خانه >> هتل ها >> معرفی هتل کاخ شیراز
هتل کاخ شیراز

معرفی هتل کاخ شیراز

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی یکی از هتل‌های خوب شهر یعنی هتل آپارتمان کاخ شیراز بپردازیم. شهر شیراز به عنوان کلان شهرهای ایران توانسته با ویژگی‌ها و جاذبه‌های مختلفی که دارد، خودش را نه تنها به ملت پارس بلکه به جهانیان معرفی کند . شیراز، شهر بهار نارنج با تاریخی غنی و جذابیت‌های متنوعش بدون شک شما را تشویق می کند تا در اولین فرصت بدست آمده مثل تعطیلات آخر هفته برای سفر به این شهر زیبا برنامه بچینید.

هتل های شیراز توانستند با ارائه امکانات و خدمات مناسب رضایت میهمانان را بدست اورند‌. ما در ادامه مقاله به بررسی یکی از این هتل‌های بسیار خوب شهر شعر و ادب می‌پردازیم.

درباره هتل کاخ

در سال 1385 هتل آپارتمان کاخ شیراز افتتاح شد. هتل آپارتمان کاخ متشکل از 8 طبقه با 24 واحد اقامتی است که دسترسی مطلوبی به اماکن تاریخی نظیر شاهچراغ، بازار وکیل و ارگ کریمخان دارد.

اتاق های هتل کاخ شیراز

امکانات رفاهی هتل آپارتمان کاخ

از جمله امکانات رفاهی که هتل کاخ شیراز ارائه می‌دهد شامل مبلمان، پارکینگ، آسانسور، صندوق امانات، لابی، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، تلویزیون، دستگاه واکس کفش و لاندری می‌شود. رستوران هتل در طبقه 1- واقع شده و آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

آپارتمان های هتل کاخ

آپارتمان‌های این هتل عبارتند از آپارتمان دو خوابه چهارنفره، آپارتمان دو خوابه پنج نفره،آپارتمان یک خوابه دونفره، آپارتمان یک خوابه سه نفره، آپارتمان دو خوابه شش نفره.

بهترین هتل های بجنورد کدام اند؟ عکس و جزئیات کامل
ادامه مطلب

امکانات هتل آپارتمان کاخ

امکانات کلیه اتاق‌های هتل عبارتند از اینترنت رایگان، مبلمان، تخت، تلویزیون، یخچال، صبحانه رایگان، لوازم بهداشتی.

قوانین و مقررات هتل آپارتمان کاخ

ساعت تحویل تمامی اتاق‌ها 14 و تخلیه آن‌ها ساعت 12 است. برای کودکان زیر 5 سال هزینه اقامت رایگان خواهد بود.

برای پذیرش آقا و خانم تنها، باید کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد ارائه شود.

پذیرش صیغه‌نامه رسمی به شکل دفترچه‌ای با مهر برجسته نیاز است. داشتن  کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین، جهت ارائه الزامی خواهد بود.

آدرس هتل آپارتمان کاخ آدرس: شیراز، خیابان زند، مقابل انوری، داخل کوچه 36، هتل کاخ شیراز

فاصله این هتل تا جاذبه‌های گردشگری شیراز

هتل آپارتمان کاخ شیراز

1- فرودگاه

پس از فرودگاه امام فرودگاه بین‌المللی شیراز یا فرودگاه شهید دستغیب از جمله فرودگاه‌های مجهز کشور از نظر تجهیزات ناوبری و الکترونیک می‌باشند. این فرودگاه‌ها به عنوان فرودگاهی نظامی- مسافربری به شمار می‌آیند. فرودگاه شیراز براساس آمار موجود در سال ۹۲ با جابه‌جایی ۲٬۳۲۹٬۴۲۸ مسافر توانست به رده پنجم فرودگاه‌های کشور صعود کند. هم اکنون تمام گردشگران و تجار غیر ایرانی کشورهای مختلف به جز کشورهای آمریکا، بریتانیا، پاکستان، عراق، افغانستان، کانادا، کلمبیا، اردن، بنگلادش و سومالی پس از وارد شدن به ایران از طریق فرودگاه شیراز این امکان را دارند تا در مدت کمتر از ۱۵ دقیقه ویزای توریستی دو هفته‌ای دریافت کرده و وارد کشور شوند.

فرودگاه 14 دقیقه با خودرو تا هتل کاخ شیراز فاصله دارد.

2- ارگ کریم

از جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز ارگ کریمخانی یا زندان کریم خان بوده که در سال ۱۱۸۰ هجری قمری با تمام شکوه و زیبایی‌اش توسط کریمخان زند معروف به وکیل الرعایا بنا شد. او پس از آن که به قدرت رسید، شیراز‌ را برای مقر فرمانروایی خود انتخاب کرد. کریمخان زند تصمیم گرفت همچون میدان نقش جهان اصفهان، در شمال شیراز قدیم میدانی وسیع بسازد. این میدان که در زمان قدیم توپخانه نام داشت، در جنوبش حمام و مسجد وکیل، در ضلع شمال آن دیوانخانه کریمخان، در ضلع شرقی بازار وکیل و چندین کاروان‌سرا، در جنوب غربی آن باغ و در غرب میدان ارگ و اندرونی واقع شده است.

آرامگاه سعدی؛ جلوه گاه هنر معماری و شعر و ادب
ادامه مطلب

ارگ کریم خان 5 دقیقه با خودرو تا هتل کاخ شیراز فاصله دارد.

3- شاهچراغ

حرم حضرت شاهچراغ (ع) در میان تمامی جاذبه‌های شیراز مثل ستاره‌ای پرفروغ می‌درخشد. خوب است بدانید حضرت شاهچراغ (ع) برادر امام رضا (ع) و فرزند ارشد امام موسی کاظم (ع) است. آرامگاه آن حضرت از بزرگ‌ترین زیارتگاه‌های مذهبی شیراز بوده و به عنوان یکی از بااهمیت‌تریت جاذبه‌های مذهبی در ایران به شمار می‌آید. علاوه بر معماری حیرت‌انگیز این زیارتگاه، تزیینات بسیار خاص و زیبا از کاشی‌کاری و آینه‌کاری، شاهکاری فوق‌العاده را پیش روی گردشگران و زائران قرار داده است؛ به‌‌صورتی که اکثر گردشگران ایرانی و خارجی از آن به‌عنوان یکی از چشم‌نوازترین مساجد و آرامگاه‌های ایران یاد می کنند.

شاهچراغ 7 دقیقه با خودرو تا هتل کاخ شیراز فاصله دارد.

3- تخت جمشید

تخت جمشید که یادگاری پادشاهان هخامنشی است از ۲۵۰۰ سال پیش در ایران ساخته شد. با توجه به شکوهی که امپراتوری هخامنشیان در ایران باستان داشته، بخش زیادی از شرق جهان را در برمی‌گرفت. باتوجه به این گستردگی می‌توان پی به عظمت مقر فرماندهی این پادشاهان در تخت جمشید برد. البته آنچه توجه جهانیان را به تخت جمشید جلب می‌کند، فقط قدمت تاریخی این شهر باستانی نمی‌باشد. باستان‌شناسان با مطالعه دقیق روی کتیبه‌ها و آثاری که به دست آورده‌اند از این منطقه، به پیشرفت تمدن در ایران باستان دست یافته‌اند. همچنین قوانین اجتماعی که در دوران هخامنشیان وجود داشت، تعجب جمع کثیری از تاریخ‌دوستان را برانگیخته است.

تخت جمشید 58 دقیقه با خودرو تا هتل کاخ شیراز فاصله دارد.

سوالات متداول

‎فاصله هتل کاخ شیراز تا شاهچراغ چقدر است؟

حداکثر ۲ کیلومتر هتل تا شاهچراغ فاصله دارد.

بهترین هتل های جهان که میتواند انتخابی عالی برای نوروز 98 شما باشد
ادامه مطلب

‎نزدیک ترین جاهای دیدنی نزدیک به هتل کاخ شیراز کجاست؟

هتل دسترسی مطلوبی به اماکن تاریخی نظیر شاهچراغ، بازار وکیل و ارگ کریمخان دارد.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با هتل آپارتمان کاخ شیراز و هر چیزی که لازم است تا در رابطه با آن بدانید، آشنا کنیم. اگر به این شهر سفر کردید، فراموش نکنید که از سوغاتی‌های بسیار خاص و منحصربه‌فرد آن خاتم کاری، نقره کاری، بوریا و حصیر بافی، گلیم و نمد، سفال و سرامیک و نیز خوراکی‌های لذیذ و خوشمزه‌اش همچون عرقیات، نان یوخه، رنگینک، ترشیجات و طعم دهنده‌هایی چون آب نارنج، آبلیمو، آبغوره، رب انار، مسغطی و نان یوخه است. حتما این موارد را خریداری نمایید و برای یادگاری و سوغات به شهر خودتان ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر