لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس
معرفی اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس

معرفی اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس

شما هم به سکوت، آرامش، رفاه، هوای پاکیزه و افقی رو به سرسبزی و سرزندگی نیازمندید؟ گاهی تمام این موارد تنها چیزیست که برخی، علی‌الخصوص افرادی که مدت‌هاست به زندگی در میان روزمرگی‌های شهرنشینی عادت کرده‌اند، بدان نیازمندند. این نیاز بود که ایده مبتکرانه خلق اقامتگاهی بکر ییلاقی و خوش‌منظره را در دل دامان دل‌انگیز و باصفای طبیعت چالوس مطرح کرد. در نهایت پروژه احداث هتل ممتاز و ۵ ستاره هتل ونوس پلاس چالوس کلید خورد.
هتل ونوس پلاس را می‌توان از بهترین هتل های چالوس در شهرک توریستی نمک آبرود معرفی کرد که در گوشه‌ای از طبیعت مازندران قرار دارد. این هتل با واحدهای اقامتی کامل و مجهزش آماده پذیرایی از کسانی است که این اقامتگاه را برای یافتن سکون و آرامش رزرو می‌کنند. ما در این مقاله به معرفی اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس پرداخته‌ایم.

واحدهای اقامتی و امکانات اتاق‌ های هتل ونوس پلاس چالوس

گزینه ‌های اقامتی متعددی برای انتخاب در هتل ونوس پلاس چالوس وجود دارند. این گزینه‌های اقامتی را می‌توان اتاق‌ دو تخته توئین و اتاق دو تخته دبل که دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده رو به دریا و جنگل است معرفی کرد. یا اشاره به سوئیت‌ یک خوابه جونیور و سوئیت‌ یک خوابه رویال داشت. به شما اطمینان می‌دهیم که هیچ کمبودی را در زمینه طرح‌های اقامتی در این هتل حس نخواهید کرد.
واحدهای اقامتی این هتل از طراحی داخلی چشم‌نوازی برخوردار هستند که در کنار چیدمانی شیک و امکانات رفاهی مناسب میزبان مسافران عزیز می‌باشند. از امکانات رفاهی اتاق‌های این هتل لازم است به تختخواب‌‌های نرم و راحت، سیستم تهویه‌ مطبوع، کاناپه، میز آرایش، تلفن، یخچال، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، نمازخانه، سرویس بهداشتی فرنگی، گاوصندوق اشاره کرد.
حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها هم شامل دوش، لوازم بهداشتی و سشوار است. از امکانات ویژه‌ای که سوئیت‌های رویال دارند، جکوزی است که امکان استراحت و دستیابی به آرامشی بی‌نظیر را تقدیم گردشگران می‌کنند.

اتاق دو تخته دبل رو به جنگل

اتاق دو تخته دبل رو به جنگل هتل ونوس پلاس چالوساز بهترین اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس، اتاق دو تخته دبل رو به جنگل است. این اتاق‌ها سرویس اضافه به صورت یک تخت تاشو دارند. ظرفیت اتاق‌ها دو نفره می‌باشد. اتاق های دبل رو به جنگل هتل ونوس پلاس چالوس دارای تلویزیون جهت تماشای شبکه خانگی، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان جهت راحتی مسافرین، یخچال، چای‌ساز برای درست کردن نوشیدنی دلخواه، مینی‌بار البته با هزینه به همراه اینترنت رایگان و نامحدود هستند.

اتاق دو تخته تویین رو به جنگل

اتاق دو تخته تویین رو به جنگل هتل ونوس پلاس چالوساز اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس، اتاق دو تخته تویین رو به جنگل است. این اتاق‌ها سرویس اضافه به صورت یک تخت تاشو دارند. ظرفیت اتاق‌ها دو نفر است. تمامی امکانات رفاهی پایه و موردنیاز نظیر تلفن، مبلمان، یخچال، چای‌ساز، دوش، وان، صابون، شامپو، مسواک و خمیردندان، تجهیزات سرمایش‌ و گرمایش مرکزی در این واحدها وجود دارد.

اتاق سه تخته رو به دریا

از اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس، اتاق سه تخته رو به دریا است. این اتاق‌ها یک تخت دبل و یک تخت سینگل و سرویس اضافه به صورت یک تخت تاشو دارند. ظرفیت اتاق‌ها 3 نفره است. از یک هتل خوب برای آنکه حس خانه را دهد چه انتظارهایی دارید؟
این واحد تمام امکانات موردنیاز برای رفاه میهمانان مثل تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، چای‌ساز، مینی‌بار با هزینه، کمد، میز ناهارخوری، سرمایش و‌ گرمایش مرکزی، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق وجود دارد. امکانات بهداشتی شامل دوش، وان، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، شانه، دمپایی و حوله می‌شود.

کانکت چهار تخته رو به دریا

از اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس، اتاق کانکت چهار تخته رو به دریا است. این اتاق‌ها یک تخت دبل و دو تخت سینگل یا دو تخت دبل دارند و از سرویس اضافه به صورت یک تخت تاشو برخوردار هستند. ظرفیت اتاق‌ها 4 نفره است. امکاناتی که در این اتاق‌ها ارائه می‌شود کامل بوده و از تلویزیون، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی بگیر تا سیستم IPTV، رخت‌آویز، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق وجود دارد.

اتاق کانکت چهار تخته رو به جنگل

اتاق کانکت چهار تخته رو به جنگل هتل ونوس پلاس چالوساز بهترین اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس، اتاق کانکت چهار تخته رو به جنگل است. این اتاق‌ها سرویس اضافه به صورت یک تخت تاشو دارند. ظرفیت اتاق‌ها 4 نفره است. امکانات رفاهی در این اتاق‌ها به صورت کامل ارائه می‌شود. کانکت چهار تخته رو به جنگل دارای تلویزیون، بالکن، مینی‌بار غیررایگان بوده و تجهیزات بهداشتی شامل دوش، وان، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، شانه، دمپایی و حوله در آنها وجود دارد.

آشنایی با هتل ونوس پلاس چالوس

اتاق دو تخته دبل هتل ونوس پلاس چالوسهتل ونوس پلاس زیبا از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت کرد و با چشم‌انداز رویایی‌اش در دل طبیعت سرسبز استان مازندران قرار دارد. هتل ونوس پلاس اقامتگاهی است متشکل از ۱۳ طبقه. این هتل را در میان جنگل‌‌های سرسبز و بکر پیدا می‌کنید. هتل با واحدهای اقامتی خاصی که رو به جنگل و دریا هستند میزبان مسافران است.
این هتل دارای بنای مدرن و واحدهای اقامتی مجلل و مجهزی می‌باشد. شک نکنید پیاده‌روی در فضای سرسبز و خاص این هتل هر مسافری را مجذوب زیبایی‌های شگفت‌انگیز این منطقه می‌کند. به‌علاوه، از مزیت‌های این هتل می‌توان نزدیکی آن را به مرتفع‌ترین تله کابین نمک آبرود برشمرد. موقعیت مکانی خاص هتل ونوس پلاس باعث شده تا گردشگران زیادی از مهمانان وفادار و مشتریان همیشگی این مکان باشند.
هتل ونوس پلاس مجموعه‌‌ای کامل از بهترین امکانات و خدمات را به میهمانان عزیزش ارائه می‌دهد. پرسنل مجرب این هتل آماده پذیرایی از مهمانان هستند و خدماتی قابل ستایش، در حد و اندازه هتل‌های بین‌المللی به مهمانان ارائه می‌دهند. برای آن‌ گروه از مسافران عزیزی که با خودروی شخصی به چالوس سفر می‌کنند، در هتل پارکینگ فراهم شده است. شما در این هتل هر دو نوع مسقف و غیر مسقف را خواهید داشت.
جمع‌بندی
در کنار امکانات اتاق های هتل ونوس پلاس چالوس بد نیست به امکانات تفریحی هتل هم بپردازیم. امکانات تفریحی بی‌شمار موجود در هتل نظیر: چای‌خانه سنتی، گیم ‌نت، سالن ورزشی، سالن بیلیارد،کافی‌شاپ و پارکینگی رایگان از مقدم گردشگران میزبانی می‌کند. تسهیلات ارائه‌شده در قسمت لابی شامل: آسانسور جهت رفت و آمد راحت، تاکسی‌سرویس و خدمات خشک‌شویی و لباسشویی می‌شود. با انتخاب این هتل شک نکنید لحظاتی خاطره‌انگیز خواهید داشت.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل های فرودگاهی
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر