لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> برترین هتل های ساپای ویتنام
برترین هتل های ساپای ویتنام

برترین هتل های ساپای ویتنام

ساپا یکی از مناطق گردشگری و محبوب ویتنام است، این شهر مرزی در قسمت شمالی ویتنام قرار دارد و اقوام مختلفی در این ناحیه زندگی می کنند که مشغول کشاورزی می باشند. صنعت توریسم در این شهر رشد کرده و گردشگران داخلی و همچنین گردشگران بین المللی برای کوه پیمایی و طبیعت گردی راهی این شهر آرام می شوند. کوه های چشم نواز، سر به فلک کشیده، تراس ها، شالیزار های برنج و تپه های سرسبز و بلند مکانی دوست داشتنی برای دوستداران طبیعت است. جهانگردان بر فراز کوهستان از تماشای چشم انداز های فوق العاده زیبا لذت می برند، غروب آفتاب را در قله های کوهستان نظاره می کنند و صبح بر فراز کوهستان و در میان ابر ها صبحانه میل می کنند. چندین قوم و قبیله به صورت پراکنده در تپه ها زندگی می کنند و نه تنها موجب رشد و گسترش این منطقه شده اند بلکه ساپا را به یک محیط فرهنگی جذاب نیز تبدیل کرده اند و مسافران می توانند با فرهنگ و زندگی این اقوام نیز آشنا شوند. گردشگران برای کاوش در میان کشتزار ها، طبیعت کوهستانی و گوهر زیبای شمال ویتنام می بایستی در مکانی امن اقامت کنند تا بتوانند از سفر خود لذت ببرند.
دهکده شگفت انگیز ماسوله در شمال ایران بر فراز کوهستان و درون جنگل های سرسبز، در میان دنیای مه آلود قرار دارد که مانند ساپا با طبیعت زیبا و مسحور کننده اش توریست های زیادی را به سوی خود جذب می کند گردشگران با اقامت در هتل آرام ماسوله می توانند از پشت پنجره ی اتاق نیز طبیعت بکر و بی نظیر جنگلی را تماشا کنند و از سفر خود لذت ببرند، در ادامه برترین و محبوب ترین هتل های لوکس کوهستانی یا اقامتگاه های ارزان و مقرون به صرفه ساپا را معرفی می کنیم تا در صورت سفر به شمال ویتنام، اقامتی آرام و راحت تجربه نمایید.


8 – لندن ساپا هتل (London Sapa Hotel)

با وارد شدن به راهرو هتل سقف درخشان و بلندی را مشاهده خواهید کرد، سقف و دیوار های هتل با کار های هنری و سنتی ویتنامی تزئین شده اند. لندن ساپا هتل دارای اتاق های بزرگ و جادار است و با استفاده از طرح های هنری سنتی و مدرن تزئین شده است، برای چمدان ها و لوازم شخصی تان کلی فضا در این اتاق های بزرگ و تمیز وجود دارد. در این هتل می توانید با کرایه کردن دوچرخه به راحتی در طبیعت زیبای ساپا گردش کنید. صبحانه ی لذیذ ویتنامی را هر صبح میل کرده و با انرژی به کاوش ادامه دهید. هتل موقعیت بسیار خوبی دارد و در مرکز شهر واقع شده است و مشکلی در رفت و آمد و بازدید از جاذبه های محبوب و خرید نخواهید داشت و فاصله ی زیادی با رستوران ها و کافه ها نیز ندارید. بازار شبانه ساپا در نزدیکی هتل قرار دارد که با قدم زدن می توانید از آن دیدن کنید.

Sapa Horizon Hotel

7 – ساپا هوریزن هتل (Sapa Horizon Hotel)

اتاق های ساپا هوریزن هتل بسیار شیک و به صورت پیچیده ای طراحی شده است، این هتل یکی از لوکس ترین و اعیانی ترین هتل های ویتنام می باشد. مبلمان فابریک قرمز رنگ، از جنس چوب سخت تهیه شده و مناظر و چشم انداز های فوق العاده زیبا و تماشایی، صحنه ی دیدنی کوهستانی که این منطقه ی ساپا به آن شهرت دارد را می توانید در پشت پنجره اتاق هتل تماشا کنید. این هتل لاکچری اندکی از میدان شهر فاصله دارد که موجب شده فضای آرام تری نسبت به هتل های دیگر داشته باشد، اما همچنان فاصله ی زیادی از جاذبه های دوست داشتنی ساپا ندارد و به راحتی می توانید از بازار شبانه ساپا و کلیسای نها تو دا، که از مکان های معروف می باشند، بازدید کنید. هتل لوکس ساپا هوریزن دارای یک رستوران عالی بوده که می توانید در تمام روز غذا های مخصوص ویتنامی سفارش دهید، همچنین خدمات و مسئولین در صورت نیاز بصورت 24 ساعته پاسخگو بوده و کمک خواهند کرد.

Silk Path Grand Resort

6 – سیلك پات گرند ریزورت (Silk Path Grand Resort)

سیلك پات گرند ریزورت هتل پنج ستاره در دل ساپا می باشد که اقامتی لوکس و اعیانی برای گردشگران فراهم می کند. با ورود به سالن هتل از دیدن تزئینات و طراحی هتل حیرت زده خواهید شد، از چلچراغ های متعدد، لوستر های شیک تا طراحی های ظریف با سنگ مرمر همگی شگفت آور می باشند. اتاق های هتل نیز به همین صورت طراحی شده اند و بسیار زیبا و تماشایی می باشند، سقف ها بلند بوده و مبلمان کلاسیک و سنتی بکار رفته است و بر کف اتاق های پارکت شده گران ترین و شیک ترین فرش ها را انداخته اند. استخر سرپوشیده ای برای مسافران وجود دارد تا بتوانند از آن لذت ببرند همچنین این هتل لوکس یک اسپای سلامتی و زیبایی نیز دارد. رستوران خوبی در تراس هتل قرار دارد که در این مکان کوهستانی و مرتفع می توانید در زیر نور ستارگان شام میل نمایید. در این هتل لاکچری می توانید به همراه خانواده و کودکان اقامت کنید و از خدمات پرستاری کودک تا کلوب و سرگرمی های کودکان بهره مند شوید، سیلك پات گرند ریزورت مکان مناسبی برای خانواده ها است. موقعیت هتل نیز بسیار عالی بوده و تنها با ده دقیقه قدم زدن می توانید به مرکز شهر رسیده و از مناظر جالبی مانند کلیسای سنگی ساپا و دیگر جاذبه های شهر دیدن کنید.

Heart Of Sapa Hotel

5 – هتل هارت اف (قلب) ساپا (Heart Of Sapa Hotel)

شاید از اسم هتل حدس بزنید که این هتل در موقعیت خوبی قرار گرفته است، هتل هارت اف ساپا دقیقا در مرکز و قلب شهر ساپا واقع شده است و میزبان جاذبه های شگفت انگیز و فوق العاده زیبای شهر می باشد که برای نمونه می توان به کلیسای جامع ساپا و میدان معروف کوان ترونگ اشاره کرد. اتاق های این هتل مشهور با رنگ های روشن و شاد طراحی شده است، و در مبلمان آن چوب سخت بکار رفته است. اقامت در این هتل اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد. اتاق های هتل تمیز، راحت بوده و دارای حمام می باشند. همچنین این هتل با صبحانه از مهمانان پذیرایی می کند و کارکنان هتل مشاوره و توصیه هایی برای ادامه سفر به گردشگران می دهند و همچنین هتل هارت اف ساپا تور های گردشگری برای جهانگردان فراهم می کند تا از جاذبه های زیبای شهر لذت ببرند.

Sapa Centre Hotel

4 – هتل ساپا سنترال هتل (Sapa Centre Hotel)
همانطور که از نام هتل ساپا سنترال هتل پیداست، می توانید دقیقا در مرکز شهر ساپا در این هتل اقامت کنید. این هتل در نزدیکی ایستگاه اتوبوس ساپا قرار دارد و میدان سان پلازا و میدان مرکزی ساپا چند قدمی با هتل فاصله دارند. تمام سرگرمی ها و جاذبه های شهر را می توانید در اطراف هتل مشاهده کنید. همچنین تله کابین ساپا در نزدیکی هتل قرار دارد و به راحتی می توانید سوار شده و بر فراز تپه ها گردش کنید و از جاذبه های زیبای کوهستانی لذت ببرید. هتل دارای رستوران معروفی می باشد که می توانید انواع غذا های مختلف را سفارش دهید. اتاق های هتل بزرگ بوده و با طرح های مدرن تزئین شده اند و بسیار راحت و شیک می باشند. در پشت پنجره اتاق می توانید مناظر شهری و همچنین طبیعت کوهستانی که در پس زمینه قرار دارد را تماشا کنید.

Aira Boutique Sapa Hotel

3 – آیرا بوتیک ساپا هتل (Aira Boutique Sapa Hotel)

آیرا بوتیک ساپا یک هتل مدرن و سوپر می باشد که دارای فضا و دکوراسیون شیک و بوتیک مانند است، درون هتل طراحی های جالب و پیچیده ای دارد و مکانی مناسب برای اقامت در سوی دروازه های کوهستانی محسوب می شود. اتاق های هتل با استفاده از ترکیب رنگ های تیره و خاکستری و آبی تزئین شده اند و مبلمان هتل نیز دارای طرح ها و رنگ های خاص و زیبا می باشد، تعدادی از اتاق ها بالکن دارند و می توانید چشم انداز زیبایی را تماشا کنید. هتل دارای استخر در فضای باز است که مسافران می توانند با تماشای طبیعت درون استخر شنا کنند و به بدن خود آرامش بخشند. یک رستوران و بار نیز در محوطه هتل قرار دارد که گردشگران می توانند غذا های لذیذ و نوشیدنی میل کنند. ساپا شهری کوهستانی می باشد و آیرا بوتیک ساپا هتل در دامنه کوهستان قرار دارد اما فاصله ی زیادی از مرکز شهر نداشته و به راحتی می توانید از جاذبه های شهر مانند سان پلازا و کلیسای سنگی ساپا دیدن کنید و در دل کوهستان اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

Phuong Nam Hotel

2 – فوونگ نام هتل (Phuong Nam Hotel)

هتل فوونگ نام به طرز جالبی با طرح های سنتی ویتنامی تزئین شده است، سقف ها بلند بوده و با استفاده از دست ساخته های هنری قبایل ساکن در کوهستان ساپا تزئین شده اند که یک فضای جالب و مدرنی برای اقامت ساخته اند. فوونگ نام هتل دارای دیوار های سفید و تخت خواب های بزرگ و راحت می باشد، تراس های هتل فوق العاده راحت و زیبا بوده و در میان ابر های آسمان قرار دارد و می توانید نظاره گر چشم انداز های زیبای کوهستان باشید. در کنار شومینه می توانید نشسته و در آرامش گفتگو کنید و از طبیعت اطراف لذت ببرید. هتل دارای بار و کافه بوده و در کنار استخر هتل می توانید شنا کنید و نوشیدنی میل نمایید. این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و با قدم زدن می توانید به سوی ایستگاه ساپا حرکت کنید و در شهر گشت و گذار کنید یا از دریاچه ی زیبا و شگفت انگیز ساپا که فاصله ی زیادی از هتل ندارد لحظات به یاد ماندنی را سپری نمایید.

Eden Boutique Hotel

1 – ادن بوتیک هتل (Eden Boutique Hotel)
ادن بوتیک هتل در میان شهر واقع شده است و سان پلازا و میدان مرکزی ساپا در چند قدمی هتل قرار دارند. ادن بوتیک در دامنه ی تپه ای بلند قرار دارد و نه تنها دارای چشم اندازی بسیار تماشایی از کوهستان های اطراف می باشد بلکه مکانی امن و آرام برای اقامت در دل طبیعت محسوب می شود، هنگام ورود و قدم زدن در لابی هتل حس خوب آرامش را تجربه خواهید کرد. اتاق های هتل به صورت کلاسیک طراحی شده اند و نمونه ای از ترکیب سبک های ویتنامی با طرح های مدرن غربی می باشند و تخت خواب های بزرگ و نقاشی های آرام بخش و تزئینات سفالی دارند. گردشگران می توانند از خدمات زیبایی و تندرستی در اسپا بهره مند شوند و در رستوران هتل غذا های خوشمزه ویتنامی میل کنند. در ادن بوتیک هتل و در نزدیک کوهستان های معروف ساپا لحظات به یاد ماندنی را سپری خواهید کرد.

10 هتل اقتصادی و ارزان لندن
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر