لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های گیلان – معرفی 30 هتل عالی استان گیلان
بهترین هتل های گیلان – معرفی 30 هتل عالی استان گیلان

بهترین هتل های گیلان – معرفی 30 هتل عالی استان گیلان

معمولا سفر شمال برای ایرانیان به این شکل است که به جای این که تنها یک اقامتگاه و یک مقصد معین را پیش از سفر تعیین کنند، مقاصدی را به عنوان مقاصد بین راهی با اقامت کوتاه مدت و یک مقصد را به عنوان مقصد اصلی با مدت اقامت بیشتر انتخاب می کنند. اگر شما نیز در روزهای پیش رو عازم شمال هستید بد نیست که بهترین هتل های لاهیجان، رشت، بندرانزلی و … را پیش از سفر بشناسید. قطعا آشنایی با بهترین هتل های گیلان پیش سفر به این استان بسیار کمک کننده خواهد بود.
شهرهای استان گیلان یکی از یکی زیباتر هستند و اقامتگاه‌های متنوعی را می‌توانید در میان آن ها پیدا کنید. با توجه به حجم زیاد اقامتگاه‌های با کیفیت در این استان، بهترین هتل در استان گیلان صرفا به یک اقامتگاه محدود نمی شود و بنابراین در هر شهر از این استان بهترین هتل ها را در قالب یک لیست برای بررسی شما تهیه کرده‌ایم.

بهترین هتل های رشت

اگر قصد رفتن به رشت، شهر باران های بی وقفه را دارید، ما به شما این هتل های رشت را پیشنهاد می‌کنیم:

هتل پنج ستاره بزرگ گیلان(کادوس) رشت

یکی از مشهورترین و بهترین هتل های گیلان از نظر کاربران هتل بزرگ کادوس رشت است. هتل بزرگ کادوس رشت در سال 1362 تاسیس شد. این هتل دارای 96 باب اتاق است. رستوران‌های متنوع، کافی شاپ، 4 زمین تنیس، استخر روباز مخصوص آقایان، سالن‌های متعدد و مجهز به مدرن‌ترین تکنولوژی روز دنیا، اتاق مخصوص عقد و سالن عروسی از مهم ترین خدمات هتل بزرگ رشت است. این هتل زیرمجموعه گروه هتل‌های آریا است. هتل کادوس رشت تا دریای خزر حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.
آدرس هتل پنج ستاره کادوس رشت: گیلان، رشت بلوار منظريه

هتل چهارستاره شبستان رشت

اتاق دبل هتل چهارستاره شبستان رشتهتل شبستان رشت در اسفند ماه سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل 6 طبقه، دارای 20 واحد اقامتی است. رستوران هتل شبستان بهترین غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی را به مهمانان و شهروندان رشت ارائه می‌کند. این رستوران در طبقه ششم هتل جای گرفته و با چشم‌انداز و دید کامل شهر رشت ساعاتی لذتبخش را برای شما رقم می زند. دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله موزه رشت، عمارت کلاه فرنگی، باغ قدیمی محتشم و مسجد چله خانه از مهم ترین مزایای اقامت در این هتل است.
آدرس هتل چهارستاره شبستان رشت: گیلان، رشت میدان گلسار، ابتدای خیابان بنت الهدی

هتل آپارتمان سه ستاره صبوری رشت

اتاق توئین هتل آپارتمان سه ستاره صبوری رشتهتل آپارتمان صبوری رشت در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای 10 واحد اقامتی است. مهمانان گرامی مقیم در هتل صبوری به نقاط مختلف شهر دسترسی آسانی دارند. فاصله هتل صبوری رشت تا اماکن تاریخی و مذهبی از جمله ساختمان تاریخی شهرداری سابق رشت و حرم حضرت فاطمه حدود سه کیلومتر است.
آدرس هتل آپارتمان سه ستاره صبوری رشت: گیلان، رشت خیابان رسالت، رودبارتان، مقابل پارک شهید گلستانی

بهترین هتل های چابکسر

چابکسر یکی از بکرترین مناطق گیلان است؛ در نتیجه آشنایی با بهترین هتل های چابکسر خالی از لطف نیست:

هتل چهارستاره آهوان چابکسر

اتاق توئین هتل چهارستاره آهوان چابکسرهتل آهوان چابکسر دارای سه مجموعه اقامتی با نام‌ گل‌نشان، گل‌افشان و ویلایی است. مجموعه گل‌نشان شامل 11 ساختمان سه طبقه، مجموعه گل‌افشان دارای یک ساختمان پنج طبقه و مجموعه ویلایی شامل 50 باب ویلا است. مجتمع اقامتی آهوان در 16 کیلومتری جاده رامسر به رودسر ایجاد شده است. تله کابین رامسر، آبگرم سادات محله و بوستان جنگلی صفارود فاصله کوتاهی با این هتل دارند.
آدرس هتل چهارستاره آهوان چابکسر: گیلان، چابکسر، کیلومتر 16 جاده رامسر به رودسر، 10 کیلومتر بعد از ورودی چابکسر

هتل چهارستاره نارنج متین چابکسر

اتاق توئین هتل چهارستاره نارنج متین چابکسرهتل نارنج متین چابکسر از هتل های نوساز چابکسر است و در سال 1399 افتتاح شده است. این مجتمع دارای 52 باب سوئیت ویلایی و 6 بلوک آپارتمانی سه طبقه مشتمل 30 باب آپارتمان است. مجتمع اقامتی نارنج چابکسر از لحاظ موقعیت مکانی در فاصله 10 کیلومتری چابکسر واقع شده است. این هتل از هتل های ساحلی چابکسر است.
آدرس هتل چهارستاره نارنج متین چابکسر: گیلان، چابکسر 10 کیلومتری چابکسر، توسکا محله

هتل سه ستاره گیل ماز چابکسر

هتل گیل ماز چابکسر در سال 1392 افتتاح شد. این هتل دارای پنج طبقه و 36 واحد اقامتی است. در سال 1397، سه واحد سوئیت ساحلی نیز به این مجموعه اضافه شد. هتل گیل ماز در حد فاصل شهرهای چابکسر و کلاچای ایجاد شده است و فاصله هتل تا شهر چابکسر، 10 کیلومتر است. هتل سه ستاره گیل ماز چابکسر در نزدیکی ساحل دریای خزر قرار دارد.
آدرس هتل سه ستاره گیل ماز چابکسر: گیلان، چابکسر حد فاصل چابکسر و کلاچای، 10 کیلومتری چابکسر

هتل آپارتمان یک ستاره پاتریس چابکسر

هتل آپارتمان پاتریس چابکسر سال 1383 افتتاح شد. این هتل دارای سه طبقه و 12 باب سوئیت و واحد آپارتمانی است. از مزایای هتل پاتریس، دسترسی آسان به دریا با فاصله 200 متر است. میهمانان محترم با پیاده روی کوتاه به راحتی به تماشای دریاچه خزر می رسند. اماکن گردشگری و بکر چابکسر مانند چشمه دمکش نیز فاصله کمی با هتل دارد.
آدرس هتل آپارتمان یک ستاره پاتریس چابکسر: گیلان، چابکسر کیلومتر 9 جاده رامسر به رودسر، چابکسر، میدان آزادگان

مجتمع اقامتی پرستو چابکسر

مجتمع اقامتی پرستو چابکسر از نمای بالا مجتمع اقامتی پرستو چابکسر دارای 20 باب ویلای ساحلی است. میهمانان گرامی با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به تماشای دریای خزر بروند. مجتمع پرستو در 13.5 کیلومتری جاده رامسر به رودسر جای گرفته است.
آدرس مجتمع اقامتی پرستو چابکسر: گیلان، چابکسر کیلومتر 13.5 جاده رامسر به رودسر – 5.1 کیلومتر بعد از چابکسر

بهترین هتل های بندر انزلی

بندرانزلی به معنای واقعی کلمه یکی از بهترین مقصدهای گردشگری است. در این بخش می‌خواهیم بهترین هتل های بندرانزلی را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به این شهر زیبا دغدغه‌ای بابت انتخاب اقامتگاه نداشته باشید.

هتل چهارستاره سفید کنار بندر انزلی

اتاق سه تخته هتل چهارستاره سفید کنار بندر انزلیهتل سفید کنار بندر انزلی در سال 1351 افتتاح شده است. این هتل با چشم‌انداز زیبای دریا در برخی اتاق‌ها، اقامت رویایی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. هتل سفیدکنار انزلی دارای 3 طبقه و جمعاً 123 واحد اقامتی است. هتل سفید کنار بندر انزلی دارای امکانات تجاری و رفاهی متنوعی است که موجب استقبال مهمانان از این هتل شده است. از مزایای اقامت در این هتل می‌توان به دسترسی آسان به اماکن گردشگری از جمله پل غازیان و آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی اشاره کرد.
آدرس هتل چهارستاره سفیدکنار بندر انزلی: گیلان، بندر انزلی كيلومتر 6 جاده آستارا

هتل چهارستاره یاس بندر انزلی

اتاق دبل هتل چهارستاره یاس بندر انزلیاز هتل های نوساز و یکی از بهترین هتل های گیلان از نظر کاربران هتل یاس در بندر انزلی است. هتل یاس بندر انزلی در سال 1398 افتتاح شد. مجموعه رفاهی یاس متین دارای پنج ساختمان 5 طبقه و مجموعاً 100 باب واحد اقامتی است. هتل چهار ستاره یاس بندر انزلی در مجاورت دریای خزر در سواحل سنگاچین بندر انزلی واقع شده است. این هتل در فاصله کمی تا تالاب انزلی قرار دارد که امکان دسترسی آسان به آن را فراهم می‌کند.
آدرس هتل چهارستاره یاس بندر انزلی: گیلان، بندر انزلی سنگاچین، کیلومتر 12 جاده انزلی به آستارا

هتل چهارستاره بهشت تالاب بندر انزلی

سوئیت هتل چهارستاره بهشت تالاب بندر انزلیهتل بهشت تالاب بندر انزلی در سال 1393 با 11 ویلا و 6 باب اتاق افتتاح شد. هتل بهشت در جوار تالاب انزلی واقع شده و مهمانان گرامی با اقامت در این هتل می‌توانند از منظره زیبای این تالاب لذت ببرند. محوطه هتل به زیبایی طراحی شده و فضای چشم‌نوازی را ایجاد کرده‌ است. هتل بهشت تالاب بندر انزلی دارای رستوران صخره‌ای و کافی‌شاپ معلق روی آب است.
آدرس هتل چهارستاره بهشت تالاب بندر انزلی: گیلان، بندر انزلی، پل هوایی غازیان، مقابل مصلا، جزیره دکتر بهشتی

هتل چهارستاره دلفین بندر انزلی

اتاق توئین هتل چهارستاره دلفین بندر انزلی هتل دلفین بندر انزلی در اسفند ماه سال 1390 افتتاح شد. این هتل متشکل از 4 طبقه و 16 باب اتاق و سوئیت است. داشتن رستوران ساحلی، کافی‌شاپ و امکان قایق‌سواری از جمله امکانات این هتل چهار ستاره به شمار می‌رود. اتاق‌های هتل دلفین با امکانات مدرن تجهیز شده که آسایش هرچه بیشتر مهمانان را به همراه خواهد داشت.
آدرس هتل چهارستاره دلفین بندر انزلی: گیلان، بندر انزلی ساحل قو، خیابان اطباء

بهترین هتل های آستارا

آستارا این شهر مرزی استان گیلان، یکی از بهترین شهرهای گیلان بوده که اقامتگاه های متنوع و بسیار خوبی دارد. برای آشنایی با بهترین هتل های آستارا ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

هتل چهارستاره اسپیناس آستارا

اتاق دو تخته دبل هتل چهارستاره اسپیناس آستارابهترین هتل در استان گیلان و شهر آستارا بدون تردید هتل مشهور اسپیناس آستارا است. هتل اسپیناس آستارا در سال 1378 به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای چهار طبقه اقامتی و 116 باب اتاق و سوئیت است. این هتل عضو گروه هتل‌های اسپیناس نیز است. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بین‌المللی اسپیناس آستارا دارای نمای رو به تالاب استیل می‌باشند. محوطه زیبای هتل چهار ستاره اسپیناس آستارا و فاصله کم تا دریای خزر از مزایای این هتل به شمار می‌آید.
آدرس هتل چهارستاره اسپیناس آستارا: گیلان، آستارا جاده تالش به آستارا، 7 کیلومتری آستارا، جنب پلیس راه رشت به انزلی، ورودی شهر آستارا

هتل سه ستاره افرا آستارا

هتل افرا آستارا در سال 1392 بنا شد و 4 سال بعد یعنی در ابتدای سال 1396 شروع به فعالیت کرد. این هتل در همسایگی دریای خزر و در قلب بازارچه ساحلی واقع شده و دارای 4 طبقه است که در طبقه اول لابی و رستوران و طبقه دوم تا چهارم 16 باب اتاق و سوئیت اقامتی قرار دارد. از امکانات هتل رستوران افرا می‌توان به رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، دریایی و محلی اشاره کرد.
آدرس هتل سه ستاره افرا آستارا: گیلان، آستارا خیابان ملت شرقي، به سمت بازارچه

هتل سه ستاره جهانگردی آستارا

اتاق دبل هتل سه ستاره جهانگردی آستارا
هتل جهانگردی آستارا در سال 1354 با 40 باب اتاق و سوئیت به بهره‌برداری رسید. این هتل در 2 طبقه بنا شده و بخش‌های مختلف آن طی سال‌های متمادی بازسازی شده است. تعدادی از سوئیت‌های مهمانسرای جهانگردی آستارا نیز در ساختمان مجزا در محوطه قرار دارند. آخرین نوسازی هتل جهانگردی در سال 1395 بوده‌است.
آدرس هتل سه ستاره جهانگردی آستارا: گیلان، آستارا خیابان حکیم نظامی، مقابل اداره بهداشت

هتل چهارستاره پارلا آستارا

اتاق دبل هتل سه ستاره جهانگردی آستارا
یکی دیگر از بهترین هتل های استان گیلان هتل چهارستاره پارلا آستارا است. هتل پارلا آستارا در فروردین ماه سال 1394 افتتاح شد. این هتل دارای 5 طبقه مشتمل بر 25 باب اتاق است. قابل توجه میهمانان گرامی، هتل پارلا آستارا دارای آسانسور از نیم طبقه اول تا طبقه پنجم است و از طبقه همکف تا نیم طبقه اول و همچنین در ورودی دارای تعدادی پله است.
آدرس هتل چهارستاره پارلا آستارا: گیلان، آستارا کیلومتر 32 جاده آستارا به اردبیل، گردنه حیران، اول روستای حیران، نبش خیابان کوهپایه

هتل آپارتمان سه ستاره ایساتیس آستارا

سوئیت دبل هتل آپارتمان سه ستاره ایساتیس آستارا
هتل آپارتمان ایساتیس آستارا در سال 1390 در زمینی به مساحت 3500 مترمربع افتتاح شد. این هتل در پنج طبقه بنا شده و 15 واحد اقامتی آن در طبقات اول تا پنجم پراکنده شده‌اند. مهمانان گرامی با اقامت در هتل ایساتیس می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری این شهر مانند بازارچه ساحلی روس‌ها، ساحل زیبای صدف و شریعتی، باغ پرندگان آستارا و گردنه حیران نیز بازدید نمایند.
آدرس هتل آپارتمان سه ستاره ایساتیس آستارا: گیلان، آستارا جاده تالش به آستارا، 4 کیلومتری آستارا، بلوار حسین نژادی، شهرک عباس آباد

بهترین هتل های لاهیجان

مگر می‌شود به استان گیلان سفر کرد و به شهر لاهیجان سر نزد؟! لاهیجان یکی از بهترین و زیباترین شهرهای ایران است و هتل های لاهیجان نیز از بهترین و مجهزترین هتل ها هستند که در ادامه مهم‌ترین آنها را به شما معرفی میکنیم.

هتل پنج ستاره رسپینا لاهیجان

اتاق دو تخته دبل هتل پنج ستاره رسپینا لاهیجان
از بهترین هتل های گیلان هتل رسپینا است. هتل رسپینا لاهیجان در نوروز 1397 در زمینی به مساحت 15000 مترمربع به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای 5 طبقه و 30 واحد اقامتی است که واحدها در طبقات سوم و چهارم پراکنده شده‌اند. هتل رسپینا در منطقه لیالستان و در کیلومتر 3 جاده لاهیجان به لنگرود واقع است و با قرارگیری در قلب مزارع سرسبز چای، چشم‌اندازی رویایی را به گردشگران هدیه می‌دهد. هتل رسپینا امکانات و خدمات بسیاری مانند: روف‌گاردن، سالن بدنسازی، استخر (سونا، جکوزی، حمام ترکی) و کافی‌شاپ را برای گردشگران فراهم کرده ‌است.
آدرس هتل پنج ستاره رسپینا لاهیجان: گیلان، لاهیجان کیلومتر سه جاده لاهیجان به لنگرود

هتل چهارستاره شهرزاد لاهیجان

اتاق سه تخته هتل چهارستاره شهرزاد لاهیجانهتل شهرزاد لاهیجان در سال 1398 به بهره برداری رسید. این هتل در 4 طبقه بنا شده است و دارای 47 باب اتاق و سوئیت است. هتل شهرزاد در کیلومتر 10 جاده لنگرود به لاهیجان واقع شده است و با ورودی لاهیجان 2.5 کیلومتر فاصله دارد. از جاذبه‌های گردشگری می‌توان به آبشار شیطان کوه، تالاب سوستان و بام سبز لاهیجان اشاره‌کرد که با اقامت در هتل چهار ستاره شهرزاد لاهیجان می‌توان با پیمودن مسافت حداکثر 11 کیلومتر از این مناطق بازدید کرد.
آدرس هتل چهارستاره شهرزاد لاهیجان: گیلان، لاهیجان کیلومتر 10 جاده لنگرود به لاهیجان

هتل چهارستاره دهدار لاهیجان

اتاق سه تخته هتل چهارستاره دهدار لاهیجان
هتل دهدار لاهیجان در سال 1394 بنا شد. این هتل در پنج طبقه و مشتمل بر 26 واحد اقامتی است. این هتل چهار ستاره دارای تالار عروسی با ظرفیت 1500 نفر و رستوران فعال در طبقه پنجم هتل است که در اواخر هفته موزیک زنده فعال آن لحظات خوشی را برای مسافرین و میهمانان عزیز فراهم می‌آورد.
آدرس هتل چهارستاره دهدار لاهیجان: گیلان، لاهیجان کیلومتر 1 جاده آستانه اشرفیه به لاهیجان، منطقه نیاکو

هتل چهارستاره ابریشمی لاهیجان

سوئیت دبل هتل چهارستاره ابریشمی لاهیجانهتل ابریشمی لاهیجان در شهریور ماه سال 1396 با هدف خدمت‌رسانی به گردشگران فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در پنج طبقه ساخته شده که 26 واحد اقامتی آن با امکانات مناسب، در طبقات دوم تا پنجم پراکنده شده‌اند.
از مزایای انتخاب این هتل می‌توان به همجواری هتل با دریاچه مصنوعی لاهیجان با فضایی بسیار زیبا و مفرح جهت پیاده‌روی و استفاده از هوایی سالم و مطبوع و موقعیت مکانی بی‌نظیر با امکان دسترسی آسان به مراکز خرید سوغاتی، تفریحگاه‌ها و ادارات سطح شهر بدون نیاز به خودرو اشاره کرد.
آدرس هتل چهارستاره ابریشمی لاهیجان: گیلان، لاهیجان میدان بسیج

بهترین هتل های فومن

بهترین هتل های فومن را فقط از طریق ایران هتل آنلاین می‌توانید با بهترین قیمت رزرو کنید. بهترین هتل شهر فومن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

هتل پنج ستاره معین فومن

سوئیت چهار تخته هتل پنج ستاره معین فومنهتل معین فومن در اسفند ماه سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در زمینی به وسعت 11000 مترمربع، در 3 طبقه ساخته شد و با 62 واحد اقامتی، آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است. این هتل در قلب مزارع سرسبز چای و زمین‌های شالی قرار دارد و چشم‌انداز زیبایی را از طبیعت بکر گیلان به نمایش می‌گذارد.
آدرس هتل پنج ستاره معین فومن: گیلان، فومن کیلومتر 4 جاده ماسوله، مقابل مدرسه امام رضا

بهترین هتل های ماسال

نوبت به یکی دیگر از بهترین شهرهای ایران یعنی ماسال و معرفی بهترین هتل های ماسال برای داشتن اقامتی فوق‌العاده می‌رسد.

هتل سه ستاره آریانا ماسال

اتاق سه تخته هتل سه ستاره آریانا ماسال
هتل آریانا ماسال در شهریور ماه سال 1398 افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل در 3 طبقه بنا شده است و دارای 18 باب اتاق است. هتل آریانا در محور اصلی ییلاقات ماسال و منطقه کوهستانی گنذر در محیطی آرام و چشم‌اندازهای رویایی قرار گرفته است و تا خروجی شهر ماسال 9 کیلومتر فاصله دارد.
آدرس هتل سه ستاره آریانا ماسال: گیلان، ماسال کیلومتر 9 جاده ماسال به گیلوان، روستای گنذر

ويلا کلبه دوستاره اسب ریسه الیاس ماسال

سوئیت ويلا کلبه دوستاره اسب ریسه الیاس ماسالویلا کلبه اسب ریسه الیاس ماسال در سال 1399 به بهره‌برداری رسید. روستای تاریخی اسب ریسه با قدمت ۳۰۰۰ ساله در جنگل‌های زیبا و مسیر جاده ییلاقی ماسال است. قابل توجه مهمانان گرامی، این واحد اقامتی دارای تعدادی پله است. این ویلا چوبی جنگلی در منطقه دنج و زیبای اسب ریسه ماسال در فاصله 20 کیلومتری از شهر ماسال واقع شده است.
آدرس ویلا کلبه اسب ریسه الیاس: گیلان، ماسال میدان تالشان – خیابان سردار جنگل – کیلومتر 15 مسیر ییلاقات، بعد از رستوران رامینه، اولین دوراهی (دوراهی باغ پرندگان) به طرف ماسوله خانی و اسب ریسه، سمت چپ، روستای اسب ریسه

هتل چهارستاره راتینس ماسال

اتاق سه تخته هتل چهارستاره راتینس ماسالهتل راتینس ماسال در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با 40 باب اتاق در سه طبقه بنا شده است. واحدهای اقامتی در طبقات اول و دوم پراکنده شده‌اند. اتاق‌های هتل راتنیس با چشم‌اندازی زیبا در سرسبزترین نقطه شمال کشور و در استان گیلان، شهر ماسال، مجهز به لوازم به روز و پیشرفته که همگی دارای تلویزیون، سیستم‌های امنیتی، اعلام حریق، تلفن، اینترنت WI-FI پرسرعت، و دیگر امکانات ویژه هتل‌های چهارستاره هستند.
آدرس هتل چهارستاره راتنیس ماسال: گیلان، ماسال کیلومتر 4 جاده ماسال به شاندرمن

هتل آپارتمان سه ستاره مرزبانی ماسال

اتاق دبل هتل آپارتمان سه ستاره مرزبانی ماسالهتل آپارتمان مرزبانی ماسال در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. 12 واحد اقامتی این هتل در سه طبقه جای گرفته‌اند. هتل مرزبانی ماسال در بخش شاندرمن استان گیلان واقع است و با امکانات رفاهی مناسب در اختیار گردشگران قرار گرفته ‌است. فاصله حدود 4 کیلومتری هتل مرزبانی شاندرمن تا شهر ماسال مزیت این هتل به‌شمار می‌رود. همچنین مسافران می‌توانند ضمن اقامت در هتل سه ستاره مرزبانی ماسال، از طبیعت زیبای این منطقه نیز استفاده کنند.
آدرس هتل آپارتمان سه ستاره مرزبانی ماسال: گیلان، ماسال شاندرمن، جنب پل، خیابان شهید عبدالحسین زاده

هتل دوستاره رویال ماسال

سوئیت هتل دوستاره رویال ماسالهتل رویال ماسال در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در زمینی به مساحت 4000 مترمربع در 2 طبقه بنا شده است و دارای 14 باب اتاق و سوئیت است. قابل توجه مهمانان گرامی، هتل دارای دو طبقه و فاقد آسانسور است. هتل رویال در روستای ییلاقی تاسکوه و در جوار رودخانه واقع شده است و تا شهر ماسال فاصله‌ای حدود 5 کیلومتر دارد. از هتل دوستاره رویال ماسال می‌توان از جاذبه‌های دیدنی ماسال نظیر روستای اولسبلنگاه و غار آویشو با حداکثر فاصله 38 کیلومتر بازدید کرد.
آدرس هتل دوستاره رویال ماسال: گیلان، ماسال کیلومتر 5 جاده ماسال به گیلان، ابتدای جاده ییلاق، روستای تاسکوه، بعد از پمپ بنزین

بهترین هتل های ساحلی گیلان

هتل چهارستاره پدیدار خزر رودسر

اتاق توئین هتل چهارستاره پدیدار خزر رودسریکی دیگر از بهترین هتل های استان گیلان هتل پدیدار خزر رودسر است. هتل پدیدار خزر رودسر در سال 1391 به بهره‌برداری رسید. مجتمع ساحلی در محوطه‌ای بزرگ، دارای آپارتمان، ویلا و ساختمان هتلی است. هتل پدیدار خزر شامل جمعا 35 واحد اقامتی است. هتل چهار ستاره پدیدار خزر رودسر در فاصله‌ای کوتاه تا دریا واقع شده است که نمای زیبایی از دریای نیلگون خزر در برخی از واحدها در این مجتمع اقامتی به چشم می‌خورد.
آدرس هتل پدیدار خزر رودسر: گیلان، رودسر جاده رامسر به رودسر، 5 کیلومتر به رودسر، حسن سرا

هتل سه ستاره آرکا بندر انزلی

سوئیت دبل هتل سه ستاره آرکا بندر انزلیهتل آرکا بندر انزلی در سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در 4 طبقه بنا شده است و دارای 16 باب اتاق است. هتل آرکا در بهترین نقطه ساحلی شهر که تمامی طبقات اشراف کامل به دریا و از سمت دیگر چشم‌انداز زیبای شهر است، در ۵ طبقه بنا شده. از مزایای موقعیت مکانی هتل سه ستاره آرکا بندر انزلی می‌توان به فاصله نزدیک آن به ساحل دریا اشاره کرد.
آدرس هتل آرکا بندر انزلی: گیلان، بندر انزلی بلوار پاسداران، نبش خیابان نهم

هتل آپارتمان سه ستاره ملل بندر انزلی

سوئیت سه تخته هتل آپارتمان سه ستاره ملل بندر انزلیهتل آپارتمان ملل بندر انزلی با هدف خدمتگزاری به گردشگران در خطه سرسبز شمال، در سال 1389 شروع به فعالیت کرد. این هتل دارای 12 واحد اقامتی با امکانات مناسب است. هتل ملل بندر انزلی دارای سه طبقه است که در خیابان پاسداران قرار دارد.
آدرس هتل آپارتمان ملل بندر انزلی: گیلان، بندر انزلی خيابان پاسداران

هتل سه ستاره پرشین بندر انزلی

سوئیت توئین هتل سه ستاره پرشین بندر انزلیهتل پرشین بندر انزلی در سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در 3 طبقه بنا شده است و دارای 14 باب اتاق و سوئیت است. هتل پرشین با ارائه امکانات رفاهی شامل رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان یکی از بهترین هتل‌های بندر انزلی محسوب می‌شود. قابل توجه مهمانان گرامی هتل پرشین بندر انزلی فاقد آسانسور است و هتل در بخش ورودی دارای تعدادی پله است.
آدرس هتل پرشین بندر انزلی: گیلان، بندر انزلی کیلومتر 10 جاده بندر انزلی به آستارا، روستای سنگاچین

هتل سه ستاره ملورین بندر انزلی

سوئیت دبل هتل سه ستاره ملورین بندر انزلیهتل ملورین بندر انزلی در سال 1399 جهت خدمت‌رسانی به مهمانان گرامی فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در 5 طبقه بنا شده است و دارای 15 باب واحد اقامتی است. هتل ملورین در خیابان اطبا و در فاصله 100 متری از ساحل دریا خزر واقع شده است.
آدرس هتل ملورین بندر انزلی: گیلان، بندر انزلی خیابان اطبا

هتل سه ستاره سیروس رودسر

اتاق سه تخته هتل سه ستاره سیروس رودسرهتل سیروس رودسر در سال 1389 در زمینی به مساحت 2340 مترمربع افتتاح شد. این هتل در 4 طبقه ساخته شده و 26 باب اتاق آن در طبقات اول تا سوم پراکنده شده‌اند. لازم به‌ذکر است که نمای زیبایی از دریای نیلگون خزر در برخی از واحدها در این مجتمع اقامتی به چشم می‌خورد که موجب احساس رضایت و آرامش مسافران این هتل می‌شود.
آدرس هتل سیروس رودسر: گیلان، رودسر انتهای خیابان شهدا

هتل سه ستاره دریا کنار کیاشهر

اتاق دبل هتل سه ستاره دریا کنار کیاشهر
هتل دریا کنار کیاشهر در سال 1392 جهت ارائه خدمات هتلداری به بهره‌برداری رسید. این هتل در 4 طبقه ساخته شده و دارای 16 واحد اقامتی است. هتل سه ستاره دریا کنار کیاشهر با برخورداری از رستوران و کافی‌شاپ با چشم‌انداز دریا، فضای دلنشینی را جهت سپری‌کردن اوقات آزاد گردشگران فراهم ساخته است.
آدرس هتل دریاکنار کیاشهر: گیلان، کیاشهر محله دستک، محله دهنه سرسفید رود
جمع‌بندی
در این صفحه به معرفی بهترین هتل های گیلان در شهرهای مختلف از قبیل رشت، چابکسر، بندر انزلی، ماسال، آستارا، فومن و همچنین بهترین هتل های ساحلی گیلان در شهرهای مختلف آن پرداختیم. می‌توانید برای هر نوبت سفر خود، بیش از یک هتل را انتخاب و رزرو کنید تا در اقامتگاه‌های متنوع سفر خاطره‌انگیزتری را به شمال ایران تجربه کنید. فراموش نکنید که اگر جای هتلی را در لیست بهترین هتل های استان گیلان، خالی می‌بینید در قسمت نظرات آن را به ما معرفی کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
5 راه آسان برای ایمن کردن اتاقتان در هتل
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر