لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> سفر رمانتیک و عاشقانه به دبی
سفر رمانتیک و عاشقانه به دبی

سفر رمانتیک و عاشقانه به دبی

بسیاری معتقدند دبی شهر خوبی برای مجردهاست ؛ آنها در آنجا می توانند با افراد متفاوتی از سرتاسرجهان ملاقات کرده و زندگی شبانه پرتکاپو و با نشاطی را تجربه کنند. اما این شهر مقصد رویایی بعضی زوجها نیز هست و روز به روز تعداد بیشتری از آنها دبی را بعنوان مقصد ماه عسل خود انتخاب می کنند تا خاطرات فراموش نشدنی را تجربه کنند. برای عاشقان، این سرزمین مکانی ایده آل برای سپری کردن اوقاتی خوش در کنار یکدیگر و لذت بردن از لحظات باهم بودن است.
مکانهایی برای اقامت
یکی از بهترین مزایای دبی برای زوجها اینست که هیچ محدودیت مکانی از نظر محل اقامت برای لذت بردن از لحظات عاشقانه شان وجود ندارد. زوجها ازمیان بیشمار هتلهای لوکس موجود در دبی حق انتخاب بسیاری دارند؛ آنها می توانند بهترین هتلهای متناسب با سلایق خود را انتخاب کنند و قبل از سفر خود اقدام به رزرو آنلاین هتل کنند. اگر زوجها بخواهند در تنها هتل هفت ستاره جهان یعنی برج العرب اقامت کنند و یا دوست داشته باشند از مکانی منحصربفرد همچون پارک آبی آتلانتیس دبی دیدن کنند هیچ محدودیتی در انتخاب برای آنها وجود نخواهد داشت. البته بهتر است زوجها هتلی را انتخاب کنند که مجهز به امکانات حیرت انگیز چشمه های معدنی باشند تا در کنار اقامت عاشقانه خود در دبی بتوانند از خدمات ماساژ و ریلکسیشن هم استفاده کنند.

قرارهای رمانتیک
دبی مملو از شعب رستورانهای معروف از سرتاسر دنیاست؛ بنابراین زوجها در طول اقامت خود در دبی حق انتخاب زیادی برای انتخاب مکانهایی جهت صرف غذا و نوشیدنی دارند. یکی از بهترین مکانها برای گذران یک عصر عاشقانه مرکز خرید سوق مدینه جمیرا است. طراحی این مرکز خرید برگرفته از بازارهای سنتی عربی است و بازدیدکنندگان از آن می توانند جو عربی حاکم در آنجا را حس کنند و می توانند از میان بیشمار رستورانهای موجود یکی را برای صرف غذا انتخاب کنند. برای کسانی که بدنبال جایی برای استراحت و نوشیدن نوشیدنی خنک در طول شب هستند، این مرکز خرید پر از کافه هایی است که در برخی از آنها موسیقی زنده نیز اجرا می شود. بهتر از همه اینها چیست؟ مرکز خرید سوق مدینه جواهرفروشی های زیادی دارد و در نتیجه مکان خوبی برای خرید هدیه ای عالی برای همسرتان است.
مدینه جمیرا
تجربه های فراموش نشدنی
شاید بهترین بخش سفر یک زوج به دبی تجربه های فراموش نشدنی و منحصر بفرد آنها در طول سفر باشد. هر یک از زوجین می توانند تجربه های مختلفی آن هم بصورت مجردی داشته باشند و مسلما این تجربه روابطشان را مستحکم تر می کند و آنها می توانند پس از پایان این تجربیات با یکدیگر در مورد این تجربه ها صحبت کنند. نظر شما در مورد رفتن به ارتفاعات چیست؟ شما می توانید به همراه نامزدتان به بالای بالاترین ساختمان در جهان بروید. این نقطه مکان خوبی برای مطرح کردن پیشنهاد ازدواجتان است.
سافاری دوبی
در کنار همه اینها، زوج ها می توانند تدارک یک سافاری را نیز ببینند و از کارهای جالبی چون شترسواری و قلیان کشیدن لذت ببرند. با توجه به همه چیزهای گفته شده مسلما سفر دو نفره به دبی سفری بیادماندنی خواهد شد.

سواحل لوکس دوبی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر