لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> بازی راکت بال پاتایا
بازی راکت بال پاتایا

بازی راکت بال پاتایا

پاتایا از شهرهای مدرن و ساحلی تایلند است. این شهر مهد سرگرمی و خوشگذرانی است و از همین رو همه ساله توریست های بیشماری به آن سفر می کنند. در پاتایا به راحتی می توانید هر نوع امکانات تفریحی و اقامتی را به بهترین صورت در اختیار داشته باشید. یکی از مهیج ترین بازی هایی که ممکن است در تمام طول عمر خود تجربه کنید، راکت بال است که در پارک تو اسکای پاتایا می توانید آن را انجام دهید. مطمئن باشید که نمونه های مشابهی از این بازی را در کمتر جایی دیده اید و یا اصلاً ندیده اید. با انجام این بازی حجم زیادی آدرنالین به رگ های شما پمپاژ می شود و بسیار هیجان زده خواهید شد. اگر شما نیز طالب هیجان هستید، می توانید به رزرو هتل در تهران بپردازید و با سفری به تهران در شهربازی آن انواع بازی های هیجان انگیز را تجربه کنید ولی اگر به دنبال تجربه بازی راکت بال پاتایا هستید، باید سفری به تایلند ترتیب دهید. همچنین میتوانید قبل از سفر با 8 مورد از لذیذترین غذاهای خیابانی تایلند آشنا شوید.

راکت بال چیست؟
بازی راکت بال یک تجربه حیرت انگیز است که در آن دو شخص شجاع و با جسارت با وسیله ای مدور و با سرعتی هیجان انگیز در هوا به چرخش در می آیند. راکت بال از دو برج فولادی تشکیل شده است که سیم های مخصوصی به هر یک از برج ها متصل شده اند. انتهای دیگر سیم ها به یک وسیله فولادی شبیه یک قفس مدور وصل می شود که بر روی آن دو شخص سوار می شوند.
بازی راکت بال پاتایا
با شروع بازی سواران این وسیله با سرعت بسیار زیادی به بالا پرتاب می شوند و با یک شتاب که 5 برابر گرانش زمین است، 50 متر را بین آسمان و زمین در می نوردند. در عین حال راکت بال شروع به چرخش 360 درجه نیز می کند. یعنی در عرض یک ثانیه افرادی که سوار بر آن هستند از سرعت صفر به سرعت 100 کیلومتر می رسند و در هوا پیچ و تاب می خورند.
بازی راکت بال پاتایا
امنیت راکت بال
این وسیله توسط تکنسین های پارک یکی از شرکت های بزرگ ایتالیایی در جهان ساخته شده است و برای این بازی یک تیم تخصی آموزش دیده اند و دارای مهارت های کامل هستند. در ارتباط با ایمنی این بازی خیالتان راحت باشد زیرا اولاً این بازی در پارک تو اسکای در پاتایا انجام می شود که این مجموعه از نظر امنیت در رتبه بالایی قرار دارد و مراقبت های خاص و ویژه ای در آن صورت می گیرد و دوم آنکه برای این وسیله نیز سیستم ایمنی بسیار قوی در نظر گرفته شده است. افرادی که قصد انجام این بازی را دارند از چهار نقطه مهار می شوند. یک نوار ایمنی که به صورت بالشتکی است، در جلوی هر مسافر قفل می شود. طناب ها هر یک طول عمر معینی دارند. هر پرش توسط کامپیوتر ضبط می شود و به اپراتور اعلام می کند که چه زمانی تعویض صورت بگیرد. در حوادث نادر که احتمال غیرممکنی برای آن وجود دارد باز هم یک سیستم ایمنی در داخل الاستیک طناب تعبیه شده است تا از افتادن این محوطه قفس ماند جلوگیری کند.
تیم مهندسین ماهر این مجموعه به صورت روزانه اقدام به بررسی این دستگاه می نمایند و یک بازرسی ایمنی سالانه نیز در این پارک صورت می گیرد. پس از بازرسی گزارش های ایمنی که در هر بازدید تهیه می شوند، بنا به درخواست اعضای عمومی در دسترس هستند.
بازی راکت بال پاتایا
این سرگرمی هزینه بالایی دارند ولی فعالیت بسیار هیجان انگیزی است. ساعات دسترسی به راکت بال از عصر تا صبح می باشد. اگر عصر و در روشنایی سوار آن می شوید، می توانید از آن بالا مناظر دیدنی را تماشا کنید و اگر ساعتهای تاریکی و شب را برای این تفریح انتخاب می کنید، می توانید از آن بالا، از چراغ های رنگی شهر بسیار لذت ببرید.
پس از انجام این فعالیت جذاب و پر هیجان و در صورتی که تمایل داشته باشید، می توانید گواهی پرش، ویدئوی اچ دی لحظات نفس گیر سوار شدن، عکس و حتی تیشرت خود را نیز از همان جا خریداری نمایید. مدت زمان انجام این سرگرمی 15 دقیقه است.
بازی راکت بال پاتایا
مکان دسترسی و هزینه راکت بال
پارک تو اسکای در تایلند، پاتایا و در منطقه واکینگ استریت قرار گرفته است. اگر قصد رفتن با وسایل حمل و نقل عمومی را دارید، باید بدانید که در این خیابان ایستگاه اتوبوس وجود دارد.
مسافت این پارک تا فرودگاه بین المللی تقریباً 40 کیلومتر است. ساعت دسترسی همه روزه از ساعت 17:00 الی 4 صبح می باشد.
راکت بال پاتایا یک وسیله دو نفره است. البته امکان سوار شدن آن به تنهایی هم وجود دارد. سوار شدن به صورت یک نفره برای هر شخص 800 بات تایلند است، دو نفره در مجموع 1200 بات است. اگر همراهی دارید و یا می توانید هیجان خود را با یک غریبه به اشتراک بگذارید، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. هزینه ویدئون آن 250 بات می باشد.
بازی راکت بال پاتایا
قوانین کنسل شدن
– کنسل کردن از 1 روز قبل از تاریخ رزرو بدون اطلاع قلبی (گواهی پزشکی/ بیماری) منجر به عدم بازپرداخت وجه می شود.
– در صورت عدم حضور هیچ وجهی بازپرداخت نمی شود.
– در صورت بدی شرایط آب و هوایی و چنانچه تاریخ سفر توسط دو طرف قابل تغییر نباشد، بازپرداخت به صورت کامل صورت می گیرد.

15 جاذبه ی برتر گردشگری در تایلند
ادامه مطلب

نکته:
این مسئله را در نظر داشته باشید که پرداخت هزینه راکت بال، سایر هزینه های جانبی مانند نقل و انتقال به هتل و هزینه های شخصی مانند خوردن و نوشیدن را شامل نمی شود. شما تنها هزینه انجام بازی را پرداخت می کنید.
نکته دوم آن است که این برنامه ممکن است با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه تغییر کند و یا لغو شود. در صورت بد بودن هوا، این برنامه به تعویق می افتد تا شرایط مناسب آن ایجاد شود.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در مشهد و یا سایر شهرهای ایران را دارید، می توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید. این سایت یک مرجع مطمئن برای رزرو هتل در تمامی شهرهای ایران است. این شبکه ارائه دهنده خدمات رزرو آنلاین هتل های ایران است و دفتر مرکزی آن در جزیره کیش می باشد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر