لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مراکز خرید نزدیک هتل فلامینگو کیش؛ مکان‌های تجاری با تنوعی بالا

مراکز خرید نزدیک هتل فلامینگو کیش؛ مکان‌های تجاری با تنوعی بالا

جزیره کیش با داشتن جاذبه‌های متنوع هر ساله مسافران زیادی را به سوی خود فرا می‌خواند. در این میان اقامت در هتلی مناسب سفر شما به این جزیره را لذت‌بخش‌تر می‌کند. هتل فلامینگو کیش یکی از هتل‌های چهار ستاره و با کیفیت در کیش است. علاوه بر جاذبه‌های متعدد گردشگری اطراف این هتل، مراکز خرید نزدیک هتل فلامینگو کیش نیز بسیار زیاد هستند.

با توجه به اینکه بسیاری از مسافران این جزیره به قصد خرید و تفریح در بازارهای کیش روانه  جزیره می‌شوند، ما نیز در این مقاله سعی داریم به معرفی مراکز خرید اطراف هتل فلامینگو یکی از هتل های کیش بپردازیم. امیدواریم در انتها اطلاعاتی مفید در این زمینه کسب کنید.

معرفی مراکز خرید نزدیک هتل فلامیگو کیش

مراکز خرید نزدیک هتل فلامینگو کیش

پس از اقامت در اتاق‌های زیبا و متنوع و استراحتی چند می‌توانید راهی مراکز خرید اطراف هتل فلامینگو و با دستی پر از سوغاتی‌های زیبا روانه محل سکونت خود شوید. وجود اتاق‌های زیبا، امکانات رفاهی متعدد در هتل و مراکز خرید فراوان اطراف این هتل، هتل فلامینگو را به یکی از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل زوج‌های جوان تبدیل کرده است. در ادامه مراکز خرید نزدیک این مجموعه را به اختصار شرح می‌دهیم:

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویا مال کیش

در بخش معرفی هتل فلامینگو کیش فاصله کم جاذبه‌ها تا این هتل نظر مسافران را به خود جلب می‌کند. علاوه بر جاذبه‌ها، فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز خرید نیز بسیار اندک است. یکی از مراکز خرید با فاصله کم از هتل فلامینگو، مرکز خرید رویا مال کیش است. مجتمع خرید رویال مال در چهار طبقه احداث شده است. دو طبقه از این مجتمع اختصاص به واحدهای تجاری و دو طبقه مختص مراکز خرید و فروشگاه‌ها است. کل مساحت این مجتمع چیزی در حدود ٦٤٩٥ مترمربع می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های بارز مرکز خرید رویا مال کیش طراحی و معماری زیبای ساختمان آن است. سقف‌های بلند ٦ متری و داشتن دو درب اصلی شمالی و جنوبی و دو درب فرعی غربی و شرقی از ویژگی‌های بارز این مجموعه محسوب می‌شود.

در این مجتمع تجاری بزرگ و مدرن انواعی از فروشگاه‌های مختلف مانند فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، موبایل و لوازم جانبی، پوشاک مردانه و زنانه، فروشگاه اسباب بازی، مواد خوراکی، ساک و چمدان، زیورآلات و اکسسوری، لوازم منزل، کیف و کفش و… برای خرید مهمانان و مسافران در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید پس از خوردن صبحانه هتل فلامینگو کیش با انرژی بالا راهی این مرکز خرید شوید.

نکات مهم:

  • در پشت بام این مرکز تجاری بزرگ رستورانی مدرن و شیک برای صرف غذای مهمانان نیز وجود دارد.
  • مرکز خرید رویا مال حدود ١.٥ کیلومتر با هتل فلامینگو کیش فاصله دارد. شما می‌توانید این مسافت را در طی سه دقیقه با خودرو طی کنید.
  • تمام برندهای عرضه شده در فروشگاه‌های این مرکز خرید از برندهای روز دنیا هستند.
  • شماره تماس مرکز خرید رویا مال کیش: ٠٧٦٤٤٤٨١١٣٠
مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد
ادامه مطلب
لوکیشن مرکز خرید رویا مال کیش موقعيت مکانی مرکز خرید رویا مال روی نقشه
آدرس مرکز خرید رویا مال کیش جزیره کیش، میدان پردیس، جنب هتل پارمیس
ساعت کاری مرکز خرید رویا مال کیش همه روزه صبح از ساعت ٩:٣٠ تا ١٣:٣٠ و عصر از ساعت ١٧ تا ٢٢:٣٠

مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش با فاصله اندک از هتل فلامینگو، مرکز خرید مروارید است. این مرکز یکی از شیک‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید کیش به حساب می‌آید. مرکز خرید مروارید مساحتی بالغ بر ٢٧ هزار متر مربع دارد. این بازار بزرگ در یک طبقه در سال ١٣٧٣ احداث شده است. طراحی زیبا و اصیل این مجتمع خرید برگرفته از بناهای تاریخی زمان هخامنشیان است؛ به طوری که سنگ‌کاری و گچ‌کاری‌های روی دیوارها همگی یادآور دوران باشکوه و با اصالت ایرانی است.

١٢ درب ورودی به این مرکز نمایی زیبا به آن داده است. هر کدام از بخش‌های مرکز خرید مروارید با نام‌هایی جداگانه نام‌گذاری شده‌اند. آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، بیستون و… اسامی این بخش‌های مختلف هستند.

در مجموع ٢٠٨ غرفه شامل پوشاک، لباس مردانه، زنانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، ادکلن، لوازم خانگی و… در این مرکز خرید برای خرید مهمانان و مسافران وجود دارد.

نکات مهم:

  • علاوه بر مراکز خرید، یکی از رستوران های کیش، کافی شاپ و کافی نت و سرویس بهداشتی نیز برای رفاه بیشتر مهمانان در این مجموعه وجود دارد.
  • پارکینگ اختصاصی نیز در این مرکز برای پارک خودروی مهمانان وجود دارد.
  • وجود دستگاه‌های خودپرداز در این مرکز خرید برداشت پول و انتقال وجه را برای مهمانان راحت کرده‌اند.
  • مرکز خرید مروارید در حدود ١.٦ کیلومتر با هتل فلامینگو کیش فاصله دارد. این مسافت در زمانی سه دقیقه‌ای طی می‌شود.
  • شماره تماس مرکز خرید مروارید: ٠٧٦٤٤٤٥٨٨٨٨
لوکیشن مرکز خرید مروارید کیش موقعیت مکانی مرکز خرید مروارید روی نقشه
آدرس مرکز خرید مروارید کیش جزیره کیش، بلوار مروارید
ساعت کاری مرکز خرید مروارید کیش همه روزه صبح از ساعت ٩:٣٠ تا ١٣:٣٠و عصر از ساعت ١٧ تا ٢٣

مرکز خرید مریم

مرکز خرید مریم

مرکز خرید مریم یکی از بازارهای روباز جزیره کیش در نزدیکی هتل فلامینگو کیش است. وجود تعداد زیاد مرکز خرید در اطراف این هتل موجب شده تا در لیست بهترین هتل های کیش برای اقامت مهمانان قرار گیرد. این مرکز یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترين مراكز خريد كيش محسوب مي‌شود.

مساحت مرکز خرید مریم در حدود ٦ هزار مترمربع است. این مرکز خرید به صورت روباز مغازه‌های زیادی را در خود جای داده است. در این مجموعه می‌توانید انواعی از اجناس در زمینه‌های مختلف مانند کیف، کفش، چمدان را با کیفیتی عالی خرید کنید. در حقیقت می‌توان گفت بيشتر لوازم تشكيل دهنده اين مركز اختصاص به کیف و کفش و چمدان دارد که  در غرفه‌هایی با نمای سنتی جای گرفته‌اند.

نکات مهم:

  • در این مرکز پارکینگ نیز برای پارک خودرو مسافران در نظر گرفته شده است.
  • مسافت بازار خرید مریم تا هتل فلامینگو در حدود ٢ کیلومتر است. شما به راحتی و در زمانی چهار دقیقه‌ای این مسافت را با خودرو از هتل طی می‌کنید.
  • شماره تماس مركز خريد مريم: ٠٧٦٤٤٤٢٢٢٢٠
بهترین هتل های کیش – جزیره مرجانی و رویایی ایران
ادامه مطلب
لوکیشن مرکز خرید مریم موقعیت مکانی مرکز خرید مریم روی نقشه
آدرس مرکز خرید مریم جزیره کیش، خیابان سنایی
ساعت کاری مرکز خرید مریم همه روزه از ١٠:٣٠ صبح تا ١١ شب

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

از دیگر مراکز خرید اطراف هتل فلامینگو کیش که به راحتی می‌توان به آنها دسترسی داشت، بازار ونوس کیش است. این بازار در سال ١٣٧٥ احداث شد. این مرکز خرید با سابقه زیاد از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش است. مساحت این بازار ٢٦ هزار مترمربع می‌باشد. بازار ونوس در دو طبقه طراحی شده است. نزدیک به ٣٠٠ غرفه در مرکز خرید ونوس برای فروش کالا جای گرفته‌اند.

انواع کیف، کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، دوچرخه، عینک، شکلات، لوازم کامپیوتر، موبایل، لوازم خانگی، سیسمونی کودک، فروشگاه لوازم التحریر و… در بازار ونوس در معرض دید مهمانان و مسافران برای انتخاب و خرید وجود دارد.

نکات مهم:

  • در این مرکز خرید شعب بانکی مختلف نیز برای ارائه خدمات به مشتریان وجود دارد.
  • رستوران، کافی شاپ، فضای بازی برای کودکان و صرافی از جمله خدماتی است که برای رفاه و سرگرمی مهمانان در نظر گرفته شده است.
  • بازار ونوس کیش در حدود ١.٩ کیلومتر با هتل فلامینگو فاصله دارد. این فاصله را با خودرو در زمانی چهار دقیقه‌ای طی خواهید کرد.
  • شماره تماس بازار ونوس کیش: ٠٧٦٤٤٤٦٣٦٧٤
لوکیشن بازار ونوس کیش موقعیت مکانی بازار ونوس روی نقشه
آدرس بازار ونوس کیش جزیره کیش، خیابان سنایی
ساعت کاری بازار ونوس کیش همه روزه صبح از ساعت ٩:٣٠ تا ١٣:٣٠و عصر از ساعت ١٧ تا ٢٢:٣٠

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

فاصله هتل فلامینگو تا مراکز خرید دیگر مانند بازار پانیذ نیز بسیار کوتاه است. فاصله اندک این بازار تا هتل فلامینگو موجب شده تا مهمانان هتل این مرکز خرید را برای خرید و تفریح انتخاب کنند. ساختمان دو طبقه این بازار شامل ١٨٠ غرفه انواعی از اجناس گوناگون را به مشتریان عرضه می‌کند. کیف، کفش، انواع تلفن همراه، وسایل صوتی و تصویری، انواع شکلات، قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی و… از جمله این کالاها هستند.

نکات مهم:

  • برای رفتن به این بازار از هتل فلامینگو مسافتی کوتاه در حدود ٢ کیلومتر در پیش روی خود دارید. این مسافت را در زمانی پنج دقیقه‌ای با خودرو طی می‌کنید.
  • شماره تماس بازار پانیذ کیش: ٠٧٦٤٤٤٢٠٠٢٥

خدمات رفاهی در این بازار شامل موارد زیر هستند:

  • کافی شاپ
  • کافی نت
لوکیشن بازار پانیذ کیش موقعیت مکانی بازار پانیذ کیش روی نقشه
آدرس بازار پانیذ کیش جزیره کیش، خیابان فردوسی
ساعت کاری بازار پانیذ کیش همه روزه صبح از ساعت ٩:٣٠ تا ١٣:٣٠ و عصر از ساعت ١٧ تا ٢٣

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون نیز از آن دست مراکز خریدی است که فاصله کمی با هتل فلامینگو کیش دارد. نمای زیبا و طراحی خاص این بازار از دور مهمانان را به سوی خود جذب می‌کند. این مرکز با قدمتی زیاد در سال ١٣٦٧ احداث شد. برای زیباسازی و مرمت در طول سالیان سال چندین بار مورد بازسازی قرار گرفت. در این مرکز اجناس و کالاهایی لوکس و مدرن را می‌توانید ببینید و خرید کنید.

هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسر بدانید!
ادامه مطلب

در حدود ٩٦ واحد فروشگاهی اجناسی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… را به مشتریان ارائه می‌دهند.

نکات مهم:

  • رستوران و کافی شاپ این مجموعه نیز برای استراحت و خوردن نوشیدنی یا غذای دلخواهتان در نظر گرفته شده است.
  • همچنین در این مرکز سرویس بهداشتی و پارکینگ برای رفاه مهمانان تعبیه شده است.
  • مرکز خرید زیتون تا هتل فلامینگو کیش چیزی در حدود ٢ کیلومتر فاصله دارد. پیمودن این مسافت در زمانی پنج دقیقه‌ای امکان پذیر است.
  • شماره تماس مرکز خرید زیتون: ٠٧٦٤٤٤٤٣٣٨٠
لوکیشن مرکز خرید زیتون موقعیت مکانی مرکز خرید زیتون روی نقشه
آدرس مرکز خرید زیتون جزیره کیش، بلوار ساحل
ساعت کاری مرکز خرید زیتون همه روزه از ساعت ٩ صبح تا ٢٢ شب

مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش

یکی از بهترین و بزرگ‌ترین مراکز تجاری کیش، مرکز تجاری است. این مرکز خرید در سال ١٣٧٩ فعالیت خود را شروع کرد. معماری این مرکز تجاری به صورت سه گوش است.

در این مجتمع تجاری انواعی از محصولات برای خرید وجود دارد. ٤٧٠ فروشگاه متنوع‌ترین و زیباترین اجناس را به خریداران عرضه می‌کنند. این اجناس شامل عینک، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی، موبایل، تجهیزات رایانه‌ای، مواد غذایی، لوازم صوتی و تصویری و… است. در حقیقت می‌توان گقت که مرکز تجاری کیش یکی از کامل‌ترین مراکز خرید کیش از لحاظ تنوع اجناس است.

علاوه بر خرید از این مرکز تجاری امکانات دیگری نیز برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است. این امکانات شامل موارد زیر است:

  • کافی شاپ
  • رستوران گردان
  • پارکینگ
  • آسانسور، پله برقی
  • آژانس مسافرتی و…

نکات مهم:

  • اگر بخواهید از هتل فلامینگو راهی این مرکز خرید شوید باید مسافتی ١.٧ کیلومتری را در زمانی سه دقیقه‌ای طی کنید.
  • شماره تماس مرکز تجاری: ٠٧٦٤٤٤٥٢٦١٤
لوکیشن مرکز تجاری کیش موقعیت مکانی مرکز تجاری کیش روی نقشه
آدرس مرکز تجاری کیش کیش، خیابان فردوسی، مرکز تجاری
ساعت کاری مرکز تجاری کیش همه روزه صبح از ساعت ٩:٣٠ تا ١٣:٣٠و عصر از ساعت ١٧ تا ٢٣

جمع بندی

یکی از لوکس ترين هتل های كيش هتل فلامینگو است. این هتل علاوه بر فاصله کم تا جاذبه‌های گردشگری به مراکز خرید متعددی نیز نزدیک است. مراکز خرید نزدیک هتل فلامینگو کیش با تعداد زیاد، خرید و گردش را برای مهمانان مقیم در این هتل راحت کرده‌اند. ما نیز در اين مقاله سعی کردیم تا در مورد اين مراکز، ویژگی‌های آنها، آدرس و فاصله تا هتل صحبت کنیم. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعاتی هر چند کوتاه را به شما منتقل کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر