لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های اصفهان – سفری خاطره انگیز به نصف جهان
بهترین هتل های اصفهان - سفری خاطره انگیز به نصف جهان

بهترین هتل های اصفهان – سفری خاطره انگیز به نصف جهان

اصفهان، نصف جهان، شهر گنبدهای رنگارنگی که غنی از هنر و فرهنگ و معماری است؛ اولین شهری می‌باشد که با صحبت از آن، زیبایی چشم‌نوازش به ذهن‌ها می‌رسد. دغدغه اکثر مسافران فارغ از مقصدی که به آن سفر می‌کنند، داشتن یک اقامتگاه مناسب برای چند روز اقامت با خیال آسوده است؛ اما اگر شما مقصد اصفهان را برای سفر انتخاب کرده‌اید خوب است قبل از سفر با بهترین هتل های اصفهان آشنا شوید. آشنایی با هتل ‌های اصفهان می‌تواند در کیفیت سفرتان تاثیرگذار باشد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید چون قرار است در میان هتل‌های این شهر زیبا گردش کنیم.

لیست هتل های 5 ستاره اصفهان

هتل عباسی اصفهان

از جمله بهترین هتل‌های اصفهان هتل ۵ ستاره عباسی می‌باشد که با داشتن قدمتی ۳۰۰ ساله در خیابان چهارباغ عباسی شهر موزه‌های اصفهان واقع شده است. این هتل با اصل و نسب در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی طراحی و ساخته شده است.
این هتل دو بار درسال‌های ۱۳۵۱ و ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل عباسی اصفهان که از آن مهمان‌سرای عباسی نیز یاد می‌شود، از جمله زیباترین مهمان‌سراهای جهان لقب گرفته که دارای ۲۲۵ اتاق و واحد اقامتی می‌باشد. این هتل دارای ۴ تالار پذیرایی، انواع کافه و رستوران بوده که ظرفیت حدود ۱۵۰۰ نفر را دارد.
یکی از ویژگی‌های خاص این هتل، نمای استثنایی آن به باغ و گنبد فیروزه مسجد چهارباغ است. هتل عباسی در بافت تاریخی شهر اصفهان قرار گرفته و دسترسی به آن آسان است. هتل عباسی به عنوان بهترین هتل اصفهان به اماکن گردشگری مهمی چون کاخ هشت بهشت، میدان نقش جهان، ۳۳ پل و بنای منارجنبان دسترسی خوبی دارد.
از انواع اتاق‌هایی که می‌توان در هتل پنج ستاره عباسی رزرو کرد می‌شود به اتاق ۱ تخته، اتاق ۲ تخته، اتاق ۲ تخته توئین چشم‌انداز، سوئیت دو نفره معمولی، اتاق دو تخته پردیس، سوئیت دو نفره پردیس، سوئیت دو نفره قاجار و آپارتمان دو خوابه چهار نفره اشاره کرد.

هتل کوثر اصفهان

اتاق دو تخته توئین هتل کوثر اصفهانهتل کوثر که مدتی است، زیر نظر مجموعه هتل‌های بین المللی پارسیان و با اسم هتل کوثر پارسیان فعالیت دارد در ابتدا کوروش نام داشت و زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون فعالیت می‌کرد. این هتل از بهترین هتل های اصفهان بوده و در مقابل سی‌ و سه پل و در سال ۱۳۴۷ در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع ساخته شد.
هتل کوثر اصفهان به‌عنوان بهترین هتل های اصفهان در سال ۱۳۸۳ و با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات بازسازی شد. این هتل دارای هفت طبقه و ۲۲۵ اتاق است که می‌توانید برای رزرو اتاق‌های ۲ تخته برای یک نفر، اتاق ۲ تخته برای یک نفر ساختمان فیروزه، سوئیت کوچک ۲ نفره، اتاق دو تخته دبل ساختمان فیروزه، سوئیت کوچک دونفره ساختمان فیروزه، سوئیت رویال دو نفره ساختمان فیروزه و اتاق دو تخته توئین ساختمان فیروزه اقدام کنید.
از جمله امکانات ویژه‌ای که این هتل ارائه می‌دهد می‌شود به رستوران با ظرفیت ۹۰ نفر، پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر طبق تعرفه هتل، فضای سبز، خدمات باربری، خودپرداز، سونا، آتلیه، سالن ورزشی، خشکشویی، خدمات تور، آرایشگاه، جکوزی، ماساژ و صرافی اشاره کرد.

هتل های چهار ستاره اصفهان

هتل سفیر اصفهان

سوئیت دبل هتل سفیر اصفهاناگر در لیست هتل‌های ۴ ستاره اصفهان به دنبال هتلی در خیابان چهارباغ هستید، هتل سفیر را بررسی کنید. هتل سفیر اصفهان که در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده، ساختمانی است ۶ طبقه با ۱۰۰ اتاق. موقعیت مکانی و دسترسی مطلوب هتل به جاذبه‌های گردشگری مانند میدان عالی قاپو (۱ کیلومتر و ۱۲۴ متر)، آن را در صدر بهترین هتل اصفهان قرار می‌دهد.
استخر هتل با ارائه خدماتی مانند بوفه و جکوزی و آبشاری جذاب در استخر، حمام قدیمی و سنتی ایرانی که به حمام ترکی در میان گردشگران خارجی معروف است، سفر به اصفهان را خاطره‌انگیزتر می‌کند. هتل سفیر اصفهان کافی شاپ و رستورانی با بوفه دارد که صبحانه‌ای عالی برای مهمانان سرو می‌کند. کافی شاپ از مسافران حاضر در لابی پذیرایی می‌کند. بدون شک بهترین صبحانه و غذاهای ایرانی را در این رستوران می‌توانید سفارش دهید.
این هتل امکانات و خدمات ویژهای مثل دریافت یک تور نیم روزه گردش شهری رایگان با خرید ۴ شب اقامت در هتل برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته است که باعث شده تا این هتل در گروه بهترین هتل های اصفهان قرار گیرد.

هتل آسمان اصفهان

اتاق سه تخته هتل آسمان اصفهان اکثر گردشگران خارجی که به ایران سفر می‌کنند و وارد اصفهان می‌شوند، انتظار دیدن رستوران گردان هتل آسمان اصفهان را دارند. وجود ان رستوران گردان در شهر، این مکان را به یکی از جاذبه‌های دیدنی اصفهان تبدیل کرده است. پس در لیست بهترین هتل اصفهان در دسته هتل‌های 4 ستاره نه تنها هتل، بلکه رستورانی عالی هم به شما معرفی می‌کنیم. هتل آسمان اصفهان در یکی از بهترین موقعیت‌ها در نزدیکی زاینده رود واقع شده است.
این ساختمان ۱۳ طبقه دارد و به مهمانان و مسافران این امکان را می‌دهد تا نمایی از رودخانه و پل فلزی اصفهان داشته باشند. از مزایای هتل ۴ ستاره آسمان، نزدیکی به یکی از پارک‌های کنار رودخانه‌ای شهر به اسم پارک کودک می‌باشد. پارکی که فضاهای جذابی برای تفریح و گردش در آن ساخته شده است.
منوی صبحانه هتل آسمان با انواع مختلفی از صبحانه‌های گرم و سرد آماده پذیرایی از مهمانان است. قیمت صبحانه هتل آسمان اصفهان هم بسیار مناسب و اقتصادی می‌باشد. تمام امکانات و خدمات این هتل باعث شده تا آن را در گروه بهترین هتل های اصفهان قرار دهیم.

هتل پیروزی اصفهان

سوئیت سه تخته هتل پیروزی اصفهانهتل پیروزی اصفهان با افتتاح در سال ۱۳۵۴ و با نام قدیم هتل داریوش اصفهان تا به امروز در لیست بهترین هتل اصفهان است. منوی کافی شاپ هتل پیروزی اصفهان با سرو انواع مختلف قهوه ، کیک‌ها و بستنی‌های متنوع و خوشمزه آماده پذیرای مهمانان عزیز است.
بعضی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه‌ای کوچک برای آشپزی می‌باشند؛ اما از رستوران و کافی شاپ هتل غافل نشوید. موقعیت این هتل 4 ستاره در مرکز شهر اصفهان بوده و به شما دسترسی راحت برای بازدید از بافت تاریخی و جاذبه‌های شهر اصفهان می‌دهد.

هتل عالی قاپو اصفهان

سوئیت دبل هتل عالی قاپو اصفهان خیابان چهار باغ پایین به عنوان مرکز شهر اصفهان شناخته می‌شود. خیابانی سنگ فرش شده و تاریخی که اجازه تردد ماشین در آن وجود ندارد. بنابراین هتل عالی قاپو حمل بار رایگان از نزدیک ترین خیابان تا ورودی هتل را برای مهمانان فراهم کرده است.
این مسیر، برای پیاده روی و گردش در بافت تاریخی فوق العاده می‌باشد. اتاق‌های هتل عالی قاپو اصفهان دارای قیمت‌های مناسبی هستند و امکان رزرو اتاق با صبحانه رایگان در این هتل وجود دارد. نام این هتل، برگرفته شده از بنای عالی قاپوی اصفهان که کاخی صفوی است، می‌باشد.
در گروه بهترین هتل های اصفهان، این هتل دارای رستوران است. رستوران عالی قاپو انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و ایتالیایی را در لابی برای بیش از ۹۰ نفر سرو می‌کند. کافی شاپ هتل عالی قاپو اصفهان هم تا ساعت ۱۰ شب آماده خدمت‌رسانی به مهمانان عزیز است.

هتل های سه ستاره اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان

اتاق دبل هتل شیخ بهایی اصفهاناولین هتلی که در بین هتل‌های ۳ ستاره اصفهان قصد معرفی آن را به شما داریم، هتل شیخ بهایی است. از ساخت این هتل که در سال ۱۳۸۸ ساخته شده است، مدت زیادی نمی‌گذرد و از همین رو می‌شود گفت، هتلی با زیر ساخت‌های اقامتی مناسب است. کارمندان این هتل علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و این خود نکته مثبتی برای جذب گردشگران خارجی می‌باشد.
از لحاظ موقعیت قرار گیری، هتل شیخ بهایی اصفهان با جاذبههای گردشگری و تاریخی مثل پل خواجو و یا میدان نقش جهان و سایر جاذبه‌های دیگری که در اطرافشان هستند، فاصله‌ی کم و مناسبی دارد و این هم از جمله مزیتهای خوب برای این هتل محسوب میشود. خدمات و امکانات مختلفی که این هتل ارائه میدهد باعث شده تا در لیست بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران قرار گیرد.
هتل شیخ بهایی اصفهان دارای ساختمانی ۷ طبقه بوده و با ۵۲ اتاق در حال فعالیت است. از جمله خدماتی که در این هتل ارائه میشود میتوانیم به سرویس خواب کامل و تمیز، یخچال، چایی ساز، مبلمان، صندوق امانات سیستم روشنایی و تهویه ی متناسب، خدمات ۲۴ ساعته نظافت اتاق‌ها، سیستم بیدار باش و امکاناتی از این قبیل اشاره کرد. دیگر خدمات هتل به شرح زیر است:
اینترنت رایگان در محیط‌های عمومی هتل
دو نوع رستوران
کافی شاپ
خدمات خشکشویی
لابی با ظرفیت پذیرایی از ۳۰ نفر
انبار چمدان
سالن کنفرانس
اجاره ی وسایل نقلیه

هتل اسپادانا اصفهان

سوئیت توئین هتل اسپادانا اصفهان برخلاف ۲ هتلی که بالاتر معرفی کردیم، هتل اسپادانا اصفهان در سال ۱۳۷۳ ساخته شد و ۲۰ سال قدمت داشته و به مهمانانش خدمات ارائه داده است. در طراحی فضای هتل اسپادانا در کنار بهره‌گیری از المان‌های معماری مدرن از شاخصه‌های معماری ایرانی مرسوم در اصفهان هم استفاده شده و این خود سبکی ویژه به این هتل بخشیده است.
این هتل البته در سال ۱۳۹۴ دوباره مورد بازسازی قرار گرفت. از لحاظ نزدیکی این هتل به جاذبههای گردشگری اصفهان نیز میشود گفت که فاصله ی آن با جاذبه‌هایی مثل کلیسای وانک و یا بازار زرگرها در حد مناسبی است. خدمات و امکانات مختلف هتل که باعث شده تا در لیست بهترین هتل های شهر اصفهان قرار گیرد، از این قرار است:
هتل اسپادانا در ساختمانی ۴ طبقه واقع شده و در کل دارای ۳۲ اتاق خواب است. اتاقهای این هتل مجهز به امکاناتی همچون؛ تلویزیون، حمام، یخچال، لوازم بهداشتی، بالکن، کمد، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش و دیگر وسایل و تجهیزات می‌باشند. از امکانات عمومی هتل هم می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:
لابی با ظرفیت ۷ نفر
نمازخانه
کپسول آتش نشانی
اتاق چمدان
خدمات خانه داری
پله اضطراری
کافی شاپ
این هتل از هتل‌های نزدیک چهار باغ بالا و سمت خیابان نظر اصفهان است. صبحانه هتل اسپادانا اصفهان را به هیچ عنوان از دست ندهید. قرارگرفتن در کنار رود زاینده رود و وجود بام هتل اسپادانا اصفهان ویژگی منحصر به فرد آن است. در این هتل ویو زیبایی از سی و سه پل خواهید داشت. نما و ورودی هتل به زیبایی تمام طراحی و ساخته شده و به دلیل قرارگیری در کوچه حریم هتل هم حفظ شده است.
هتل اسپادانا رستوران و فضای کافی شاپی جداگانه برای پذیرایی از مهمانان با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ایرانی داشته و منوی مفصلی فراهم کرده است. انواع غذاهای خوشطعم دریایی، ایرانی و دسرهای جذاب شامل کیک ها، بستنی‌ها در طعم‌های مختلف و انواع نوشیدنی را در کافی شاپ هتل برای انتخاب دارید.

هتل آزادی اصفهان

اسم هتل آزادی اصفهان را باید در لیست بهترین هتل های شهر اصفهان در دسته هتل‌های ۳ ستاره و قدیمی شهر قرار دهیم. افتتاح این هتل در سال ۱۳۵۶ انجام شد اما در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل هم مانند دیگر اقامتگاه‌هایی که اسمشان در بین بهترین هتل اصفهان قرار گرفته، دسترسی بسیار خوب و مناسبی به بسیاری از جاذبه‌های این شهر دارد.
خدمات و امکانات مختلفی که هتل ارائه میدهد و آن را در گروه بهترین هتل های اصفهان از نظر مسافران قرار داده به شرح زیر می‌باشد:
فروشگاه
تاکسی سرویس
پله اضطراری
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات تور
زنگ هشدار
سیستم اعلام حریق
هتل آزادی اصفهان در ساختمانی ۳ طبقه ای واقع شده و دارای ۳۸ اتاق است که سر جمع ۸۲ تخت را در خود دارد. از جمله امکانات این هتل میشود به پاور سوئیچ، صبحانه، آباژور، تلویزیون، لوازم بهداشتی، تهویه ی مطبوع و بسیاری از امکانات دیگر اشاره نماییم.

هتل پارت اصفهان

اتاق دبل هتل پارت اصفهان از افتتاح این هتل مدت زیادی نمی‌گذرد. هتل پارت خدمات کاملی به مهمانان عزیزش ارائه می‌دهد. این هتل که در سال ۱۳۹۵ برای بهبود ارائه خدمات مجددا مورد بازسازی قرار گرفت؛ از لحاظ موقعیت مکانی، با قرار گرفتن در خیابان چهارباغ عباسی، دسترسی بسیار مطلوبی به تعداد زیادی از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهر اصفهان دارد. هتل پارت اصفهان همچنین دارای خدمات رفاهی و تفریحی گوناگونی همچون استخر در خود است. باتوجه خدمات و امکانات مختلفی که این هتل ارائه می‌دهد، نامش در اسامی بهترین هتل های اصفهان قرار گرفته است. خدمات این هتل به شرح زیر است:
هتل پارت اصفهان در یک ساختمان ۸ طبقه واقع شده و دارای ۴۳ اتاق در خود است. اتاقهای این هتل مجهز به امکاناتی همچون؛ یخچال، سیستم لوازم بهداشتی در هر کدام از اتاق ها، میز کار، تلفن، کمد، تهویه مطبوع در اتاق‌ها، تلویزیون، چایی ساز، و بسیاری از دیگر امکانات است. از امکانات و خدماتی که در اتاق‌ها ارائه می‌شود می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:
پله اضطراری
کپسول آتش نشانی
استخر
جکوزی
سونا
تاکسی سرویس

هتل ستاره اصفهان

از جمله بهترین هتل‌های ۳ ستاره شهر اصفهان که دارای شکل و ظاهری متفاوت در مقایسه با دیگر هتل‌های شهر است، هتل ستاره ی اصفهان نام دارد. از آنجایی میگوییم که شکل و قیافه این هتل با دیگر اقامتگاه‌های شهر متفاوت است، زیرا در طراحی و ساخت آن از شاخصه‌های معماری مدرن و سنتی مختص به شهر اصفهان استفاده شده است.
یکی از نقاط قوت مثبتی که این هتل در کنار مزیت نزدیک بودنش به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد، رفتار بسیار حرفه‌ای کارکنان این هتل است. در ضمن این هتل نامش در بین ۱۱ هتل ارزان قیمت و اقتصادی اصفهان نیز قرار گرفته است. قیمت خوب و داشتن دسترسی آسان و بسیاری از خدمات و امکانات دیگر، این هتل را در لیست بهترین هتل های شهر اصفهان قرار داده. خدمات و امکانات مختلف هتل به شرح زیر است:
هتل ستاره اصفهان در یک ساختمان ۳ طبقه‌ واقع شده و در مجموع دارای ۵۲ اتاق در خود است. اتاقهای این هتل دارای خدماتی مثل؛ کمد لباس، یخچال، حمام، اینترنت، سیستم خاموش کردن حریق، آباژور و خیلی از امکانات دیگر هستند. از جمله خدمات این هتل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
انبار مخصوص چمدان
رستوران تابستانی
کافی شاپ
چایخانه
صرافی
روزنامه
پارکینگ
خدمات تور
سیستم تهویه مطبوع
تشریفات ویژه

هتل زهره اصفهان

اتاق دبل هتل زهره اصفهان از جمله هتل‌های ۳ ستاره شهر اصفهان که در بین چشم‌نوازترین اقامتگاه‌های این شهر قرار گرفته است، هتل زهره میباشد. این هتل در مرکز شهر واقع شده و از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. برخورد کارکنان این هتل حرفه‌ای است و خدمات بسیار درخور و مناسبی را ارائه می‌دهند. خدمات و امکانات مختلف هتل که باعث شده تا در لیست اسامی بهترین هتل های اصفهان دیده شود به شرح زیر است:
این هتل در ساختمانی ۱۰ طبقه قرار گرفته و ۵۱ اتاق دارد. از جمله خدمات اتاق‌ها میشود به؛ تلویزیون، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش آشپزخانه، شبکه پخش فیلم و بسیاری از خدمات دیگر اشاره کرد. از جمله خدمات و امکانات عمومی این هتل می‌توانیم به:
کافی شاپ
آسانسور
رستوران بام
چایخانه سنتی
خدمات تهیه بلیط
خدمات باربری
تمام فضای درونی لابی هتل زهره اصفهان شیشه کاری و کاشی کاری شده‌اند. تلفیقی بی‌نظیر از معماری سنتی و مدرن را درون هتل مشاهده خواهید کرد. به شما پارکینگی رایگان اختصاص داده خواهد شد. رستوران هتل زهره اصفهان طراحی سنتی داشته و با سرو بهترین غذاهای اصفهان و ایران پذیرای مهمانان است. این رستوران حتی برای شهروندان هم مکانی دلربا و مناسب می‌باشد. یادتان باشد برای رزرو میز در رستوران هتل از قبل تماس بگیرید.

هتل خواجو اصفهان

اتاق دبل هتل خواجو اصفهان
این هتل دارای ساختمانی ۶ طبقه با ۱۱۴ اتاق است که در لیست بهترین هتل اصفهان نامش را پیدا میکنید. هتلی که در نزدیکی پل خواجو اصفهان واقع شده و بهترین بستنی فروشی این شهر هم در نزدیکی این هتل چهار ستاره شهر اصفهان قرار دارد.
شما با اقامت در این هتل، با داشتن دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی و تاکسی می‌توانید به راحتی از جاذبه‌های اصفهان بازدید کنید. این هتل از ارزان‌ترین هتل‌های اصفهان هم محسوب می‌شود. صبحانه هتل خواجو اصفهان بسیار مفصل و لذت‌بخش بوده و رستوران هتل به خوبی از شما مهمانان پذیرایی خواهد کرد و اقامتی دلچسب را برایتان رقم می‌زند.

هتل ونوس اصفهان

اتاق چهار تخته هتل ونوس اصفهانیکی از هتل‌های سه ستاره‌ی شهر اصفهان که دارای ۳ هزار متر مربع فضا میباشد و در مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل بزرگ به خاطر نزدیکی به جاذبههای تاریخی، هتلی زیبا و نسبتا مجلل می‌باشد که انتظارات شما را به خوبی برآورده می‌کند. خدمات و امکانات مختلفی که هتل ونوس اصفهان ارائه میدهد به شرح زیر است:
این هتل در ساختمانی ۸ طبقه قرار گرفته و بهطور کلی دارای ۵۸ اتاق است. از امکانات این هتل میشود به؛ مبلمان، چایی ساز، آباژور، دراور، کمد لباس، سرویس خواب راحت و دیگر امکانات اشاره کرد. بعضی از خدمات این هتل عبارتند از:
لابی
خدمات تشریفات ویژه
کافی شاپ
کپسول آتش نشانی
شبکه پخش فیلم

بهترین هتل آپارتمانهای اصفهان

هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان

اتاق توئین هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهانبرای آنان که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند و هنگام رزرو هتل در شهر اصفهان، دنبال هتل آپارتمان در لیست بهترین هتل های اصفهان هستند؛ هتل آپارتمان چهل پنجره اصفهان گزینه بسیار مناسبی می‌تواند باشد. اما چرا این هتل را در گروه بهترین هتل های اصفهان قرار میدهیم؟ برای این قضیه دلیل خوبی هم داریم.
این هتل آپارتمان چهارستاره واحدهای اقامتی گوناگونی دارد: اتاق‌های دو تخته‌ای با سایز کوچک، اتاقهای دو تخته‌ با سایز بزرگ، اتاق مدیر عاملی و نیز سوئیت‌های رویال دو نفره، دو خوابه کوچک برای تعداد اعضای سه نفر و سه خوابه شش تخته. هتل چهل پنجره امکانات زیر را تمام و کمال در اختیار شما می‌گذارد:
حمام و لوازم بهداشتی، چای ساز، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه، اینترنت، یخچال، مبلمان، تلویزیون، صندوق امانات. ضمن اینکه خدماتی مانند آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، صرافی و کافی شاپ هم شامل حال مهمانان می شود.

هتل آپارتمان هشت بهشت؛ رو به نقش جهان

هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان، دوستاره و بهترین هتل اصفهان برای گذراندن سفر چند روزه در این شهر است. در ادامه به شما می‌گوییم که چرا اکثر مسافران و گردشگران خارجی سراغ این هتل می‌روند و آن را در لیست بهترین هتل های اصفهان قرار میدهند.
واحدهای اقامتی هتل شامل این موارد هستند:
سوئیت دو نفره
آپارتمان یکخوابه سه نفره
آپارتمان یکخوابه چهار نفره
امکاناتی که برای اتاق‌ها در نظر گرفته شده عبارتند از: صبحانه رایگان، حمام مجهز به لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سرویس فرنگی و میز تحریر. به علاوه شما می‌توانید از خدماتی مانند تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی و خدمات تهیه بلیط هم استفاده کنید.

هتل هخامنشیان پارتاک اصفهان

اتاق دبل هتل هخامنشیان پارتاک اصفهان
افتتاح این هتل به سال 1395 برمی‌‌گردد و به خاطر فاصله ۱۴ کیلومتریش تا مرکز اصفهان، دسترسی بسیار مناسبی به اکثر جاذبه‌های شهر مثل آتشگاه، باغ پرندگان و یا منارجنبان دارد. خدمات و امکانات مختلف هتل شامل موارد زیر است:
هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان در ساختمانی ۲ طبقه واقع شده که سرجمع دارای ۲۴ اتاق در خود است. اتاق‌های این هتل آپارتمان دارای خدماتی مثل؛ مبلمان، دراور، سیستم مطبوع تهویه، تلویزیون، آشپزخانه، اینترنت، حمام و بسیاری از دیگر امکانات می‌باشد. خدمات دیگری که هتل ارائه می‌دهد شامل:
فروشگاه
خدمات CIP
کافی شاپ
اتاق مخصوص استعمال دخانیات
پارکینگ
صرافی
هتل آپارتمان پارتاک نوساز بوده و از آن به عنوان بهترین هتل اصفهان در دسته هتل آپارتمان یاد می‌شود. این هتل متفاوت از سایر هتل آپارتمان‌های اصفهان می‌باشد. در واقع آنچه که این هتل را با سایر هتل‌ها متفاوت می‌کند، وجود ویلاهای دوبلکسی است که شباهت بسیار زیادی با خانه خودتان دارند. در ادامه می‌خواهیم به شما بگوییم که چرا پارتاک یک گزینه مناسبی برای رزرو هتل در اصفهان است. پارتاک سه ستاره واحدهای اقامتی مختلفی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:
اتاقهای یک تخته و دوتخته
سوئیتهای دو خوابه چهارتخته و دوبلکس سه خوابه پنج نفره
ویلاهای سه خوابه دوبلکس برای تعداد اعضای دونفر
ویلاهای سه خوابه دوبلکس برای تعداد اعضای سه نفر
ویلاهای سه خوابه دوبلکس برای تعداد اعضای چهارنفر
ویلاهای سه خوابه دوبلکس برای تعداد اعضای شش نفر
ویلاهای سه خوابه دوبلکس برای تعداد اعضای هفت نفر
علاوه بر این، شما می‌توانید از خدماتی مانند رستوران، تاکسی سرویس، فروشگاه، آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت و برگشت هم استفاده کنید.

هتل های سنتی اصفهان

هتل سنتی عتیق اصفهان

حیاط هتل سنتی عتیق اصفهانهتل سنتی عتیق اصفهان به پیروی از سبک خانه‌های سنتی، متشکل از بیرونی و اندرونی می‌باشد. ورودی خانه دارای ۳ هشتی با کاربندی‌های ساده و یک راهروی دراز با پیچش‌های کاملا قائم که بسیار دعوت کننده هستند می‌باشد.
راهروی ورودی دارای دو بخش است. یک بخش آن به اندرونی هتل می‌رسد و بخش دیگر آن دسترسی کاملی به قسمت بیرونی هتل دارد. تزئینات تالار اندرونی خانه شامل نقاشی‌های شیر و شکر و گچبری‌های بسیار بی‌نظیر و چشم‌نواز است. این تالار طاقچه‌هایی بلند دارد که با قوس‌های جناغی کار شده است.
آدرس هتل سنتی عتیق اصفهان خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷، کوچه مسجد شمس است. معماری این بنا کاملا کلاسیک بوده، دارای ۳ طبقه و ۳۰ اتاق می‌باشد. در این هتل ۲ اتاق یک تخته، ۱۲ اتاق بصورت ۲ تخته، ۱۰ اتاق ۳ تخته، ۵ اتاق ۴ تخته و یک سوئیت ۴ تخته قاجار فراهم شده که بطور کلی ظرفیت پذیرش و جانمایی ۸۰ توریست با یکدیگر را دارد.
در تمامی این اتاق‌ها سرویس بهداشتی و حمام قرار گرفته و فقط یک سرویس بهداشتی ایرانی در حیاط مجموعه به چشم می‌خورد. این هتل تلفیقی از معماری سنتی و امکانات مدرن باهم می‌باشد که باعث شده تا رفاه و راحتی مهمانان فراهم گردد.
در ادامه شرح امکانات بهترین هتل های اصفهان باید به این نکات هم اشاره کرد که هتل سنتی عتیق اصفهان برای رفاه حال مسافران خود با پارکینگ غیر مسقف مجهز شده است. نیروهای هتل به زبان انگلیسی و ترکی کاملا مسلط هستند و هیچ مشکلی برای پذیرش گردشگران خارجی در این هتل وجود ندارد.
راهنمای مهمانان، همچنین راهنمای محلی تور گردشگری، اینترنت وای فای کاملا رایگان، سیستم سرمایش و گرمایش کاملا مدرن، همگی از امکانات دیگر این هتل هستند. هتل سنتی عتیق اصفهان در حال حاضر خدمات پخت و سرو غذا را ارائه نمی‌دهد. از همین رو مسافران محترم در صورت نیاز با پرسنل هماهنگ کرده و با رستوران‌های اطراف و نزدیک هتل قرارداد خواهند بست.
فاصله هتل سنتی عتیق اصفهان تا فرودگاه بین‌المللی اصفهان حدود ۲۸ دقیقه، تا ترمینال مسافربری کاوه ۱۲ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۲۹ دقیقه است. همینطور این هتل تا میدان نقش جهان و مسجد شیخ لطف الله تنها ۱۰ دقیقه و تا کاخ چهل ستون ۱۲ دقیقه فاصله دارد. مسجد امام در ۱۴ کیلومتری این هتل قرار دارد و عمارت عالی قاپو ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارد.
برای رسیدن به سی و سه پل و پل خواجو از هتل عتیق اصفهان ۱۶ دقیقه زمان نیاز است. با اطلاع از بعد مسافتی و زمانی فاصله مکان‌های گوناگون از هتل محل اقامتتان براحتی می‌توانید برای تفریح و بازدید از نقاط تاریخی، زمانبندی و برنامه ریزی داشته باشید.

هتل های ارزان اصفهان

هتل سعدی اصفهان

اتاق دو تخته توئین هتل سعدی اصفهان یکی از بهترین هتل های اصفهان در دسته هتلهای یک ستاره و ارزان قیمت هتل نقلی و کوچک سعدی است که در سال ۱۳۲۳ در این شهر ساخته و افتتاح شد. این هتل یک بار هم در سال ۱۳۸۵ مورد بازسازی و در بعضی نقاط نوسازی قرار گرفت. این اقامتگاه کاملا از دستهی هتل‌های مقرون به صرفه و اقتصادی است و سر جمع دارای ۱۳ اتاق میباشد و از بهترین هتل های اصفهان است. نام این اقامتگاه را در صفحه رزرو هتل‌های سایت‌ها می‌توانید پیدا کنید.
از لحاظ فاصله‌ای که این هتل با جاذبه‌های زیبای شهر اصفهان دارد می‌شود گفت که جانمایی آن مناسب است. برای مثال؛ فاصله هتل سعدی اصفهان با بازار شهر حدود۱۰ دقیقه، کاخ هشت بهشت تقریبا ۷ دقیقه، میدان نقش جهان ۱۵ دقیقه و با مرکز خرید اصفهان بین ۲۳ تا ۲۵ دقیقه است.
در هتل سعدی اصفهان می توانید به خوبی از اینترنت استفاده کنید و در فضای لابی هتل با دوستانتان ملاقات نمایید. تمام اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون، حمام با لوزام بهداشتی و تخت و سرویس خواب تمیز و مرتب هستد. از جمله دیگر امکانات یکی از بهترین هتل های اصفهان که در دسته هتل‌های ارزان قرار گرفته شامل موارد زیر است:
تاکسی سرویس
رستوران دارای ظرفیت برای پذیرایی از 65 نفر
خدمات اتاق ها
سیستم گرمایش و سرمایش
روزنامه

هتل همام اصفهان

اتاق دو تخته هتل همام اصفهانیکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان که قصد معرفی آن را به شما داریم، هتل ۲ ستاره همام است. این هتل در سال ۱۳۷۱ ساخته شد اما سال گذشته دوباره مورد بازسازی قرار گرفت و یک سری امکانات تازه به این مجموعه اضافه شد.
از لحاظ مکان جغرافیایی درباره این هتل می‌شود گفت که در طبقه بالای ترمینال صفه قرار گرفته و از این بابت برای افرادی که به قصد تحصیل و یا کار اداری به اصفهان سفر کرده‌اند بسیار به صرفه و اقتصادی است چراکه دسترسی خوبی به مکانهایی مانند؛ منطقه‌ی اداری اصفهان، مراکز خرید، دانشگاه شهر و … دارد.
هتل همام اصفهان دارای ۲۰ اتاق در ۲ طبقه بوده که تا حد امکان در آن شرایط رفاهی مورد نظر مهمانان گردآوری شده است. این اتاقها از ۱ تخته تا ۵ تخته برای رزرو در دسترس مهمانان قرار گرفته‌اند. تمام اتاق‌ها دارای تلویزیون و سیستم سرمایش و گرمایش هستند. از جمله امکانات موجود در این هتل که از بهترین هتل های اصفهان است، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
دسترسی به اینترنت در لابی
نمازخانه
سیستم اعلام حریق
دستگاه خودپرداز
پارکینگ
رمپ برای کسانی که دارای محدودیتهای جسمانی هستند
انبار چمدان
صندوق امانات

هتل کاوه اصفهان

اتاق سه تخته هتل کاوه اصفهان یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان که ارزان هم هست، هتل کاوه می‌باشد. این هتل هم مثل هتل همام در ترمینال شهر اصفهان منتها این بار در قسمت شمال این شهر واقع شده است. هتل کاوه اصفهان در سال ۱۳۶۲ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۲ هم بر روی آن بازسازی ویژه‌ای صورت گرفت. این هتل با داشتن ۳ طبقه دارای تعداد 27 اتاق است. هتل کاوه از بهترین هتل های اصفهان بوده و دارای امکانات زیر است:
پارکینگ
آسانسور
لابی
تاکسی سرویس شبانه روزی
سالن صبحانه
اینترنت در تمامی نقاط هتل
خدمات بیداری
خدمات اتوشویی، خشکشویی و شستشو

هتل جام فیروزه

اتاق دبل هتل جام فیروزهیکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان که در دستهی اقامتگاه‌های اقتصادی با قیمت ارزان و خوب قرار می‌گیرد، هتل زیبای جام فیروزه است که در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد. این هتل در دسته اقامتگاه‌هایی می‌باشد که هم دسترسی بسیار خوبی به خیلی از اماکن تاریخی و دیدنی شهر دارد و هم با امکانات و خدمات و مخصوصا پرسنل و نیروهای باتجربه و ماهر، اقامتی راحت و دلپذیر را در شهر اصفهان آن هم از نوع ارزان برای شما فراهم می‌سازد.
هتل جام فیرزوه اصفهان یک ساختمان ۲ طبقه‌ میباشد که دارای ۱۵ اتاق است که بیشتر آن‌ها پنجره ندارند. این اتاق‌ها معمولا ۲ تخته، ۳ تخته و در حالت سوئیت ۴ تخته هستند و دارای امکاناتی همچون: حمام و سرویس بهداشتی مجزا، سیستم سرمایش و گرمایش، تمیزی اتاق ها، خدمات روزانه و بسیاری از دیگر امکانات هستند. مطمئن باشید رفتار خوبی که پرسنل ارائه می‌دهند باعث می‌شود تا شما اقامتی خوب و خوش در این هتل داشته باشید. هتل جام فیروزه از بهترین هتل های اصفهان بوده و دارای امکانات زیر است:
نمازخانه
تاکسی سرویس
خشکشویی
صرافی
کافی شاپ
جعبه ی کمک های اولیه
اینترنت محدود در فضای لابی
تلویزیون LCD در فضای لابی

هتل جلفا اصفهان

اتاق دو تخته توئین هتل جلفا اصفهاندر این بخش از لیست بهترین هتل‌های ارزان اصفهان به یکی از هتل‌های قدیمی و بسیار با قدمت این شهر تاریخی یعنی هتل جلفا می‌پردازیم. هتل جلفا اصفهان که به کلیسای وانک اصفهان بسیار نزدیک است، در سال ۱۳۵۴ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ هم مورد بازسازی قرار گرفت. از بزرگترین مزیت‌های این هتل نزدیکی آن به جاذبه‌های معروف و تاریخی شهر است. هتل جلفا از ۳ طبقه‌ی اختصاصی و در کل ۶۴ عدد اتاق تشکیل شده که ظرفیت آنها از ۱ تخته شروع و به اتاقهای ۴ تخته محدود می‌شود. هتل جلفا از بهترین هتل های اصفهان بوده و دارای امکانات زیر است:
یخچال
اینترنت
تلویزیون
نمازخانه
رستوران
کافی شاپ
لابی
فروشگاه و غرفه

هتل صبا اصفهان

اتاق دبل هتل صبا اصفهانهتل ۲ ستاره صبا اصفهان از گروه هتل‌های تقریبا باسابقه در اصفهان می‌باشد که برای ارائهی خدمات خوب اقامتی در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد. این هتل در ساختمانی ۴ طبقه واقع شده و در کل ۲۲ اتاق دارد و تعداد تختهای آن در مجموع ۶۰ عدد است که از بهترین هتل‌ های اصفهان می‌باشد.
از نقاط قوت هتل صبا اصفهان کارکنان و پرسنل حرفه‌ای، ماهر و باتجربه‌ی آن است که تمامی امکانات را برای برآورده کردن نیاز مهمانان فراهم می‌آورند. البته نمی‌شود دسترسی آسان و مناسب این هتل به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی اصفهان که ارزش بازدید را دارند نادیده گرفت.
از جمله امکانات موجود در اتاق‌های این هتل می‌شود به: تلویزیون، بالکن، خدمات روزانه‌ی اتاق‌ها، لوازم بهداشتی، حمام مجزا، شبکه‌ی مخصوص پخش فیلم و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. هتل صبا از بهترین هتل های اصفهان بوده و دارای امکانات زیر است:
پارکینگ با ظرفیت پارک ۱۵ خودرو
سیستم سرمایش و گرمایش
لابی
خدمات تور
کافی شاپ
صندوق امانات
پذیرش ۲۴ ساعته
کپسول آتش نشانی
صرافی

هتل نگین جی اصفهان

اتاق سه تخته هتل نگین جی اصفهان یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان که قصد معرفی آن را به شما داریم، هتل ۲ ستاره نگین اصفهان است. افتتاح این هتل به صورت رسمی در سال 1384 و در شرق اصفهان بود. با این که مدت زیادی از گشودن آن نگذشته اما در سال ۱۳۹۶ هم مورد بازسازی قرار گرفت.
ساختمان هتل نگین جی اصفهان در ۳ طبقه ساخت شد و در کل دارای ۲۰ اتاق و سوئیت می‌باشد. در این هتل یک سالن ۱۲۰۰ نفری بسیار بزرگ موجود است که به رستوران سلف سرویس هتل اختصاص داده شده است و در آن می توان مراسم‌های مختلف نیز برگزار کرد. هتل نگین جی از بهترین هتل های اصفهان بوده و دارای امکانات زیر است:
لابی
آژانس مسافرتی
خدمات تور
نمازخانه
آتلیه
تاکسی سرویس
سرویس بیدارباش
تشریفات ویژه
روزنامه
پارکینگ
اینترنت رابگان در لابی هتل
خشکشویی
پله اضطراری

هتل آفتاب اصفهان

سوئیت دبل هتل آفتاب اصفهان در لیست نوسازترین و بهترین هتل های اصفهان که در دستهی هتل‌های ارزان این شهر نیز قرار می‌گیرد، نام هتل آفتاب اصفهان می‌درخشد. هتل آفتاب از جمله هتل‌های بسیار نوساز و در عین حال تمیز نصف جهان می‌باشد که با داشتن تنها یک ستاره، امکانات رفاهی بسیار قابل قبولی دارد.
ساختمانی که هتل آفتاب در آن واقع شده یک سازه ۴ طبقه است و در کل دارای ۲۳ اتاق می‌باشد. اتاق‌های این هتل تقریبا بزرگ و جادار هستند و دید شهری مناسبی دارند. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این هتل اقتصادی سرو صبحانه‌های مفصل و رایگان است و در اتاق‌هایش، سرویس نشیمن، اینترنت رایگان و امکاناتی از این قبیل موجود می‌باشد. ضمن اینکه فاصله‌ی این هتل تا جاذبه‌های تماشایی شهر، بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه است. هتل آفتاب از بهترین هتل های اصفهان بوده و دارای امکانات زیر است:
نمازخانه
جعبه ی کمک های اولیه
تلویزیون LCD در قسمت لابی هتل
آسانسور
تاکسی سرویس
اتاق چمدان
دستگاه کپی

هتل طوطیا اصفهان

اتاق دبل هتل طوطیا اصفهانهتل طوطیا هم یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان است. این هتل با اینکه در سال ۱۳۸۲ و به عنوان یک هتل ۲ ستاره تاسیس شد اما به رسم اکثر هتلهای اصفهانی در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی مجدد قرار گرفت. موقعیت مکانی این هتل در مرکز شهر اصفهان است و همین موقعیت مکانی دسترس آن را به خیلی از نقاط مختلف شهر آسان ساخته است. هتل طوطیا اصفهان در ساختمانی ۲ طبقه ساخته شده و در کل ۳۶ اتاق دارد.
از امکانات قابل توجه اتاق‌های هتل طوطیا میشود به به سیستم تهویه مطبوع هوا، سرویس کامل تخت خوب، لوازم تحریر، تلویزیون، لوازم بهداشتی و صبحانه در اتاق اشاره کرد. مانند هر سفری پیشنهاد می‌کنیم چنانچه در این هتل و یا هر هتل دیگری قصد اقامت را دارید، حتما برای این که سفر خوبی داشته باشید، درباره امکانات و تجهیزات هتل تحقیق کنید. هتل طوطیا از بهترین هتل های اصفهان بوده و دارای امکانات زیر است:
خدمات حمل و باربری
سیستم تهویه
نمازخانه
خدمات خانه داری
انبار چمدان
اینترنت رایگان در لابی هتل

هتل ماهان اصفهان

اتاق چهار تخته هتل ماهان اصفهانهتل ماهان، اقامتگاهی تقریبا نوساز بوده که دارای یک ویژگی خاص در مقایسه با دیگر هتل‌های شهر اصفهان است! این هتل به دلیل همسایگی با دو تا از اتوبان‌های مهم و اصلی شهر و قرارگیری در قسمت شرقی اصفهان، در زمانی کم و بدون ترافیک شما را به هر کجا که بخواهید میرساند. به جز مزیت موقعیت قرارگیری جغرافیایی، این هتل از فضایی بسیار زیبا و شیک نیز بهره می‌برد. خدمات و امکانات مختلف هتل ماهان اصفهان شامل موارد زیر است:
هتل ماهان در یک ساختمان ۶ طبقه قرار گرفته و دارای ۴۸ اتاق است. از جمله امکاناتی که در اتاق‌های این هتل ارائه میگردد شامل؛ تلویزیون، یخچال، شبکه پخش فیلم، کمد و دراور است. از خدمات دیگر این هتل می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:
نمازخانه
پارکینگ
کافی شاپ
کافی نت
گیم نت
خدمات پزشکی
خدمات تهیه بلیط

سایر هتل های استان اصفهان

خانه تاریخی بخردی اصفهان

اتاق سه تخته خانه تاریخی بخردی اصفهانبرای کسانی که به دنبال راحتی و آسایش عالی همراه با کمی جستجو در تاریخ هستند، خانه تاریخی بخردی اصفهان می تواند انتخاب خوبی باشد. در اینجا می‌توانید شگفتی‌های بی‌نظیر امپراتوری صفوی را پیدا کنید. این هتل بوتیک از بهترین هتل‌های اصفهان بوده و برای ارائه اقامتی آرام و آسوده در فضایی موزه مانند بازسازی شده است.
هر اتاق و سوئیت طراحی مخصوص به خودش را دارد. این سوئیت‌ها هریک شامل حمام مخصوص با کاشی‌های دست ساز و بسیار زیبا بر روی دیوارها، تخت‌خواب‌های راحت، اینترنت بی‌سیم، تهویه مناسب، یخچال‌های کوچک و تلویزیون می‌باشند. این اقامتگاه دارای دسترسی آسان به جاذبه‌های اصلی شهر اصفهان من جمله سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان، زاینده رود و کاخ‌های سنتی است.

خانه تاریخی کیانپور اصفهان

خانه تاریخی کیانپور اصفهان که در قلب اصفهان زیبا قرار دارد، مساحتی تقریبی ۴۳۶ متر مربع را شامل می‌شود و به تازگی برای خدمات بهتر و راحتی بیشتر برای مهمانان بازسازی گردیده است. این هتل چهار ستاره دارای معماری اصیل ایرانی می‌باشد و در گروه بوتیک هتل ها، یکی از بهترین هتل ‌های اصفهان است.
همه اتاق‌های خانه تاریخی کیانپور اصفهان تهویه مطبوع و‌ مناسبی را دارا هستند و‌ شامل توالت، مینی بار، صندوق امانات، یخچال، وای فای و تلویزیون صفحه تخت هستند. میهمانان اقامتی در این هتل، به مکان‌های تاریخی مانند بازار اصفهان، استادیوم تختی، کاخ هشت بهشت، پل سی و سه پل و میدان نقش جهان دسترسی آسانی دارند.

هتل بوتیک ساحل کویر خور

حیاط هتل بوتیک ساحل کویر خورهتل بوتیک ساحل کویر خور در نزدیکی صحرای زیبای فرحزاد در روستای فرحزاد قرار گرفته است. قدم زدن در میان ماسه های نرم کویر زیر آفتاب، از جمله بزرگ‌ترین شادی‌هایی است که می‌توانید در بهترین هتل اصفهان به آن دست پیدا کنید. تماشای ستاره‌های زیبا در شب در حیاط پشتی محل اقامت، مطمئنا خاطره‌ای فراموش‌ نشدنی برای شما خواهد بود. می‌شود گفت که این هتل بوتیک در بین ۱۰ بوتیک هتل برتر اصفهان قرار دارد.
خدماتی که این هتل بوتیک ارائه می‌دهد شامل:
سیستم گرمایشی بخاری می‌باشد و سیستم خنک کننده آن دارای فن است.
در روستای فرحزاد اتومبیل، موتور یا شتر وجود دارد و‌ شما می‌توانید کرایه کنید.
حمام و وان در اتاق‌های عمومی و خارج از اتاق موجود هستند.

هتل بوتیک کاریز

بوتیک هتل کاریز اصفهان یک مجموعه گردشگری فرهنگی می‌باشد که متشکل از ۹ اقامتگاه سنتی است. در این هتل، سوئیت‌های سنتی با اتاق های ۱۵ متری وجود دارند که تا ۵ نفر امکان سرویس کامل را در خود جای می‌دهد. اتاق های یکی از ده هتل بوتیک برتر اصفهان دارای بافتی روستایی بومی بوده و با سازهای سنتی تزئین شده‌اند.
در بوتیک هتل کاریز به عنوان بهترین هتل‌های اصفهان می‌توانید تجربه یک روزه فوق‌العاده از یک زندگی کاملاً روستایی را داشته باشید. محل اقامت هتل بوتیک کاریز دارای آب گرم و حمام است. این هتل دارای تهویه هوا برای مسافران می‌باشد. یک شومینه مرکزی در خانه مهمان و یک غذاخوری دلپذیر در آن قرار دارد. این منطقه همینطور دارای یک اتاق خواب سنتی است. هر اتاق دارای حیاط کوچکی با یک تخت برای استراحت است.

اقامتگاه عزیزگرمه در اصفهان

از بهترین هتل‌های اصفهان، اقامتگاه سنتی عزیزگرمه است که شش اتاق داشته و ظرفیت حداکثر 40 نفر را دارد. این هتل بوتیک در روستای گرمه، ۳۰ کیلومتری جنوب خور در استان اصفهان و جنوب صحرای مرکزی ایران قرار گرفته است.
این اقامتگاه طبق استانداردهای اقامتگاه های سنتی روستایی دارای سرویس بهداشتی و حمام است. فضای داخلی اتاق‌ها و اقامتگاه به طور سنتی دیزاین و چیدمان شدند. در سرویس خواب یک تختخواب پیچ دار سنتی موجود است و در محل اقامت هیچ میز، صندلی یا تخت مدرنی وجود ندارد.
خوب است بدانید یکی از روش‌های سنتی برای عایق بندی داخلی خانه‌ها در مناطق کویری پوشاندن آن‌ها با گل است. در این اقامتگاه سنتی نیز دیوارهای اتاق‌ها با گل مخصوصی پوشانده شده‌اند. این هتل در فاصله اندکی از روستای گرمه قرار گرفته است. همچنین در نزدیکی محل اقامت می‌توانید یک باغ خرما ویژه در روستای گرمه را نیز مشاهده کنید.
این روستا یکی از روستاهای دیدنی کشور است. اقامتگاه عزیزگرمه اصفهان 4 سال سابقه ارائه خدمات گردشگری به مسافران را دارد و دارای امکانات اقامتی نظیرخدمات گردشگری مانند گشت زنی در مناطق، راهنمایان محلی، شترها و موارد دیگر هستند. این هتل با مدیریت سید مصطفی موسوی اداره می‌شود.

مجتمع مسکونی جندق اصفهان

اگر شما جزوه آن دسته افرادی هستید که علاقه‌مند به اقامت در قلعه‌های تاریخی می‌باشید، به جندق بروید، جایی که یک اقامتگاه زیبا در قلب تنها قلعه باستانی کشور منتظر شماست. به طور قطع می‌شود گفت که یکی از ۱۰ هتل بوتیک برتر استان اصفهان اقامتگاه جندق است.
صاحب اقامتگاه جندق آقای طباطبایی می‌باشد که از فرزندان جندقی، شاعر مشهور ایرانی است. این اقامتگاه مثل سایر املاک، از عناصر سنتی کویر برای تزئین استفاده کرده است. می‌شود ساعت‌ها مجذوب معماری این اقامتگاه شد. گذراندن شب در اطراف آتش، دیدن آسمان صحرا و نزدیکی به جاذبه‌هایی مثل خانه یغما جندقی، مسجد و آبشار از مزایای این اقامتگاه کویری است.
اقامتگاه سنتی جندق اصفهان، ساختمانی بوده که ۲۰ اتاق مجزا برای حداکثر ۵۰ مهمان دارد. اگر نمی‌خواهید در جندق اقامت داشته باشید، این امکان را دارید تا یک وعده غذایی را در خانه یکی از مهمانان این اقامتگاه بی نظیر میل کنید.

هتل بوم گردی فانوس کویر (صحرای فانوس دریایی)

هتل بوم گردی فانوس کویر اصفهان، در روستای زیبای نصرآباد در حوالی شهر خور قرار گرفته است. به عنوان بهترین هتل های اصفهان، اتاق‌های این هتل بوم گردی زیبا متناسب با آب و هوای کویر مانند اتاق چوبی و تراس تابستانی با سقف بلند برای فضای خنک در تابستان طراحی شده‌اند. این اقامتگاه، اقامتی دلپذیر برای افرادی که قصد سفر به کویر را دارند، ارائه می‌دهد.
هتل فانوس کویر یکی از ۱۰ بوتیک هتل برتر اصفهان می‌باشد که اقامتی دلچسب، در کنار بازدید از زیبایی‌های فوق‌العاده شهر خور و بیابانک مانند روستای مصر، روستای گرمه و دریاچه نمک، آن را به سفری به دلنشین که هرگز از خاطر نمیرود تبدیل خواهد کرد.

هتل سنتی یه تا خور و بیابانک

هتل سنتی یه تا خور و بیابانک از نمای بالا
اقامتگاه سنتی یه تا از کاروانسراهای قدیمی روستای بیاضه با بیش از ۲۰۰ سال قدمت است که در سال ۱۳۸۹ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این مجموعه در یک طبقه بنا و ۱۹ باب اتاق با معماری سنتی یزدی از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار می‌باشد و از آن به عنوان بهترین هتل های اصفهان یاد می‌شود.
از جاذبه‌های بی‌نظیر این هتل می‌شود به قنات نوبهار اشاره کرد که از ۵ رشته چاه تشکیل شده و اولین رشته چاه قنات در حیاط مرکزی است و دارای دسترسی آسانی می‌باشد. اقامتگاه سنتی یه تا با پرسنلی حرفهای آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی است. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که در این مجموعه به دلیل فاصله زیاد از شهر، دکل آنتن برای تلویزیون موجود نبوده و اتاق‌ها بدون تلویزیون می‌باشند.

هتل سنتی عمارت ماندگار کاشان

حوض و فضای خارجی هتل سنتی عمارت ماندگار کاشاناقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان که از جمله اقامتگاههای قدیمی استان اصفهان و در دسته بهترین‌های اصفهان است در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید. محل قرار گیری این اقامتگاه در خیابان علوی شهر کاشان است. اصول ساخت و ساز و معماری فوقالعاده آن که ایرانی است در بافت اقامتگاه عمارت ماندگار به کار رفته و به قدری جذاب است که در مقایسه با خانه‌های امروزی کاملا متفاوت و زیباست.
برای دور بودن از فضای شلوغ و پرهیاهوی شهری اقامت در این عمارت سنتی را بدون شک به شما پیشنهاد می‌دهیم، تا آرامش را دوباره بدست آورید. اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار در ۱ طبقه و ۱۷ باب اتاق و با داشتن پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی است.

هتل سنتی یلو آران و بیدگل

عمارت هتل سنتی یلو آران و بیدگل
ساختمان هتل یلو آران و بیدگل در سال 1397 ساخته شد و دارای 28 واحد اقامتی در 3 طبقه است. از مزایایی که مجموعه هتل آران و بیدگل در دسته بهترین هتل های اصفهان دارد، می‌توان به دسترسی آسان به شهر کاشان و مناطق گردشگری شهر آران و بیدگل اشاره کرد.
اگر به فکر صرف غذا هستید، این امکان برای شما فراهم شده تا از رستوران هتل یلو آران و بیدگل بهره ببرید و بهترین غذاها را در یکی از بهترین هتل های اصفهان سفارش دهید. اگر هم به رستوران دیگری احتیاج دارید در فاصله حدود 5 دقیقه‌ای از هتل به رستوران دیگری دسترسی دارید.
خوب است بدانید که هتل یلو به یاری شهرداری ابوزیدآباد، کمپینی را در کویر بکر سیازگه شروع کرده است تا مسافران هتل یلو بتوانند علاوه بر استفاده از محیط زیبای هتل، شبی را به دور از تمام سازه‌های بشری در کویری آرام و دلچسب در زیر آسمان شب بگذرانند و تجربه‌ای خاص از سفر به هتل یلو را با خود به همراه داشته باشند.
از جمله کارهایی که با اقامت در تل یلو آران و بیدگل خوب است که انجام داد، می‌شود به گشت و گذار در کویر اشاره کرد. تورهای بیابانی ایران و سافاری کویری یک سری از دورافتاده‌ترین مناطق این سرزمین هیجانانگیز را کشف می‌کند. مناطقی که خیلی کم پیش می‌آید تا توسط دیگران کاوش گردد. پس یک سفر واقعی و هیجان‌انگیز خواهید داشت.
آسمان نما و ستاره شناسی از دیگر تفریحاتی است که می‌شود به آن اشاره کرد. دیدن آسمان زیبای کویری در یک محیط آرام و چشم‌نواز تجربه خوبی خواهد بود. به خاطر عدم آلودگی نوری ، بسیاری از ستارگان که در شهرها دور از دید هستند در کویر آنقدر به شما نزدیک می‌باشند که گاهی اوقات باران ستاره‌ها را روی سر خود حس خواهید کرد.
میتوانید از کمپ در کویر بکر سیازگه لذت ببرید. کویر سیازگه پهنه‌ای وسیع در دامن ریگزارهای شمال ابوزیدآباد است. مثل هر تکه دیگر از کویر ، نهایت زیبایی آن در سکوت عمیق، لابه لای تپه های شنی داغ روان‌اش و چشم اندازهای گسترده و بی‌نظیرش پنهان شده است. در سفر به کویر سیازگه امکان دریافت حس آرامش، بودن در کویر و راه رفتن بر تپههای شنی را خواهید داشت.
جالب است بدانید که همه پرسنل هتل از اهالی خوب و مهمان نواز روستای زیبای یزدلان می‌باشند که با گویشی محلی و لباس‌هایی بسیار زیبا و محلی آماده پذیرایی از مهمانان هستند. هدف اصلی هتل یلو به عنوان بهترین هتل های اصفهان، بکر نگه داشتن محیط و فضای هتل است و سعی شده است تا با استفاده از توانای‌های قابل توجه افراد محلی روستای یزدلان حس ناب مهمان نوازی مردم خون گرم کویر به مهمانان خود انتقال داده شود.
از نظر موقعیت مکانی و با اندکی رانندگی هتل آران و بیدگل تا مسجد جامع قاضی، بقعه امام زاده محمد هلال و خانه باغ تاریخی شاکر حدود 50 دقیقه، کویر و کاروان سرای مرنجاب حدود 90 دقیقه و تا جزیره سرگردان در دریاچه نمک کمی بیش از 2 ساعت فاصله دارید.

هتل سنتی تی دا کویر مصر

بدون شک کویرها و بیابان‌هایی که ایران دارد یکی از زیباترین و بکرترین کویرهای دنیا محسوب می‌شوند. هتل سنتی و کویری تی دا در بستر کویر در منتهی الیه شرق استان اصفهان و در بین تپه‌های ماسه‌ای زیبای روستای مصر و فرحزاد با مختصات جغرافیایی (y3774947x295641) قرار گرفته است.
از امکانات فوق العاده و منحصر به فرد این هتل سنتی می‌شود به سرو غذای ارگانیک، دارا بودن آب بهداشتی و قرار گرفتن در بستر شن‌های روان کویر مصر و فرحزاد اشاره کرد. هتل کویری تی دا با موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و واقع شدن در بستر کویر ایران از جمله بهترین مکان‌های اقامتی و پذیرایی در منطقه کویر مرکزی حساب می‌شود.
هتل سنتی تی دا کویر مصر از بهترین هتل های اصفهان بوده که دارای امکاناتی نظیر سالن پذیرایی و رستوران به سبک چهار سوق با امکان پخت و پز و سرو انواع غذاهای سنتی کویر و غذاهای فرنگی که همه غذاهای این رستوران با مواد ارگانیک تهیه می‌شود. کافی شاپ با سرو انواع چای و دمنوشهای گیاهی و…. اتاقهای 2 تخته، 3 تخته، و 4 تخته با شکل سنتی با پوشش کاهگل و امکانات هتلی و رویال سوییت مجهز به حمام و سرویس بهداشتی با آب تصفیه شده می‌باشد.
رویال سوییت‌های هتل کویری تی دا به صورت برج بوده و دارای اتاق خوابی در طبقه دوم با چشم اندازی بی‌نهایت آرامش بخش و زیبا در بستر کویر می‌باشد و مکانی مناسب برای دیدن غروب آفتاب است. این هتل که از بهترین هتل های اصفهان است در سال ۱۳۹۲ توسط یک زوج بسیار خوش ذوق و اهل هنر و علاقمند به کویر که خود آنها نیز ریشه خانوادگی کویری دارند با سرمایه شخصی ساخته شد و با حضور مسئولین محترم استان اصفهان و شهرستان خور و بیابانک، نماینده محترم مجلس، و معاونت وزیر از آن بهره برداری شد.
قبل از ساخت هتل کویری تی دا این زوج برای ۷ سال یک اقامتگاه بومگردی، به اسم قافله کویر که خانه‌ای با قدمت ۱۵۰ سال و متعلق به پدر بزرگشان بود را نیز ترمیم کرده و آن را به مهمانسرای زیبایی تبدیل کردند.
قدم اول مهندس جندقی پس از بازگشت به ایران پس از سالیان سال دوری از وطن ساخت مجموعه رفاهی و خدماتی در شهرستان خور و بیابانک در سال ۱۳۸۵ بود که جهت رفاه حال گردشگران منطقه و زائرین گرانقدری که به قصد پابوس امام هشتم از شهر خور می‌گذشتند در جاده طریق الرضا با نام مقدس ثامن الحجج احداث شده و به شهرداری خور جهت استفاده عموم اهدا گردید.
هتل کویری تی دا از بهترین هتل های اصفهان است که به خاطر موقعیت خاص مکانی در بستر کویر امکان رصد ستارگان با چشم غیر مسلح را نیز برای مسافرین عزیز امکان پذیر کرده است. به گونه‌ای که شب‌ها وقتی در محوطه جلوی هتل پاهایتان را بر روی شن‌های نرم کویر قرار می‌دهید، می‌توانید به راحتی ستاره‌ها و کهکشان راه شیری را ببینید.
همینطور امکان شتر سواری در تپه‌های ماسه‌ای جلوی هتل فراهم شده است که قطعا تجربه به یاد ماندنی است. شما می‌توانید با موتورهای ATV و ماشین‌های سافاری در کویر گردش کنید. خوب است بدانید آش رشته، دیزی سنتی ( آبگوشت لاخلی) و کشک بادمجان هتل تی دا بسیار مشهور است. در این سفر حتما جوجه کباب رستوران هتل را تست کنید که دارای طعم و مزه بی‌نظیری است.
سازنده هتل کویری تی دا مهندس فرزین جندقی می‌باشد که بعد از سال‌ها زندگی و تحصیل در کشوری دیگر دوباره به وطن بازگشت و با عشق به کویر اقدام به ساخت این مجموعه نموده است. او به جهت اینکه علاقمند است همه نوع توریست دوستدار کویر با هر وضعیت معیشتی بتوانند به راحتی به کویر سفر کنند اقدام به ساخت کمپینگی بسیار قشنگ در محوطه هتل کرد که بسیار مناسب برای استفاده توریستهای back packer بوده تا آنها نیز این امکان را داشته باشند، از زیبایی‌های این طبیعت بکر و فوق العاده بی‌نظیر لذت برده و زیر آسمان پر از ستاره آرامشی خاص را تجربه کنند.
از جمله دستاوردهای ارزشمند این پروژه ساخت تنها آب انبار سنتی کویری در محوطه هتل تی دا می‌باشد که با داشتن بادگیرهای زیبا در ورودی روستا، ویو زیبایی را ایجاد نموده و مورد توجه گردشگران منطقه واقع شده است. امکانات کمپ کویری تی دا شامل چادرهای شکیل با سیستم گرمایشی مناسب و مجهز به تعدادی سرویس بهداشتی و حمام برای استفاده گروه است.
استفاده از ماشین‌های سافاری، موتورهای کویرگردی، شتر سواری، رصد ستارگان، برپایی شب نشینی‌های دور آتش که در کویر که به مراسم آتشونی معروف است، در اختیار قرار دادن راهنمای ماهر کویرگردی، آموزش جهت گذشتن از مسیرهای درست و مناسب کویر، برنامه ریزی گشت‌های کویر و…. از جمله برنامه‌های مخصوص برای رفاه حال گردشگر محسوب می‌شود.
از جمله منحصر به فرد ترین شرایطی که هتل کویری تی دا، امکان بهره بردن از آن را برای توریست‌ها در هتل فراهم می‌سازد، حمام آفتاب است.
جمع بندی:
تا اینجا سعی شد تا به بهترین هتل های اصفهان پرداخته و اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید واقع شود و بتوانید انتخاب مناسبی را در سفر بعدی به اصفهان نصف جهان داشته باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
ارگ گوگد گلپایگان اصفهان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر