لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی مهمانپذیر حیدری شیراز برای اقامتی مقرون به صرفه
معرفی مهمانپذیر حیدری شیراز برای اقامتی مقرون به صرفه

معرفی مهمانپذیر حیدری شیراز برای اقامتی مقرون به صرفه

یکی از اقامتگاه‌هایی که در شیراز بسیار مقرون به صرفه است، مهمانپذیر حیدری شیراز می‌باشد. این مهمانپذیر درجه ۱ بوده و معادل ۳ ستاره است. هرچند این مهمانپذیر امکانات و خدمات فراوانی ندارد، با این حال موقعیت جغرافیایی آن توانسته تمام کمبودها و نواقصش را جبران کند.
این مهمانپذیر جزو اقامتگاه‌ها و هتل های شیراز بوده که در خیابان لطفعلی خان زند می‌توانید آن را پیدا کنید. اکثر جاذبه‌های دیدنی شیراز مانند ‌بازار وکیل، مسجد نصیرالملک، باغ نارنجستان قوام از این اقامتگاه، دسترسی مطلوبی دارند. چنانچه به پیاده‌روی علاقمند هستید می‌توانید با اندکی قدم زدن به این مکان‌های دیدنی دسترسی داشته باشید.

درباره مهمانپذیر حیدری شیراز

مهمانپذیر حیدری شیراز از دهه پنجاه شمسی، سال ۱۳۵۵ شروع به فعالیت کرد و در دسته قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های شیراز به شمار می‌آيد. این فعالیت طولانی در طی سالیان سال باعث فرسایش هتل و قدیمی شدن امکانات آن شد. از همین رو مالک مهمانپذیر در دهه ۹۰ مهمانپذیرش را مورد مرمت و بازسازی قرار داد.
امروزه این مهمانپذیر با برخورداری از امکاناتی به روز و پرسنلی خوش‌مشرب آماده پذیرایی از مهمانان هتل می‌باشد. در واقع می‌توان گفت به جز موقعیت مکانی مناسب،‌ کادر خوب هم دلیلی برای محبوبیت این مهمانپذیر است.

اتاق های مهمانپذیر حیدری

مهمانپذیر حیدری متشکل از ۱۵ واحد اقامتی شامل انواع اتاق‌های دوتخته، اتاق‌های ۳ تخته و اتاق‌های چهار تخته است. این امکانات جهت راحتی و آسایش مهمانانش فراهم شده است. شما می‌توانید براساس نیازتان اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایید. تمامی اتاق‌های هتل به سیستم تهویه مطبوع مجهز بوده و دارای امکان شارژ وسایل الکترونیکی می‌باشند.
در اتاق‌های مبله هتل سیستم اطفا حریق هم موجود است. همینطور در آشپزخانه اتاق‌ها یخچال و امکانات موردنیاز برای پخت و پز هم وجود دارد. اینگونه مهمانان می‌توانند در صورت تمایل غذاهای مورد علاقه خود را تهیه و آماده کنند. برای سیستم گرمایش و سرمایش اتاق‌ها از کولرآبی، شوفاژ و بخاری استفاده شده است.
تلویزیون هم جهت سرگرمی مهمانان در اتاق‌ها وجود دارد و مهمانان ‌این امکان را دارند تا در اتاق خود به اینترنت هتل هم متصل شوند. البته خوب است بدانید که استفاده از اینترنت هتل رایگان نیست و شامل هزینه می‌شود. سرویس حمام اتاق‌ها از یک دوش ساده برخورداراست و برخی از واحدها دارای سرویس بهداشتی فرنگی هستند. دمپایی نیز در سرویس‌های حمام و بهداشتی قرار دارد. اتاق‌های هتل امکانات و خدماتی نظیر صبحانه، روم سرویس، صندوق امانات، لوازم بهداشتی و چای‌ساز را ندارند.

امکانات اتاق های مهمانپذیر حیدری

آشپزخانه مشترک مهمانپذیر حیدریمهمانپذیر حیدری هرچند اقامتگاهی معمولی می‌باشد با این حال خدمات و امکانات فراوانی را برای مهمانانش فراهم کرده است. در طبقه همکف لابی هتل قرار دارد و مهمانان به خدمات و امکاناتی نظیر روزنامه، دستگاه فکس و پرینتر، تلفن و تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی دسترسی خواهند داشت.
اگر با هدف گردشگری و بازدید از جاذبه‌های دیدنی شیراز بلیط هواپیما این شهر را تهیه کرده‌اید، می‌توانید از خدمات گردشگری این هتل بهره‌مند گردید. خدمات گردشگری که مهمانپذیر حیدری شیراز دارد شامل تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، خدمات صرافی، خدمات تهیه بلیط و خدمات تور می‌باشد. مهمانانی که سالمند و توان‌یاب هستند، نگران دسترسی به این هتل نباشند. برای این گروه رمپ ویژه ورودی در نظر گرفته شده است.
مهمانپذیر آسانسور ندارد و این موضوع می‌تواند مهمانان را دچار مشکل در رفت و آمد بین طبقات کند. اتاق سیگار، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، دستگاه خودپرداز بانکی، آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع از جمله خدمات و امکانات این مهمانپذیر است. پذیرش مهمانسرا هم به صورت شبانه روزی آماده پاسخگوی سوالات مهمانان عزیز است. بایستی بدانید مهمانپذیر حیدری از امکاناتی نظیر پارکینگ، رستوران،‌ استخر و ترانسفر رفت و برگشت برخوردار نیست.

آدرس مهمانپذیر حیدری

این مهمانپذیر در شیراز، خیابان لطفعلی خان زند یا همان سرای احمدی، کوچه مسجد نصیر الملک، نزدیک به حرم شاهچراغ قرار دارد.

فاصله مهمانپذیر حیدری تا جاهای دیدنی

فاصله تا مسجد نصیرالملک ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه زینت الملک حدود ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ نارنجستان قوام ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع عتیق حدود ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مدرسه خان ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا سرای مشیرحدود ۱.۶ کیلومتر

رزرو مهمانپذیر حیدری

راهرو اتاق های مهمانپذیر حیدریمهمانسرا حیدری شیراز برای آن دسته از مسافرانی که می‌خواهند اقامت ارزانی را در شهر شعر و ادب ایران داشته باشند، مناسب است؛ چرا که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، مهمانسرا درست در مرکز شهر و نزدیک به جاذبه‌های دیدنی قرار گرفته است. مهمانسرا حیدری، که با 20 اتاق از سال 1355 شروع به کار کرده، یکی از باسابقه‌ترین‌ها اقامتگاه ها در میان هتل‌ های شهر شیراز محسوب می‌شود. ساختمان سه طبقه‌ی آن در سال 1396 بازسازی شد.
جمع‌بندی
علاوه بر تمیزی اتاق‌ها و فضاهای عمومی، مهمانپذیر حیدری شیراز تلاش کرده تا چیدمان داخلی را به سبک سنتی در بیاورد. این مهمان‌پذیر با پرسنل و کارکنان مجربش اقامتی خوش و آسوده‌ را به شما هدیه می‌کند. از دیگر مزیت‌هایی که مهمانسرای حیدری دارد باید به دسترسی مناسب به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر شیراز اشاره داشت.
با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از این دیدنی‌ها بازدید نمایید. خانه تاریخی زینت الملوک، نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک، شاهچراغ، حمام و بازار وکیل با 10 تا 20 دقیقه پیاده‌روی در دسترس است. بطور کلی این اقامتگاه میتواند تجربه دلنشینی از سفر به شیراز را به شما هدیه دهد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل کادوس رشت و هتل سفیدکنار انزلی
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر