لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> 10 بهترین مکان برای گذراندن کریسمس هنگام مسافرت انفرادی
10 بهترین مکان برای گذراندن کریسمس هنگام مسافرت انفرادی

10 بهترین مکان برای گذراندن کریسمس هنگام مسافرت انفرادی

10 بهترین مکان برای گذراندن کریسمس هنگام مسافرت انفرادی

کریسمس فرصتی بسیار مناسب برای گذراندن وقت با خانواده و دوستان، لذت بردن از مرخصی و رزرو هتل در تعطیلات و لذت بردن از بسیاری از غذاهای جشن تا جایی که ممکن است می باشد. اما اگر می خواهید در این تعطیلات به تنهایی به سفر بروید، یا اگر در آن طرف جهان هستید و از دوستان و خانواده تان دورید، آیا می دانید به کجا می خواهید بروید و کریسمس را با چه کسی تقسیم خواهید کرد ؟

چرا اجبارا باید در طول تعطیلات در جهان گشت و گذار نکنید ؟ اگر می خواهید در دمای سردتر به اماکن شلوغ بروید، انتخاب یک تور گروهی گزینه خوبی برای سفر انفرادی در تعطیلات کریسمس است. در مورد این پیشنهاد فکر کنید: جشن گرفتن با یک گروه مردم چگونه خواهد بود ؟ مزایای پیوستن به یک تور گروهی هنگام سفر انفرادی کریسمس بی پایان است و ما برای زمان کریسمس در صورتی که به صورت انفرادی سفر کنید، چند پیشنهاد داریم.

1. کریسمس رویال کوهستانی
اگر گذراندن یک کریسمس جادویی در ارتفاعات اسکاتلند طوری است که انگار یک رویا به حقیقت می پیوندد، ممکن است تور 3 روزه دقیقاً همان چیزی باشد که شما در این فصل تعطیلات به آن نیاز دارید! به دنبال Loch Ness بروید، یک شب را در هتل رویال Highland در اینورنس بگذرانید و به جنگ گلوله برفی روز کریسمس را در سواحل اسکاتلند بروید. این ماجراجویی زمستانی بی نقص برای مسافرانی که می خواهند طعم ماجراجویی و تاریخ را در این کریسمس بخرند، گزینه ای خارق العاده است.

3 روز

2. کریسمس ویژه ی ریکیاویک
چه چیزی بیشتر از “سرزمین عجایب زمستانی” برای جشن گرفتن کریسمس در پایتخت ایسلند ؟ این تور چهار روزه، تجربه کامل ایسلندی ای را به مسافران می دهد، از بازدید از حلقه طلایی مشهور گرفته تا کاوش در عمق ریکیاویک. شما می توانید با یک تور پیاده روی و مزه کردن غذاهای مختلف در مرکز شهر از کریسمس لذت ببرید، و در مورد سنت های تعطیلات ایسلندی در زیر تابش چراغ های چشمک زن مرکز شهر بیشتر بیاموزید. این تور همچنین با پذیرش در آبگرم Soley Natura برای کمی ریلکسیشن کریسمس همراه است!

4 روز

شهر ریکیاویک در یک روز زمستانی در ایسلند
یک کریسمس به یاد ماندنی را در ریکیاویک سپری کنید
3. کریسمس در بروژ
تور کریسمس که در لندن شروع و خاتمه می یابد و چهار روزه است، گزینه ای عالی برای مسافرانی است که به دنبال یک شهر عجیب و غریب برا ی گذراندن این کریسمس هستند. در این شهر بلژیکی احساس خواهید کرد که وارد یک کارت پستال کریسمس می شوید علاوه بر این قادر خواهید بود تمام آنچه را که ارائه کرده است را تجربه کنید. از بازارهای کریسمس گرفته تا پیاده روی در خیابان های قرون وسطایی گرفته تا وافل های بلژیکی که می توانید بخورید، می توانید در این تور همه این کارها را انجام دهید. شما همچنین می توانید از یک تور پیاده روی در بروکسل لذت ببرید، درصورتی که به اندازه کافی جذابیت دنیای قدیمی در بروژ را نداشته باشید!

4 روز
 بروژ

شهر بروژ، بلژیک در زمستان
بروژ مانند افسانه ای در زمستان است!
4. کریسمس در ارتفاعات مگا
اگر ایده ی صرف کریسمس در ارتفاعات اسکاتلند برایتان خوب به نظر می رسد، چرا سفرتان را تمدید نمی کنید ؟ این تور پنج روزه مسافران را از طریق ادینبورگ، اینورنس، دریاچه ناس و جزیره اسکای می گذراند، جایی که آنها یک روز کریسمس با شکوه را با بازی در برف می گذرانند به همراه یک شام کریسمس سنتی و رقص اسکاتلندی. منظره ی خیره کننده ی اقیانوس و هوای واضح اسکاتلند باعث می شود شما شکرگزار باشید که مدتی در آن جا می مانید!
ارتفاعات مگا
5 روز
Isle of Skye یکی از مکان های زیبا در اسکاتلند
5. طعم دهنده کریسمس اروپا
اگر نمی توانید بین مقاصد شگفت انگیز اروپا یکی را انتخاب کنید، چرا از چند مورد بازدید نمی کنید ؟ با طعم دهنده کریسمس 7 روزه اروپا، این دقیقاً همان کاری است که می توانید انجام دهید. از یک روز آزاد با کاوش در تمام رودخانه ها و باغ های پاریس لذت ببرید، یاد بگیرید که چگونه پنیر سنتی هلندی ساخته می شود و روز کریسمس را در کوه های آلپ زیبا سوئیس سپری کنید. با داشتن وقت آزاد فراوان برای گذراندن تعطیلاتتان دقیقاً به همان روشی که می خواهید، این تور برای مسافرانی که می خواهند کمی از همه چیز تجربه کنند گزینه خوبی است.
7 روز
6. کریسمس در پترا
گاومیش های تاریخ کریسمس کامل خودتان را در پترا پیدا می کنند! این تور 8 روزه مسافران را در یکی از بهترین شهرهای رومی با حفظ جهان، تعداد زیادی موزه تاریخی و باستان شناسی و یک روز کریسمس در شهر رز می بیند. اگر هیچ چیزی برای شما از غرق شدن در دریای مرده مشهور دنیا احساس جشن و شادی بیشتری ندارد، شاید سفرهای تعطیل شما باید شما را به این قسمت زیبا و تاریخی جهان ببرد.

8 روز
پترا

پترا، اردن
این کریسمس را در تاریخ باستانی شهر باستانی پترا قدم بزنید.
7. کریسمس در روسیه
به دنبال یک کریسمس سفید هستید ؟ ممکن است یک ماه دسامبر یک ماه یخی در روسیه باشد! با گذشت 8 روز در مسکو و سن پترزبورگ، مسافران در این تور می توانند کریسمسشان را در روسیه ی جذاب بگذرانند. بعد از کاوش در کرملین، از یک جشن شب کریسمس لذت ببرید و در روز کریسمس با قطار پر سرعت به سن پترزبورگ بروید. با بازدید از کاخ کاترین کبیر (از جمله اتاق کهربا نمادین)، و تماشای یک اجرای باله، تجربه نهایی روسیه تان را تثبیت کنید!
روسیه
8 روز
کاخ زمستانی آبی و طلایی، سن پترزبورگ، روسیه
8. تردد از طریق دانوب
اگر به دنبال گزینه ای برای سفری واقعاً بدون دردسر برای تعطیلات کریسمستان هستید، سفری دریایی در یک رودخانه گزینه ای عالی است. این کشتی مسافرتی با فضای جذاب و مسافرهای فراوان و جذاب برای مسافرتهای اسکیت در فضای باز، بازارهای تعطیلات و کافه های منحصر به فرد در رودخانه دانوب در بوداپست، براتیسلاوا و وین، این سفر روشی جادویی برای گذراندن کریسمستان است.

چرا سفرهای انفرادی رو به افزایش هستند؟
ادامه مطلب

8 روز
شلیک هوایی بودابست در شب
تصور کنید کریسمس در دانوب در بوداپست کریسمس را تجربه کنید!
9. کریسمس فلوریدا و نیواورلئان NY
چه کسی می گوید کریسمس به معنای برف است ؟ اگر ترجیح می دهید از همه اینها دور شوید و تعطیلاتتان را در آب و هوای گرمسیری سپری کنید، در مورد گذراندن کریسمس در فلوریدا آفتابی نظرتان چیست ؟ گویی این کافی نیست، نظر شما درباره عید جادویی سال نو در نیواورلئان چیست ؟ اگر به نظر می رسد که اینگونه یک رویا به حقیقت می پیوندد، این تور 9 روزه ای در فلوریدا و نیواورلئان برنامه های تعطیلات شما را بیش از آنچه انتظار دارید پوشش می دهد.

9 روز
10. سحر و جادو اروپایی
برای یک ماجراجوی فعال این فصل تعطیلات، به دنبال این تور 11 روزه در سراسر اروپا نباشید. گزینه بازدید از دیزنی لند در پاریس، آب تنی در یک آبشار در برلین و گشتن در خیابان های سنگفرش شده در آمستردام را خواهید داشت. این گزینه ی عالی برای مسافرانی است که به دنبال گسترش سفرهای تعطیلات شان هستند و بسیاری از مناطق مختلف اروپا را خواهند دید!

11 روز
ممکن است سفر به تنهایی در طول تعطیلات در ابتدا خوشایند به نظر نرسد، اما با تجربه ترین مسافران می دانند که هیجان انگیز ترین سفرها می توانند در غیر منتظره ترین زمانها اتفاق بیفتند. اگر تصمیم دارید که تعطیلاتتان را صرف کاوش در مکان های جدید و ملاقات با افراد جدید کنید، به جای فکر کردن درباره آنچه ممکن است از دست برود، بر روی اهداف و مقاصد دوست داشتنیتان تمرکز کنید.

سنت های بومی كریسمس در نقاط مختلف جهان
ادامه مطلب
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر