لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> 9 كشوری كه ارزش دلار امريكا در سال 2019 در آنها از قدرت بالايی برخوردار است
9 كشوری كه ارزش دلار امريكا در سال 2019 در آنها از قدرت بالايی برخوردار است

9 كشوری كه ارزش دلار امريكا در سال 2019 در آنها از قدرت بالايی برخوردار است

انتخاب یك مقصد گردشگری زمانی كه به دنبال حداكثر كردن بودجه سفر هستید، می تواند تصمیم بسیار سختی باشد. با انتخاب مقصدی با یك نرخ تبدیل پولی مطلوب و نیز قوی بودن نرخ دلار امریكا در آن، می توانید از هر پِنی از پولتان بالاترین بهره برداری را در سال 2019 داشته باشید. مسافرانی كه طی سال جاری به دنبال استفاده حداكثری از دلار امریكا هستند، می بایست كشورهای امریكای لاتین، بخش هایی از افریقا و آسیا را در نظر بگیرند. طبق گزارش های گلوبال تراول فوركست انتظار می رود در سال 2019 قیمت های پیش بینی شده برای امریكای لاتین و افریقا برای سفرهای هوایی حدود دو درصد و برای هزینه های مرتبط با هتل 4/1 درصد كاهش داشته باشند. بنابراین هوشمندانه سفر كنید.

چه بودجه ای كه در نظر گرفته باشید محدود باشد و چه به دنبال داشتن مسافرتی لوكس بدون تفاوت هزینه های بالا باشید، این واحدهای پولی با ارزش پایین تر و نرخ های تبدلی پولی در حال كاهش بایستی در لیست شما وجود داشته باشند. با مقاصدی كه در سال 2019 واحد پولی دلار امریكا در آنها از قدرت بالایی برخوردار است، ‌آشنا شده و با سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر كنید.
آرژانتین

در صورتی كه به دنبال لذت بردن از حضور در شهرهای مستعمره ای سابق، یخچال های طبیعی، كوهستان ها، آبشارها، مركز انواع نوشیدنی و یا حیات وحش متنوع هستید، دلارهای شما در طی سال جاری می تواند خوشی ها و لذت های شما را در كشور آرژانتین به بالاترین حد برساند. در سال 2019 ارزش دلار در این كشور بسیار بالا است به طوری كه شاخص بیگ مك 2019 اكونومیست ارزش واحد پول كشور آرژانتین یعنی پزو را به میزان 1/64 درصد كمتر تخمین زده است كه این مقدار معادل یك افت ارزش بسیار زیاد در مقایسه با 25 درصد مربوط به سال گذشته است. پیش بینی می شود نرخ تبدیل كه احتمالاً این روند را به نفع گردشگران ایالات متحده ادامه خواهد داد، در طول سال جاری 7/10 درصد كاهش یابد.
اگر به این كشور سفر می كنید: طرفداران نوشیدنی های مختلف می توانند با تهیه انواع این نوشیدنی ها و بردن آنها به خانه در تعداد بالا، به این شكل از مزیت نرخ تبدیل مطلوب در سال 2019 حداكثر بهره را ببرند.

در كجا اقامت نمایید: برای لذت بردن از چشم اندازهای كوهستان آندس در مندوزا از كنار یك استخر، در مجتمع تفریحی ال كارملو مانتن اقامت كنید.
مصر
Egypt

با پیش بینی افت نرخ تبدیل پولی به میزان 5/2 درصد و نیز شروع به كار یك موزه جدید، سال 2019 می تواند سال خوبی برای كسانی باشد كه قصد سفر به كشور مصر را دارند. طبق شاخص بیگ مك، در طول سال جاری، واحد پولی مصر دارای كاهش ارزشی معادل 60 درصد خواهد بود. بخشی از موزه جدید و بزرگ مصری (GEM) در سال 2019 افتتاح خواهد شد. این موزه كه با وسعتی معادل 117 هكتار، در فاصله ای یك مایلی نسبت به اهرام ثلاثه احداث شده است، بزرگترین موزه باستان شناسی در جهان خواهد بود و مستقیماً به سمت اهرام راه خواهد داشت.
اگر به این كشور سفر می كنید: شام خود را در یك كشتی تفریحی نزدیك به رود نیل صرف كنید تا یك تجربه كاملاً متفاوت از حضور بر روی آب را بدست بیاورید.

در كجا اقامت نمایید: برای بهره مندی از اقامتی لوكس و مجلل، در هتل كایرو پیریمیدز (اهرام قاهره) اقامت كنید هتلی كه دارای دو استخر بوده و موقعیت مكانی آن در فاصله 10 دقیقه ای (با خودرو) از اهرام می باشد.
مكزیك
Mexico

زمانی كه دلار خود را در این كشور تبدیل به پزو می كنید، بسیار به نفع شما تمام می شود. طبق شاخص بیگ مك پزوی مكزیكی افت ارزشی معادل 5/54 درصد خواهد داشت و مطابق با گزارش گلوبال تراول فوركست، پیش بینی ها حاكی از كاهشی 3/1 درصدی در نرخ تبدیل در سال 2019 می باشد. پروازهای به صرفه، پروازهای مستمر در مسیر ایالات متحده به مكزیك به خصوص پرواز به شهر كانكون و همچنین هتل های متعدد از جمله موارد موجود برای بازه های بودجه ای مختلف می باشند.
اگر به این كشور سفر می كنید: در شبه جزیره یوجاتان مكزیك، از سواحل دلپذیر و فوق العاده و نیز از مخازن آبی در پلایا دل كارمن و تولوم دیدن كنید و یا در جزیره خالی از خودرو هولباكس، با استفاده نكردن از خودرو هزینه های كرایه آن را ذخیره نمایید.

در كجا اقامت نمایید: پارادیسوس پلایا دل كارمن شامل دو مجتمع تفریحی اختصاصی در یك منطقه گسترده همراه با امكاناتی عین هم در دو بخش ویژه بزرگسالان و بخش خانوادگی می باشد.
ویتنام
Vietnam

شاخص بك پكر 2019، هانوئی و سایگون (شهر هو چی مین) در ویتنام را به عنوان دو شهر بهینه از نظر هزینه های سفر در سال 2019 انتخاب نموده است. شهر هوئی آن نیز یكی از 10 رتبه اول را در اختیار دارد. با هزینه ای كمتر از 20 دلار به ازای هر روز، كسانی كه به ویتنام سفر می كنند، می توانند از عهده هزینه های اقامتی (مسافرخانه)، وعده های غذایی، برخی سرگرمی ها و وسائط حمل و نقل عمومی بربیایند. اقامتگاه های متوسط نیز مقرون به صرفه هستند. در حالی كه پیش بینی ها از افزایشی ناچیز در نرخ تبدیل پولی در ویتنام در طی سال جاری حكایت دارند، اما شاخص بیگ مك از كاهش 8/49 درصدی ارزش واحد پولی این كشور خبر داده و عنوان می دارد كه دلار در سال 2019 همچنان به صورت یك واحد پولی قدرتمند باقی خواهد ماند.
اگر به این كشور سفر می كنید: جشنواره بین المللی آتش بازی دا نانگ، در منطقه دا نانگ نزدیك به شهر هوئی آن،‌ بزرگترین فستیوال آتش بازی در قاره كهن است. طرح سال 2019 “اسطوره های پل ها” نام گذاری شده و تیم هایی از سراسر جهان، در رقابت های آتش بازی، آسمان را با رنگ های مختلف روشن خواهند كرد.

در كجا اقامت نمایید: با اقامت در هتل دا نانگ ریورساید به مكان برگزاری فستیوال آتش بازی، ساحل مای خه و ایستاگ قطار دا نانگ نزدیك خواهید بود.
پرو
Peru

این كشور با داشتن غذاهایی كه جوائز متعددی را به خود اختصاص داده اند، مكان های باستانی با شهرت جهانی و امسال، با یك نرخ تبدیل پولی مطلوب، از گردشگران دعوت به عمل آورده است. پیش بینی می شود نرخ تبدیل به میزان ناچیزی برای سال 2019 در پرو افزایش یابد؛ با این حال، ارزش واحد پولی این كشور همچنان به میزان 8/43 درصد كاهش می یابد كه این موضوع باعث استفاده هرچه بهتر از دلار امریكا خواهد گردید. نام كاسكو و لیما، هر دو در لیست ارزان ترین شهرهای جهان از منظر شاخص بك پكر 2019 دیده می شوند. در بحث بودجه ای، مسافران و گردشگران می توانند انتظار داشته باشند كه مبلغ كمی به میزان 30 دلار را برای موارد اقامتی، غذا و سرگرمی در این دو شهر صرف نمایند.
اگر به این كشور سفر می كنید: لیما هنوز هم منزلگاه برخی از بهترین رستوران های جهان است، به طوری كه این رستوران ها در طی سال های اخیر توسط بسیاری از رسانه ها شناسایی گردیده اند. این شهر آب و هوایی معتدل، شرایط موج سواری عالی و كیفیت اقامتی جذابی دارد و كاسكو اغلب به عنوان گزینه ای دیگر در لیست سفر ماچوپیچو، با داشتن قصرهای مستعمره ای و تنوعی از رستوران ها و كافه ها، به راحتی نظرها را به خود جلب می نماید.

در كجا اقامت نمایید: مجتمع جی. دبلیو. ماریوت ال كانونتو كاسكو، مكانی عالی قبل یا بعد از سوار شدن به كشتی برای عزیمت به ماچو پیچو می باشد. این هتل لوكس در قلب تمام آن چیزهایی است كه كاسكو به گردشگران و مسافران ارائه می دهد و دارای استخر داخلی و اسپای اختصاصی است.
كاستاریكا
Costa Rica

چه به دنبال جنگل های بارانی باشید، چه سواحل، چه كوه های آتشفشانی، جنگل های ابری و یا رشته كوه ها، دلار شما منافع زیادی برایتان در كاستاریكا به همراه خواهد داشت. اجازه دهید 2019 سال تنبلی شما باشد: شاخص بیگ مك پیش بینی كرده واحد پولی كاستاریكا یعنی كلون به میزان 4/32 درصد كاهش ارزش داشته باشد و مطابق با پیش بینی گلوبال تراول فوركست، نرخ تبدیل پولی به میزان 2/5 درصد در این سال افت خواهد داشت. حتی ورود به این كشور نیز مقرون به صرفه است: طبق وبسایت Airfarewatchdog پرواز رفت و برگشت به كاستاریكا از مبدأ بسیاری از شهرهای ایالات متحده هزینه ای كمتر از 400 دلار دارد.
اگر به این كشور سفر می كنید: پارك ملی مانوئال آنتونیو، در امتداد ساحل پاسفیك،‌ یكی از بهترین سواحل شنی جهان را مهیا نموده است، همچنین یك جنگل بارانی باطراوت با میمون هایی در آن، 100 گونه پستاندار و بیش از 180 نوع پرنده در این مناطق یافت می شوند.

در كجا اقامت نمایید: نزدیك به پارك ملی مانوئال آنتونیو و در هتل سن بادا اقامت كنید كه فاصله بسیار كمی با حیات وحش منطقه دارد.
كانادا
Canada

طبق شاخص بیگ مك، ارزش دلار كانادا در حال حاضر به میزان 9/8 درصد كاهش نشان می دهد. اما نرخ تبدیل پولی طبق پیش بینی ها به میزان 6/2 افزایش نشان می دهد كه در نتیجه اوایل سال 2019 زمان مناسبی برای استفاده حداكثری از دلار امریكا در كشور كانادا است. مسافرت هوایی به این كشور معمولاً بستگی به فصل سفر دارد، اما اگر ساكن ساحل یكسانی با كانادا باشید (مثلاً لس آنجلس به ونكوور یا نیویورك به تورنتو)، طبق نظر و محاسبه های متخصصان وب سایت Airfarewatchdog.com پروازهای رفت و برگشت می تواند هزینه ای پایین تر از 200 دلار داشته باشد.
اگر به این كشور سفر می كنید: از سواحل دهكده توفینو از توابع جزیره ونكوور در طول فصل پاییز تا اواسط زمستان دیدن كنید. توفینو بهشتی برای علاقه مندان به موج سواری در تمام طول سال است. اما در حد فاصل بین ماه های اكتبر تا فوریه، كسانی كه علاقه ای به آب و هوای سرد ندارند، اقیانوس آرامِ مواج و خروشان به این دهكده رسیده و به این ترتیب امواج به صخره ها برخورد كرده و آسمان خاكستری به هنگام غروب آفتاب به رنگ صورتی در می آید.

در كجا اقامت نمایید: برای اینكه بتوانید امواج خروشان را از نزدیك ببینید، در یك مجتمع تفریحی ساحلی دنج به نام لانگبیچ لاج اقامت گزینید.
پورتوریكو
Puerto Rico

این كشور پس از عبور از خسارت های طوفان سال 2017 دوباره در حال رشد و ترقی است. انتظار می رود دلار امریكا كه به عنوان واحد پولی در این كشور مورد استفاده قرار می گیرد، در سال 2019 قوی باشد. پروازهای با مبدأ سواحل شرقی ایالات متحده به مقصد پورتوریكو به شكلی مستمر و دائمی به فروش می رسند و بسیاری از مسیرهای مستقیم آن را مطلوب می كنند، اگرچه نرخ هتل می تواند در پورتوریكو نسبت به مكزیك بالاتر باشد. طبق تخمین های انجام گرفته توسط شاخص بك پكر 2019، نرخ ها در شهر سان خوان برای پروازهای رفت و برگشت از مبدأ نیویورك و اقامت هفت شب در یك هتل سه ستاره پایین تر از 1500 دلار برآورد شده است.
اگر به این كشور سفر می كنید: پورتوریكو دارای طولانی مدت ترین دوره كریسمس در جهان است. این دوره بلافاصله پس از روز شكرگزاری آغاز شده و البته در 25 دسامبر پایان نمی پذیرد – انتهای این دوره بزرگ كریسمس با رژه و جشن در اصطلاحاً سه روز پادشاهی و همچنین در مراسم های اوكتاواس و اوكتاویتاس جشن گرفته می شود كه تا اواسط ماه ژانویه ادامه دارد.

در كجا اقامت نمایید: برای داشتن منظره های در كنار ساحل، استخرهای متعدد و سرسره آبی، در مجتمع تفریحی ویندهام گراند ریو مار پورتوریكو گلف اند بیچ اقامت كنید.
جمهوری دومنیكن
Dominican Republic

در حالیكه منطقه كارابیئن از نظر تاریخی جزء مناطق پرهزینه و گران قیمت بوده است، جمهوری دومنیكن برخی از بهترین گزینه های تمام انحصاری را به گردشگران و جهانگردان ارائه می دهد. بازه وسیعی از مجتمع های تفریحی در این جمهوری وجود دارد و مسافران می توانند از ارزش بالای واحد پولی دومنیكن یعنی پزو بهره ببرند،‌ چه بودجه محدودی داشته باشند و چه به دنبال مسافرتی لوكس باشند. شاخص بك پكر 2019 پورتو پلاتا، سامانا و پانتا كانا در جمهوری دومنیكن (همراه با پلایا دل كارمن، مكزیك) را به عنوان 4 شهر و مقصد ارزان قیمت در كارابیئن برای سال 2019 معرفی كرده است. نرخ های تخمینی در این منطقه برای پرواز رفت و برگشت از مبدأ نیویورك همراه با هفت شب اقامت در یك هتل سه ستاره حدود 1100 دلار به ازای هر نفر است.
اگر به این كشور سفر می كنید: در آب های زلال و نیلگون جمهوری دومنیكن به غواصی و شنا بپردازید؛ و یا در سواحل شنی و سفید در یك مجتمع تمام انحصاری استراحت نمایید.
در كجا اقامت نمایید: برای یك باشگاه ویژه كودكان، باشگاه ویژه بزرگسالان،‌ اسپا و یك كازینو، مجتمع تفریحی و اسپای بریمز پانتا كانا را در نظر داشته باشید.

جذابیت و فریبندگی فرهنگ كافه نشینی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر