لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل داریوش کیش | سمبل شکوه و عظمت ایران
هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش | سمبل شکوه و عظمت ایران

جزیره زیبای کیش با اقلیم گرم و دریای نیلگونش، جزیره ای است دوست داشتنی و زیبا و سفر به این آن برای همه افراد و سلیقه ها جالب و لذت بخش است. کیش جزیره ای است که گردشگران، علاقمندان به ورزش های آبی و کسانی که به دنبال رسیدن به آرامش و رفع خستگی های جسمی و روحی هستند، آن را با اشتیاق انتخاب می کنند؛ علاوه بر جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش، یکی از دلایل جذب گردشگران به این جزیره هتل های کیش و امکانات رفاهی مطلوب آن ها است؛ ازجمله بهترین هتل های این جزیره می توان هتل داریوش کیش را اشاره نمود که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد. کیش توانسته با ارائه خدمات مناسب و خاص گردشگران را از تمام نقاط ایران به این خطه از کشورمان جذب کند. اگر شما هم به دنبال کشف زیبایی های منحصر به فرد این جزیره و اقامت در هتل های مجلل آن هستید، با ایران هتل آنلاین همراه شوید. رزرو آنلاین هتل در هر نقطه از ایران که باشید، به شما این امکان را می دهد که با آرامش و هوشمندانه سفر کنید.

معرفی هتل داریوش کیش

 

 

با دیدن عکس ها و تصاویر هتل داریوش می توان گوشه ای از شکوه و زیبایی معماری آن را دریافت؛ اما تنها با اقامت در این هتل است که می توان لذت یک سفر رویایی را تجربه نمود. هتل 5 ستاره داریوش با سرمایه گذاری آقای حسین ثابت در زمینی به مساحت 121330 مترمربع در شمال شرق جزیره کیش نزدیک ساحل شرقی ساخته شده است. احداث این هتل باشکوه با الهام از سبک معماری تخت جمشید و پاسارگاد در سال 1994 آغاز شد ودر 1999 به پایان رسید. هتل یاد شده در سال 2005 آماده بهره برداری شد و مالک فعلی آن در حال حاضر آقای سید عبدالرضا موسوی می باشد.
dariush hotel
هتل داریوش کیش

موقعیت مکانی هتل داریوش

همان طور که گفته شد هتل داریوش به عنوان یکی از هتل های خوب در کیش معرفی شده است. ورودی باشکوه و زیبای این هتل که یادآورعظمت غرور آفرین دوران هخامنشی است، به سبک ایران باستان ساخته شده و نمای بسیار زیبایی دارد. علاوه بر زیبایی چشمگیر ورودی هتل، محوطه و فضای اطراف آن نیز بسیار دلنشین و جذاب فضاسازی شده است. حوض های پرآب و درختان نخل سر به فلک کشیده ای که زیبایی چشم نواز هتل را دو چندان کرده اند، در این محوطه خود نمایی می کنند. نورپردازی بی نظیر هتل در شب، به آن جلوه خیره کننده ای می بخشد و عظمت و زیبایی بی بدیل معماری ایران باستان را به رخ گردشگران می کشد.
هتل داریوش کیش
لابی هتل نیز بزرگ، مجلل و دارای تزئینات سبک ایران باستان و دوره هخامنشی است. اتاق ها و ویلاها چشم انداز خوبی به دریا یا باغ دارند، که از مزیت های قابل توجه هتل داریوش است؛ در واقع این هتل با آرامش دلپذیر و امکاناتی که برای میهمانانش فراهم می کند سفر خاطره انگیزی را برای آن ها رقم می زند. هتل داریوش سه طبقه و دارای 163 اتاق است، با توجه به اولویت های خود می توانید اتاق رو به دریا یا اتاق رو به باغ را انتخاب کنید. اندازه اتاق ها 20 تا 25 متر مربع بوده و هتل دارای سوئیت های دو نفر و چهار نفره نیز است. قیمت اتاق ها لحظه ای و چارتر است، بنابراین کنسلی و تغییر تاریخ انکان پذیر نیست. پذیرش در هتل 24 ساعته صورت می گیرد و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 می باشد. استقبال و بدرقه فرودگاهی، بوفه صبحانه کامل، اینترنت، زمین تنیس و استخر روباز برای استفاده آقایان می باشد.
هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

رستوران ها و کافی شاپ هتل داریوش کیش

رستوران آپادنا: در طبقه همکف هتل قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی را سرو می کند.
رستوران پاسارگارد: در طبقه همکف هتل قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فودی را سرو می کند.

کافی شاپ هتل داریوش: این کافی شاپ درلابی هتل واقع شده و با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، شیرینی و دسر آماده پذیرایی میهمانان می باشد.
علاوه برامکاناتی مانند رستوران وکافی شاپ، تاکسی شبانه روزی و پارکینگ این هتل دارای امکانات ویژه ای مانند سالن آمفی تئاتر، سان همایش و کنفرانس می باشد. داشتن این امکانات هتل داریوش را به مکان مناسبی برای ملاقات های اداری تبدیل کرده است.
هتل داریوش کیش
از امکانات ورزشی این هتل می توان به زمین تنیس، سالن بیلیارد، پینگ پنگ، پینت بال و دوچرخه سواری اشاره کرد؛ همچنین استخر روبازی برای آقایان در این هتل وجود دارد، که به آن ها این امکان را می دهد تا از این ورزش مفرح لذت ببرند. در کنار آن فعالیت هایی مانند غواصی و قایق سواری را نیز می توانید تجربه کنید. غواصی در سواحل جزیره مرجانی کیش و تماشای زندگی موجودات دریایی لذتی به شما خواهد بخشید که قابل وصف نیست. در این هتل خدماتی مانند ماساژ تایلندی نیز ارائه می شود که استفاده از آن تمامی خستگی های جسمی و روحی شما را خواهد زدود. ساحل اختصاصی، امکان پیاده روی و دوچرخه سواری از خدمات ارزشمند هتل داریوش هستند. وجود فروشگاه و غرفه در این هتل و همچنین دسترسی عالی آن به مراکز خرید و جاهای دیدنی و تفریحی مانند پلاژ آقایان از مزایای دیگر اقامت در هتل داریوش است.
هتل داریوش کیش

دسترسی هتل داریوش به مراکز مهم کیش

فاصله هتل داریوش تا فرودگاه: 8 دقیقه با ماشین
فاصله هتل داریوش تا هایپرمارکت ومرکز تجاری کیش: 1.5 کیلومتر، حدود 19 دقیقه پیاده روی
فاصله هتل داریوش تا اسکله ی تفریحی کیش 5 دقیقه با ماشین در حدود 2.4 کیلومتر
فاصله هتل داریوش تا بازار پانیذ و پردیس 1 و 2: حدود 12 دقیقه پیاده روی، 1.2 کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین ها و باغ پرندگان: 5.1 کیلومتر، حدود 7 دقیقه با ماشین

داریوش، هتلی است که علاوه بر امکانات و خدمات عالی، در ساحل شرقی جزیره کیش قرار دارد؛ بنابراین شما می توانید طلوع زیبای خورشید را از اتاق خود یا ساحل این هتل تماشا کنید. هنگام تماشای طلوع خورشید، شما شاهد شور و نشاط موجودات دریایی و ماهی هایی خواهید بود که دسته دسته به این سو و آن سو می روند و طلوع خورشید را جشن می گیرند، گویی به ما یادآوری می کنند که امروز یک هدیه است و باید برای داشتن آن جشن بگیریم و خوشحال باشیم. امید است اقامت در این هتل رویایی برای شما نیز شادی و آرامش به ارمغان آورد و سفرتان به جزیره زیبای کیش، سفری خاطره انگیز باشد.

هتل داریوش کیش

بهترین زمان سفر به کیش

با توجه به مطالب گفته شده شاید برایتان این سوال به وجود آید که بهترین زمان سفر به کیش و رزرو هتل دایوش چه موقع است. همانطور که گفته شد جزیره یاد شده در جنوب کشور واقع شده و آب و هوایی گرم و شرجی دارد. اگر قصد دارید هنگامی به کیش سفر کنید که بتوانید به راحتی از تفریحات آن نیز استفاده نمایید بهتر است اوایل بهار و اواسط پاییز برای انجام این کار اقدام نمایید.
هتل پنج ستاره هشت باغ مشهد
ادامه مطلب
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر