لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه اتاق های هتل مزرعه قوها با هتل رسپینا لاهیجان
مقایسه اتاق های هتل مزرعه قوها با هتل رسپینا لاهیجان

مقایسه اتاق های هتل مزرعه قوها با هتل رسپینا لاهیجان

لاهیجان یک شهرستان زیبا و سرسبز در استان گیلان است. این شهرستان دارای جاذبه‌های گردشگری مانند دریاچه طبریه، روستای رودبار قصر، باغ وحش لاهیجان و… می باشد. همچنین لاهیجان به دلیل آب و هوای معتدل و زیبای طبیعت منطقه، جزو مقاصد توریستی محبوب در ایران است.
مقایسه اتاق های هتل مزرعه قوها با هتل رسپینا لاهیجان موضوع این مقاله است. این دو هتل از بهترین هتل های لاهیجان هستند که با عملکرد خوبشان توانستند رضایت حداکثری میهمانان را جلب کنند. در ادامه بیشتر با این هتل‌ها آشنا خواهید شد.

درباره هتل مزرعه قوها

هتل مزرعه قوها لاهیجان از جمله مجتمع‌های تفریحی و اقامتی سه ستاره شهر دیدنی و زیبای لاهیجان به شمار می‌آید. این هتل با دارا بودن وسعتی بیش از ۴۵ هزار مترمربع در روستای تماشایی و بکر کوهبیجار قرار گرفته است. هتل مزرعه قوها در مکانی خوش آب و هوا و در دامنه کوه‌های البرز ساخته شده است و از بهترین مکان‌ها برای گردشگرانی می‌باشد که علاقمندند در دامان طبیعت و دور از هرگونه شلوغی شهری، اقامتی آسوده و لذت بخش داشته باشند.
برکه هتل مزرعه قوها لاهیجانهر ساله گردشگران زیادی برای تنفس هوای پاکیزه، دل انگیز و مطبوع، هتل مزرعه قوها لاهیجان را انتخاب می‌کنند و میهمان روستای کوهبیجار لاهیجان می‌شوند. اتاق های هتل مزرعه قوها لاهیجان انتخاب اول بسیاری از گردشگران برای اقامت در این منطقه است.
طبیعت سرسبز و زیبای اطراف هتل مزرعه قوها لاهیجان بسیار خاص و تماشایی است و عاشقان طبیعت را شیفته خود می‌کند. بدون شک دل کندن از این همه زیبایی آسان نیست. هتل مزرعه قوها لاهیجان کلکسیونی از آرامش را به میهمانان خود هدیه می‌دهد. این هتل متشکل از ۱۳ واحد اقامتی است که در اطراف برکه‌ای تماشایی و در دل باغ سرسبزی با درختانی کمیاب، گیاهانی سبز و معطر و پرندگانی خوش آواز محصور شده‌اند.

درباره اتاق‌ های هتل مزرعه قوها لاهیجان

فضای داخلی اتاق های هتل مزرعه قوها لاهیجاندر مورد اتاق های هتل مزرعه قوها لاهیجان باید گفت که کلیه اتاق‌های این هتل با اسباب و وسایلی شامل دراور، چای ساز، اسپیلت، اجاق گاز، وسایل پخت و پز، تلویزیون، یخچال، رخت آویز، کمدلباس، میز ناهار خوردی و شوفاژ مجهز شده‌اند و همچنین مجهز به سیستم پخش مرکزی فیلم و اینترنت پرسرعت هستند.
سوئیت های هتل مزرعه قوها لاهیجانخوب است بدانید میهمانان هتل در طول اقامت خود این امکان را دارند تا از خدماتی مثل اسپا، خانه داری، تهیه بلیط، خدمات تور، ماساژ، باربری و غیره بهره‌مند گردند و اقامتی توام با آسودگی را در هتل مزرعه قوها لاهیجان تجربه کنند. پس با اقامت در اتاق های هتل مزرعه قوها لاهیجان لحظاتی با آسودگی خاطر را خواهید داشت.

انواع اتاق‌های هتل مزرعه قوها

کلبه های هتل مزرعه قوها لاهیجان
کلبه چوبی فلت 30 متری
سوئیت فلت 60 متری (دو تخته دبل)
سوئیت فلت 60 متری (دو تخته توئین)
سوئیت دو خوابه 65 متری
سوئیت سه خوابه 75 متری
کلبه چوبی دو واحده ( 4 تخته)
کلبه چوبی دو واحده ( 5 تخته)
کلبه چوبی دوبلکس 50 متری

درباره هتل رسپینا لاهیجان

نمای ساختمان هتل رسپینا لاهیجان
در نوروز سال ۱۳۹۷ هتل رسپینا لاهیجان افتتاح شد. خوب است بدانید که هتل رسپینا لاهیجان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ مترمربع مورد بهره‌برداری واقع شد. هتل رسپینا در منطقه لیالستان و در کیلومتر ۳ جاده لاهیجان به لنگرود قرار دارد و با واقع شدن در قلب مزارع سرسبز چای، چشم اندازی خاص رو به تمام زیبایی‌های گیلان را به گردشگران تقدیم می‌کند. هتل رسپینا لاهیجان متشکل از ۴ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی می‌باشد که واحدهای آن در طبقات سوم و چهارم پراکنده شده‌اند.

اتاق‌های هتل رسپینا و امکانات آن‌ها

اتاق دو تخته توئین هتل رسپینا لاهیجان
اتاق یک تخته رویال
یکی از اتاق های هتل رسپینا لاهیجان اتاق یک تخته رویال می‌باشد که دارای یک تخت یک نفره است. این واحد اقامتی اتاق خواب ندارد و اندازه تخت خواب 160 سانتی متر می‌باشد. در این اتاق همچنین قابلیت نفر اضافه نیز وجود ندارد.
اتاق دو تخته استاندارد
از دیگر اتاق های هتل رسپینا لاهیجان اتاق دو تخته استاندارد می‌باشد که دارای یک تخت دو نفره دبل است. در این اتاق‌ها نیز اتاق خواب وجود ندارد و اندازه تخت خواب 160 سانتی متر می‌باشد. اضافه شدن نفر اضافه نیز امکان پذیر نیست.
اتاق سه تخته استاندارد
از محبوب‌ترین اتاق های هتل رسپینا لاهیجان اتاق سه تخته استاندارد می‌باشد که دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره استاندارد است. اتاق سه تخته نیز مانند دیگر واحدهای اقامتی که تا به این لحظه معرفی کرده‌ایم، اتاق خواب ندارد. اندازه تخت خواب‌ها در این واحد اقامتی 160 سانتی متر و 90 سانتی متر می‌باشد. قابلیت اضافه کردن نفر جدید نیز وجود ندارد.
اتاق دو تخته توئین رویال
دارای یک تخت یک نفره رویال و یک تخت یک نفره استاندارد است. اتاق های دو تخته توئین فاقد اتاق خواب هستند. اندازه تخت خواب‌های موجود در این اتاق‌ها 160 و 90 سانتی متر می‌باشد. این اتاق قابلیت نفر اضافه ندارد.
سوئیت دو تخته جونیور
دارای یک تخت دو نفره استاندارد است. این واحدهای اقامتی اتاق خواب دارند. اندازه تخت خواب در آنها 160 سانتی متر می‌باشد. خبر خوب این است که این اتاق‌ها قابلیت نفر اضافه دارند.
اتاق دو تخته دبل هتل رسپینا لاهیجان
سوئیت سه تخته جونیور
سوئیت‌های سه تخته جونیور دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره استاندارد است. سوئیت‌های هتل رسپینا اتاق خواب داشته و دارای قابلیت نفر اضافه هستند. اندازه تخت خواب در این اتاق‌ها مانند دیگر اتاق های هتل 160 و 90 سانتی متر می‌باشد.
سوئیت چهار تخته جونیور
سوئیت چهار نفره جونیور دارای یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره استاندارد است. اندازه تخت خواب 160 سانتی متر و 90 سانتی متر می‌باشد. سوئیت چهارنفره جونیور اتاق خواب و همینطور قابلیت اضافه کردن نفر اضافه را دارد.
سوئیت چهار تخته استاندارد
دارای دو تخت دو نفره استاندارد است که برای اقامت‌های خانوادگی بسیار ایده‌ال می‌باشد. سوئیت چهارتخته اتاق خواب دارد و اندازه تخت خواب در آنها 160 سانتی متر می‌باشد. خوب است بدانید که این اتاق قابلیت نفر اضافه دارد.
سوئيت چهارتخته رویال
سوئیت چهارنفره رویال دارای دو تخت دو نفره استاندارد است که دارای اتاق خواب می‌باشد. اندازه تخت خواب در این واحد اقامتی 160 سانتی متر بوده که قابلیت نفر اضافه نیز دارد.
سوئيت چهارتخته پرزیدنت
سوئیت پرزیدنت دارای دو تخت دو نفره استاندارد بوده که اتاق خواب اختصاصی دارد. اندازه تخت خواب مانند دیگر واحدهای اقامتی هتل رسپینا، 160 سانتی متر می‌باشد که با قابلیت نفر اضافه‌ای که دارد انتخابی ایده‌ال برای اقامت در شمال می‌باشد.
رستوران هتل رسپینا لاهیجان
جمع‌بندی
به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری زیاد، مانند دریاچه طبریه، کوه‌های البرز، جنگل‌های اطراف، شهر لاهیجان به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب شناخته می‌شود. همچنین آب و هوای مطبوع و معتدل و طبیعت زیبای شهرستان نیز از دیگر دلایلی است که باعث می‌شود بسیاری از مسافران به لاهیجان سفر کنند. اگر شما هم عازم این شهر هستید می‌توانید در یکی از دو هتل رسپینا یا مزرعه قوها اقامت کنید. ما با مقایسه اتاق های هتل مزرعه قوها با هتل رسپینا لاهیجان سعی کردیم تا شما را هر چه بیشتر با این دو هتل آشنا کنیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
بهترین هتل بندر عباس - بزرگ‌ترین و زیبا‌ترین بندر ایران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر