لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> معرفی بهترین رستوران‌ های شیراز با عکس و آدرس دقیق
معرفی بهترین رستوران‌ های شیراز با عکس و آدرس دقیق

معرفی بهترین رستوران‌ های شیراز با عکس و آدرس دقیق

اگر در حال رزرو هتل‌ های شیراز هستید، یا شیراز را به تازگی برای سکونت و زندگی انتخاب کرده‌اید، احتمالاً چندان اطلاعی در مورد بهترین رستوران‌ های شیراز ایرانی و بهترین فست فود و رستوران‌های شیراز ندارید. خوردن غذاهای خوشمزه و اصیل در محیط دلنشین و به همراه عزیزان، یکی از بهترین لذت‌ها برای همه مردم در سراسر دنیا است. دسترسی به غذای خوب و خوشمزه و تجربه طعم‌های اصیل و محلی به خصوص در طول سفر می‌تواند لذت تجربه سفر را نیز چندین برابر کند.
برای این که بتوانید در طول سفر و اقامت خود در بهترین هتل های شیراز، بدون اتلاف زمان بهترین رستوران‌ های شیراز را امتحان کنید، بهتر است که لیستی از این رستوران‌ها تهیه کنید و برای هر روز و هر وعده غذای خود را به یکی از این رستوران‌ها اختصاص دهید.
شیراز رستوران‌های بسیاری دارد که هرکدام غذاهای خوشمزه و متنوعی را سرو می‌کنند ولی با بررسی لیست بهترین رستوران‌ های شیراز که شامل بهترین رستوران‌ های سنتی شیراز، بهترین رستوران‌ های سلف سرویس شیراز و بهترین فست فود و رستوران‌ های شیراز است، می‌توانید انتخاب‌های بهتری داشته باشید و در هزینه‌ها و زمان خود صرفه جویی کنید.

بهترین رستوران‌های شیراز از نظر مردم

شاید بتوان گفت که نظر عموم مردم و مراجعان قبلی رستوران احتمالاً مناسب‌ترین معیار برای تعیین بهترین رستوران‌های هر شهر و همین‌طور بهترین رستوران‌های شهر شیراز است؛ بنابراین در ادامه به معرفی بهترین رستوران‌ های شیراز از نظر مردم می‌پردازیم.

رستوران هفت خوان، زیباترین رستوران شیراز

رستوران مجلل و باشکوه هفت‌خوان در شهر شیراز یکی از هیجان‌انگیزترین رستوران‌ها است. علت نام‌گذاری این رستوران به این نام، الهام گرفتن از هفت خوان در کتاب شاهنامه فردوسی است. در هر یک از طبقات این رستوران یک نوع غذا با دکور و فضای مناسب آن برای مهمانان سرو می‌شود.
این رستوران که در لیست بهترین رستوران‌های شهر شیراز قرار گرفته رضایت و لذت را برای هر ذائقه‌ای با بهترین کیفیت و مواد اولیه فراهم کرده است. منوی رستوران هفت خوان شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود است؛ بنابراین به‌راحتی می‌تواند افراد با سلیقه‌های مختلف را بر سر یک میز گرد هم بیاورد.
در رستوران هفت خوان سالن‌های اختصاصی به منظور برگزاری جشن‌ها و سمینارها ایجاد شده است. سالن Vip نیز برای برگزاری مراسم خاص برای مهمانان ویژه یک انتخاب مناسب است. یک آتلیه عکاسی نیز در داخل رستوران وجود دارد که می‌توانید برای ثبت لحظات شیرین خود در کنار عزیزان از این آتلیه استفاده کنید.
آدرس رستوران هفت خوان در شیراز: بلوار جدید قرآن، نبش کوچه هفدهم
شماره‌تلفن: ۰۷۱۳۲۲۷۰۰۰۰

رستوران خانه سنتی پرهامی

رستوران خانه سنتی پرهامی شیراز یکی از بهترین رستوران‌های سنتی شیراز که در دل کوچه پس کوچه‌ها و در داخل بافت قدیمی شیراز واقع شده است، رستوران خانه سنتی پرهامی است. رستوران پرهامی ۲۰۰ سال قدمت دارد. این رستوران کی از بهترین انتخاب‌ها برای صرف تمام غذاهای سنتی و قدیمی شیراز مانند کلم‌پلو، دو پیازه آلوی شیرازی و … است. بنابراین در صورتی که به دنبال جایی برای تجربه طعم غذای اصیل شیرازی هستید، این رستوران با فضایی سنتی و قدیمی برای میزبانی از شما آماده است.
آدرس رستوران خانه سنتی پرهامی: خیابان لطفعلی‌خان زند بعد از سه راه احمدی گود عربان، ضلع مقابل مسجد نصیرالملک
شماره‌تلفن: ۰۹۱۷۷۰۰۸۰۵۸

قدیمی‌ترین رستوران شیراز” رستوران صوفی”

رستوران صوفی شیراز
یکی از انتخاب‌های ایده ال دیگر برای افرادی که علاقه‌مند به خوردن غذا در محیط سنتی و قدیمی هستند، رستوران صوفی شیراز است. سبک معماری این رستوران برگرفته از سبک معماری دوره‌ قاجاریه است. رستوران صوفی در سال ۱۳۶۱ آغاز به کار کرده است. این رستوران در سال ۱۳۸۳ به سبک معماری زندیه بازسازی شده است. از مهم‌ترین اجزای معماری رستوران صوفی پنجره‌های ارسی، مبلمان سنتی و نمای آجری است که در کنار هم فضایی دلنشین را برای مهمانان ایجاد کرده است.
علاوه بر این که منوی این رستوران بسیار متنوع است، غذاهای آن نیز بسیار باکیفیت و سرویس‌دهی نیز بسیار مناسب است. شما می‌توانید در رستوران صوفی شیراز انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، خاورمیانه و … را میل کنید. از مهم‌ترین غذاهای مشهور و محبوب در رستوران صوفی کباب جوجه، شکر پلو، آش سبزی، بره و ماهی است.
آدرس رستوران صوفی شیراز: خیابان عفیف‌آباد، جنب بانک ملت

فست فود گابریک، زیباترین فست فود شیراز

فست فود گابریک شیراز اگر اهل فست فود هستید یا هم‌سفران و همراهانتان مایل به صرف فست فود خوشمزه در شیراز هستند، فست فود گابریک یک فست فود حرفه‌ایی با بهترین کیفیت و مواد اولیه است. مصرف فست فود همیشه لذت زیادی به خصوص برای جوانان و کودکان دارد. فست فود گابریک از بهترین فست فود و رستوران‌های شیراز است. این رستوران دارای فضای باز و یک سالن بسته با دکور مدرن و منحصر به فرد است. قسمت فضای باز این رستوران با گل و گیاهان زیبا و متفاوت به فضایی بسیار آرام و دلنشین است.
آدرس فست فود گابریک شیراز: بلوار دکتر حسابى (صنایع)، رو به روى پمپ بنزین دیرین، نبش کوچه ٣۴
شماره‌تلفن: ۰۷۱۳۶۲۴۸۰۱۶

رستوران باغ راز در شیراز

رستوران باغ راز شیراز
یک باغ زیبا و سرسبز لذت خوردن غذاهای خوشمزه را چندین برابرمی کند. ورودی زیبا و سرسبز این باغ رستوران که یکی از بهترین رستوران‌ها در شیراز است، هر بیننده‌ای را شگفت‌زده خواهد کرد. این رستوران دارای دو فضای مجزا به صورت سالن سربسته و یک فضای باز است. همچنین یک کافی‌شاپ نیز بر روی پشت‌بام این رستوران واقع شده است.
در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای کبابی، غذاهای ایرانی، عرقیات، نوشیدنی‌های سنتی و فست فود را سفارش داده و در کنار عزیزانتان نوش جان کنید. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی است. این رستوران در بیرون شهر شیراز و در فاصله کمی از شهر واقع شده است. نظر شما برای صرف یک وعده غذای خوشمزه به دور از هیاهو شهری و در فضای باغ رستوران چیست؟
آدرس رستوران راز: قصرالدشت. بلوار شاهد
شماره‌تلفن: ۰۷۱۳۶۲۳۴۰۰۰۰

یکی از بهترین رستوران‌ های شیراز؛ رستوران قدیمی و سنتی شرزه

رستوران شرزه شیراز رستوران قدیمی شرزه بافتی سنتی دارد و برای کسانی که فضاهای سنتی را می‌پسندند یک رستوران ایده‌ال است. کیفیت بالای غذاهای رستوران شرزه آن را به یکی از مشهورترین و بهترین رستوران‌ها در شیراز تبدیل کرده است. این رستوران دو طبقه کباب‌های بسیار معروفی دارد. انواع کباب‌های ایرانی مانند کباب لاری، کباب کوبیده، کباب ماهی، نان داغ تازه به همراه کباب‌ها و همچنین باقالی‌پلو با ماهیچه را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید.
آدرس رستوران شرزه: خیابان طالقانی، خیابان مسجد وکیل

کافه ژولب شیراز

کافه ژولب شیراز این کافه که روبروی حمام وکیل واقع شده است، بسیار مناسب کسانی است که بعد از یک روز طولانی گشت و گذار در بافت قدیمی شیراز نیاز به بازیابی نیرو و استراحتی کوتاه دارند. دارند. کافه ژولب یکی از رستوران‌ های شیراز با قیمت مناسب است که غذاهای آن از کیفیت مناسبی نیز برخوردار هستند.
آدرس کافه ژولب شیراز: بلوار کریم‌خان زند، رو به روی حمام وکیل
تلفن: ۰۷۱۳۲۲۴۶۹۸۰

رستوران سنتی سرای مهر

رستوران سنتی سرای مهر شیراز رستوران سنتی سرای مهر در راهروهای بازار سنتی وکیل قرار دارد. این رستوران یک چایخانه نیز دارد که گردشگران می‌توانند بعد از گشت و گذار در بازار وکیل، در آن توقف و استراحت کوتاهی داشته باشند. از مشخصات منحصر به فرد این رستوران وجود تخت‌های چوبی، نقاشی‌های قدیمی، فرش‌ها و گلیم‌های زیبا است. در منوی این رستوران انواع کباب‌ها و دیزی و همچنین دم‌نوش‌های سنتی و چای وجود دارد.
آدرس رستوران سنتی سرای مهر: بازار وکیل

کافه و رستوران گرتا

کافه رستوران گرتا شیراز این کافه رستوران یکی از بهترین رستوران‌های شیراز از نظر مردم است. این رستوران در دو طبقه با پرسنلی بسیار حرفه‌ای، غذاهایی با کیفیت و عالی را ارائه می‌کند. از خوشمزه‌ترین غذاهای که می‌توانید از منوی این رستوران سفارش دهید، انواع پیتزا و پاستا است.
آدرس کافه و رستوران گرتا: بلوار معالی آباد، خیابان دوستان
شماره‌تلفن: ۰۷۱۳۶۳۴۴۴۰۴

رستوران عمارت فیل

رستوران عمارت فیل در شیراز رستوران عمارت فیل نیز در لیست بهترین رستوران‌ها در شیراز جای گرفته است و در یک فضای سنتی و دنج انواع غذاهای ایرانی و محلی را سرو می‌کند. منوی این رستوران نسبتاً محدود است ولی کیفیت این غذاها یکی بهتر از دیگری است.
آدرس رستوران عمارت فیل: خیابان کریم‌خان زند، دروازه سعدی، بازارچه فیل
شماره‌تلفن: ۰۷۱۳۲۲۳۱۴۶۶

رستوران خوشا شیراز

رستوران خوشا شیراز در شهر شیراز صرف غذا در رستورانی که در حیاطی دلنشین پر از گل و گیاهان و درختان سر به فلک کشیده قرار گرفته باشد، به همراه شنیدن صدای دلنشین آب می‌تواند خستگی یک روز گشت و گذار در سطح شهر را از تن به در کند.
رستوران خوشا شیراز در کنار فضای باز، دارای فضای بسته نیز هست که در صورت تمایل می‌توانید هر یک از این دو فضا را برای صرف غذای خود انتخاب کنید. منوی این رستوران سنتی است و تمامی غذاهای آن با بهترین کیفیت به مهمانان ارائه می‌شوند.
آدرس رستوران خوشا شیراز: بلوار صنایع، روبروی ورودی گلدشت حافظ
شماره تلفن: ۰۷۱۳۶۵۰۴۳۲۴

رستوران برنتین

رستوران برنتین شیراز

رستوران برنتین از دیگر رستوران‌ های معروف شیراز است که با منوی متنوع خود که شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، استیک و فینگر فود است پذیرای تمام مهمان ها با ذائقه‌های مختلف است. پرسنل خوش برخورد و آموزش دیده، طراحی فضا، طراحی منو، شکل سرو غذا و … از جمله مهم ترین نقاط قوت این رستوران است.
آدرس رستوران برنتین: بلوار ستارخان، مقابل ۲۰ متری نمازی، نبش کوچه ۱۲

رستوران شاطر عباس

رستوران شاطر عباس شیراز یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها در بین شیرازی‌ها، رستوران شاطر عباس است. چیدمان سنتی در کنار انواع غذاهای اصیل ایرانی مانند حلیم بادمجون، انواع کباب‌ها و … توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این رستوران دارای دو شعبه در شیراز است.
آدرس شعبه ۱ رستوران شاطر عباس: شیراز، بلوار آزادی، خیابان خاک‌شناسی
آدرس شعبه ۲ رستوران شاطر عباس: خیابان چمران

سرای فرهنگی تجار یکی از بهترین رستوران‌ها در شیراز

پس از بازدید از مجموعه وکیل شیراز احتمالاً به دنبال خستگی و گرسنگی به دنبال جایی خواهید بود که در عین حال که غذاهای خوشمزه ای دارد، در محیط دلنشین آن می‌توانید نفسی تازه کنید و سپس به ادامه گشت و گذار خود بپردازید. سرای فرهنگی تجار در رو به روی مسجد وکیل آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مهمانان است. در سرای فرهنگی تجار همه چیز را با هم خواهید یافت. در منوی این رستوران انواع بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی جای دارند که هر یک از آن‌ها با طعمی عالی و با بهترین کیفیت به شما عرضه می‌شوند. این رستوران با دارا بودن محیط دنج و شیک و همچنین فضای هنری و تابلوهای نقاشی متعدد دل از هر بیننده‌ای می‌رباید و لذت را نه تنها در قالب غذا بلکه در قالب حال و هوای دلنشین رستوران نیز به مهمانان ارائه می‌کند.
وجود سرآشپزهای ماهر و پرسنل حرفه‌ای از نقاط قوت این رستوران است. سوپ قارچ این رستوران بسیار محبوب و پرطرف‌دار است که می‌توانید در کنار انواع سفارش‌های خود آن را نیز امتحان کنید.
آدرس سرای فرهنگی تجار: خیابان طالقانی، روبروی مسجد وکیل

کافه رستوران قوام شیراز، رستورانی با غذاهای سنتی شیراز

رستوران قوام شیراز
برای همه کسانی که اهل غذاهای خانگی هستند و دوست دارند در سفر خود به شهر فرهنگ و تاریخ ایران انواع غذاهای خانگی را نوش جان کنند، کافه رستوران قوام شیراز یک انتخاب عالی است. چرا که این رستوران علاوه بر محیطی دنج و آرام، انواع غذاهای خوشمزه سنتی شهر شیراز را که به دست سرآشپزهای ماهر و با بهترین کیفیت و طعمی به یاد ماندنی آماده می شود، برای مهمانان سرو می‌کند.
از جمله غذاهای مشهور در منوی رستوران قوام شیراز کوفته هلو و کوفته سبزی، حلیم بادمجان، کتف و بال مرغ و دیزی‌ سنتی است. انواع نوشیدنی‌های که با عرقیات خوشمزه ایرانی تهیه شده‌اند در کنار این غذاها یا به تنهایی قابل سفارش هستند. پرسنل حرفه‌ای بسیار خوش برخورد در نهایت ادب و صمیمیت انواع بهترین خدمات را در کنار بهترین غذاها به شما ارائه خواهند کرد.
پیشنهاد می‌کنیم تا پیش از مراجعه به رستوران با رستوران تماس گرفته و میز خود را در کافه رستوران قوام شیراز رزرو کنید تا بدون اتلاف وقت و معطلی بتوانید از غذاها و خدمات این رستوران بهره ببرید.
آدرس کافه رستوران قوام شیراز: بلوار زند، خیابان رودکی، چهارراه فردوسی

سرای سنتی بالو

رستوران سنتی بالو شیراز یکی دیگر از کافه رستوران‌های دنج برای گذراندن ساعاتی خوش در شیراز رستوران سنتی بالو است. انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و سنتی شیرازی را در سرای سنتی بالو می‌توانید نوش جان کنید. موسیقی دلنشین، دکوراسیون بسیار زیبا، دیزاین حرفه‌ای از نقاط قوت این رستوران هستند.
آدرس سرای سنتی بالو شیراز : خیابان لطفعلی خان زند، بلوار دستغیب، خیابان سنگ سیاه

بهترین رستوران‌های شیراز با موسیقی زنده

رستوران باغ عمارت شاپوری

رستوران باغ عمارت شاپوری شیراز
عمارت شاپوری که به ثبت بناهای ملی ایران نیز رسیده است با سبک معماری قاجاری و در قالب یک رستوران در حال ارائه بهترین غذاها به مهمانان است. در رستوران باغ عمارت شاپوری غذاهای محلی شیرازی مانند کلم پلو سرو می‌شود. این رستوران که یکی از بهترین باغ رستوران‌ های شیراز با موسیقی زنده است، منوی متنوع و غذاهای بسیار کیفیتی را ارائه می‌کند.
باغ رستوران سنتی شاپوری همانطور که از نامش نیز پیداست در محیط عمارت شاپوری شیراز قرار دارد. عمارت شاپوری یکی از جاذبه ها و یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی شیراز محسوب می شود. جالب است بدانید که این عمارت در لیست برترین جاذبه‌های گردشگری شیراز قرار گرفته است و شما می‌توانید ضمن بازدید از این جاذبه در طول سفر خود برنامه زمانی بازدید خود را به نحوی بچینید که بتوانید یکی از وعده های غذایی خود را در این باغ رستوران میل کنید.
میز و صندلی‌های این رستوران دور تا دور حوض اصلی باغ شاپوری چیده شده اند. به این ترتیب می توان گفت که این رستوران از بهترین رستوران‌های شیراز برای ناهار و شام و همچنین بهترین رستوران‌های شیراز ایرانی می‌توانید ضمن میل کردن غذای لذیذ و خوشمزه از آب‌وهوای عالی شیراز در باغ شاپوری لذت ببرید.
این رستوران جزو بهترین رستوران‌های شهر شیراز بوده و کیفیت غذاهای آن عالی است. البته با توجه به محل قرارگیری رستوران و همچنین کیفیت بالای مواد اولیه و غذا قیمت آن در مقایسه با سایر رستوران‌های شیراز کمی بالاتر است.
به غیر از ایام شهادت و ایام سوگواری ماانند ماه های محرم و صفر، در تمامی روزهای سال صدای موسیقی زنده در این باغ گوش مراجعان و بازدید کنندگان را می نوازد. فضای این رستوران آن را به بهترین گزینه برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه تبدیل کرده است. در صورتی که شما نیز به‌دنبال محیطی آرام و خانوادگی با فضایی دلچسب برای میل کردن یک وعده غذای خوشمزه هستید، بهتر است بیش از این جستجو نکنید و به عمارت شاپوری مراجعه کنید. شب‌های عمارت شاپوری با نورپردازی خاص و هوایی عالی قطعا ارزش یک بار بازدید را دارد.
آدرس رستوران شاپوری در شیراز: شیراز، بلوار کریم‌خان، خیابان انوری
شماره تلفن: ۰۷۱۳۲۳۴۷۴۹۱

رستوران آفریقایی آکاسیا

رستوران آفریقایی آکاسیا شیراز

رستوران آکاسیا اولین رستوران آفریقایی در ایران و در شهر شیراز است. داشتن دکوراسیون جذاب و دیدنی، غذاهای استثنایی و متفاوت و سرویس پذیرایی ویژه یک شب به یاد ماندنی و عالی را برای هر مهمانی رقم می‌زند. این مجموعه با تم آفریقایی و دکور متفاوت در مقایسه با سایر رستوران‌های معروف شیراز، بسیار خاص و منحصر به فرد است. در این رستوران، انواع غذاهای گرم در ظروف مسی برای مهمانان سرو می‌شوند. موسیقی زنده نیز در این رستوران جزو برنامه‌های ثابت است که هر شب اجرا می شود.
آدرس رستوران آفریقایی آکاسیا: خیابان زند، روبروی خیابان فلسطین

رستوران درویش شیراز، طعم واقعی غذاهای شیرازی

یک رستوران سنتی خوب با محیطی دلنشین به سبک سنتی و یکی از بهترین رستوران‌های شیراز رستوران درویش است. تخت‌های راحت و سنتی و همچنین میز و صندلی‌های شیک دست شما را در انتخاب محل نشستن باز می‌گذارد. غذاهای خوب ایرانی به علاوه پیش‌غذاها و سالادها با بهترین کیفیت برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند. موسیقی زنده سنتی نیز لذت خوردن غذاهای ایرانی را برایتان چند برابر می‌کند.
آدرس رستوران درویش شیراز: قصر دشت، رحمت‌آباد، روبروی بانک مسکن

رستوران سنتی کته ماس

رستوران کتع ماس شیراز رستوران سنتی کته ماس در بین اهالی شیراز و همچنین گردشگران و بازدیدکنندگان طرفداران بسیاری داشته است. رستوران سنتی کته ماس همان طور که می‌توانید از نام آن نیز حدس بزنید، یکی از رستوران‌ های سنتی در شهر شیراز است. فضای رستوران به‌صورت کاملاً سنتی طراحی شده و مهمانان از حضور در آن لذت خواهند برد. با ورود به فضای رستوران احساس می‌کنید که در حال قدم زدن در عمارت‌های قدیمی دوره زندیه هستید.
تزئینات به کار رفته در فضای داخلی رستوران جزو تزئینات بسیار ظریف و حرفه‌ای هستند که حاوی الگوهای سنتی هستند. در این رستوران نیز همواره و به غیر از ایام سوگواری محرم و صفر و همچنین ایام شهادت، موسیقی زنده هر شب پخش می‌شود. رستوران سنتی کته ماس دارای منویی کاملاً متنوع است که در آن انواع غذاهای ایرانی و سنتی جای دارند. کباب بره جزو غذاهایی است که طرفداران بسیاری دارد و می‌توانید در این رستوران از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.
آدرس رستوران سنتی کته ماس: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، سه راه نمازی
شماره تلفن: ۰۷۱۳۲۲۳۱۸۱۸

رستوران شام ایرانی، محیطی دلنشین، غذاهایی خوشمزه

یک رستوران درجه یک دیگر در قلب شعر و تمدن ایرانی. رستوران شام ایرانی با منویی پر از انواع غذاهای سنتی شیرازی و غذاهای رسمی ایرانی به شما ثابت می‌کند که فرهنگ غذایی شیراز چقدر پربار است. محیط دلنشین این رستوران باسابقه با موسیقی دلپذیرتر‌ هم می‌شود و می‌توانید ساعاتی فوق‌العاده برای خود و خانواده‌تان در این رستوران بسازید.
آدرس رستوران شام ایرانی : قصرالدشت، کوچه ۱۷، جنب بیمارستان کوثر

رستوران شاندیز شیراز

رستوران شاندیز شیراز یکی از شعب رستوران‌ های زنجیره‌ای شاندیز مشهد، در شیراز واقع شده است. رستوران شاندیز دارای دو فضای باز و بسته است. موسیقی سنتی زنده در کنار غذای باکیفیت و خوشمزه‌ای که توسط بهترین سرآشپزها آماده می شود، این رستوران را به رستورانی محبوب در بین رستوران‌های شیراز تبدیل کرده است.
کباب برگ و شیشلیک به همراه نان تازه و ریحان و ماست یکی از پرطرف‌دارترین غذاها در منوی این رستوران است.
قیمت مناسب، کیفیت بالای غذاها، پارکینگ اختصاصی، موقعیت مکانی مناسب و رزرو تلفنی غذا نیز از جمله امکانات رستوران شاندیز هستند.
آدرس رستوران شاندیز: دروازه قرآن، لونا پارک

رستوران های بهترین هتل های شیراز

شهر شیراز از نظر رستوران و هتل غنی است؛ اما برخی در کنار تنوع رستورانی که در این شهر وجود دارد، ترجیح می‌دهند که در هتل اقامت خود و یا دیگر هتل‌های باکیفیت شهر شیراز غذا بخورند. بایستی در این بخش از مقاله به بهترین هتل های شیراز مانند هتل بزرگ شیراز، هتل زندیه شیراز و هتل چمران شیراز اشاره کنیم. این هتل‌ها دارای رستوران‌های متنوع هستند و منو بسیار خوبی دارند. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در رستوران‌های هتل های نام برده شده، میل کنید.
سخن نهایی
ما در این صفحه به معرفی بهترین رستوران‌های شیراز از قبیل بهترین رستوران‌های معروف شیراز، نام بهترین رستوران‌ های شیراز و همچنین بهترین فست فود و رستوران‌های شیراز پرداختیم. طبیعتاً که رستوران‌های خوب در شیراز فراوان هستند و ما در مورد تمام آن ها در این جا صحبت نکرده ایم.
اما شما می‌توانید ما را در تکمیل لیست مربوط به بهترین رستوران‌ ها و فست فودهای شیراز یاری کنید. در صورتی که جای رستورانی را در این لیست خالی می‌بینید و اگر تجربه‌ای از رستوران‌های شیراز و غذاهای خوشمزه آن دارید، آن را به ما نیز معرفی کنید تا در لیست ما جای بگیرد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
اتاق های هتل بزرگ شیراز را بیشتر بشناسید
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر