لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> دسته بندی هتل های تهران بر اساس نوع هتل، روشی هوشمندانه برای رزرو سریع هتل
دسته بندی هتل های تهران بر اساس نوع هتل، روشی هوشمندانه برای رزرو سریع هتل

دسته بندی هتل های تهران بر اساس نوع هتل، روشی هوشمندانه برای رزرو سریع هتل

اکثر کسانی که اهل سفر هستند هتل ها را فقط با تعداد ستاره هایشان می شناسند و از نوع هتلی که رزرو می کنند بی اطلاع هستند. انواع مختلف هتل ها به دلیل وجود گردشگران با سلایق مختلف و بودجه های متفاوت به وجود آمد که هر کدام از هتل ها خدمات، امکانات و هزینه های مختلفی نیز دارد. متل، هتل، هتل آپارتمان، هتل بوتیک، مجتمع اقامتی و مهمانپذیر برخی از انواع هتل ها هستند. پس لازم است قبل از رزرو هتل های تهران به غیر از تعداد ستاره ها، به نوع هتل نیز دقت کنیم.
به عنوان مثال شهر تهران به دلیل موقعیت سیاسی و اداری و همچنین کانون های عمده اقتصادی هر ساله مسافران زیادی دارد. همین علت سبب شده تا انواع مختلف هتل در این شهر ساخته شود. اینجاست که دسته بندی هتل ها بر اساس نوع هتل در شهر های بزرگ مانند تهران اهمیت پیدا میکند. سایت ایران هتل آنلاین با هدف رزرو سریع هتل و دسترسی آسان کاربران به انواع هتل ها این دسته بندی ایجاد کرده است. در صفحه مکان های گردشگری تهران، در بخش دیگر واحد های اقامتی، این دسته بندی وجود دارد. علاوه بر آن، دسته بندی هتل های تهران را بر اساس تعداد ستاره ها نیز می توان مشاهده کرد.

دسته بندی هتل ها بر اساس نوع هتل این امکان را به کاربران می دهد تا رزرو هتل های تهران و شهر های دیگر را سریع تر انجام دهند و هوشمندانه سفر کنند.

هتل آپارتمان (Apartment Hotel)
هتل آپارتمان نوعی واحد اقامتی است که دارای آشپزخانه، اتاق‌ خواب، نشیمن، حمام و سرویس بهداشتی است که به واقع اتاق‌های یک هتل آپارتمان تمامی امکانات یک منزل مسکونی کامل را در بر گرفته‌اند. در واقع اقامت در هتل آپارتمان درست مثل این است که شما یک آپارتمان را برای مدت اقامت خود اجاره کنید و هرزمان که بخواهید میتوانید آنجا را تریک کنید. معمولا اتاق های هتل آپارتمان ها یک الی چهار خوابه است و قسمت نشیمن مبله است. نظافت در هتل آپارتمان به صورت روزانه و گاهی هفتگی توسط خدمات انجام می‌گیرد. هر امکاناتی که در خانه شخصی خود دارید را میتوانید در هتل آپارتمان ها هم داشته باشید و همه چیز در اختیار شماست؛ به طور مثال، هر زمان که نیاز داشتید در آشپزخانه آشپزی کنید. پر واضح است که نمیتوانید امکانات لوکس هتل های تهران را در هتل آپارتمان های تهران داشته باشید.
درجه بندی هتل های تهران بر اساس ستاره
هتل ها بر اساس کیفیتی که دارند درجه بندی می شوند و این درجه بندی در ستاره هایی که به آنها داده می شود، اهمیت پیدا می کند. در مرحله اول هتل باید واجد ویژگی ها و امکانات اولیه یک اقامتگاه باشد. در مرحله بعد مشخصه هایی نظیر تفریحات، چشم انداز اتاق ها، امکانات و سایز اتاق ها، خدمات رستوران هتل، داشتن اسپا و خدمات ورزشی، موقعیت و موارد اینچنینی بررسی میشوند و بر همین اساس از دو تا پنج ستاره به آنها تعلق می گیرد.

هتل ارزان یزد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر