لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> چیزهای عجیب وغیرمعمولی که فقط در توکیو، ژاپن می توانید پیدا کنید
چیزهای عجیب وغیرمعمولی که فقط در توکیو، ژاپن می توانید پیدا کنید

چیزهای عجیب وغیرمعمولی که فقط در توکیو، ژاپن می توانید پیدا کنید

در توکیو، از هر چیزی که حتی فکرش را هم نمی کنید مقداری یافت می شود، به ویژه ترکیبی از چیزهای عجیب و غیر معمول. دوست دارید یک فنجان قهوه بنوشید در حالیکه گربه ها در بغلتان می لولند؟ توکیو ژاپن این مسئله را برای شما حل می کند. کارائوکه بخونید در حالی که توی حمام آب گرم نشستید؟ این هم مشکلی نیست. مکان های دیدنی در توکیو زیاد است به همین دلیل انتخاب برای شما می تواند کمی سخت و طاقت فرسا باشد، ما در اینجا چند مکان را به شما پیشنهاد و معرفی می کنیم. با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

1.کافه های عجیب و غریب در توکیو

اگر مایل هستید که تجربه متفاوتی از نوشیدنی ها را داشته باشید، به دنبال چیزی جز کافه های گوناگونی که در توکیو هست، نباشید. در کافه هایی که به کافه گربه شناخته می شود، مشتریان می تواند در حالیکه از نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای لذت می برند، با انبوهی از گربه ها احاطه شوند. این مکان به دلیل وجود قوانین سختگیرانه در مورد حیوانات در توکیو بسیار پرطرفداراست، البته جدا از این، این موضوع در نوع خودش خیلی بامزه است. در کل، کافه های حیوانات پرطرفدار اند- کافه های سگ، خرگوش و حتی جغد نیز وجود دارد.
یک نوع دیگر از کافی شاپ ها، کافه “خدمتکار” است، جایی که پیش خدمت ها، تظاهر می کنند که یک خدمتکار هستند. در این نوع کافه ها، برخلاف کافه های معمول، گارسون ها لباس های مخصوص به خدمتکاران را می پوشیدند و با مشتریان به عنوان ارباب شان رفتار می کنند، همچنین گاهی اوقات، پیش خدمت ها تصاویر با مزه ای بر روی غذای بازدید کنندگان می کشند و حتی می توانند روی میز درکنارشان بنشینند و چیزی بنوشند. محبوبیت کافه “خدمتکار” در توکیو با وجود بیش از 200 تا از این کافه ها به سرعت در حال افزایش است.

2. هتل های کپسول مانند
سفر به ژاپن
این هتل ها برای ایجاد رعب و وحشت و ترساندن مردم از مکان های تنگ ساخته نشده اند بلکه با هدف به وجود آوردن جایگزین ارزانتری از هتل های شیک و فانتزی برای مهمانان طراحی شده اند، اما به سرعت به مکان پرطرفداری برای بازدیدکنندگان تبدیل شدند. مکان استراحت برای مسافران، مانند یک جعبه کوچک اما با فضای کافی برای دراز کشیدن افراد است. این جعبه ها عموما مجهز به پوششی هستند که با پایین کشیدن آن، برای افراد یک حریم خصوصی ایجاد می کنند، اما بازدیدکنندگان باید به این نکته توجه داشته باشند که در این کپسول ها به دلیل نزدیکی به هم و باریک بودن آنها باید مودب و خوش رفتار باشند.
بیشتر بخوانید:
3. کارائوکه در توکیو
سفر به ژاپن

در ژاپن کارائوکه در بین بزرگسالان بسیار پرطرفدار است. در بسیاری از کارائوکه ها، شما می توانید اتاقی برای خود و دوستانتان داشته باشید و نوشیدنی و غذا سفارش دهید. این فعالیت محبوبی برای افراد بیزنسی در ژاپن است چون بعد از کار، یک فعالیت آسانی حساب می آید. ” کارائوکه کن” در فیلم ” Lost In Translation” به نمایش گذاشته شد. بارهای کارائوکه متنوعی در ژاپن وجود دارد، مانند بار “آشیانه عشق” که دارای اتاق هایی با حمام های گرم است و معمولا آهنگ های به زبان انگلیسی در این بار پخش می شود. خودتان را آماده کنید، برای مردم چندان غیر عادی نیست که برای بهتر شدن در کارائوکه آموزش ببینند.

4. شکوفه های گیلاس در توکیو
سفر به ژاپن

دیدن شکوفه های گیلاس که به هانامی معروف است فعالیت محبوبی در ژاپن به حساب می آید. اوج شکوفه ها در اوایل آوریل است، و در بسیاری از مناطق بدون هیچ گونه هزینه ای قابل دیدن است. در مکان هایی مانند پارک اینوکاشیرا، بازیدکنند ها می توانند قایق هایی کرایه کنند تا بتوانند از فراز آب درختان گیلاس شکوفه داده بهتر را ببینند.
5. لوحه آرزوها در معبد میجی جینگ هاراجوکو
یکی دیگر از فعالیت های منحصر به فرد در توکیو نوشتن آرزوها بر روی لوحه های چوبی است که به اما ( Ema) معروف اند. مردم می تواند این لوحه های چوبی را بخرند و آرزوهای خودشان را روی آن بنویسند. بعد این لوحه ها را در مناطق مختلفی از معبد برای “کامی” روح و یا خدایان ژاپنی ها قرار دهند. بازدیدکنندگان از معبد می توانند آرزوهای خودشان را از قبیل موفقیت در کار، عشق در زندگی، سلامتی و حتی قبولی در یک امتحان بر روی این لوحه هایی که خریداری کردند، بنویسند. هزینه این لوحه ها در راه حمایت از معبد صرف می شود.

6. حمام خانه های توکیو
سفر به ژاپن

ژاپن به خاطر حمام خانه های آرامش بخش، محبوب و حال و هوای روستایی مانندش معروف است. دو نوع متفاوتی از این حمام خانه ها وجود دارد، اونسن و سنتو. حمام خانه های اونسن با آب معدنی شفا بخش پر شده اند درحالیکه در نوع سنتو با آب معمولی. استفاده از حمام خانه ها یک سنت در ژاپن به شمار می رود و قوانینی دارند که باید از آنها تبعیت کرد، اتاق مردان و زنان در این حمام خانه ها از یکدیگر جداست و معمولا خدمات دیگری نظیر سونا و ماساژ را نیز ارائه می دهند.

7. دیزنی لند توکیو
سفر به ژاپن

دیزنی لند توکیو هرچیزی که انتظارش را داشته باشید، در خود دارد- میکی موس، گوفی، و قلعه ای که به قلعه سیندرلا معروف شده است. این دیزنی لند از دیزنی لند اصلی موجود در ایالت کالیفرنیا آمریکا بزرگتر است، و همچنین دارای DisneySea، با جاذبه های مضمون اقیانوس و قایق سواری است.

برترین محله ها و هتل های شهر کوالالامپور مالزی
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر