لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> سرزمین لگو بیلوند دانمارک، عظمتی در معماری
سرزمین لگو بیلوند دانمارک، عظمتی در معماری

سرزمین لگو بیلوند دانمارک، عظمتی در معماری

رویای عاشقان لگو در بیلوند دانمارک، زادگاه پیدایش بلوک‌های نمادین، به واقعیت پیوست. خانه لگوی با عظمتی که بژاک ایینگل، پیشگام معماری نوآورانه طراحی کرده است، از AFOL (طرفداران بزرگسال لگو)، کودکان و غیرنظامیان چنان استقبالی را به عمل می‌آورد که قبل از آن هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده اند! اما نکته حائز اهمیت در مورد این مکان این است که این مجموعه چنان واقعی است که به نظر می‌رسد کاملاً از بلوک‌های ساختمانی رایج ساخته شده است. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

بازدید از این مـجتمع عظیم را می‌توان با داشتن بلیط و بدون بلیط تجربه کرد. از بازدیدکنندگانی که فقط می‌خواهند به طور کلی از این فضا بازدید کنند، در لابی و میدان لگو استقبال به عمل می‌آید و همچنین بازدید آنها از سه رستوران (جعبه لگو بنتو)، تالار لگو و فروشگاه لگو، رایگان می‌باشد.
سرزمین لگو بیلوند
نقطه برجسته مرکز، درخت خلاقیت است که افراد بصورت رایگان و یا با تهیه بلیط می‌توانند از آن بازدید کنند. ارتفاع این درخت بالای 15 متر بوده و یکی از بزرگترین سازه‌های لگوی شناخته شده تا به حال است. این سازه از 6.316.611 قطعه لگوی چشمگیر ساخته شده است و تکمیل آن 24.350 ساعت طول کشیده است!
درخت خلاقیت سرزمین لگو
برای کسانی که مایل به پرداخت هزینه هستند، امکان تهیه بلیط وجود دارد. این هزینه شامل دسترسی به تمام تراس‌ها در فضای باز و گالری “استادپس” است که به تولیدات لگو اختصاص داشته و لگوهای باور نکردنی و ساخته شده توسط طرفدارانی از سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد.
سرزمین لگو بیلوند

ورود به چهار منطقه کددار رنگی نیز با دستبند پرداخت امکانپذیر است. نقاط قرمز، سبز، آبی و زرد هر کدام یک موضوع خاص – خلاقیت، داستان سرایی، منطق و احساسات – را با دعوت از مهمانان برای مشارکت در برخی از ساختمان‌ها و یادگیری بصورت شخصی شامل می‌شوند.
بیشتر بخوانید:

سازه لگویی

سرزمین لگو دانمارک
براساس وب سایت Lego House، موزه لگو نیز دایر شده و امیدوار است که به خوبی بیانگر آن باشد که “چگونه یک کارگاه مبلمان کوچک در بیلوند دانمارک به یکی از بزرگترین برندهای اسباب بازی در جهان تبدیل شد”. دستبندی که هزینه دسترسی کامل برای همه بازدید کنندگان بالاتر از دو سال را پوشش می‌دهد، kr 199 (تقریباً 24 فرانک ) است (زیر دو نفر به صورت رایگان است).
سازه های لگو
بنابراین، اگر شما به معماری منحصر به فرد علاقه مند بوده و یا در مورد لگوها، مشتاق به بازدید هستید، Lego House قطعاً انتظار شما را می‌کشد.
لگولند بیلوند
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لگو و طراحی، از پروژه هنری جان وارنان برای بهبود ساختمان‌های قدیمی با لگو دیدن نمایید.

روستایی در زیر صخره ها در اسپانیا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر