لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> صبحانه هتل فلامینگو کیش، منویی پر از خوراکی ‌های لذیذ

صبحانه هتل فلامینگو کیش، منویی پر از خوراکی ‌های لذیذ

سفر به جزیره زیبای کیش یکی خاطره‌انگیزترین سفرهایی است که هر کسی می‌تواند داشته باشد. با اقامت در هتل فلامینگو کیش لذت این سفر جذاب، برایتان بیشتر می‌شود. جایی که با محیط زیبا و دلنشین از سال ۱۳۸۵ تا کنون میزبانی شایسته برای گردشگران جزیره کیش بوده است. صبحانه هتل فلامینگو کیش از بخش‌های دلچسب اقامت در این هتل است که نمی‌توان از آن گذشت.

میل کردن وعده صبحانه در هتل های کیش مثل هتل فلامینگو، می‌تواند آغازگر یک روز پر انرژی برای گردشگران باشد. در مقاله امروز همراه ما باشید تا هر آنچه در مورد صبحانه این هتل لازم است بدانید به شما بگوییم.

صبحانه در هتل فلامینگو کیش

صبحانه در هتل فلامینگو کیش

در معرفی هتل فلامینگو کیش یکی از مواردی که نظر شما را جلب می‌کند بخش خوشمزه صبحانه است. هتل فلامینگو صبحانه ای لذیذ برای شما آماده کرده تا انرژی یک روز به یادمانی در جزیره کیش را در ابتدای روزتان دریافت کنید. میل کردن صبحانه در چنین جایی می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از چشیدن طعم‌های متنوع در این وعده غذایی به شما بدهد.

فلامینگو از لوکس ترین هتل های کیش است که در همان بدو ورود به خوبی متوجه این موضوع می‌شوید. طبیعی است که در چنین جایی انتظار صبحانه‌ای لذیذ و متفاوت داشته باشید که کادر باتجربه رستوران این هتل، به‌خوبی این امکان را برای شما فراهم آورده‌اند. در هتل فلامینگو کیش صبحانه متنوع و خوش‌رنگ و لعاب روبروی شما چیده شده و دست شما برای انتخاب از بین آنچه پیش رویتان است باز گذاشته شده.

منوی صبحانه هتل فلامینگو کیش

منوی صبحانه هتل فلامینگو کیش

منوی صبحانه در یکی از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل با انواع خوراکی‌های سرد و گرم شما را غافلگیر می‌سازد. در این هتل صبحانه به‌صورت بوفه سرو می‌شود و در منوی آن انواع خوراکی از جمله: پنیر، گردو، عسل، مربا، سبزیجات بخار‌پز، تخم مرغ آب‌پز و نیمرو، خرما، زیتون، سوپ، سیب‌زمینی، سوسیس، خوراک عدسی، خوراک لوبیا، املت، میوه، انواع نان، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و… در محیطی بهداشتی توسط کادر حرفه‌ای سرو می‌شود.

سفر به شمال کشور و انتخاب هتل در شهر رامسر در سایت ایران هتل آنلاین
ادامه مطلب

صبحانه هتل فلامینگو کیش در کجا سرو می‌شود؟

صبحانه هتل فلامینگو کیش در کجا سرو می‌شود؟

صبحانه در یکی از بهترین رستوران های کیش در هتل فلامینگو برای شما سرو می‌شود. مهمانانی که در بخش ساختمان چند طبقه هتل هستند می‌توانند صبحانه را در رستوران فلامینگو با ظرفیت ۱۸۰ نفر، میل کنند و مهمانانی که در بخش ویلایی هتل اقامت دارند، صبحانه را در رستوران دلفین با ظرفیت ۱۷۵ نفر، میل می‌کنند.

ساعت کاری رستوران برای سرو صبحانه

ساعت کاری رستوران برای سرو صبحانه

اگر می‌خواهید صبحانه‌های خوشمزه یکی از بهترین هتل های کیش را از دست ندهید، بهتر است سحرخیز باشید و دل از تخت‌خوابتان بکنید. صبحانه هتل فلامینگو کیش هر روز از ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ سرو می‌شود. با تغییر فصل، ممکن است این ساعت کمی تغییر داشته باشد.

قیمت صبحانه هتل فلامینگو کیش

قیمت صبحانه هتل فلامینگو کیش

قیمت غذا در هتل فلامینگو کیش بسته به انتخاب شما متفاوت است؛ اما اگر در این هتل اقامت دارید باید بدانید که برای صرف صبحانه نیاز به پرداخت هزینه مازاد نیست. صبحانه در هتل فلامینگو رایگان و به‌صورت بوفه است؛ کسانی که فقط برای صرف صبحانه به هتل می‌آیند باید هزینه صبحانه را بسته به انتخاب خوراکی‌ها پرداخت کنند.

بعد از صرف صبحانه در هتل، بازدید از مراکز خرید کیش، تفریحی لذت‌بخش است که می‌توانید به سراغ آن بروید. فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز خرید معتبر کیش زیاد نیست و از هتل به بسیاری از این مراکز به‌راحتی دسترسی دارید.

سایر عکس های هتل فلامینگو:

سرو چای در صبحانه هتل فلامینگو
سرو چای در صبحانه هتل فلامینگو
صبحانه گرم هتل فلامینگو
صبحانه گرم هتل فلامینگو

جمع‌ بندی

صبحانه از اصلی‌ترین وعده‌های غذایی است که گذشتن از آن برای بسیاری از افراد کاری غیر ممکن است. هتل فلامینگو کیش از بهترین هتل‌های این جزیره است که به شما این فرصت را می‌دهد تا ماجراجویی در جزیره را با صرف صبحانه‌ای دلچسب و خواستنی شروع کنید. در این مقاله سعی کردیم تا هر آنچه لازم است در مورد صبحانه هتل فلامینگو کیش بدانید، در اختیارتان بگذاریم تا راهنمایی برای بخش اقامت سفرتان در این جزیره باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر