لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل کادوس رشت و هتل سفیدکنار انزلی
مقایسه هتل کادوس رشت و هتل سفیدکنار انزلی

مقایسه هتل کادوس رشت و هتل سفیدکنار انزلی

اگر عازم بندرانزلی یا رشت هستید و دنبال مکانی برای اقامت می‌باشید، ما در این مقاله به مقایسه هتل کادوس رشت و هتل سفیدکنار انزلی می‌پردازیم. سفر به رشت و بندرانزلی به ویژگی‌ها و علایق شما بستگی دارد. اگر علاقه‌مند به بازدید از مناظر طبیعی زیبا، فرهنگ و تاریخ شهرها و تجربه ادبیات و هنر محلی هستید، این دو شهر مکان مناسبی برای سفر به شمار می‌آید. شما می‌توانید از آبشارها، جنگل‌ها و باغ‌های زیبا لذت ببرید و همچنین بازدید از بازارها و باغ‌های تاریخی را تجربه کنید.

همچنین داشتن تجربه از خوردن غذاهای محلی برای علاقه‌مندان به آشپزی و غذاهای سنتی ایرانی جذابیت دارد. به طور کلی، رشت و بندرانزلی یک مقصد جذاب برای سفر است و ارزش یک بازدید را دارد، اما بسته به علایق شما و برنامه سفر شما، ممکن است این تجربه برای شما بیشتر یا کمتر جذاب باشد. در ادامه به مقایسه هتل سفیدکنار از بهترین هتل های بندر انزلی و هتل کادوس رشت می‌پردازیم.

درباره هتل سفید کنار

نمای ساختمان هتل سفیدکنار انزلی

از سال 1352 هتل سفیدکنار انزلی با چهار ستاره شروع به فعالیت کرد. این هتل در محیطی بکر و در نزدیکی دریای خزر و تالاب بندر انزلی قرار دارد. سفید کنار با دارا بودن چشم‌انداز خاص دریا و جنگل‌های سرسبز در کیلومتر ۵ جاده آستارا میزبان میهمانان عزیز است. این هتل با قدمت، آخرین بار در سال ۱۳۹۳ باهدف بهبود خدمات خود مورد بازسازی واقع شد.

لابی هتل سفیدکنار انزلی

با توجه به موقعیت مکانی که هتل دارد و دسترسی مطلوبش به جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهر و همچنین فراهم نمودن بهترین سطح از امکانات و خدمات، این مجموعه در دسته بهترین‌ هتل‌های بندر انزلی قرار می‌گیرد.

رزرو ساعتی اتاق هتل در ایران هتل آنلاین
ادامه مطلب

پس در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا امکانات و مشخصات هتل سفیدکنار انزلی را بیشتر بشناسیم. در نهایت می‌توانید بهترین اتاق هتل سفید کنار انزلی را مطابق با ایده‌آل‌های خود رزرو نمایید.

امکانات هتل سفید کنار

اتاق سه تخته هتل سفیدکنار انزلی

هتل سفیدکنار انزلی دارای ۱۲۳ واحد اقامتی است. این واحدها با اتاق دو تخته دریا VIP، دو تخته جنگل VIP، دو تخته طبقه همکف، دو تخته رو به جنگل و رو به دریا از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

این مجموعه با امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، خشک‌شویی، سیستم ویدئو مرکزی، رستوران، فروشگاه، کافی‌نت، آسانسور، ساحل اختصاصی، پارک کودکان، لابی، سفره‌خانه سنتی، سالن کنفرانس، سالن همایش، اینترنت در لابی، تلوزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، یخچال، سشوار، تلفن، حمام، زمین تنیس، فضای سبز و … در بندر انزلی به ارائه خدمات به گردشگران و مسافران مشغول است.

تالارها و سالن‌های پذیرایی هتل سفید کنار انزلی

سرو غذا در رستوران هتل سفیدکنار انزلی

هتل سفیدکنار انزلی، دارای چشم‌انداز نابی از دریا و جنگل، در محیطی دنج و زیبا است. این هتل با رستوران، کافی‌‌شاپ و چایخانه سنتی خود، بدون شک تجربه یک سفر خاص و فوق‌العاده را برای شما رقم می‌زند.

رستوران دریا در طبقه همکف هتل سفید کنار انزلی واقع شده است. این رستوران ارائه‌دهنده انواع غذای ایرانی، فرنگی و سنتی، پاسخگوی افراد با تمامی سلیقه‌ها می‌باشد. کافی‌شاپ و چایخانه سنتی که این مجموعه دارد را به هیچ عنوان از دست ندهید؛ زیرا بهترین مکان جهت سپری کردن اوقات فراغت با خانواده، دوستان و همکاران می‌باشد.

چنانچه برای قرار‌های کاری خود قصد سفر به بندر انزلی را دارید، سالن همایش و کنفرانس این مجموعه را فراموش نکنید. در طبقه دوم هتل که ظرفیت ۸۰ نفر را دارد، این امکان را دارید تا انواع سمینار و همایش برگزاری کنید. امکانات کامل و مجهز نظیر ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و نورپردازی نیز وجود دارد.

قیمت هتل در تهران
ادامه مطلب

جاذبه‌های اطراف هتل سفید کنار انزلی

با رزرو هتل سفید کنار بندر انزلی بدون شک یک سفر خاص را تجربه خواهید کرد. چراکه موقعیت مکانی عالی که هتل دارد، موجب شده سفر خود را با چشم‌انداز جنگل و دریا بگذرانید. علاوه براین موضوع با ۲۰ دقیقه رانندگی به مرداب انزلی دسترسی خواهید داشت. بازار ماهی‌فروش‌ها نیز نیم ساعت بیشتر با شما فاصله ندارد.

چنانچه به بازدید از منطقه آزاد انزلی علاقه‌مندید، تقریبا لازم است یک ساعت رانندگی کنید. اگر اهل خرید و گشت و گذار می‌باشید، جای نگرانی نیست. در فاصله کوتاهی از شما بازار پردیس، بازار آسیای میانه و بازار کاسپین قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما آن است که از کاخ موزه نامی میان پشته، عمارت شهرداری، کلیسای پروتستان غازیان، پارک تکاوران، مرداب گم شده کرد محله و دهکده ساحلی که همگی در نزدیکی شما است بازدید نمایید.

درباره هتل کادوس

نمای ساختمان هتل کادوس رشت در شب

هتل کادوس رشت از هتل‌های 5 ستاره‌ای است که در سال ١٣٦٢ افتتاح شد. هتل در سال ١٣٩١ مورد بازسازی و نوسازی واقع گشت. این هتل از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های رشت به شمار می‌آید که ٤ طبقه دارد. هتل در مجموع با ٩٦ باب اتاق از میهمانان پذیرایی می‌کند.

امکانات هتل کادوس

اتاق دبل هتل کادوس رشت

هتل کادوس رشت توانسته امکانات رفاهی مطلوبی را برای اقامتی دلچسب فراهم کند. امکاناتی شامل تلفن، یخچال، تلویزیون، آسانسور، زمین تنیس، اینترنتی بی سیم، پاور سوئیچ، آنتن مرکزی، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، کافی نت، کافی شاپ، رستوران (با ظرفیت ٢٠٠ نفر)، استخر (روباز مخصوص آقایان)، سونا و جکوزی، خانه داری ٢٤ ساعته،  خشکشویی، تاکسی سرویس، سالن همایش، آرایشگاه آقایان، فضای سبز.

جاذبه های اطراف هتل کادوس

هتل کادوس رشت دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. به همین خاطر مسافران به راحتی می‌توانند به ساختمان تاریخی شهرداری سابق، فرودگاه، پل خشتی چمارسرا و دانشگاه گیلان دسترسی داشته باشند.

لاریجان کجاست؟ معرفی جاذبه‌ های دیدنی لاریجان + عکس
ادامه مطلب

تفاوت اصلی هتل کادوس رشت با هتل سفید کنار بندر انزلی

اتاق دبل هتل کادوس رشت

هتل کادوس دارای 4 طبقه مشتمل بر 96 باب اتاق می‌باشد. در حالیکه هتل سفیدکنار دارای 3 طبقه و بطورکلی 123 واحد اقامتی با امکانات مناسب است. به عبارتی هتل سفیدکنار ارائه‌دهنده واحدهای اقامتی متنوع‌تر و بیشتری در مقایسه با هتل کادوس می‌باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل کادوس رشت چیست؟

هتل کادوس در  محله نظریه و  بلوار منظریه قرار دارد. هتل به مراجعه‌کنندگان به‌صورت شبانه‌روزی ارائه خدمات می‌دهد. هتل کادوس از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند کافه استانبول، پارک بانوان منظریه و… قرار دارد.

آدرس دقیق هتل سفید کنار انزلی کجاست؟

هتل سفید کنار بندر انزلی در استان گیلان، بندر انزلی، کیلومتر 6 جاده آستارا واقع شده است. از لحاظ دسترسی، نیز این هتل علاوه بر دسترسی مطلوب، به جاذبه‌‌های طبیعی نزدیکش، به اماکن تفریحی و گردشگری نیز نزدیک می‌باشد.

جمع‌بندی

اگر شما به فضای طبیعی زیبا و مناظر خیره‌کننده علاقه‌مند هستید، رشت و بندرانزلی می‌تواند یک مقصد بسیار جالب باشد. شهرستان گیلان دارای جنگل‌های سرسبز و آبشارهای فراوان است که می‌توانید از طبیعت آرامش‌بخش آنها لذت ببرید. همچنین امکان کوهنوردی و پیاده‌روی در کوهستان‌های نزدیک نیز وجود دارد.

از لحاظ تاریخی و فرهنگی، این دو شهر دارای بازارها و بافت شهری سنتی می‌باشند که بازدید از آنها تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود. همچنین بازدید از کاخ‌ها و باغ‌های تاریخی نیز در دسترس است.

در نهایت، رشت و بندرانزلی خوش آب و هوا و اقامتی طولانی‌تر در آن می‌توانند فرصتی برای استراحت، آرامش و تجربه فرهنگ و زندگی محلی باشد. بنابراین، اگر با شرایط جغرافیایی و فرهنگی رشت همخوانی دارید، سفر به این شهر را توصیه می‌کنم. ما در این مقاله به مقایسه هتل کادوس رشت و هتل سفیدکنار انزلی پرداختیم.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر