لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 10 مکان بی نظیر و متفاوت برای اقامت در ولز شمالی
10 مکان بی نظیر و متفاوت برای اقامت در ولز شمالی

10 مکان بی نظیر و متفاوت برای اقامت در ولز شمالی

در ولز شمالی هتل های بسیار لوکس و بی نظیری وجود دارد اما برخی گردشگران ترجیح می دهند لحظات متفاوتی در سفر را تجربه کنند. ده مکان متفاوت و منحصر به فرد در ولز شمالی را معرفی می کنیم، بهتر است با برنامه ریزی بهترین سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید. این مکان هایی که در ادامه می خوانید هتل لوکس 5 ستاره نیستند اما افرادی که علاقمند به دشت ، صحرا و هواى آزاد می باشند بهتر است که فرصت تجربه ی سفر خاص را از دست ندهند.
در صورتی که با اعضای خانواده سفر می کنید مطمئن باشید که فرزندان اقامت در مکان های پر ماجرا و هیجان انگیز را دوست دارند و نسبت به اقامت در هتل این خاطرات در حافظه ها ماندگار خواهند بود.

1 – بوتل ( اقامتگاه قایقی شکل) – The Boatel
تصور یک قایق را در ذهن دارید یا یک هتل؟ این مکان به هر دو گزینه قایق و هتل شباهت هایی دارد. این بوتل در دره ی دافی بیوشفر ( Dyfi Valley Biosphere ) واقع شده است که توسط سارا و همسرش الکس با سرویس اجاره کوتاه مدت اداره می شود. این اقامتگاه ، قایقی درون مزرعه است که به اتاق های خواب تبدیل شده است. در کنار این اقامتگاه یک قایق دیگری قرار دارد که به عنوان یک آشپزخانه مشترک بین تمام مسافرین استفاده می شود.

این امکانات فانتزی نیستند به همین خاطر قبل از اقامت به مسافران تذکر داده می شود که در این مکان یک کمپ ساده و معمولی را تجربه نخواهند کرد. این اتاقک جایزه سال 2013 را در میان فضا های حیرت آور و جذاب را بدست آورد. گفتنی است که این اقامتگاه توسط مهمان ها عنوان 5 ستاره را دریافت کرده است و ارزش اقامت دارد.
The Lakeside Cabin

2 – کابین کنار دریاچه – The Lakeside Cabin
اگر به دنبال صفا و آرامش می باشید این اقامتگاه گزینه مناسبی است و نسبت به مکان های دیگر با صفا می باشد. این اقامتگاه در کنار سومین دریاچه بزرگ ولز به نام تروسفیند ( Trawsfynydd Lake ) در اسنوودیا واقع شده است. با اقامت در این کابین منظره دنج در اطراف دریاچه را می توانید تماشا کنید. کابین کنار دریاچه امکانات ساده ای دارد و مسافران می توانند کیسه های خواب را اجاره کنند یا از لوازم خود استفاده نمایند. در این مکان تخت خوابی وجود ندارد و تنها فرشچه کوچکی در کنار اجاق چوب سوز دیده می شود. با این وجود اینجا یک مکان بی نظیر و پر از جلوه های زیبا در زمین به شمار می رود.

در بیرون اقامتگاه صندلی های چوبی در کنار آتش قرار دارند که پس از گشت و گذار و استراحت در این گوشه، روز خوبی را در خاطرات خود ثبت می کنید. حمام و آشپزخانه به صورت اشتراکی در بین مسافران استفاده می شود و بهداشت و نظافت در این محیط کاملا رعایت شده است. در این اقامتگاه لحظات متفاوتی نسبت به کمپینگ عادی تجربه خواهید کرد.
The Gypsy Caravan

3 – کاروان کولی وار – The Gypsy Caravan
این کاروان با وجود کوچکی در شکل خاص و مناسبی طراحی شده است. کاروان مایک در منطقه ای دنج در ميدان تمرين اسب دواني ، کنار منزل شخصی او قرار دارد. در این منطقه یک چادر بل کمپینگ نیز وجود دارد و مهمان های دو گروه از حمام و توالت به صورت اشتراکی استفاده می کنند. این کاروان همه نیازهای مسافران را به تنهایی فراهم می کند و گردشگران می توانند تعطیلات آخر هفته ماجراجویانه ای در اسنوودیا را سپری کنند. امکانات این کاروان شامل یک آشپزخانه، تخت خواب ها، اجاق چوب سوز و مهم تر از همه نشیمنگاه بیرونی در فضای باز می باشد که می توانید از مناظر دیدنی و آب و هوای تازه کوهستان لذت ببرید.

The Fairy House

4 – فیری هاوس – The Fairy House
این اقامتگاه از یورت چوبی دست ساز ساخته شده است ( که به خانه پری معروف می باشد ) و مکان مناسبی برای اقامت در طول سفر می باشد. گردشگران بدون شک تجربه ی هیجان آور و شاید ترسناکی را با وجود تنها یک تخت در اتاق خواهند داشت.

فیری هاوس در یک چمنزار قرار دارد که توسط جنگی کوچک احاطه شده است و دریاچه ای که می توانید در آن شنا کنید. در نزدیکی اقامتگاه می توانید به راحتی غذا تهیه کنید و در صورتی که به شارژ گوشی نیاز داشته باشید می توانید از امکانات نزدیک ترین فروشگاه استفاده کنید.
The Mongolian Yurt

5 – چادر یورت مغولی – The Mongolian Yurt

این اقامتگاه در زمینی به مساحت 30 هکتار در دره دافی قرار دارد. یورت مغولی در مکانی فوق العاده زیبا و پر منظره است که برای گذران تعطیلات مناسب می باشد. این زمین کوچک جایگاه نگهداری از حیوانات مزرعه و گربه ها می باشد، این اقامتگاه در نزدیکی شهر Machynlleth واقع شده است و دارای مغازه ها و رستوران ها می باشد و گردشگران می توانند برای تهیه لوازم مورد نیاز به این مکان مراجعه کنند. یورت مغولی درهای چوبی دارد که با هنر دست رنگ زده شده است و با امکانات آشپزخانه، اجاق چوب سوز و توالت نیز مجهز می باشد. همچنین در این مکان، امکان رزرو جلسات مدیتیشن و آرامش ذهنی به مبلغ 25 پوند فراهم می باشد.
The Train Carriage

6 – ترن کرییج – The Train Carriage
واگن قطار گارد که از مسیر خارج شده و آسیب دیده بود، تعمیر گردیده و به عنوان اقامتگاهی منحصر به فرد در گوشه جنوبی پارک ملی اسنوودیا از مسافران پذیرایی می کند. اقامت در چنین مکانی به این معنا است که دیگر هیچ وابستگی به سرویس های عمومی ندارید و تقریبا خودکفا می باشید. در این محوطه آب تازه و مناسب نوشیدن وجود دارد، علاوه بر این، واگن سیستم تولید برق آبی دارد. در حقیقت این اقامتگاه بهترین گزینه برای دوستداران طبیعت به شمار می رود. درون واگن فضای کمی وجود دارد ولی راحت و دنج می باشد، کابین دارای تختخواب، مبل و آشپزخانه است و میزبان برای کمک به گردشگران در رفع نیاز آنها، همیشه در دسترس می باشد.

The Pigsty

7 – پیگستی – The Pigsty
آیا در کودکی به خاطر بازی بچگانه در خوک دانی سرزنش شده اید؟ هم اکنون در تعطیلات می توانید لحظات خوبی در پیگستی شیک و خوش ظاهر سپری کنید. البته گفتنی است که این گزینه خوشایند و با کلاس تر از تجربه قبلی تان می باشد و صرفا هتلی در شکل خوک دانی می باشد. این اقامتگاه که به شکل پیگستی تبدیل شده در سارنو، ولز قرار دارد. و دارای گرمایش زیر کف، سونا، پروژکتور برای تماشای فیلم در شب، یک دریاچه خصوصی برای شنا و حتی یک ترامپولین در درون استخر است. این مکان کوچک است و برای خوابیدن از پلکان تخت می بایستی بالا بروید ولی جای دنج و راحتی برای فرار از زندگی روزمره می باشد.

The Shepherd’s Hut

8 – کلبه چوپان – The Shepherd’s Hut

گفته می شود که یکی از ویژگی های اصلی کلبه چوپان دلیث، نبودن پریزهای برق برای شارژ لوازم همراه است که در نتیجه گردشگران ناچار به قطع ارتباط با دنیای بیرون می باشند. این اقامتگاه از دو کلبه تشکیل شده است، در یکی از کلبه ها مسافران در تخت های کنار هم در اتاق گرم و با اجاق چوب سوز استراحت می کنند، و کلبه دیگری که جایگاه دوش و همچنین آشپزخانه می باشد. این اقامتگاه در بیرون شهر قرار دارد، میهمان ها می توانند از نوشیدنی و باربیکیو در فضای باز به هنگام غروب زیبای خورشید لذت ببرند. دلیث با بسته هایی از تخم مرغ و برخی سوغاتی های محلی به استقبال میهمان ها می رود تا اقامت خوبی را برای مسافران رقم بزند.
The Hobbit House

9 – هابیت هاوس – The Hobbit House
شاید علاقه مند به تماشای مزرعه کوچکی باشید که مجموعه ارباب حلقه ها در هابیتون نیوزلند فیلم برداری شد. این مکان تنها تشابه اندکی به صحنه های این فیلم دارد. هابیت هاوس یک کلبه ی دایره شکل با سقفی سبز است و کلیه بخش های این اقامتگاه از مواد طبیعی ساخته شده است که در زمینی به مساحت 40 هکتار در بیشه زاری در ولز قرار دارد.

این کلبه تقریبا تمامی نیاز های گردشگران را برطرف می کند و امکاناتی از جمله اجاق، آب روان و یک تختخواب راحت دارد. یک دستشویی در حوالی کلبه قرار دارد همچنین یک دوش و توالت ساده درون این خانه روستایی وجود دارد. با اقامت در این مکان زندگی خودکفا و بدون وابستگی را تجربه خواهید کرد.
The Bell Tent

10 – بل تنت – The Bell Tent
از آن دسته افرادی هستید که علاقه زیادی به گردش در فضای بیرون دارید، ولی در انتخاب نوع کمپ مطمئن نیستید؟
ولز برای گردشگرانی که به دنبال آرامش در دل طبیعت می باشند و ترجیح می دهند از تجملات زندگی دور شوند، یک مقصد ایده آل به شمار می رود. کمپینگ متفاوت در بل تنت لوکس آندریا، در انتظار گردشگران می باشد. این اقامتگاه در پارک ملی اسنوودیا در مزرعه ای 50 هکتاری قرار دارد. این هتل چادر دارای تخت خواب های راحت و محیطی برای باربیکیو، یک جکوزی و امکانات آشپزخانه می باشد و مهم تر اینکه مسافران به بهترین فعالیت های ماجراجویانه و جاذبه های اسنوودیا دسترسی راحتی خواهند داشت.

بزگترین مقاصد سفر در آسیا که تابحال نشنیده اید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر