لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل آهوان چابکسر به همراه عکس و آدرس
معرفی هتل آهوان چابکسر به همراه عکس و آدرس

معرفی هتل آهوان چابکسر به همراه عکس و آدرس

می‌خواهید بدانید چابکسر مصداق کامل کدام ضرب‌المثل است؟ فرض کنید به شهری سفر کرده‌اید که جنگل و دریا در آن، تنها ۱ کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند! چابکسر دقیقا همان شهری است که در آن باید فال جنگل را بگیرید و به تماشای دریا بنشینید. ما در این مقاله قصد داریم هتل آهوان چابکسر را به شما عزیزان معرفی کنیم.
بدون اغراق چابکسر را می‌توان یکی از زیباترین شهرهای ایران به شمار آورد. این شهر از جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده و آب و هوای مطلوب برخوردار است و دریا و جنگل را به عنوان میزبان سخاوتمندانه به مهمان‌های خود تقدیم می‌کند. هتل آهوان از محبوب‌ترین هتل های چابکسر است که باتوجه به رضایتی که توانسته از میهمانان بدست آورد، در این مقاله به آن پرداختیم.

صبحانه هتل آهوان چابکسر

صبحانه در این هتل به صورت رایگان بوده و سلف سرویس ارائه می‌شود. شما می‌توانید از ساعت 7:30 الی 9:30 به رستوران هتل آهوان مرجعه کرده و صبحانه خود از میان گزینه‌های پیش رو انتخاب کرده و میل کنید.

رستوران هتل آهوان چابکسر

سرو ماهی در رستوران هتل آهوان چابکسرکاربران این امکان را دارند تا برای صرف ناهار و یا شام به یکی از دو رستوران هتل مراجعه کنند. میهمانان عزیز سفارش مورد علاقه‌شان را از میان انواع متنوع غذا‌های سنتی و فست فود‌ها برمی‌گزینند. رستوران‌های هتل آهوان در محوطه قرار داشته و به صورت مسقف هستند.

اتاق های هتل آهوان چابکسر

اتاق دو تخته توئین هتل آهوان چابکسراین هتل متشکل از ۲۱۲ واحد ویلایی می‌باشد که به صورت همزمان (تعداد تخت خواب‌ها) گنجایش میزبانی از ۶۵۰ مسافر را دارد. تمامی اتاق‌های هتل آهوان چابکسر دارای امکاناتی شامل یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و صندوق امانات می‌باشند. سرویس بهداشتی هم علاوه بر حمام اختصاصی، در این واحدها قرار دارد.

امکانات هتل آهوان چابکسر

استخر روباز هتل آهوان چابکسراز جمله امکانات رفاهی و سرگرمی که هتل آهوان دارد شامل استخر روباز، زمین بازی، میز پینگ پونگ و همینطور میز فوتبال دستی است. آن دسته از کاربرانی که با خودروی شخصی به رامسر می‌روند هم به صورت رایگان می‌توانند از فضای پارکینگ هتل استفاده کنند. توجه داشته باشید ساعت تحویل اتاق‌ها راس ساعت ۱۴ بوده و مسافران باید تا قبل از ساعت ۱۰ صبح، برای تخلیه اتاق اقدام نمایند.

آدرس هتل آهوان چابکسر

هتل آهوان در شهرستان چابکسر، کیلومتر ۷ جاده چابکسر به رودسر واقع شده است.

فاصله هتل آهوان چابکسر تا جاهای دیدنی

هتل قدیم رامسر

فاصله هتل آهوان تا هتل قدیم رامسر حدود ۴۲ دقیقه با ماشین است. این هتل در مرکز شهر رامسر در استان مازندران واقع شده است. هتل رامسر با معماری زیبا و البته خیره‌کننده‌اش یادآور معماری آرت دکو اروپا می‌باشد. قسمت‌های مختلفی که هتل دارد، توسط گروهای زیادی ساخته شده است. در آن زمان آلمانی‌ها طراحی هتل را بر عهده داشتند.
یکی از مهندسان ایرانی ارمنی تبار در آلمان محصل بود. او نقش شایانی در ساخت این هتل داشت. طراحی داخلی هتل به عهده انگلیسی‌ها بود اما در طراحی خارجی ایتالیایی‌ها نقش داشتند. در سال ۱۳۱۷ این هتل به صورت رسمی افتتاح شد.
طراحی شکیل و چشم‌اندازهای بکر و چشم‌نواز منطقه و همچنین دسترسی آسان به مناطق سرسبز، دریای خزر و چشمه‌های آب گرم سبب گشت تا این هتل به سرعت به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها در خاورمیانه تبدیل شود. بد نیست بدانید در دوران پهلوی اول بر روی اسکناس‌های آن روزها عکس هتل چاپ شده بود.
محوطه و فضای باز هتل آهوان چابکسر

موزه تماشاگه خزر رامسر

فاصله هتل آهوان تا موزه تماشاگه خزر رامسر حدود ۴۰ دقیقه با ماشین است. اگر می‌خواهید یک عمارت تماشایی را از موزه‌های شهر رامسر مثال بزنید تنها باید به اطرافتان نگاهی بیندازید تا کاخ زیبای سلطنتی رامسر را پیدا کنید. این موزه هنر ایران از نام‌های زیادی نظیر کاخ سلطنتی رامسر، باغ رامسر، کاخ موزه مرمر، کاخ مرمر و موزه تماشاگه خزر برخوردار است.
در سال ۱۳۱۶ این مکان تاریخی با دستور رضاه شاه بنا شد و خانواده پهلوی از آن به عنوان محل اقامت خود بهره می‌بردند. فضای سبز موزه رامسر دارای مساحت ۶۰۰۰ متر مربع از پوشش‌های گیاهی نایاب و متنوع است. در سال ۱۳۵۷ این مکان با تغییراتی روبه‌رو شد و اکنون به عنوان مجتمع فرهنگی و شهدای رامسر فعالیت دارد.
البته موزه‌های دیگری هم در جاذبه گردشگری است که مردم را به خود جذب می‌کند. در سال ۱۳۹۰ بازدید و توجه زیاد گردشگران منجر شد تا موزه تماشاگه خزر تبدیل به پربازدیدترین موزه‌های ایران شود.

بوستان جنگلی صفارود

فاصله هتل آهوان تا بوستان جنگلی صفارود حدود ۳۰ دقیقه با ماشین فاصلع دارد. از مناطق خاص و البته بی‌نظیر استان مازندران در شهرستان رامسر را می‌توان جاده پیچ ‌در پیچ جواهرده معرفی کرد. در این جاده به هر طرف که نگاهی بیاندازید به خاص بودنش بیشتر آن پی خواهید برد.
جواهرده دارای چشم‌اندازهای بی‌همتا با درختانی سر‌سبز به جنگلی زیبا می‌ماند. در 9 کیلومتری جاده جواهرده با پارک جنگلی جذابی روبه‌رو خواهید شد که آن را به نام پارک جنگلی صفارود می‌شناسند. شما در این پارک نمایشی زیبا از طبیعت با برگ‌های رنگارنگ را در هر فصل از سال مشاهده خواهید کرد.
از ویژگی‌های دیگر این پارک جنگلی چشمه آب معدنی در آن می‌باشد. بعد از آن که از مسیر این چشمه عبور کردید، با آلاچیق‌هایی در کنار رودخانه خروشان مواجه خواهید شد که شما را به درست کردن چایی زغالی تشویق می‌کنند. با توجه به اینکه طبیعت و جنگل بوستان صفارود بسیار بکر است، توصیه ما به شما سر زدن به آن است تا از سکوت آرامش‌بخشش لذت کافی ببرید.

رزرو هتل آهوان چابکسر

سالن بیلیارد هتل آهوان چابکسرهتل آهوان در نزدیکی یکی از گردشگرپذیرترین و محبوب‌ترین شهر‌های ایران یعنی رامسر واقع شده است. هتل آهوان رامسر در زمینی قرار دارد که مساحتی بیش از ۱۸ هکتار فضای سبز داشته است. این هتل در مجاورت جنگل‌های هیرکانی ایران قرار دارد و به شما تجربه اقامتی به یادماندنی را هدیه می‌دهد.
جمع‌بندی
برای سفر به چابکسر پیشنهاد ما سفر در یکی از فصل‌های بهار یا پاییز است. آب و هوای چابکسر و همچنین مناظر طبیعی آن، در این زمان از سال، در مطلوب‌ترین شکل ممکن قرار دارند. اگر به تماشای کاشت و برداشت برنج علاقمند هستید، در فصول بهار و تابستان باید چمدان‌هایتان را ببندید و به چابکسر بیایید.
مناظر چشم‌نوازی که عملیات شالی‌کاری را در این منطقه بوجود می‌آورد؛ برای مسافران بسیار جذاب است. البته توجه داشته باشید، حتی در پاییز و زمستان، بوته‌های همیشه سبز و خرم چای، جلوه‌ای خاص به این منطقه می‌بخشند. پس به چابکسر سفر کنید و در انتخاب هتل آهوان چابکسر شک نکنید.

5/5 - (1 امتیاز)
هتل های بیمارستانی
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر