لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> راهنمای اخذ ویزای آمریکا | از لاتاری تا گرین کارت
راهنمای اخذ ویزای آمریکا

راهنمای اخذ ویزای آمریکا | از لاتاری تا گرین کارت

قرار گرفتن در میان 55 هزار نفر برای بهره‌مند شدن از خدمات بهداشتی، تحصیلی، کار وزندگی در کشور امریکا فرصتی است که هرساله برای افراد خوش‌شانس رقم می‌خورد. کشور ایران نیز چند سالی است که توسط وزارت امور خارجه امریکا برای شرکت در لاتاری مجاز دانسته می‌شود و افراد با رعایت شرایط لاتاری می‌توانند در آن شرکت کنند. اگر می‌خواهید در خصوص لاتاری 2020 بیشتر بدانید با ایران هتل آنلاین همراه شوید.

لاتاری

لاتاری یک قرعه‌کشی است که بر اساس آن برخی افراد برای بهره‌مندی از ویزای مهاجرتی امریکا هرساله با حفظ شرایط اعلام‌شده از سوی مراجع مربوطه در ماه‌های اکتبر تا نوامبر اقدام به ثبت‌نام می‌کنند. هدف از صدور ویزای گوناگون برای حفظ تنوع نژادی در کشور امریکاست پس اگر کشوری بیش از 50 هزار مهاجر به امریکا بفرستد از لیست بولتن ویزا (مسئول انتشار لیست کشورهای مجاز شرکت‌کننده در لاتاری است) خارج می‌شود.

با شرکت در لاتاری شما شانس برنده شدن جهت استفاده از کلیه حقوق شهروندی کشور امریکا با یک اقامت دائم و بدون استفاده از ویزا خواهید شد. درواقع شما دارنده گرین کارتی خواهید شد که می‌توانید از خدمات بهداشتی، تحصیلی و … کشور امریکا بهره‌مند شوید. گرین کارت امریکا به‌صورت کاملاً رایگان پس از شرکت در لاتاری و برنده شدن تقدیم 55 هزار نفر خواهد شد.
لاتاری
شرایط شرکت در لاتاری؟
اگر تصمیم دارید در لاتاری شرکت کنید باید این شرایط را داشته باشید:
حداقل دیپلم داشته باشید ( دیپلم و پیش‌دانشگاهی)
دو سال سابقه کار داشته باشید ( شغل موردنظر باید به حداقل 2 سال آموزش یا تجربه نیاز داشته باشد و همچنین در لیست مشاغل اداره کار ایالات‌ متحده با امتیاز SVp7 باشد)
لاتاری
چه موقع و کجا ثبت‌نام کنیم؟
برای ثبت‌نام در لاتاری شما می‌توانید از اوایل یا اواسط مهرماه تا اواسط آبان ماه در سایت کونسولار آمریکا ثبت‌نام کنید البته توجه کنید که سایت کونسولار امریکا فقط در این بازه از سال بازخواهد شد و تنها سایت معتبر برای شرکت در قرعه‌کشی است. بعد از ورود به سایت توجه کنید که فیلدهای مربوطه را مطابق قوانین اداره مهاجرت و ملیت امریکا تکمیل کنید.
لاتاری
شرکت در لاتاری هزینه دارد؟
نگران پرداخت هزینه در هنگام ثبت‌نام برای لاتاری امریکا نباشید، چون بر اساس قوانین مهاجرت دولت امریکا ثبت‌نام در این قرعه‌ کشی جهانی کاملاً به‌ صورت رایگان انجام می‌شود.

آبشار شعله ابدی نیویورک، پدیده ای فراتر از تصور انسان
ادامه مطلب

اخذ ویزا بعد از برنده شدن؟
بعدازآنکه نتایج لاتاری اعلام شد و برنده شدید بایستی برای اخذ ویزا متناسب با خط فقری که توسط دولت امریکا تعیین می‌شود مبلغی را پرداخت کنید. سعی کنید در هنگام اخذ ویزا به میزان 25 درصد بیشتر نسبت به خط فقر تمکن مالی داشته باشید. لاتاری این امکان را می‌دهد که نه‌ تنها برای خود بلکه برای خانواده‌تان اقامت دائم ایجاد کنید اما در موقع اخذ ویزا برای هر نفر مبلغ بیشتری که تعیین خواهد شد را به عدد خط فقر اضافه کنید و نسبت به واریز آن اقدام کنید.
لاتاری
مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام؟

در هنگام ثبت‌نام در لاتاری مدرک خاصی مورد نیاز نیست و صرفاً شما با پر کردن چند فرم سفارتی شانس برنده شدن در این قرعه‌کشی مهم را کسب خواهید کرد.

چطور می تونم شانس برنده شدن را بالا ببرم؟
اگر می‌خواهید شانس برنده شدن در میان 55 هزار نفر شرکت‌کننده افزایش یابد، بهتر است متأهل باشید، زیرا هر شخص متأهل می‌تواند از دو شانس یکی برای خود و دیگری برای همسر بهره‌مند شود. هرکدام که برنده شوند، سایر اعضای خانواده شانس اخذ ویزای امریکا را به دست خواهند آورد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر