لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> ارزان ترین مقصد ها برای ماه عسلی رمانتیک
ارزان ترین مقصد ها برای ماه عسلی رمانتیک

ارزان ترین مقصد ها برای ماه عسلی رمانتیک

حقیقت این است که امروزه بسیاری از زوج های جوان توانایی مالی برای برگزاری مراسم عروسی بی نقص و رویایی ندارند اما این دلیل نمی شود که ماه عسلی عالی و بی نظیر را فراموش کنند. شاید با مشکلات مالی نتوانید در لوکس ترین و زیبا ترین هتل های ایران و هتل های جهان اقامت کنید اما مقصد های مقرون به صرفه و ارزانی نیز وجود دارند که می توانید سفر به یادماندنی را در کنار هم تجربه کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم ارزان ترین مقصد های مناسب ماه عسل را معرفی کنیم، با ما همراه باشید:
1 – مجمع الجزایر فلوریدا کیز (Florida Keys)
در صورتی که آرزوی بازدید و اقامت در جزایر دریای کارائیب را دارید اما به دلیل گرانی پرواز ها از عهده این سفر بر نمی آیید، می توانید به سوی مجمع الجزایر فلوریدا کیز سفر کنید، آب و هوای این جزایر به کارائیب شباهت دارد و نسبت به کارائیب حیات وحش و گونه های مختلفی از گیاهان در این جزایر را خواهید یافت. جزیره هایی مانند کی لارگو و آیلامورادا بهترین مکان برای اقامت زوج های جوان می باشند. در صورتی که رانندگی دشوار باشد و ترجیح می دهید پشت فرمان نشینید، می توانید به دنبال پرواز های تخفیف داری از نیویورک به میامی باشید. با رسیدن به جزایر ماشینی اجاره کنید و در امتداد بزرگراه های پر منظره و چشم انداز جزایر که بیش از 106 مایل در کنار درختان نخل امتداد دارد حرکت کنید و به حرکت و رقص درختان با وزش ملایم نسیم و مناظر زیبای اقیانوسی چشم بدوزید. در میان آب های زلال و فیروزه ای این جزایر می توانید غواصی کنید، در کنار دلفین ها شنا کنید و در کنار شریک خود، غروب زیبای آفتاب را نظاره کنید.
2 – پرتغال (Portugal)
کشور پرتغال یکی دیگر از مقصد های ارزان و مقرون به صرفه اروپای غربی می باشد که نسبت به کشور همسایه اش یعنی اسپانیا و همچنین نسبت به جزایر معروف یونان ارزان تر است. همچنین این سرزمین بخشی هایی از جذابیت و زیبایی دنیای قدیم و باستانی را با وجود قلعه های باستانی، شهر های کوچک قدیمی و زیبای ساحلی و با بیشه های بی نهایت بزرگ زیتون حفظ کرده است. استراحت گاه ها و تفرجگاه های شیک ساحلی همراه با امکانات بازی گلف در انتظار گردشگران می باشند. گفتنی است که اقامت یک هفته ای در یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس شهر لیسبون، برابر با اقامت یک شبانه روز در یکی از هتل های پایتخت دیگر کشور های اروپایی می باشد. همچنین هزینه صرف غذا در کنار رستوران های ساحلی و کرایه اتومبیل نیز مقرون به صرفه و مناسب می باشد پس بدون نگرانی از هزینه های بالای سفر می توانید ماه عسلی به یاد ماندنی رقم بزنید.
Jamaica
3 – کشور جامائیکا (Jamaica )
کشور جامائیکا به یکی از مقصد های ارزان و مقرون به صرفه در دریای کارائیب شهرت دارد، اما بسیاری از اقامتگاه های این کشور هزینه 400 دلار به بالا برای اقامت یک شبانه را دارند. اما نگران نباشید لزومی ندارد در لوکس ترین و گران ترین هتل ها مانند کاپلز صندل یا در گران باهیا پرینسپ اقامت کنید. مکان های ارزان و مناسب تری در اطراف جزیره وجود دارد که حتی اقامت رایگان شبانه نیز دارند. شرکت هوایی جت بلو که پرواز هایی به سوی بزرگ ترین شهر های ایالت متحده آمریکا نیز دارد، دارای ارزان ترین قیمت های پرواز می باشد که گزینه ی خوبی برای انتخاب خواهد بود. در جامائیکا و در خلیج مونتگرو به سوی جاذبه های گردشگری و معروف حرکت کنید، از آبشار های بزرگ و زیبا دیدن کنید و در زیر آب های گرم شنا کنید، از حمام آفتاب در زیر آفتاب تابان و یا از اسنورکلینگ در دریای فوق العاده زیبا لذت ببرید.
4 – شهر باستانی تولوم، مکزیک (Tulum, Mexico)

کشور مکزیک به مقصد ماه عسل مقرون به صرفه در جهان شهرت دارد و در این سرزمین می توانید سواحل بکر و بی نظیر فراوانی پیدا کنید، به اسنورکلینگ بپردازید و یا دیگر سرگرمی هایی که هزینه خاصی را در بر ندارند را می توانید انتخاب کنید. برخی از هتل ها و اقامتگاه های ساحلی تقریبا هزینه 500 دلار برای اقامت شبانه دریافت می کنند و برخی مبلغ بیشتری، اما نگران نباشید اقامت گاه های ارزان و مقرون به صرفه زیادی وجود دارد که می تواند سفری ارزان و به یاد ماندنی برای زوج های جوان رقم بزند. در این شهر تاریخی می توانید از جاذبه های زیبا و باستانی شهر بازدید کنید و با کسب اطلاعات مفید در دل تاریخ سفر کنید.

Rocky Mountains, Colorado
5 – کوهستان راکی، ایالت کلرادو (Rocky Mountains, Colorado)

پارک ملی کوهستان راکی و همچنین نواحی اطراف دارای چشم انداز های بسیار زیبای کوهستانی در ایالت متحده امریکا می باشد. استس پارک که در بخش مرز های شرقی پارک ملی قرار دارد دارای جاذبه ها و امکانات خوبی برای گردشگران است و مسافران می توانند در اقامتگاه های تخت خواب و صبحانه ای یا در تفرجگاه های این نواحی اقامت کنند. اتاق های این اقامتگاه ها منظره ای رو به رودخانه داشته و در مکانی دنج و دوست داشتنی قرار دارند. در طول روز به طبیعت گردی و پیاده روی در دل طبیعت و تماشای حیات وحش بپردازید و در کنار رودخانه های زیبا که ارتفاعات کوهستان در پس زمینه به چشم می خورد لحظات خوشی را به یادگار بگذارید.

Big Sur, California
6 – شهر بیگ سور، کالیفرنیا (Big Sur, California)

بیگ سور در بخش سواحل جنوب کالیفرنیا قرار دارد و دارای چشم انداز های فوق العاده زیبا و تماشایی می باشد. و در کنار خطوط ساحلی این شهر هنرمندان و نویسندگان بسیاری قدم زده اند. دره های عمیق در میان کوهستان های بلند به همراه جنگل های انبوه که تا نزدیکی سواحل امتداد دارند مکانی بی نظیر و عالی برای زوج های جوان می باشند. تماشای آبشار مک وی که 80 فوت ارتفاع دارد و بر زیبایی های این نواحی افزوده است را فراموش نکنید. در این منطقه اقامتگاه نیز وجود دارد و با اقامت در کمپ هایی که رو به اقیانوس آرام قرار دارند و تقریبا 20 دلار هزینه دریافت می کنند می توانید در کنار منظره اقیانوسی شب های خوشی را سپری کنید. این مکان دوست داشتنی مسافران را به دنیایی آرامش بخش در طبیعت دعوت می کند. شب ها با شنیدن رقص امواج و صدای شیر های دریایی اقامتی رویایی را تجربه کنید.

Ireland
7 – جمهوری ایرلند (Ireland)

افرادی که دوست دارند ماه عسلی رویایی در اروپای غربی را تجربه کنند، جمهوری ایرلند بهترین گزینه با ارزش می باشد. در حقیقت امروزه دوبلین در میان دیگر پایتخت های گران اروپایی، تخفیف های خوبی را فراهم کرده است. ایرلند با وجود مناظر و چشم ‌انداز های سرسبز، جزیره ی زمرد نامیده می شود. هنگام بازدید از سواحل غرب این جزیره به یاد تصاویر زیبای کارت پستال خواهید افتاد، روستا های جذاب، قلعه های قدیمی و فضای سبزی که تا بی نهایت امتداد دارد، لذت این سفر را چند برابر خواهند کرد. اقامتگاه های مخصوص تخت خواب و صبحانه در سراسر شهر وجود دارد و می توانید به راحتی در میان انواع اقامتگاه ها انتخاب کنید و در کلبه هایی رو به اقیانوس اطلس با قیمت های ارزان اقامت کنید.

Oahu, Hawaii
8 – جزیره اوآهو، ایالت هاوایی (Oahu, Hawaii)

اگر رویای سفر به مجمع الجزایر هاوایی را در سر دارید، بهتر است بدانید که این جزیره یکی از گران ترین شهر های جهان می باشد اما این به معنی ناتوانی و دشواری سفر به هاوایی نمی باشد. جزیره ی اوآهو یک مقصد رویایی و آرام مناسب ماه عسل است که در کنار آب های گرم، آب و هوای خشک و سرگرمی های شاد شبانه می توانید به آرزوی خود برسید. همچنین پرواز های ارزان تری نسبت به جزایر ماوی یا کائوآئی را خواهید داشت. در جزیره ی هانولولو نیز می توانید مناسب با بودجه و پس انداز هتل و اقامتگاه مناسبی را انتخاب کنید. در سواحل شمالی جزیره که کمتر از یک ساعت با جزیره واکی کی فاصله دارد، خانه های ایده آل و مناسبی با قیمت های پایین برای زوج های جوان و ماه عسل رویایی وجود دارد. در کنار این خانه ها و در چند قدمی اتاق زوج ها ساحلی زیبا وجود دارد که می توانید در کنار آب های نیلی قدم بزنید، شنا کنید یا غروب زیبای آفتاب را نظاره کنید.

Havasupai, Arizona
9 – هاواسو ، آریزونا (Havasupai, Arizona)

هاواسو یکی دیگر از مقصد های بی نظیر با چشم انداز های فوق العاده زیبا می باشد که مناسب زوج های جوانی است که به دنبال ماجراجویی و هیجان در طول ماه عسل خود می باشند. گفتنی است که این مکان زیبا ترین و نفس گیر ترین مناظر جهان را دارد، آبشار های جادویی هاواسو شهرت جهانی دارد. آبشار‌ های تراسی ‌هاواسو در گراند کانیون (دره ‌ی بزرگ)، در منطقه ی محافظت شده ی سرخپوستان بومی قرار دارد. برای رسیدن و تماشای آبشار های بی نظیر می بایستی 10 مایل راه پیمایی کنید. با رسیدن به این بهشت کوچک و تماشای آبشار های تراسی شکل، آب های فیروزه ای و زلال، لحظات به یاد ماندنی و دوست داشتنی و ماه عسلی رویایی را سپری خواهید کرد.

San Juan Islands, Washington
10 – جزایر سان جوآن، واشنگتن (San Juan Islands, Washington)

جزایر سان جوآن یکی از بهترین جزایر شناخته‌ شده در ایالت واشنگتن می باشند. آب های اطراف این جزایر گرم نبوده و برای شنا مناسب نیستند، اما در مقابل حیات وحش بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد، که برای نمونه می توان به گاو ماهی ها، وال ها و خوک های آبی بندری اشاره کرد. عقاب سر سفید که بومی امریکای شمالی است بر فراز ارتفاعات و در آسمان پرواز می کند. در کابین های کوچک و دنج در جزیره ی ارکاس، که رمانتیک نیز می باشند اقامت کنید، کایاک سواری کرده و عصر خود را در کنار سواحل زیبا سپری کنید. سان جوآن بزرگ ترین جزیره در این بخش می باشد که می توانید گزینه های بسیاری را برای اقامت انتخاب کنید. در رستوران های جزیره غذا های دریایی لذیذ میل کنید، از گالری های هنری، بوتیک ها و موزه ها دیدن کنید. در تور های گردشگری شرکت کنید و به تماشای نهنگ بپردازید. در کنار عزیز و معشوقه تان در کنار طولانی ترین ساحل این جزایر قدم بزنید و دست در دست هم غروب زیبای آفتاب را تماشا کنید.

برترین مقصد های گردشگری ارزان اروپا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر