لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 7 مکان برتر برای تماشای رنگ های پاییزی در کشور آمریکا
7 مکان برتر برای تماشای رنگ های پاییزی در کشور آمریکا

7 مکان برتر برای تماشای رنگ های پاییزی در کشور آمریکا

روزها در حال کوتاهتر شدن است، زمان پوشیدن لباس های گرم است و فصل میوه های پاییزی است. شروع این فصل برای ما یادآور تمام چیزهای دوست داشتنی پاییزی است، اما هیچ چیز به اندازه ی برگ های رنگین پاییزی تغییر فصول را به ما یادآوری نمی کند.
در آمریکا، ناحیه ی نیو انگلند (در شمال شرق آمریکا و شامل شش ایالت) مترادف با زیباترین برگ های پاییزی جهان است، با این حال خیلی مقاصد دیگر در آمریکا نیز نمایشی چشم نواز برای رقابت با ایالت های شمال شرق دارند.
اگر قصد برنامه ریزی برای سفرهای پاییزی و تماشای این شگفت انگیزترین پدیده ی طبیعت را دارید و همچنین می خواهید از ایالت های شلوغ مثل مِین و وِرمونت دوری کنید، در ادامه لیستی از بهترین هفت مکان برای دیدن رنگ های پاییزی در کشور آمریکا آمده است (به جز نیو انگلند).
عاشقان پاییز در ایران نیز می توانند از مناظر زیبای پاییزی به بهترین نحو لذت ببرند. یکی از تماشایی ترین آنها جنگل ابر شاهرود است که با 85 گونه درخت و گیاه متنوع، مناظری دلپذیر پیش روی مسافران قرار می دهد و رزرو هتل در شاهرود اولین گام برای تماشای این پدیده است.
1. The Adirondacks، نیویورک

این ناحیه با مساحتی بیش از شش میلیون هکتار (بله درست خوانده اید) جنگل های ناهموار، کوهستان ها، دریاچه ها و دره ها به همراه صدها جامعه ی مردمی مجزا از هم، طبیعتی وحشی برای تماشای رنگ های زنده تا پایان سپتامبر است.
و بهتر از آن، می توانید تماشای برگ های پاییزی را به روش های مختلفی تجربه کنید: کانو سواری کنید و در یکی از دریاچه های بکر پارک جنگلی پدال بزنید، در جاده ای پر منظره به سمت کوهستان رانندگی کنید یا به سمت ارتفاعی با نماهای وسیع پیاده روی کنید.
صرفنظر از اینکه کدام ناحیه از Adirondacks را برای گردش انتخاب کنید، اطمینان داشته باشید به هر طرف که بچرخید پیوسته در محاصره ی مناظر خیره کننده خواهید بود.
2. پارک ملی Glacier ، مونتانا
مونتانا
با اینکه مناظر شگفت انگیز این پارک ملی در تمام طول سال چشم نواز هستند، اما در پاییز با مسیرهایی پوشیده از برگ های سرخ از آن هم فوق العاده تر می شوند. برای بازدید از پارک در اوایل اکتبر برنامه ریزی کنید، هنگامی که برگ های درختان افرا و سپیدار جای رنگ سبز خود را به زرد کمرنگ، نارنجی سوخته و طلایی درخشان می دهند.
تماشای مناظر پاییزی بهترین رسم پاییزی است اما این زمان بهترین موقع سال برای سود بردن از فعالیت های هوای آزاد نیز هست، از پیاده روی گرفته تا کمپ زدن، تماشای حیات وحش و بیش از اینها. بیشتر جماعت گردشگران تا پایان سپتامبر منطقه را ترک می کنند، بنابراین می توانید از نماهای پاییزی به تنهایی تا دلتان خواست لذت ببرید.
3. Upper Peninsula، میشیگان
Upper Peninsula
اکر به دنبال تفریحگاهی پاییزی که بتوانید آخر هفته ی خود را به گشت و گذار در میان درختان، خوراکی و نوشیدنی و زدن به دل طبیعت به همراه سواحل سه دریاچه ی بزرگ بپردازید، جایی بهتر از این پیدا نمی کنید.
بیش از 100 گونه متنوع درخت در میان پارک های انبوه جنگلی ایالت از جمله صنوبر، افرا، بلوط و چنار یافت می شود و در تمام این ناحیه نمایشی از رنگ های خارق العاده برپا می شود که در دو هفته ی آخر سپتامبر و هفته ی اول اکتبر نمایشی نمایان می شوند.
4. کوهستان های Pocono، پنسیلوانیا
پنسیلوانیا
با وجود سه ناحیه ی متفاوت از رنگ های پاییزی و بیش از 100 گونه درخت در این بخش، مناظر زنده ی این منطقه ی کوهستان خیز هیچ از حیرت انگیز بودن برای پاییز کم ندارد.
سفر آبی در مسیر 507 نزدیک دریاچه ی Wallenpaupack یکی از محبوب ترین راه ها برای تماشای مناظر فوق العاده است، اما راه های بسیار دیگری نیز برای تجربه ی دیدن برگ های پاییزی از سفر با قطار گرفته تا کایاک سواری و طی کردن مسیرهای پیاده روی وجود دارد.
بعلاوه، انبوهی از فعالیت ها و جشنواره ها در طول فصل رخ می دهد که شامل سیب چینی و جشنواره ی بزرگ کدو تنبل پوکونو (که در پایان سپتامبر برگزار می شود) است.
5. Aspen، کلرادو
کلرادو
زمستان شاید محبوب ترین فصل در آسپن باشد، اما سفر به این منطقه ی اسکی در پاییز، هنگامی که محیط کوهستانی اطراف پوشیده از طیف رنگ هایی زیبا از طلایی و زرد است، ارزشش را دارد.
این رنگ های طلایی روشن تضادی خیره کننده با پس زمینه ی قله های همیشه سرسبز و برف پوش ایجاد می کند و زدن به دل یکی از چندین مسیر پیاده روی شهر، بهترین راه برای لذت بردن از آن است.
6. پارک ملی کوهستان های Great Smoky ، کارولینای شمالی/ تِنِسی
کارولینای شمالی
از زمانی که گرمای تابستان رو به افول می رود، رگه های زنده ی سرخ، طلایی، زرد و کهربایی در سرتاسر این پارک ملی گسترده می شوند و رنگ های پاییزی قابل توجهی را خلق می کنند.
طیف درختان این منطقه از صنوبر و درخت گردو گرفته تا افرای قندی و عنبر سائل تشکیل شده است که همگی در کنار هم تصویری مجذوب کننده به نمایش می گذارند که حتی مشتاق ترین عاشقان برگ های پاییزی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.
بهترین راه برای تماشای این شکوه و زیبایی، رانندگی در باغراه Blue Ridge یا پیاده روی در مسیر Appalachian است.
7. دره ی رودخانه ی کلمبیا، اورگون
دره ی رودخانه ی کلمبیا
این پهنه ی پر منظره که از 48 کیلومتری شرق پورتلند آغاز می شود، با سایه رنگ هایی قرمز تیره، زرد روشن و هر رنگ دیگری بین آنها در طول سپتامبر و اکتبر زنده می شود و با درختانی چون افرا، کاج های پیچ در پیچ و و درخت کتان، نمای پاییزی این منطقه را می سازند.
عاشقان این فصل می توانند بهترین مناظر پاییزی تحسین برانگیز این منطقه را حین رانندگی در بزرگراه Columbia River، پیاده روی در مسیر پیاده روی محلی یا کایاک سواری در رودخانه ی کلمبیا به تماشا بنشینند.
بهترین انتخاب شما برای تماشای رنگ های پاییزی در کشور آمریکا چیست؟
برترین شهر بازی های آمریکا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر