لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل ماهان محمودآباد – هتلی مقرون به صرفه با ساحل اختصاصی
معرفی هتل ماهان محمودآباد - هتلی مقرون به صرفه با ساحل اختصاصی

معرفی هتل ماهان محمودآباد – هتلی مقرون به صرفه با ساحل اختصاصی

آب‌ و هوای مطلوب، شرایط اقلیمی ویژه، نزدیک بودن به دریا، طبیعت ناب و جاذبه‌های طبیعی باعث شده اکثر مردم به‌ ویژه آن‌هایی که به گردشگری و طبیعت‌‌گردی علاقمندند میهمان محمودآباد زیبا شوند. مسافران می‌توانند چند روزی را در آرامش و خوشی در این شهر بگذرانند. از جاذبه‌های تماشایی این شهر باید به پارک‌های ساحلی محمودآباد، تالاب سرخرود، روستا و آبگرم لاویج، ساحل ماسه‌ای و … اشاره داشت. میهمانان می‌توانند در طی سفر به این شهر در هتل ماهان محمودآباد اقامت کنند.
هتل ماهان محمودآباد از بهترین هتل های محمودآباد است که توانسته در طی سال‌های فعالیتش خدمات ارزنده‌ و باکیفیتی را ارائه دهد. جاذبه‌ها و اماکن مذهبی شامل هتل‌های شیک و لوکس، چشمه‌های آب گرم، امامزاده‌ها و مراکز دینی، مراکز دانشگاهی، طبیعت بکر و سرشار از آرامش همگی از دلایلی است که مسافران بسیاری را از سراسر ایران به سوی محمودآباد می‌کشاند.

رستوران هتل ماهان محمودآباد

رستوران هتل ماهان محمودآباد با انواع متنوع غذاهای خوش‌مزه و متنوع به مسافران خدمات ارائه می‌کند. اینگونه مهمانان می‌توانند در طول اقامت باکیفیت‌ترین غذاها را میل کنند، بدون هیچ کمبودی. کافی‌شاپ هتل هم با انواع لذیذ دسرهای خوش‌طعم و نوشیدنی‌های سرد و گرم به میهمانان خدمت‌ می‌رساند.

اتاق های هتل ماهان محمودآباد

اتاق دو تخته دبل هتل ماهان محمود آباد هتل ماهان محمودآباد در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و تقریبا هتلی نوساز است. تمام واحدهای اقامتی این هتل شیک و مجهز می‌باشند و بدون شک حس خوبی از اقامت را به مهمانان خود انتقال می‌دهند. انواع واحدهای اقامتی هتل متشکل از آپارتمان دوخوابه چهارنفره، سوئیت دونفره، آپارتمان یکخوابه دونفره، سوئیت یکخوابه دونفره VIP و سوئیت دوخوابه چهارنفره VIP بوده که مهمانان این امکان را دارند تا مطابق سلیقه خود یکی را به دلخواه انتخاب نمایند. از انواع امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان ماهان محمودآباد باید به حمام، دوش، بالکن، اسپیلت، سرویس ایرانی و فرنگی، آشپزخانه در سوئیت، یخچال، اتو، تلویزیون LCD، میز آرایش و… اشاره داشت.

امکانات هتل ماهان محمودآباد

محوطه هتل ماهان محمود آباد هتل آپارتمان ماهان محمودآباد با امکانات ویژه‌ای که دارد قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این هتل از ساحلی اختصاصی برخوردار است. مهمانان می‌توانند در همان نزدیکی واحدهای اقامتی خود به ساحل دریای خزر دسترسی مطلوبی داشته باشند و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنند.
پارکینگ هتل دارای گنجایش ۵۰ ماشین بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد. اینترنت هتل هم از جمله امکانات رایگان آن بوده که مهمانان این امکان را دارند تا به صورت نامحدود در محیط لابی هتل و تمام اتاق‌ها از آن بهره‌مند گردند.
هتل ماهان از زمین فوتبال و زمین والیبال برخورداراست. مسافران این امکان را دارند تا در زمان اوقات فراغت خود به شکل گروهی یا خانوادگی از زمین استفاده کنند. با بازی در این محیط بدون شک لحظات نابی را خواهید داشت. همینطور امکانات تفریحی ویژه‌ای نظیر چتر پاراسل، جت اسکی و شاتل در این هتل وجود دارد. با تمام این امکانات سفر مهمانان قطعا با اقامتی خاطره‌انگیز همراه خواهد بود که شیرینی آن در ذهن می‌ماند.

فاصله هتل ماهان محمودآباد تا جاهای دیدنی

فاصله هتل ماهان تا تالاب سرخرود حدود ۱۱.۱ کیلومتر است.
فاصله هتل ماهان تا پارک جنگلی طاهباز حدود ۲۵ کیلومتر است.
فاصله هتل ماهان تا جنگل روستای اهلم حدود ۳۳ کیلومتر است.
فاصله هتل ماهان تا روستای لاویج حدود ۸۰ کیلومتر است.

رزرو هتل ماهان محمودآباد

ویو اتاق های هتل ماهان محمود آباد از زیباترین شهرهای ساحلی ایران محمودآباد است که فاصله چندانی با تهران ندارد. این شهر علاوه بر برخورداری از طبیعت بی‌نظیر و منحصر‌به‌فرد، از لحاظ ترافیک نیز در نقاط کم‌ترافیک استان مازندران به حساب می‌آيد. همین موضوع سفر به این شهر را برای افراد جذاب‌تر کرده ‌است.
تلاقی که سواحل جلوه ‌نواز دریای خزر با جنگل‌های سرسبز سراسر پوشیده از خزه دارد، نمایی بکر و جالب را ایجاد کرده‌ است. این طبیعت قطعا بدون شک خاطراتی ناب را برایتان رغم می‌زند. علاوه بر داشتن جذابیت‌های خاصی که در این شهر وجود دارد، محمودآباد یکی از بازارهای ساحلی شلوغ شمال ایران را نیز دارد. پیشنهاد می‌دهیم به هیچ عنوان فرصت گشت‌وگذار در بازارهای محلی و ساحلی این شهر را به هیچ عنوان از دست دهید.
خوب است بدانید هتل ماهان محمودآباد در ۷ کیلومتری شهر محمودآباد واقع شده است. با نزدیک بودن هتل به ساحل دریای خزر موقعیتی بسیار ناب و عالی برای یک اقامت دل‌چسب خواهید داشت. مهمانان هتل علاوه ‌بر برخورداری از امکانات و خدمات هتل به آسانی، در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهند به ساحل دریا دسترسی دارند. دسترسی به منظره چشم‌نواز هتل یکی از ویژگی‌های خاص آن است. شما با سفر به این شهر زیبا و اقامت در هتل آپارتمان ماهان سفری فوق‌العاده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.
جمع‌بندی
محمودآباد از شهرهای ساحلی استان مازندران می‌باشد. این شهر از قدیم به علت برخورداری از تفرجگاه‌های ساحلی، محیط سرسبز و ویلاهای منحصربه‌فردش معروف بوده است. محمودآباد از جمله شهرهای توریستی شمال شناخته می‌شود که سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی، دریا در شمال محمودآباد قرار دارد. جنگل و روستای سرسبز هم در جنوب محمودآباد دیده می‌شود. شرق آن به دریاسر و سرخرود راه داشته و غرب محمودآباد، شهر ایزدشهر، رستم رود و در آخر شهرستان نور است. اگر می‌خواهید به این شهر شمالی سفر کنید، برای اقامت در انتخاب هتل ماهان محمودآباد شک نکنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
بهترین هتل های یزد – شهر بادگیرهای ایران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر