لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل نارنجستان نور با هتل آهوان چابکسر
مقایسه هتل نارنجستان نور با هتل آهوان چابکسر

مقایسه هتل نارنجستان نور با هتل آهوان چابکسر

در این مقاله به مقایسه هتل نارنجستان نور با هتل آهوان چابکسر می‌پردازیم و با امکانات و واحدهای اقامتی هر یک از این هتل‌ها آشنا خواهیم شد. شمال کشور چه در فصول بهار و تابستان و چه در پاییز و زمستان از تعداد زیادی از مسافرانی که میهمانش می‌شوند، پذیرایی می‌کند. مسافرانی که به شهرهای شمالی کشور می‌آیند در هتل‌های شهرهایش مثل هتل های چابکسر یا نور اقامت می‌کنند. ما در ادامه به معرفی و مقایسه دو هتل از بهترین هتل‌های استان مازندران می‌پردازیم.

درباره هتل نارنجستان نور

هتل نارنجستان نور را در کیلومتر ۷ جاده محمودآباد به نور پیدا می‌کنید. می‌توان گفت اینجا یکی از شکیل‌ترین هتل‌های خطه شمال ایران را دارد که جهت اقامت مسافران ایجاد شده است. این منطقه در دامنه کوه‌های البرز و دشت‌های خیره‌کننده‌ای قرار دارد که از آنجا سرسبزی جنگل و دریای نیلگون خزر قابل تماشاست.
هتل نارنجستان در دسته هتل‌های ۴ ستاره‌ای است که در سال ۱۳۷۹ تأسیس‌ شد. بعدها هتل در سال ۱۳۹۱ جهت خدمت‌رسانی بهتر موردبازسازی قرارگرفت. ساختمان هتل متشکل از ۵ طبقه مجزا و ۱۱۹ اتاق است. علاوه بر موارد ذکر شده، در مجموعه هتل نارنجستان محمودآباد ۵۷ ویلا احداث‌شده‌اند که از جمله پرطرفدارترین واحدهای اقامتی این منطقه محسوب می‌شوند.
طراحی این مجموعه بسیار چشم‌نواز بوده و به صورت محوری بنا ‌شده و از جمله مکان‌هایی به شمار می‌آید که حتی مورد تایید مشکل‌پسندان هم است. آن دسته از افرادی که به محیطی آرام و دنج نیازمندند تا اینگونه ایام فراغت خود را سپری کنند، با رزرو این هتل خاص، بدون شک لحظات خاطره‌انگیزی برای خود و همسفرانشان رقم می‌زنند.

امکانات عمومی هتل نارنجستان نور

سالن بیلیارد هتل نارنجستان نورمحوطه این هتل دارای فضای سبز بسیار زیبایی است که در هنگام عصر، از تماشای آن لذت خواهید برد. مسافران این امکان را دارند تا در محیط لابی و داخل تمامی اتاق‌ها و ویلاها به اینترنت وای فای آن به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند.
پذیرش این هتل به صورت شبانه‌روزی دایر است و با افتخار از مسافران عزیز استقبال می‌کنند. پرسنل هتل بسیار حرفه‌ای و کارآزموده هستند و در فراهم نمودن اقامتی دلچسب در حال تلاش می‌باشند. جهت دسترسی یافتن به طبقات این هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.
رستوران هتل نارنجستان نورهمچنین دستگاه واکس کفش در ورودی این هتل وجود دارد. خدمات مربوط به خشک‌شویی و تشریفات ویژه نیز در هتل نارنجستان ارائه می‌شوند و افراد این امکان را دارند تا با هماهنگی پذیرش از آن‌ها بهره‌مند گردند. پارکینگی که در این هتل وجود دارد، ظرفیت ۱۱۹ خودرو را داراست و به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار داده می‌شود.
همچنین در لابی امکان بهره‌مندی از تلویزیون، نمازخانه و فروشگاه وجود دارد. نگران اسباب و وسیله‌هایتان نباشید. تا زمان فرارسیدن ساعت پرواز، برای سپردن چمدان و وسایلتان می‌توانید به اتاق چمدانی که در لابی موجود است سر بزنید. به‌عنوان تور گردشگری، تاکسی‌سرویس در لابی این هتل وجود دارد تا اینگونه مسافران با آسودگی خاطر به گشت‌وگذار بپردازند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل نارنجستان نور

سوئیت دبل هتل نارنجستان نورواحدهای اقامتی که این هتل دارد در دو بخش ساختمان هتل و ویلاهای دوبلکس واقع شده‌اند. انواع واحدها شامل اتاق دوتخته رو به جنگل و رو به دریا، سوئیت یک خوابه دوبلکس، سوئیت یک خوابه شش نفره، سوئیت دوخوابه دوبلکس و سوئیت رویال یکخوابه هشت نفره، اتاق سه تخته رو به جنگل و رو به دریا است. با اقامت در این واحدهای اقامتی هتل، از چشم‌انداز منحصربه‌فردی در مقابل چشمانتان بهره‌مند خواهید شد که از تماشایش سیر نمی‌شوید.
از جمله امکانات رفاهی که در واحد‌های اقامتی هتل نارنجستان نور ارائه شده می‌توان به تلویزیون ال سی دی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، مبل راحتی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی اختصاصی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. سایر امکانات موجود در اتاق‌ها عبارت‌اند از رخت‌آویز، مینی بار با هزینه، آباژور، سیستم تهویه مطبوع هوا، مبلمان، چای‌ساز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، بالکن، کمد لباس و صندوق امانات.

درباره هتل آهوان چابکسر

فضای باز هتل آهوان چابکسرهتل آهوان چابکسر از هتل‌های سه ستاره استان مازندران بوده که در نزدیکی عروس شهر‌های ایران یعنی رامسر قرار دارد. هتل آهوان چابکسر در زمینی با مساحت بیش از ۱۸ هکتار از فضای سبز و در نزدیکی جنگل‌های بکر شمال ایران می‌باشد. این هتل متشکل از ۲۱۲ واحد ویلایی است که به صورت همزمان، ظرفیت میزبانی از ۶۵۰ مسافر را دارد.
تمامی اتاق‌های هتل آهوان چابکسر مجهز به امکاناتی شامل یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و صندوق امانات هستند. علاوه بر دارا بودن حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی نیز در این واحدها فراهم شده است. از جمله امکانات تندرستی و سرگرمی که هتل آهوان چابکسر دارد عبارت است از استخر روباز، زمین بازی، میز پینگ پونگ و همینطور میز فوتبال دستی.
فضای سبز هتل آهوان چابکسرصبحانه را می‌توانید به صورت رایگان و به شکل سلف سرویس در هتل آهوان صرف کنید. میهمانان عزیز هتل می‌توانند جهت صرف ناهار و یا شام هم به یکی از دو رستوران هتل سری بزنند. اینگونه سفارش مورد علاقه‌شان را از بین انواع غذا‌های سنتی و فست فود‌ها، می‌توانند انتخاب کنند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته با افتخار آماده خدمت رسانی و راهنمایی مسافران است.
استخر روباز هتل آهوان چابکسرآن دسته از افرادی که با خودروی شخصی به رامسر سفر می‌کنند نیز این امکان را دارند تا به صورت کاملا رایگان از فضای پارکینگ هتل بهره‌مند گردند. راس ساعت ۱۴ ساعت تحویل اتاق‌ها بوده و لازم است مسافران تا ساعت ۱۰ صبح، به تخلیه اتاق اقدام نمایند.

تفاوت هتل آهوان با هتل نارنجستان چیست؟

اتاق دو تخته توئین هتل آهوان چابکسرهتل نارنجستان هتلی 4 ستاره است. اما هتل آهوان از هتل‌های 3 ستاره چابکسر می‌باشد. باتوجه به تعداد ستاره‌های این دو هتل می‌توان اذعان داشت هتل نارنجستان در ارائه خدمات و دارا بودن امکانات عملکرد بهتری در مقایسه با هتل آهوان دارد. با این حال هر دو هتل در ارائه خدمات، تمام تلاششان را می‌کنند و توانستند طی مدت فعالیتشان هم سطح با هتل‌های استاندارد گام بردارند.
جمع‌بندی
مقایسه هتل نارنجستان نور با هتل آهوان چابکسر موضوع این مقاله بود. در این مقاله سعی کردیم تا شما را هر چه بیشتر با این دو هتل آشنا کنیم. اگر تصمیم به سفر دارید و مقصدتان هر یک از این دو شهر است، می‌توانید برای اقامت این هتل‌ها را انتخاب کنید. هر کدام هتل‌های معرفی شده با سرویس‌دهی عالی و فراهم نمودن مطلوب امکانات توانستند رضایت خاطر میهمانانشان را جلب کنند. امیدواریم با اقامت در هریک از این هتل‌ها خاطرات خوشی را با همسفرانتان بسازید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
معرفی هتل آرامیس پلاس کیش | بهترین هتل ریزورت کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر