت بردن از پذیرایی ایتالیایی ها ، چشیدن طعم بستنی دست ساز و طبیعی جلاتو ایتالیایی ( gelato) و یا تماشای رقص و آواز دختر های ژاپنی (geisha) ، همگی کم و بیش فرهنگی متفاوت را به جوانان نشان می دهند که یکی از مهم ترین فاکتور های تصمیم گیری والدین در هنگام سفر می باشند.

سفر خانوادگیدر حقیقت عجیب نیست که سواحل با حضور والدین مشهور و پر طرفدار هستند. لوازم ضروری مورد نیاز را فراموش نکرده و بسته بندی کنید آمادگی رویارویی با هر گونه آب و هوایی را داشته باشید و گشت ساحلی به همراه شن بازی ساعت ها کودکان را سرگرم خواهد کرد. در صورتی که به دنبال کمی جذابیت و تفاوت هستید ، بهتر است در بسیاری از سرگرمی ها از جمله ماجراجویی آبی خانوادگی نیز شرکت کنید.
سفر خانوادگیسفرخانوادگی
گزینه های محل اقامت برای خانواده ها ، بسیار متنوع تر ازگذشته شده است : طبق این گزارش 67.7 درصد از خانواده ها در اتاق های اجاره ای کوتاه مدت ساکن شده بودند. این آمار در ایالات متحده آمریکا و کانادا حدود 74 درصد و در بریتانیا حدود 70 درصد بود. از انواع دیگر اقامتگاه ها می توان به مبادله خانه یا ( خانه خود را اجاره دهید و بروید سفر home swap ) ، خوابگاه های خانوادگی و دوستانه و حتی پناهگاه کوچکی در میان طبیعت شگفت انگیز بدون لاکچری های زندگی روزمره اشاره کرد. گفتنی است که دسترسی به اتاق های اجاره ای کوتاه مدت بسیار راحت می باشد با این وجود گزینه رزرو هتل محبوب ترین انتخاب جهانی بشمار می رود. 40 درصد از والدین اشاره کردند که همیشه گزینه هتل را ترجیح می دهند.
سفر خانوادگیسفر خانوادگیمسافرت ارزان نیست. با افزایش تعداد اعضا خانواده هزینه های حمل و نقل ، غذا و مسکن بدون در نظر گرفتن تنقلات، بستنی و غیره چهار برابر بیشتر می شود. پس تعجب ندارد که پول و هزینه مورد توجه اکثریت والدین و سرپرست خانواده ها بوده است. اگر فرد شجاعی هستید گذران تعطیلات در نزدیکی محل سکونت به همراه کودکان را در پیش بگیرید یا با توجه به نکات برنامه ریزی ، آماده سفر های آینده با هزینه های کم و دوستانه باشید.
سفر خانوادگیهمراه با پیدایش خطوط هوایی ارزان قیمت ، اقتصاد مشترک و آیفون در چند دهه ی گذشته ، شرایط مسافرت تغییرات بسیاری داشته است. این امر بدین معنی است که کودکان امروزه می توانند به راحتی به صورت آنلاین و آفلاین در اینترنت دور دنیا سفر کنند و در زمان بزرگسالی نیز می توانند از این مزایا بهره ببرند و به عنوان یک جوان از سفرهای عالی برخوردار شوند.
سفر خانوادگیاز تعطیلات آخر هفته تا رسیدن به ماجراجوهایی های طولانی مدت با شکوه فاصله کمی وجود دارد و بسیاری از افراد حداقل سالی دوبار از این فرصت ها استفاده می کنند. این خبر بسیار خوبی برای کودکان است بطوریکه می توانند در طول سفر چیزهای مختلفی یاد بگیرند بخصوص اگر والدین عنصر آموختنی در سفر به همراه داشته باشند.

سفر خانوادگیافرادی که در لحظات و ثانیه های آخر برنامه سفر را مرتب می کنند نیز محترم هستند. احتمالا منتظر جرقه الهام بخش و عالی برای انتخاب ماجراجویی های خانوادگی هستید و یا در فکر گردش داخل شهری می باشید اما نکته ی مهمی را در این میان فراموش کرده اید و نمی دانید که با این انتخاب در دل فرزندانتان چه می گذرد؟ هر آنچه برای یک سفر به یاد ماندنی در تعطیلات نیاز دارید را در فرصت های بعدی در وبلاگ ایران هتل آنلاین پیدا کنید.
امتیاز دهید (چپ بیشترین)
چرا سفر جاده ای بهترین ایده برای مسافرت های خانوادگی است؟
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر