لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> ۱۵ مکان برتر برای مسافرت در سال ۲۰۱۹
۱۵ مکان برتر برای مسافرت در سال ۲۰۱۹

۱۵ مکان برتر برای مسافرت در سال ۲۰۱۹

چه چیزی بهتر از لیست های آخر سال است؟ لیست های آغاز سال جدید. پتانسیل فراوان. قول های زیاد. روزهای خالی زیاد در تقویم. دور یک یا دو هفته از تقویم خود در سال ۲۰۱۹ برای برنامه ریزی سفر خط بکشید. در اینجا ۱۵ مقصد هیجان انگیز وجود دارد که ما پیش بینی می کنیم که مسافران در طول سال در این مکان ها در حال گشت و گذار هستند پس با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید تا هوشمندانه سفر کنید.

مونتنگرو

هرکسی در تعطیلات تابستانی به کرواسی رفته است. ولی وقتی که در ساحل رانندگی می کنید با جمعیت در Dubrovnik ( با تشکر از Game of Thrones) روبه رو می شوید٬ دو ساعت راننگی تا رسیدن به مونتنگروی آرام و زیبا و جذاب فاصله دارید و پس چرا از مرز عبور نکنید؟ با نزدیک شدن به Kotor٬ با و میراث فرهنگی یونسکوی Fjord-like boka نفس شما بند خواهد آمد؛ با ماشین٬ احساس رانندگی در تنگه را به شما می دهد. سال گذشته شاهد بیشترین تعداد توریست در کشور بود – کارکنان رستوران ها٬ هتل ها و اقامتگاه های اسکی اندکی با تقاضای بیش از حد رو به رو شده بودند. اگر مثل یک محلی سفر کنید٬ مسکن و غذا می تواند بسیار ارزان٬ خوش منظر و جذاب باشد ( بهترین کار برای شما این است که در روستای ماهیگیری آرام مثل Donji Stoliv کمپ بزنید. افراد ولخرج نیز می توانندلباس های مرغوب مورد نظرشان را در جزیره ی زیبای کوچک Sveti Stefan پیدا کنند. اینجا یک دهکده مربوط به قرن ۱۵ ام می باشد که بخشی از Aman فریبنده است. هتل های لوکس دیگری نیز در آب٬ امسال و سال بعد افتتاح می شوند – Chedi٬ Ananti٬ One & Only – که دارای خدمات آب گرم و ماساژ٬ رستوران ها٬ قایق ها٬ کلاب های ساحلی و ویلاها می باشند. در پایان ماه مه٬ شهر Budva٬ یکی از سواحل Adriatic ٬ میزبان بازی های ایالات کوچک اروپایی می باشد. مسابقاتی با فرم المپیک٬ چند رویداد ورزشی برای ۹ کشور با جمعیتی زیر یک میلیون.

شیلی
Chile
Elqui Valley شیلی شمالی٬ خانه ی پیسکو٬ نوشیدنی کلاس جهانی و کوهستان خیره کننده ی Andean یکی از بهترین مکان های آمریکای جنوبی برای تماشای ستاره است – در اینجا نورهای مصنوعی به طور قابل ملاحظه ای کم است و آن را به اولین مقصد بین المللی Dark Sky Sanctuary تبدیل کرده است. در تاریخ ۲ ژانویه زمانی که ناحیه ی دورافتاده از مسیر کلی خورشید گرفتگی این تابستان عبور می کند٬ به آنجا بروید. برای تضمین نشستن در ردیف جلوی قایق٬ یک چادر مجهز با وسایل کامل را در Upscape و در کمپ جدید Outpost رزرو کنید. Elqui Valley جایی بسیار شگفت انگیز است و شما دلتان می خواهد چند روز قبل یا بعد از رویدادهای اصلی به آنجا بروید.

پرث٬ استرالیا
Perth, Australia
متاسفم٬ Oz: راز در استرالیای غربی – نوشیدنی٬ موج ها٬ جذابیت غرب وحشی و همه. در ماه مارچ ۲۰۱۸٬ Quantas اولین پرواز مستقیم از لندن به پرث را انجام می دهد و دورترین شهرهای بزرگ جهان را به هم متصل می کند. (نزدیکترین شهر همتای آن آدلاید است که ۱۶۷۲ مایل به سمت شرق فاصله دارد) و یکی از بزرگترین مراکز حمل و نقل دنیاست. از جمله هیجان انگیزترین افتتاحیه های شهر٬ COMO The Treasury ( به اقامت ۵ ستاره٬ رستوران های روی سقف و آبگرم فکر کنید) و QT Perth شیک که کارگردان Chaos را به خدمت گرفته تا به تجربه های هنری یگانه ی اینجا برای مهمانانش کمک کند. اینجا دارای چیزهای فراوانی است. مثل: ساحل های با کلاس جهانی پرث٬ صحنه های پرطرفدار آشپزی و تقاضای گشت و گذار در ساحل جدید Elizabeth Quay و مسابقات دوچرخه سواری بدون نیاز سفر سه ساعته به رودخانه ی مارگارت٬ پاسخ استرالیا به بوردو٬ یک منطقه با تنوع زیست محیطی و با شن و ماسه های سفید سواحل٬ سواحل فیروزه ای٬ غارهای آهکی باستانی٬ زمین های کشاورزی و تاکستان های رونده که یک چهارم نوشیدنی های برتر کشور را تولید می کند. به طور طبیعی٬ غذاهای بسیار عالی ای نیز در اینجا وجود دارد – رزرو کردن یک تور غذایی ماجراجویانه٬ به دنبال غذا گشتن دست جمعی یا کلاس های آشپزی می تواند چند راه جالب برای تجربه کردن آن ها باشد. بعد از گذراندن یک روز طولانی در تاکستانها٬ موج سواری در Surfurs Point معروف یا کاوش در شهر آفتابی و ساحلی Margaret River ٬ گذراندن شب در Cape Lodge Margaret River که در تاکستان هشت هکتاری واقع است یا SalSalis٬ یک خانه ی چوبی لوکس روی Ningaloo Reef.

چنگدو٬ چین
Chengdu, China
همانطور که سفر کردن به چین به طور قابل توجهی محبوب شده است٬ بازدیدکنندگان دوست دارند تا فراتر از مسیر شانگهای-پکن بروند و خود را به چنگدو برسانند. شهری هنری٬ روشن فکر٬ مرکز آزادی خواهی سیچوآن در چین مرکزی است. تعداد دانشجوهای زیاد و جمعیت مهاجرین آن باعث شده تا چندو مرکز مد٬ فرهنگ و تکنولوژی باشد ولی اینجا شهری مهم از بابت غذایی است و برای چای خانه های قدیمی و مغازه های رنگارنگ خود مشهور است. اولین شهر لذیذ یونسکو می باشد. غذاهای محلی شامل هات پات٬ ماپوتوفوی تند٬ مرغ کونگ پائو – برای افرادی که سختگیر نیستند – سرخرگوش و پای مرغ. اسم مستعار اینجا کشور بهشت است. اینجا همچنین سرزمین پانداها است که که آن ها بیشتر در شمال شهر و در مرکز تحقیقاتی پرورش پانداهای بزرگ دیده می شوند و دارای تقریبا ۲۰۰ پاندای بزرگ و پانداهای قرمز می باشد. مقررات جدید بدون ویزا در تاریخ ۱ ژانویه ی ۲۰۱۹ به اجرا گذاشته شد و به بازدیدکنندگان ۵۳ کشور اجازه داده شد تا بتوانند برای مدت شش روز اقامت داشته باشند. گذشته و آینده در هتل Temple House ملاقات می کنند. جایی که ورودی آن از داخل یک خانه ی قدیمی است و دکور داخلی نیز شامل پتوهای دست باف تبتی است ولی طراحی کلی تا حد امکان مدرن است و دارای استخر زیرزمینی و نمایشگاه هنری است که هر ماه مجموعه ی خود را تعویض می کند. چنگدو همچنین گذرگاه ورود به تبت است و هتل می تواند با این تسهیلات کمک کند.

10 مقصد گردشگری ويژه ماجراجويی در نوروز 98
ادامه مطلب

پورتو ریکو
Puerto Rico
هیچ چیز مثل بحران برای دیدن اینکه از چه چیزی ساخته شده اید نیست و اگر یک مکان برای اثبات آن وجود داشته باشد٬ آنجا پورتوریکو است که بعد از احیای اینجا که طوفان های Irma و Maria در سال ۲۰۱۷ خرابی های زیادی به بار آورده بود. تقریبا همه ی هتل ها دوباره بازگشایی شده اند٬ مثل هتل ساحلی Serafina٬ Condado Vanderbilt تاریخی و Dorado Beach و هتل San Juan که به تازگی مرمت شده است. این تراژدی باعث شد که این جزیره بیشتر به خود متکی باشد و باعث شد تا کشاورزان دوباره خود را بازیابی کنند؛ جنبشی که بدون شک الهام گرفته از تلاش های قهرمانانه ی سرآشپز Jose Andres است که بعد از طوفان برای غذا دادن و کمک کردن به محلی ها رفت. ( او برای این کارش نامزد جایزه ی صلح نوبل شد.) و این به این معناست که الان پورتوریکو بیش از قبل برای غذا معروف شده است. Lin-Manuel Miranda٬ پسر پورتوریکه ای ها از قدرت ستاره بودنش برای احیا استفاده کرد و نقش خود در Hamilton را برای مدت سه هفته در ژانویه اجرا می کند ولی علاوه بر هتل ها٬ غذا و نمایش ها شما بخاطر ساحل هل و دسترسی آسان آن ها٬ سواحل زیست تابی٬ جذابیت های Old Town San Juan را دارد. شما به عنوان یک مسافر مسئولیت پذیر می خواهید پول و انتخاب های خود را داشته باشید تا سفرتان کاملا ارزشش را داشته باشد.

مصر
Egypt
مصر از قرن ۱۹ ام یکی از بزگترین مقاصد سفر برای توریست ها به حساب می آید. پس فقط مسئله ی زمان است تا عقربه های ساعت به عقب برگردند و کشور را به زمان بعد از تثبیت بهار عربی ببرند و زمانی که دو رئیس جمهور داشت. این برای بازدیدکنندگان امروزی چه معنی ای دارد: زمانی را دارند تا با فراعنه تنها باشند – ولی نه برای مدت طولانی. موزه ی جدید بزرگ مصر – بزرگترین موزه ی باستان شناسی دنیا – یک برنامه ی میلیارد دلاری برای جمع آوری با ارزش ترین آثار باستانی کشور است و بسیاری از آن ها در موزه های سراسر جهان واقع شده بودند و اکنون به کشور و خانه ی اصلیشان بازگردانده شده اند. بعد از وقفه ی ده ساله٬ آسمان خراش ۷۰ طبقه ی زاها حدید ( بلندترین در قاره) سرانجام کامل شد و امیدوار است بتواند گردشگران ثروتمند را به مرکز شهر قاهره بکشاند. قایق های رودخانه ی نیل و هتل ها نو و بازسازی یا دوباره ساخته شده اند. Beyond Cairo٬ Luxur و Aswan جزو بایدهایی هستند که باز آن ها باید بازدید کنید و می توانید هم از راه خشکی و هم دریا به آنجا بروید.

برلین٬ آلمان
Berlin, Germany
باور اینکه از فروپاشی دیوار برلین و پدیدار شدن برلین جدید٬ ۳۰ سال می گذرد سخت است و در این مدت میلیون ها هنرمند٬ طراحان٬ موزیسین ها و غیره بوجود آمده اند. اگرچه کافی شاپ ها و بوتیک های سربسته جای پاتوق های هنرمندان در زمان های گذشته را گرفته٬ اما همچنان دود آزادی دروغین در هوا احساس می شود – از جمله یک زندگی شبانه قوی و فرهنگ کافه نشینی٬ تلاش های خلاقانه ی پیشرو و بسیاری از مکان های روباز برای تجمع ها٬ اسکیت بورد سواری٬ نوشیدنی ها و بازی کردن. رستوران ها٬ مغازه ها٬ فضاهای کاری٬ ساختمان ها٬ مجلات و استودیوها در تمام مدت باز هستند ( جدید و قابل ذکر: محله ی غذای کره ای و گالری سرامیکی NaNum٬ بار نوشیدنی Freundshaft و مزرعه ی شهری Metro ). نگهبانان روزهای عجیب شهر نیز رو به افزایش است. مورد موردنظر: Cookies and Cream که به عنوان یک نقطه ی ناهارخوری گیاهی برای رقصنده های گرسنه که کلوچه های دهه ی نود را دوست دارند٬ وجود دارد. سال ۲۰۱۹ همچنین شاهد برگزاری جشن Bauhaus Centennial و Berlin برای جنبش طراحی مدرن با اتفاق های مهم سال مثل هنرهای نمایشی٬ پیترین های موسیقی و تورهای معماری در طول هفته ی Bauhaus می باشد.

دوحه٬ قطر
Doha, Qatar
مثل پورتوریکو٬ قطر قطر نیز از سال ۲۰۱۷ به خود بیشتر و بیشتر وابسته شد ولی نه به علت طوفان٬ بلکه به این علت که به علت تحریم عربستان سعودی که رفت و آمد و نقل و انتقال چیزها به آن را به دلایل سیاسی سخت کرد. ولی بجای دورکردن مردم از همدیگر٬ آن ها مجبور بودن تا با یکدیگر جمع شوند و تجمع حمایت خود را در اطراف خانواده ی حاکم٬ که علاقه ی خود برای تمرکز روی آموزش و پرورش ( بسیاری از دانشگاه های غربی در اینجا کمپ زده اند)٬ مراقبت بهداشتی ( چندین بیمارستان جدید باز شده است)٬ ورزش ( ساخت ورزشگاه فوتبال برای جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال ) و هنرها ( موزه ی ملی ثطر که قرار است در ماه مارچ بازگشایی شود). تکمیل Msheireb Downtown Doha٬ یک مجتمع مسکونی٬ تجاری و فرهنگی که با Mandarin Oriental انجام می شود و یکی از جاذبه هایی است که موزه های Msheireb را شامل می شود. توجه دقیق به حفظ فرهنگ٬ دوحه را معتبرتر از همسایگی دوبی می کند. اگر با خطوط هوایی Qata Airways به آفریقا یا جنوب شرقی آسیا پرواز می کنید٬ می توانید از برنامه های توقف آن ها که بدون ویزا می باشد برای مدت چهار روز بهره ببرید که این بیش از زمان کافی برای خرید کردن در Souq Waqif است و بیمارستان Falcon بسیار زیبا به نظر می رسد٬ تماشای تمرین دادن اسب ها و مسابقه در مرکز Al Shaqab Equestrian٬ مسجد امام محمد ابن آل وهاب. موزه ی هنرهای اسلامی Pei٬ هنرمندان مقیم را چک کنید که در مجتمع هنری ایستگاه آتشنشانی و مرکز فرهنگی Katara می باشند. رستوران ها در شهر خشک هستند ولی هتل های وسترن مقداری الکل سرو می کنند. همچنین مقداری Nobu جذاب اضافی نیز در تفرجگه ساحلی نزدیک به Four Seasons وجود دارد.

چگونه به صورت مسئولانه از ماچو پیچو مشهورترین ویرانه های پرو دیدن کنیم؟
ادامه مطلب

راجا پنینسولا٬ مکزیک
Baja Peninsula, Mexico
شبه جزیره ی Baja California Peninsula در شمال غربی مکزیک به طور غیرمنتظره ای خنک شده است و این به علت وجود هتل های بزرگ و کوچک با طراحی های زیبا نیست بلکه به خاطر وجود رستوران های مزرعه ای است. در همان زمان Baja’s Valla de Guadaloupe به عنوان منطقه ی جدید نوشیدنی در آمریکا ظاهر شد که رستوران هایی آماده برای سرو آن وجود دارند و بسیاری از افراد به این دلیل به آنجا می روند. در نوک جنپبی پنینسولا٬ Todos Santos آرام یک خوابگاه برای مسافران٫ افراد سرگردان٬ هنرمندان و بوهمیان ها بوده است که اکنون می توانند از طریق بزرگراه از فرودگاه به آنجا بروند و در مسیر می توانند از کنار کوهستان Sierra de la Laguna عبور کنند.

دولومیتس٬ ایتالیا
Dolomites, Italy
آیا چیزی در ایتالیا باقی مانده است که کشف نشده باشد؟ نه٬ ولی شما می توانید اولین فرد از دوستانتان باشید که از دولومیتس دیدن کرده است. قهرمان ستایش نشده ی کشور و کوه های آلپ. اخیرا نیز به عنوان میراث فرهنگی جهانی یونسکو نامیده شده است. این مکان در تمامی فصول سال جذاب است. فصل زمستان ( نوامبر تا مارچ) زمان اسکی کردن٬ یخ نوردی٬ اسنوبرد کردن٬ برف نوردی با س است و وقتی هوا گرمتر می شود ٬ زمان کوه نوردی٬ دوچرخه سواری٬ پیاده روی٬ پاراگلاید سواری و غواصی در دره ها است. در اینجا ایتالیایی ها و آلمانی ها با یکدیگر دیدار می کنند و این در زبان آن ها نیز نمود پیدا کرده است. ( که اسم دوگانه ی شهر ها٬ جایی که بولزانو نام دارد٬ بوزن نیز نامیده شده است.) و غذاهایی که جایزه گرفته اند٬ که به طور کاملا مناسب با نوشیدنی های محلی و پروسکو جور در می آیند. همانطور برای هتل ها٬ Lefay Resort & Spa٬ هتل ساحلی زیبای Lake Garda آبگرم٬ یکی از بهترین مکان ها برای اقامت در تابستان ۲۰۱۹ می باشد. در حال حاضر Rosa Alpina ی شگفت انگیز در Alta Badia که اخیرا بازسازی شده است٬ یک مجتمع با پنت هوس قابل توجه می باشد؛ Cristallo Resort & Spa در Cortina D’Ampezzo٬ شیکترین در منطقه است؛ Hotel Ciasa Salares٬ یک هتل خانوادگی با ۵۰ اتاق و ۵ رستوران می باشد؛ و Chalet del sogno٬ صمیمی است و ۱۸ سوییت در Madonna di Campiglio دارد. در هفته های طولانی تعطیلات زمستانی٬ سفرها و گشت و گذار خود را از ماه ژانویه تا اوایل سپتامبر ببرنامه ریزی کنید٬ از راه زمینی٬ از South Tyrol به سمت Cortina با گذراندن یک شب در کوهستان پناهجویان بروید. به راحتی هم از میلان و هم از ونیز در دسترس است. دولومیتس به آسانی می تواند به برنامه ی سفر به شمال ایتالیا اضافه شود. مخصوصا اگر طبیعت در دستور کار قرار دارد٬ با توجه به کوه ها٬ دریاچه ها٬ چمنزارها٬ تاکستان ها و جنگل هایی که دولومیتس را پر می کنند. این قله های دراماتیک و صخره های مرجانی که میلیون ها سال بودند٬ توضیح می دهد که چرا آنها در طول روز به رنگ رز باقی مانده اند و همچنین چرا Le Corbusier نه تنها زیباترین کوهستان دولومیتسی است٬ بلکه زیباترین ساختمان معماری در دنیا است.

حومه ی ژاپن
Japanese Countryside
هر سال سال خوبی برای رفتن به ژاپن است٬ اما سال ۲۰۱۹ باید سالی باشد که از دیدن شهرهای بزرگ بگذرید و به اطراف ژاپن بروید. بهترین قسمت: لازم نیست این همه راه بروید تا آن را پیدا کنید. Hakone٬ جایی است که مردم محلی برای حدودا نیمی از هزاره در آنجا حمام می کردند و شهر آن در سطح بین المللی برای مسافران درحال افزایش است و بیشتر آن بخاطر جوامع کوچک اطراف کوهستان است که توسط یک شبکه کاری از راه های طنابی زیبا ٬ ماشین های کابلی است که نمای زیبایی را در نزدیکی Mt. Fuji دارد. ( برای دسترسی به حداکثر آرامش٬ به Hakone Ginyu مراجعه کنید٬ لوکسترین حمام خانه در شهر.) در نزدیکی SHirakawago٬ میراث جهانی یونسکو٬ Gassho-Zukuri یا خانه های سنتی سحر و جادو طعم و مزه ی قدیمی جهان را دارد٬ ژاپن روستایی را نیز برای کسانی که در شب می مانند را نیز به همراه دارد. ( در داخل تورهای ژاپن٬ اقامت را به عنوان بخشی از بسته ی بزرگ تر تعطیلات در نظر می گیرند. ) در حومه ی زیبا و به خوبی محافظت شده٬ تقریبا یک ساعت و نیم در شمال توکیو٬ شهرهایی مثل Tohoku مکان های مناسبی برای پیاده روی و اسکی مردن می باشند. در حالی که روستاهای دورافتاده ای مثل Kakunodate٬ که در قدیم یکی از محل های اقامت سامورایی ها بوده٬ با درختان گیلاس٬ تقریبا از سال ۱۶۲۰ تا کنون تغییری نکرده است.

نامیبیا
Namibia
امسال سالی است که حقیقت درباره ی نامیبیا آشکار می شود . گورخر کوهی Hartmann ٬ گونه ای است که در جنوب غربی این کشور آفریقایی در اقیانوس اطلس زندگی می کند. نامیبیا از سال ۱۹۹۰ مستقل است اما قبلا توسط آلمانی ها و آفریقای جنوبی ها اداره می شده و خانه ی Ovambo٬ Herero٬ Himba و مردم Damara است. نامیبیا ترکیبی از فرهنگ های مختلف است – حتا با جمعیت ۲.۶ میلیون نفری و کویر زیبا و وسیع Namib ٬ اینجا یکی از کم جمعیت ترین کشورهای روی کره ی زمین است و در اینجا آلودگی نوری بسیار کم است و یکی از مقاصد برای رصد آسمان تاریک است. اکنون حکومت دموکترات در آنجا حکمرانی می کند٬ دولت نامیبیا یکی از کشورهایی است که به حمایت از حفاظت٬ تنوع زیستی و حفاظت از منابع طبیعی در قانون اساسی خود می پردازد که این بسیار عالی است. تعداد انگشت شماری از هتل های لوکس جدید با ارائه ی پیشنهاداتشان درباره ی ساختن محیط زیست گردشگری٬ به کشور کمک خواهند کرد. Serra Cafema (Wilderness Safari) یک اقامتگاه لوکس در فضای باز است و در ناحیه ی شمال غربی نامیبیا واقع است و با مردم چادر نشین Himba توسعه پیدا کرده است و کاملا دور است: نزدیکترین شهرنشینی نزدیک به آن صدها مایل با آن فاصله دارد. خوشبختانه هیچ دسترسی به اینترنت در اینجا وجود ندارد٬ گرچه در اینجا پر از حیوانات است. فقدان شکارچیان خطرناک باعث می شود که رودخانه و تپه های شن و ماسه برای راه رفتن و گشت و گذار امن باشد. هتل های Zannier تا سال ۲۰۲۰ چهار شعبه خواهند داشت که اخیرا یکی از آن ها افتتاح شده است که در ماه ژانویه توسط کمپانی Sonop پیگیری می شود. کمپ Hoanib Valley٬ جایی که مهمان کرگدان ها٬ فیل ها و زرافه ها است٬ با همکاری جوامع محلی و بنیاد حفاظت زرافه ساخته شده است و توسط Natural Selection که به تازگی Shipwerck Lodge را روی Skeleton Coast افتتاح کرده است٬ ساخته شده است و حاوی ده کابین چوبی کنار ساحلی است که به شکل کشتی های شکسته شده هستند. Habitas Namibia٬ در فوریه بازگشایی می شود و شعبه های آن در طبیعت وسیع است و تا فرودگاه کمتر از یک ساعت فاصله دارد.

7 راه برای لذت بردن از سفر با همسرتان
ادامه مطلب

تاسمانیا٬ استرالیا
Tasmania, Australia
جالب ترین مقصد برای طرفداران غذا ممکن است جزیره ای کوچک باشد که بیشتر آمریکایی ها با کارکتر Looney Tunes نامربوط معاشرت می کنند. ماجراجویان آشپزی٬ افراد سرگردان و طرفداران فضای باز در تاسمانیای دور افتاده بسیار لذت خواهند برد. جایی که به دور از شبکه هستید و نیازی به از دست دادن چیزهای زیادی نیست و می توانید هم اندازه ی وزنتان بخورید. شهر مرکزی Hobart به دلیل نزدیکی با زمین های باورنکردنی٬ آب٬ هوای کوهستانی٬ فرهنگ زراعتی قدیمی و میراث مزرعه داری و تولیدکنندگان فروتن محلی٬ بسیار مشهور است. از عسلل گل وحشی تا هنر آبجو سازی٬ خروجی بی نظیر است. بازار هفتگی Salamanca که گوشت٬ غذاهای آماده٬ روغن زیتون تولید می کند. الان این بازار٬ بزرگترین بازار روباز در استرالیا است. بازار Sunday’s Farm Gate تنوع زیادی از کالاهای درجه یک از تک تولیدکننده های جزیره دارد: بلوبری٬ نان٬ ماهی قزل آلا٬ سیب درختی٬ خردل. صحنه ی رستوران شهر تبدیل به یک مکان دیدنی برای سرآشپزها و متخصصان نوشیدنی های سراسر استرالیا شده است. قسمتی از هتل های لوکس باعث تقویت تجارت توریسم می شود٬ مثل Tasman٬ قسمتی از Luxury Collection٬ هتل با طرح بوتیک Macq01 و Saffire Freycinet روی جزیره ی ساحل شرقی. ناهارخوری پیچیده همراه با چشم انداز ناهموار می تواند تعطیلاتی صمیمانه برای شما به همراه داشته باشد.

تگزاس٬ ایالت متحده
Texas, U.S.A.
تگزاس. ایالتی بزرگ٬ دارای شخصیتی بزرگ – و همانطور که اخیرا مجلس سنای ایالت متحده گفته است- اشتباهات بزرگ. به نظر می رسد برای یک ایالت یک ستاره بیش از کلاه های کابویی و کلمات سخت٬ نیز وجود دارد: جمعیت روند روستایی خود را در پیش دارد در حالی که جمعیت رو به رشد و تنوع در شهرهای بزرگ مثل آستین٬ دالاس و ال پاسو وجود دارد. سن آنتونیو٬ به عنوان یکی از تنها دو شهر خلاق آمریکا در یونسکو و در باب غذا نام گرفته است. رستوران های مشهور اینجا در همسایگی ( Southtown٬ Hemisfair٬ Pearl Districts٬ Mary’s Strip ) قرار دارند و این محله ها با رستوران های محلی و زندگی شبانه احیا شده اند. بوتیک ها مثل Roman & Williams یا (Hotel Emma) و هتل Thompson که در آینده قرار است تاسیس شود٬ یک پایه ی محکم برای سفرهایی به مرکزیت خوردن تاکوهای ۳ دلاری از کشورهای شناخته شده و محلی دوست داشتنی که در رستوران هایی مثل رستوران Carnitas Lonja سرو می شود٬ ایجاد می کند. این شهر همچنین Ruby City را نیز قرار است افتتاح کند٬ یک مرکز هنرهای معاصر آزاد و به خوبی پارک فرهنگی Pedro Creek٬ ۲.۲ مایل چشم انداز کنار رودخانه با گیاهان آبزی بومی دارد. اتفاقات فرهنگی جدید نیز در هیوستون قرار است رخ دهد مثل ساختمان نورانی James Turrell بر روی کمپ دانشگاه Rice و موسسه ی نقاشی Menil. بازدیدکنندگان همچنین می توانند به هنر فکر کنند و در هتل The Post Oak در Uptown Houston استراحت کنند. در آستین٬ هتلدار محلی Liz Lambert به سلطه ی خود در هتلداری در تگزاس با Magdalena که امسال افتتاح خواهد شد٬ ادامه می دهد. تا کنون٬ هتل Carpenter٬ هتلی جدید با طراحی هوشمندانه٬ مکانی مقرون به صرفه در آستین است. این باعث نمی شود تا صحرای شن های سفید٬ جنگل های درختان کاج و صنوبر و Rio Grande – بهترین راه برای مقابله با سفر این است که به آنجا پرواز کنید و با مسیر جاده ای از آن خارج شوید- را در نظر نگیریم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر