لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل ساحل طلایی و هتل آرتا قشم
مقایسه هتل ساحل طلایی و هتل آرتا قشم

مقایسه هتل ساحل طلایی و هتل آرتا قشم

در قشم هتل‌ها و مهمانسراهای زیادی با قیمت‌های مختلف وجود دارد. اگر مسافر قشم هستید این مقاله را حتما مطالعه کنید. در ادامه به مقایسه هتل ساحل طلایی و هتل آرتا قشم می‌پردازیم. قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و بزرگترین جزیره ایران است.

این جزیره در استان هرمزگان واقع شده است. قشم دارای جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی فراوانی است. می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری قشم دیدن کنید، در طبیعت جزیره قدم بزنید و از هوای پاک و مناظر زیبا لذت ببرید. هتل ساحل طلایی و هتل آرتا از بهترین هتل های قشم هستند که در ادامه به معرفی بیشتر این دو هتل می‌پردازیم.

درباره هتل آرتا قشم

لابی هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم از هتل‌های مجلل قشم است که در اواخر سال 1395 افتتاح شد. خوب است بدانید این هتل به خاطر زیبایی، راحتی و ساختار استانداردی که دارد، مروارید قشم لقب گرفته است. هرچند از ساحل اختصاصی در این هتل خبری نیست، با این حال با فاصله 500 متری از هتل این امکان را دارید، به ساحل آبهای نیلگون خلیج فارس برسید.

اتاق ‌های هتل آرتا

اتاق دو تخته توئین هتل آرتا قشم

اتاق‌های این هتل از منظره‌ی چشم‌نوازی رو به دریای خلیج فارس و امکانات متنوعی نظیر مینی بار، تهویه مطبوع، میزتحریر، تلویزیون، کمد لباس، صندوق امانات و حمام به همراه تمام لوازم بهداشتی برخوردارند. هتل توانسته اقامت دلپذیری را برای میهمانان رقم بزند.

امکانات هتل آرتا

پذیرش هتل آرتا قشم

سالن بدنسازی هتل آرتا در خدمت مسافرانی می‌باشد که حتی در طول سفر نیز به برنامه ورزشی خود اهمیت می‌دهند. چنانچه به پول نقد نیاز داشتید لازم نیست از هتل خارج شوید؛ چراکه خودپردازهای موجود در هتل نیاز شما را برطرف می‌کند.

درصورتیکه با ماشین شخصی سفر می‌کنید، از پارکینگ هتل که هم به صورت مسقف هم به صورت روباز است استفاده کنید. در غیر این صورت این امکان را دارید، از بخش پذیرش درخواست اجاره اتومبیل همراه با راننده یا بدون راننده را داشته باشید.

اجاره یک پنت هاوس با تم رنگین کمانی
ادامه مطلب

رستوران هتل آرتا قشم

برای رفاه حداکثری مسافران هتل آرتا، امکانات و خدمات کاملی نظیر فروشگاه، آسانسور و لاندری فراهم گشته است.مهمانان این امکان را دارند تا به بخش تور هتل رفته و و درخواست تور کنند. بلیط‌های موردنیاز برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های شهر از این بخش تهیه می‌شود.

رستوران هتل در طبقه اول واقع شده و روزانه صبحانه از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح پذیرای میهمانان است. در کافی شاپ هتل آرتا قشم نیز می‌توانید از نوشیدن آبمیوه‌های متنوع بهره ببرید.

نمای ساختمان هتل آرتا قشم

موقعیتی که هتل آرتا در جزیره قشم دارد، بسیار مناسب می‌باشد. به طوریکه با بازار ستاره، پارک ساحلی زیتون و مرکز خرید سیتی سنتر یک و دو، پنج دقیقه فاصله دارد. هتل آرتا تا فرودگاه بین المللی قشم دارای فاصله ۵۰ کیلومتری است که مسافران این امکان را دارند تا از سرویس رفت و برگشت به فرودگاه هتل استفاده نمایند.

درباره هتل ساحل طلایی

غروب آفتاب در هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی قشم، هتلی چهار ستاره بوده که در ۱۵ کیلومتری مرکز جزیره قشم واقع شده است. هتل اولین بار در سال 1380 افتتاح گردید. هتل ساحل طلایی که در گذشته نام “پلاژ سیمین” را داشت، در سال ۱۳۹۷ باهدف ارتقا سطح کیفیت خدمات و فراهم آوردن امکانات رفاهی، مورد بازسازی قرار گرفت. وسعت زمینی که این هتل دارد، بسیار بزرگ بوده و در موقعیت بسیار خوبی واقع شده است.

اتاق‌های هتل ساحل طلایی

اتاق دو تخته توئین هتل ساحل طلایی قشم

تعداد واحدهای موجود در هتل ساحل طلایی قشم ۵۸ عدد می‌باشد و از سوئیت و ویلا تشکیل شده است. بطورکلی ۲۰۰ تخت در این هتل موجود می‌باشد.تمامی واحدها مقابل ساحل واقع شده‌اند و از داخل نمای بسیار شیکی دارند.

تمامی واحدهای این هتل به چای‌ساز، کمد لباس، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، تلفن، مینی بار (با هزینه)، سرویس بهداشتی خصوصی، تلویزیون، لوازم بهداشتی، حمام و دمپایی مجهز هستند. همچنین، نمای تمام اتاق‌ها دریای زیبای آبی رنگی دارد که بسیار جذاب است.

بهترین هتل های محدوده ونک تهران
ادامه مطلب

امکانات هتل ساحل طلایی

رستوران هتل ساحل طلایی قشم

ساحل اختصاصی هتل از امکاناتی شامل قایق تفریحی، اسکی روی آب، آلاچیق، تفریحات آبی، قایق پدالی، جت اسکی و همچنین اسکله برای ماهیگیری برخوردار هستند. دسترسی به اکثر جاذبه‌های دیدنی نظیر زیارتگاه شاه شهید، جزیره لارک و آثار باستانی غار خربس از هتل ساحل طلایی قشم آسان می‌باشد.

همچنین تمامی پرسنل هتل بسیار مجرب و ماهر بوده و تمام تلاششان را جهت رفاه و راحتی مهمانان انجام می‌دهند. شایان ذکر است که ورودی هتل ساحل طلایی قشم دارای تعدادی پله نیز می‌باشد. از جمله خدمات رایگان ارائه شده در هتل ساحل طلایی شامل پارکینگ رایگان مسقف و غیرمسقف با گنجایش 20 خودرو و دسترسی مطلوب به اینترنت وای فای رایگان در لابی است.

آلاچیق های محوطه هتل ساحل طلایی قشم

در هتل ساحل طلایی قشم، کافی شاپ و رستوران برای صرف نوشیدنی و وعده‌های غذایی موجود می‌باشند. رستوران ساحل طلایی قشم، گنجایش ۱۵۰ نفر را داشته و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و دریایی را به مهمانان ارائه می‌دهد. ساعات سرو صبحانه از ساعت ۷:۰۰ الی ۹:۰۰، ناهار ۱۲:۰۰ الی ۱۴:۳۰ و شام ۲۰:۰۰ الی ۲۳:۰۰ می‌باشد. همچنین کافی شاپ هتل ظرفیت ۲۰ نفر را داشته و از ساعت۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ فعالیت می‌کند.

در هتل ساحل طلایی تفریحات زیادی برای مهمانان در نظر گرفته شده که مهمانان می‌توانند تجربه کنند. برای میهمانان آلاچیق ساحلی و ساحل اختصاصی جهت شنا، ماهیگیری و لذت بردن از انواع قایق‌ها و وسیله‌های آبی (جت اسکی، شاتل، غواصی و …) فراهم شده است.

مسیر پیاده روی، فضای سرسبز و محل نشیمن بیرون هتل برای قدم زدن و یا استراحت بسیار مناسب می‌باشند. همچنین از استخر هتل با هماهنگی قبلی می‌توانید استفاده کنید. برای گذراندن وقت و تفریح کودکان، پارک بازی هتل نیز مکان بسیار مطلوب و مناسبی است.

ساحل زیبای خلیج فارس در نزدیکی هتل ساحل طلایی قشم

امکاناتی که در لابی هتل برای رفاه و آسایش مهمانان وجود دارد شامل: دستگاه واکس کفش، تلویزیون، مبل، میز، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، کپسول آتش نشانی، فتوکپی، فکس، اتاق چمدان، نمازخانه، فروشگاه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌شود.

نزدیکترین هتل به آرامگاه حافظ شیرازی
ادامه مطلب

پرسنل صبور و مجرب هتل ساحل طلایی در هر زمینه‌ای پاسخگوی میهمانان هستند و به زبان انگلیسی کاملا مسلط می‌باشند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل خدماتی از جمله خشکشویی، اتو، فتوکپی، باربری، صبحانه در اتاق، روم سرویس، خدمات بیدارباش، خدمات تور، فکس، لاندری، ناهار در اتاق و خدمات تهیه بلیط به مهمانان ارائه می‌دهد.

مهمانانی که می‌خواهند از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی جزیره بازدید نمایند، این امکان را دارند، از پذیرش درخواست خدمات تور کنند. اقامت در هتل ساحل طلایی تجربه‌ای بسیار دلچسب و راحت خواهد بود.

تفاوت هتل ساحل طلایی و هتل آرتا قشم در چیست؟

محوطه و ساحل هتل ساحل طلایی قشم

در هتل ساحل طلایی اگر سن مهمان از 7 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال در نظر گر فته می‌شود. چنانچه سن خردسال بین 0 تا 7 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه خواهد شد. در هتل آرتا اگر سن مهمان از 12 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. چنانچه سن خردسال بین 0 تا 2 سال باشد، به صورت رایگان، کودکان بین 2 تا 12 سال به صورت نیم بها در نظر گرفته خواهد شد.

فاصله هتل ساحل طلایی قشم تا فرودگاه دیرستان چقدر است؟

فاصله هتل ساحل طلایی قشم تا فرودگاه 40 دقیقه با ماشین است. هتل ساحل طلایی خدمات ترانسفر ارائه نمی‌دهد.

فاصله هتل آرتا قشم تا فرودگاه چند کیلومتر است؟‌

فاصله هتل آرتا قشم تا فرودگاه دیرستان 51.2 کیلومتر است؛ که برای رفت و آمد می‌توانید از ترانسفر هتل با پرداخت هزینه مجزا استفاده کنید.

جمع‌بندی

اگر برای تعطیلات به دنبال یک سفر هیجان‌انگیز و پر از ماجراجویی هستید، قشم انتخاب خوبی برای شماست. این جزیره پر از جاذبه‌های طبیعی و تفریحی می‌باشد که بدون شک مسافران را به وجد می آورد. ما در این مقاله به مقایسه هتل ساحل طلایی و هتل آرتا قشم پرداختیم تا اگر مسافر این جزیره هستید، بتوانید به راحتی هتل موردنظرتان، برای اقامت را انتخاب کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر