لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> افتتاح مرتفع ترین رستوران تایلندی در بانکوک
افتتاح مرتفع ترین رستوران تایلندی در بانکوک

افتتاح مرتفع ترین رستوران تایلندی در بانکوک

در بانکوک، غذاهای خیابانی برای بازدیدکنندگان گرسنه حرف اول را می زند اما در سال های اخیر، رستوران های مدرن توسعه ی چشمگیری یافته اند و به مسافران عاشق غذا نسبت به قبل، دلایل بیشتری برای بازدید از پایتخت تایلند می دهند.
دو مکان در بانکوک در لیست بهترین رستوران های جهان در سال 2019 قرار دارند. در همین حال، کتاب راهنمای میشلن که به ارزیابی کیفیت غذای رستوران‌ها و امتیازدهی به آنها می پردازد، راهنمای غذا خوردن خود برای این شهر را در سال 2017 منتشر کرده است که در آخرین نسخه ی آن به 26 رستوران بانکوک و یک رستوران در پوکت ستاره داده است.
حالا دیگر تجربه ی جدیدی از غذا خوردن به وجود آمده که بخش غذا و نوشیدنی را در بانکوک به مرحله ی بالاتری برده است.
برای داشتن تجربه ی مشابهی از صرف غذا در ارتفاع می توانید اقدام به رزرو هتل در مشهد نموده و در رستوران معلق در مجتمع دهکده شاندیز از آن لذت ببرید.

رستوران Mahanakhon Bangkok SkyBar که در اوایل ماه ژوئیه افتتاح شده، حالا مرتفع ترین رستوران و بار در تایلند است. در طبقه ی 76 و 77 آسمانخراش King Power Mahanakhon واقع است که در ارتفاع 314 متری بر شهر سایه گسترده است.
این رستوران که عنوان غذاخوری پیشرفته را یدک می کشد هم غذاهای غربی و هم آسیایی را ارائه می دهد و منوی آن به دستان توانای سرآشپز آمریکایی جاشوا کامرون تهیه می شود که پیش از این در رستوران Eleven Madison Park نیویورک آشپزی می کرده که عنوان بهترین رستوران سال 2017 را کسب کرده است.
در میان بهترین غذاهای آن می توان به ماهی خاردار دریای آندامان به همراه سس غذای دریایی، Hokkaido uni panna cotta (غذایی ژاپنی) و کباب دنده ی خوشمزه ی استرالیایی که با بلغور عربی، انگور و بادمجان سرو می شود اشاره کرد.
1683281425 513 افتتاح مرتفع ترین رستوران تایلندی در بانکوک
این منو لیستی بزرگ از نوشیدنی های متنوع را نیز به همراه دارد.
پس از آنکه میهمانان نگاه خیره ی خود را از نماهای بی نظیر شهر برداشتند، متوجه طراحی اصیل در فضاهای داخلی رستوران می شوند. این دکوراسیون که توسط تریستان آور و تیمش در شرکت Wilson طراحی شده، شکوه فرانسوی را با الگوهای تایلندی در هم آمیخته است.
رزرو کردن میز در فضای بیرونی و سرباز غذا خوری آن را که با شیشه محصور شده است به شما پیشنهاد می کنیم.
در خلاصه ی شرکت Wilson در مورد طراحی این فضا آمده است: “سرح تراس بیرونی این رستوران بر اساس مفهوم جنگل های بومی پیاده شده است که میهمانان را در میان انبوه گیاهان قرار می دهد تا حسی از بودن در جنگل را در آسمان به آنها القا نماید.”
دسترسی به SkyWalk
از مزایای غذا خوردن در SkyBar، داشتن دسترسی آسان به Mahanakhon SkyWalk در دو طبقه بالاتر از آن است.
این سکوی بازدید با ارتفاع 314 متر به همراه مرتفع ترین بار تایلند در پشت بام، نماهایی 360 درجه از شهر را به نمایش می گذارد.
بزرگترین جاذبه ی آن کف شیشه ای آن است که به طرز دلهره آوری در لبه ی این سازه قرار گرفته است. پیش از پا گذاشتن بر روی این سکو، بازدیدکنندگان باید پوشش محافظ فابریکی را بر روی کفش هایشان بپوشند.
1683281426 30 افتتاح مرتفع ترین رستوران تایلندی در بانکوک
رستوران و سکوی بازدید هر دو بخشی از برج King Power Mahanakhon هستند که پروژه ا ی چند کاربره است و گفته می شود نزدیک به 1 میلیارد دلار ارزش دارد.
در سال 2016، اتمام ساختش آن را به عنوان “مرتفع ترین سازه در تایلند” رساند که پیش از این به مدتی طولانی به هتل Baiyoke Tower II با 304 متر ارتفاع در منطقه ی Pratunam و بنا شده در 1997 تعلق داشت.
اما این رکورد برای برج Mahanakhon هم خیلی کوتاه بود و برج مسکونی Magnolias Waterfront Residences تاج مرتفع ترین سازه را پس از تکمیل ساخت در 2018 از آن ربود.
با این وجود، Mahanakhon به عنوان یکی از بی نظیر ترین بناهای معماری شهر باقی می ماند، و طرح نمای شیشه و فولاد پیکسل مانند آن از بالا تا پایین خیره کننده است.
1683281426 310 افتتاح مرتفع ترین رستوران تایلندی در بانکوک
این آسمانخراش در 78 طبقه ساخته شده است که طبقات 1 تا 18 آن به زودی در اختیار هتل Orient-Express قرار خواهد گرفت.
طبقات 23 تا 73 در اختیار هتل Ritz-Carlton با 209 واحد مسکونی است که البته دارای چندین واحد پنت هاوس به مساحت 125 الی 844 متر مربع (دو تا پنج خوابه) است.
طبقات 74 تا 78 برای سکوی بازدید و رستوران و بار است.

باغ گیاه شناسی نانگ نوچ پاتایا
ادامه مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر