لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار
مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار

مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار

در این مقاله به مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار می‌پردازیم. چابهار شهری زیبا و دیدنی در جنوب ایران است. این شهر در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و از سواحل زیبا، بازارهای رنگارنگ و مردمی مهمان‌نواز برخوردار می‌باشد. چابهار در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران تبدیل شده است.

یکی از جاذبه‌های اصلی چابهار سواحل آن است. این شهر دارای سواحلی زیبا و طولانی است که از آب‌های نیلگون و ماسه‌های سفید رنگ برخوردار هستند. سواحل چابهار مکانی عالی برای شنا، آفتاب‌گرفتن، موج‌سواری و قایق‌رانی است. یکی دیگر از جاذبه‌های چابهار بازارهای آن است. ما در ادامه دو هتل خوب از هتل های چابهار را به شما معرفی می‌کنیم.

درباره هتل لیپار

ورودی هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار یک هتل بین‌المللی می‌باشد که در منطقه آزاد چابهار واقع شده است.  هتل با 108 واحد سوئیت مجهز و کامل و 4 طبقه متنوع، برای مسافران و تجاری که برای دادوستد به چابهار می‌آیند امکانات لازم را فراهم می‌کند.

از آنجایی که چابهار یک منطقه آزاد هفت‌گانه بوده و با داشتن بندر اقیانوسی، محل ارتباط و مراوده‌های بین‌المللی با کشورهای همسایه ایران می‌باشد، ممکن است تجار غیر ایرانی هم رهسپار این شهر شوند.

همان‌طور که می‌دانید چابهار در استان سیستان و بلوچستان قرار داشته و این منطقه آزاد هم در شرق خلیج چابهار واقع شده است. چابهار علاوه بر راه‌های آبی به فرودگاه بین‌المللی کنارک نیز دسترسی مطلوبی دارد. پس جای تعجبی ندارد چنانچه در هتل بین‌المللی لیپار چابهار، گردشگران خارجی و همچنین تجار غیر ایرانی را نیز ببینید.

هتل خضوعی، فضائی مناسب برای اقامت در شهر یاسوج در آینده نه چندان دور
ادامه مطلب

لابی هتل لیپار چابهار

به احتمال زیاد، همین دلیل باعث شده تا این هتل ۵ ستاره سطح کیفی امکاناتش را ارتقا دهد. این قضیه بدون شک باعث جذب بیشتر تجار و گردشگرانی شود که برای رفت‌وآمد و یا دادوستد چابهار را به‌ عنوان منطقه آزاد انتخاب می‌کنند.

این هتل که در سال 1383 افتتاح شد و فعالیتش را آغاز کرد، دارای طراحی داخلی خاصی است. همچنین برای جذب گردشگران و تجار خارجی و داخلی که به منطقه آزاد چابهار می‌آیند، نمای این هتل فوق‌العاده ساخته شده است. از این رو به‌محض ورود شما به این هتل ۵ ستاره، شگفت‌زده می‌شوید و از چشم‌انداز زیبای آن لذت می‌برید.

باتوجه به موقعیت مکانی مطلوب هتل لیپار چابهار، مهمانان و گردشگران محترم با پیاده‌روی کوتاهی می‌توانند به دیدن ساحل بکر دریای عمان و تماشای تلاقی موج‌های زیبا با صخره بروند.

امکانات رفاهی هتل لیپار

رستوران هتل لیپار چابهار

این هتل از امکانات رفاهی متنوعی برخوردار است که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند گردید. هرچند استفاده از این امکانات رایگان نیست با این حال ارزش استفاده کردن و پر کردن وقتتان را دارد. برای نمونه چنانچه یک ورزشکار حرفه‌ای هستید و قصد دارید حتی در زمان سفرتان نیز ورزش کنید و از برنامه ورزشی‌تان عقب نیفتید، خبر خوبی برای شما داریم. این هتل دارای یک باشگاه بدن‌سازی مجهز است که می‌توانید به آن سر بزنید و حس خوب تندرستی و شادابی را حتی در سفر تجربه کنید.

کافی شاپ هتل لیپار چابهار

در کنار باشگاه بدن‌سازی، یک باشگاه بسیار زیبای بیلیارد نیز در هتل لیپار چابهار وجود نیز دارد. هر زمان که حس یکنواخت بودن و یا دلتنگی داشتید، پیشنهاد می‌کنیم مشغول بازی مفرح بیلیارد در این باشگاه شوید. علاوه بر اینکه در آنجا می‌توانید دوستان خوب و یا حریفان قدری برای خود پیدا کنید، یک مسابقه جذاب دوستانه نیز خواهید داشت. به شما قول می‌دهیم در این هتل هرگز متوجه گذر زمان نشوید.

همچنین این هتل از یک رستوران بسیار شکیل با ظرفیت ۲۵۰ نفر برخوردار است که کیفیت غذاهای آن قابل ستایش می‌باشد. علاوه بر این، یک پارکینگ بسیار بزرگ با گنجایش ۴۰ خودرو به میهمانان ارائه می‌شود که با آسودگی خاطر می‌توانید خودروتان را در آنجا پارک کنید. تمام اتاق‌ها و حتی لابی و فضای هتل به اینترنت کاملا رایگان و نامحدود مجهز هستند که امکان دسترسی به اینترنت را به شما می‌دهند.

معرفی هتل آرامیس کیش - هتلی 4 ستاره با امکانات عالی
ادامه مطلب

واحدهای اقامتی هتل لیپار

اتاق دو تخته دبل هتل لیپار چابهار رو به دریا

شایان ذکر است، هتل لیپار چابهار تعداد 108 واحد اقامتی مناسب دارد.  این واحدها از کلیه تجهیزات و اسباب و وسایل رفاهی تشکیل شده‌اند و مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوب و تهویه مطبوع می‌باشند. اتاق‌ها رسیدگی و نظافت بسیار عالی دارند. میهمانان باتوجه به شرایطشان این امکان را دارند، از اتاق‌های دو تخته و یا سه تخته بهره‌مند گردند.

درباره هتل فردوس چابهار

نمای ساختمان هتل فردوس چابهار

در سال 1395 هتل فردوس چابهار افتتاح شد. هتل با ارائه بهترین امکانات ممکن و همچنین برخورداری از پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، پذیرای مسافرانی بوده که به عنوان مقصد سفر خود منطقه آزاد چابهار را انتخاب کرده‌اند. با پایان فصل تابستان و خنک شدن هوا، مناطق جنوبی کشور به خاطر داشتن آب و هوایی گرم و معتدل، بدون شک بهترین گزینه‌های سفر به شمار می‌آیند.

واحدهای اقامتی هتل فردوس

ویو اتاق های هتل فردوس چابهار

هتل فردوس چابهار در ساختمانی دو طبقه احداث شده که از 73 واحد اقامتی مجزا برخوردار است. هتل در مجموع ۲۰۰ تخت خواب دارد. از نظر امکانات رفاهی که در این اتاق‌ها فراهم شده است می‌توان به یخچال، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد.

چیدمانی که اتاق‌ها دارند بر اساس آخرین استاندارد‌های صنعت گردشگری است. امکانات رفاهی کامل در کنار برخورد فوق حرفه‌ای پرسنل هتل فردوس چابهار، در ایجاد خاطره‌ای شیرین از سفر به این شهر بندری، نقش بسزایی دارد

خدمات و امکانات رفاهی هتل فردوس

رستوران هتل فردوس چابهار

بخش پذیرش هتل فردوس چابهار به صورت شبانه روزی از مسافران گرامی میزبانی می‌کند. افراد این امکان را دارند تا با هماهنگی این بخش، از خدماتی همچون سرویس رفت و برگشت فرودگاهی و نیز تاکسی سرویس بهره‌مند گردند. در فضای داخلی اتاق‌ها و نیز لابی هتل هم امکان دسترسی رایگان به اینترنت وای فای وجود دارد.

مقایسه هتل رویال پارک سرعین و هتل لاله کندوان
ادامه مطلب

کافی شاپ هتل فردوس چابهار

هتل فردوس چابهار در خیابان تجارت قرار دارد. موقعیت مکانی خوب هتل چهار ستاره فردوس چابهار، باعث دسترسی مناسب تا ساحل دریای عمان شده ‌است. چابهار از جمله مهم‌ترین شهرهای بندری ایران بوده که دارای جاهای دیدنی زیادی است. برخی از آن‌ها عبارتنداز تالاب لیپار، بازار سنتی بلوکان، کوه‌های مریخی چابهار و قلعه تیس (پرتغالی‌ها).

هتل لیپار و هتل فردوس چابهار چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

محوطه هتل فردوس چابهار

برخلاف هتل فردوس، هتل لیپار دارای سالن بدنسازی، فروشگاه و غرفه و سالن کنفرانس است. به همین خاطر چنانچه برای سفر کاری به چابهار می‌آیید و یا آنکه ورزش و باشگاه برایتان اهمیت دارد، پس بهتر است هتل لیپار را رزرو کنید.

فاصله هتل لیپار تا دریا چقدر است؟

هتل لیپار یک هتل ساحلی است و در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید به ساحل مراجعه کنید.

هتل فردوس چقدر از دریا فاصله دارد؟‌

فاصله هتل فردوس تا دریا ۱.۵ کیلومتر می‌باشد. شما می‌توانید با کمتر از پنج دقیقه رانندگی خود را به دریا برسانید.

جمع‌ بندی

مردم چابهار مهمان‌نواز و خونگرم هستند. این شهر دارای فرهنگ غنی و تاریخچه طولانی بوده که مردم آن با افتخار آن را به نمایش می‌گذارند. این شهر دارای بازارهای رنگارنگ و پر جنب و جوش است که انواع محصولات محلی و خارجی را به فروش می‌رسانند.

بازارهای چابهار مکانی عالی برای خرید سوغاتی و صنایع دستی است. چابهار شهری زیبا و دیدنی است که مقصدی عالی برای تعطیلات می‌باشد. در این مقاله به مقایسه هتل لیپار و هتل فردوس چابهار پرداختیم.

2.3/5 - (26 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وحید
وحید
8 ماه قبل

هتل لیپار کنار ساحل بنا شده. فاصله هتل فردوس تا ساحل صد دویست متر بیشتر نیست

محمد
محمد
8 ماه قبل

منطقه‌آزادچابهار‌ومنطقه‌آزاددبی‌رامقایسه‌کنید

یونس اربابی
یونس اربابی
8 ماه قبل

هتل لیپار کنار ساحل دریا هست
100 متر هم فاصله نداره
هتل فردوس هم حد اکثر 1/5 کیلومتر فاصله داشته باشه از لیپار و دریا و این خیلی خوبه

Yúgĥghh
Yúgĥghh
8 ماه قبل

هتل لیپار کنار خلیج چابهار هست و از این بابت خیلی خوبه

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر