لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> آشنایی با هتل هما ۲ مشهد و امکانات آن
آشنایی با هتل هما ۲ مشهد و امکانات آن

آشنایی با هتل هما ۲ مشهد و امکانات آن

یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های هتل‌سازی در ایران، گروه هتل های هما است. گروهی که فعالیتش را پیش از انقلاب آغاز نمود و کم کم هتل‌های بسیاری را در سراسر ایران افتتاح کرد. امروزه این گروه بزرگ هتلداری در تمام ایران شعب مختلفی را تاسیس کرده که یکی از بهترین آن‌ها، هتل هما ۲ مشهد است. از طرفی به دلیل پر رفت‌وآمد بودن این شهر، هتل هما دو طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در ادامه با این اقامتگاه زیبا و اصیل که یکی از باکیفیت‌ترین هتل های ایران بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی کلی هتل هما ۲ مشهد

هتل هما ۲ جزو یکی از بهترین هتل های مشهد محسوب می‌شود که در منطقه‌ای آرام و به ‌دور از شلوغی ساخته شده است. هتل یاد شده یک هتل ۵ ستاره بوده که سالیان سال است افتخار میزبانی از زائران حرم امام هشتم را دارد و می‌توان آن را یکی از باسابقه‌ها دانست. از ویژگی‌های خوب این هتل می‌توان به اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبایش که مجهز به امکانات روز دنیا است، اشاره نمود. ساختمان هتل پنج طبقه بوده و در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت. امروزه هتل هما از ۲۰۶ واحد اقامتی دلباز و زیبا برخوردار بوده که باکیفیت‌ترین امکانات و سرویس‌های لازم برای پذیرایی از مهمانان را دارا است. گروه هتل‌های هما، هیچ‌وقت در طراحی و ساخت کم نمی‌گذارند و یکی از بهترین رزومه‌های این گروه هتل ۵ ستاره هما ۲ مشهد است. با وجود باغ و محوطه سرسبزی که در هتل وجود دارد، مسافران احساس سرخوشی عجیبی خواهند داشت؛ همچنین هتل هما، فضایی برای قدم زدن و آلاچیق‌هایی زیبا برای ریلکس کردن دارد. در این فضای بانشاط چندین حوض و فواره نیز قرار گرفته تا فضا را زیباتر نماید؛ علاوه بر این رستوران تابستانه هتل هما ۲ و چایخانه سنتی‌اش، مکان خوبی برای صرف غذا و لذت بردن از فضای باغ است.

قیمت هتل هما ۲ مشهد

عوامل مؤثر بر قیمت هتل هما ۲ مشهد عبارتنداز: نوع اتاق، چشم‌انداز، دسترسی یا عدم دسترسی به روم سرویس، تکنولوژی به‌کار رفته در اتاق، امکانات داخل اتاق، متراژ اتاق، استفاده یا عدم استفاده از پارکینگ، استفاده از ترانسفر فرودگاهی، استفاده از استخر و جکوزی و دیگر امکانات و خدمات غیرعمومی که هزینه‌دار هستند. در مجموع می‌توان گفت قیمت هتل هما ۲ در مقایسه با سایر هتل های پنج ستاره مشهد، بسیار منصفانه به نظر می‌رسد. البته باید به یاد داشته باشید که با رزرو آنلاین هتل هما ۲ مشهد می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای که در وب‌سایت‌های معتبر قرار داده می‌شود نیز بهره‌مند شوید. اگر شانس با شما یار باشد، با تغییر فصل قادر خواهید بود این هتل زیبا را با قیمتی باورنکردنی رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل هما ۲ مشهد

امکانات عمومی هتل هما ۲ مشهد
این هتل مجلل دارای بهترین امکانات عمومی و خدمات فوق‌العاده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به بازی برای کودکان، سرویس رایگان رفت به حرم، فضای سبز، سرویس بهداشتی مخصوص معلولین، خدمات پزشکی، خدمات تور، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، کپسول آتش نشانی، خدمات برای معلولین، اینترنت در قسمت لابی، خشکشویی، تلفن در اتاق، سالن همایش، مرکز خرید، تالار پذیرایی، آسانسور، سرویس روزانه اتاق، دستگاه خودپرداز، سالن اجتماعات، مینی بار رایگان، اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، پارکینگ و سالن آمفی تئاتر اشاره کرد؛ همچنین هتل دارای سایر امکانات رفاهی مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی، خدمات باربری، اتاق میهمانی و جلسات کاری، شبکه پخش فیلم، خدمات تشریفات ویژه، صندوق امانات در لابی، خدمات ترانسفر برگشت فرودگاهی رایگان، پرداخت ویزا و مسترکارت، صبحانه در اتاق، پرینتر، فکس، خدمات نگهداری از کودک، لباسشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، کارکنان مسلط به زبان عربی، خدمات بیدار باش و زنگ هشدار است.

امکانات تفریحی هتل هما ۲ مشهد

هتل هما دو مشهد به رفاه و تفریح مسافرانش نیز اهمیت بسیاری می‌دهد، به همین دلیل امکانات تفریحی شگفت‌انگیزی دارد. از جمله این امکانات حمام سنتی، زمین تنیس، رستوران فضای باز، چایخانه سنتی در فضای بسته، سونا بخار، شطرنج، سالن بدن‌سازی، سونا و جکوزی، ماساژ، سالن بیلیارد، خدمات اسپا، رستوران تابستانی، کافی شاپ و گیم نت است.

رستوران و کافی شاپ هتل هما ۲ مشهد

رستوران هتل هما ۲ مشهد
یکی از پرطرفدارترین تفریحات هر سفر مربوط به رستوران گردی و صرف وعده‌های غذایی روزانه در یک رستوران شیک و لاکچری است. با رزرو هتل هما ۲ مشهد دیگر نیازی نیست از هتل خارج شوید؛ چراکه هتل هما غذاهای وسوسه‌انگیز و دلپذیری را برای شما تدارک دیده است. این مجموعه با بهره‌گیری از سرآشپزان مجرب و ایجاد فضایی دلباز و زیبا، خاطره‌ای شیرین در ذهن مسافرانش ثبت می‌کند. از جمله رستوران‌های هتل هما ۲، کافه رستوران مرمر است که انواع کباب‌های خوشمزه را در کنار نوشیدنی‌های متنوع سرو می‌کند. یکی دیگر از بهترین رستوران‌های مشهد که در هتل هما قرار دارد، رستوران راه ابریشم نام دارد که متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین غذاها را در منوی خود جای داده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را می‌توانید سفارش دهید. البته هتل هما ۲ دارای یک چایخانه و کافه نیز است. در این چایخانه و کافی‌شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا و کیک‌های لذیذ را سفارش دهید و به ریلکس کردن در این فضای زیبا بپردازید.

انواع اتاق ‌های هتل هما ۲ مشهد

اتاق ‌های هتل هما ۲ مشهد
پس از بازسازی هتل هما ۲ حق انتخاب مهمانان بیشتر شد. این اقامتگاه اتاق‌هایی مجهز و زیبا برای مسافرانش در نظر گرفته که درخور زائران حرم مطهر رضوی است. این واحدهای اقامتی شامل سوئیت یک نفره، سوئیت دو نفره معمولی و ویژه، سوئیت لوکس دونفره، سوئیت کانکت معمولی و ویژه، سوئیت رویال دو نفره و چهار نفره، سوئیت رویال هما کلاس، سوئیت لوکس هما کلاس و سوئیت یک خوابه دو نفره است. هتل هما ۲ تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مسافران در سوئیت و اتاق خود احساس راحتی نمایند. امکاناتی که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هما ۲ می‌بینید عبارتند‌از از چای ساز، آب رایگان، بالکن، کمد لباس، صبحانه، روم سرویس، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، آباژور، میز تحریر، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، اینترنت وایرلس، دمپایی، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی فرنگی.
اگر تنهایی به مشهد سفر می‌کنید سوئیت یک نفره هتل هما ۲ مناسب شما است. این اتاق تعبیه شده تا فضایی سرشار از آرامش را برای سفر شما فراهم آورد. محیطی که می‌توانید به تفکرات خود بپردازید و از ویو عالی اتاق لذت ببرید. اگر به ماه عسل می‌روید یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌رو، سوئیت لوکس ۲ نفره هتل هما دو است. متراژ این اتاق ۷۸ متر بوده و کلیه امکانات یک سفر دلچسب را دارا است. در این اتاق یک تخت دونفره مجلل به چشم می‌خورد که بسیار راحت است. اگر با دوستان و خانواده خود به شهر مشهد سفر می‌کنید یکی از بهترین اقامتگاه‌ها برای شما، هتل هما ۲ است. این هتل با دارا بودن اتاق‌هایی با متراژ ۱۳۰ متر مربع، برای خانواده‌های پرجمعیت نیز مناسب است. این سوئیت‌ها طراحی بسیار جذابی دارند و تمام امکانات لازم برای خانواده را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر به دنبال یک اتاق لاکچری و لوکس هستید حتماً باید سوئیت‌ رویال ۴ نفره یا سوئیت رویال هما کلاس را انتخاب کنید.

موقعیت مکانی هتل هما ۲ مشهد

موقعیت مکانی هتل هما ۲ مشهد
هتل هما ۲ در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته و در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های مشهد به نام خیابان خیام واقع شده که دسترسی بسیار ساده‌ای به مترو و خطوط اتوبوسرانی دارد. فرقی ندارد با چه وسیله‌ای به مشهد سفر می‌کنید؛ چراکه هتل هما دسترسی بسیار راحتی به راه آهن، فرودگاه و پایانه مسافربری دارد. از همه مهم‌تر اینکه خارج از محدوده ترافیک قرار گرفته است. آدرس دقیق این هتل میدان جانباز و بین ۲ بلوار استاد اخوان ثالث و بلوار خیام است.

جاهای دیدنی نزدیک به هتل هما ۲

یکی از مهم‌ترین اماکن شهر مشهد، حرم مطهر رضوی است که در ۷ کیلومتری هتل هما دو قرار دارد. برای رسیدن به حرم مطهر رضوی باید به خیابان شیرازی بروید. از جمله جاهای دیدنی نزدیک به هتل هما ۲ مجتمع تجاری زیست خاور است که فقط ۵ کیلومتر با این هتل فاصله دارد؛ همچنین برای قدم زدن و تفریح می‌توانید به پارک ملّت که یکی از بهترین و بزرگترین پارک‌های شهر مشهد است، سر بزنید. این پارک دقیقاً ۳ کیلومتر دورتر از هتل هما است. از دیگر پارک‌های جذاب شهر مشهد، پارک کوهسنگی است که در ۱۳ کیلومتری هتل هما واقع شده است. برای بازارگردی می‌توانید به بازار رضا در ۸ کیلومتری هتل هما بروید. سرزمین موج‌های آبی معروف مشهد نیز دقیقاً در ۸ کیلومتری هتل هما قرار دارد؛ پس به راحتی می‌توانید به این مجموعه آبی مهیج نیز سر بزنید.

قوانین رزرو هتل هما ۲ مشهد

قوانین رزرو هتل هما ۲ مشهد
یکی از قوانین این هتل، پذیرش خانم تنها با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار است؛ همچنین برای استفاده از مجموعه آبی باید خانم‌ها از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و آقایان از ساعت ۱۴ و ۳۰ الی ۲۲ مراجعه کنند. اقامت کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان محسوب می‌شود. برای کودکان ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت نیم‌بها محاسبه می‌گردد.

جمع بندی

با هر نیتی که قصد سفر به مشهد دارید، هتل هما دو جزو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود و از هر نظر اقامتگاه خوبی به نظر می‌رسد؛ از آلاچیق‌های جذابش گرفته تا طراحی زیبای سوئیت‌هایش، دلیل خوبی برای انتخاب این هتل است. با آشنایی با هتل هما ۲ مشهد و امکانات آن می‌توان مطمئن شد که اقامتگاهی مناسب و درخور را انتخاب کرده‌اید.

5/5 - (1 امتیاز)
مقایسه هتل شیرازیس با هتل کریم خان شیراز
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر