لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی رستوران های هتل بین المللی کیش
معرفی رستوران های هتل بین المللی کیش

معرفی رستوران های هتل بین المللی کیش

جزیره زیبای کیش، مرواریدی درخشان را ماند که در دل خلیج همیشه فارس در نیمه‌ی دوم سال میزبان میهمانان زیادی است. افراد بسیاری برای دوری از شلوغی‌های شهر، تماشای دریای نیلگون و ساحل ماسه‌ای به این دیار می‌آیند. بعضی از مسافران برای اقامت هتل بین ‌المللی کیش را انتخاب می‌کنند.
خدمات کامل و امکانات مجهز این هتل دلیلی بود تا طرفداران زیادی پیدا کند. تعداد میهمانان هتل کم نیست و اکثر آنان خواهان خلق تجربه‌ای جدید در این جزیره می‌باشند. ما در این مقاله قصد داریم تا بیشتر به این هتل از هتل های کیش بپردازیم و شما را با یکی از قسمت‌های بسیار مهم آن آشنا کنیم. رستوران های هتل بین المللی کیش موضوع این مقاله است.

بوفه صبحانه هتل بین‌المللی کیش

بوفه صبحانه نیز جزو خدمات رستوران های هتل بین المللی کیش است که می‌توانید برای صرف صبحانه در یک روز تعطیل با دوستان خود دور هم جمع شوید. اینگونه یک روز عالی و پر از هیجان را شروع می‌کنید. احتمالا مسافر این جزیره هستید و علاقمندید یک صبحانه مفصل میل کنید تا باقی روز خود را به خرید و گردش پرداخته و انرژی لازم را داشته باشید.
در هر صورت رستوران های هتل بین المللی کیش با داشتن منویی متنوع شامل انواع کره، پنیر، نوشیدنی‌های گرم و سرد، سوپ، ارده و شیره، کیک شکلاتی و ساده، خوراک لوبیا، عدسی، خامه، انواع مربا و عسل یک نفره، خیار، گوجه، خیارشور، فرنی یا شله زرد، املت فرانسوی، تخم‌مرغ آب‌پز، پوره سیب‌زمینی، گاهی فلافل، نیمرو و میوه‌هایی مثل هندوانه پذیرای شماست.

بوفه ناهار و شام در هتل مجلل بین المللی کیش

میز سلف سرویس رستوران هتل بین المللی کیش درصورتی‌که می‌خواهید یک شام و یا ناهار مفصل را در کنار عزیزانتان میل کنید، به شما رستوران های هتل بین المللی کیش را پیشنهاد می‌دهیم. شما در منوی این رستوران با انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، فست‌فودی و گیاهی روبه‌رو خواهید بود.
این غذاها توسط سرآشپزهایی ماهر و کاربلد تهیه و طبخ آن‌ها صورت می‌گیرد و برای هر ذائقه‌ای مناسب می‌باشند. کیفیت مواد اولیه استفاده شده در غذاها بسیار زیاد است و نتیجه آن نیز یک غذا با عطر و طعم فوق‌العاده می‌باشد. طراحی و دکوراسیونی که این رستوران دارد بسیار چشم‌نواز است و از بابت رعایت بهداشت خیالتان راحت باشد.
فضای داخلی رستوران هتل بین‌المللی کیششما از منوی متنوع و کامل این رستوران می‌توانید غذاهایی نظیر پاچین، چلو گوشت، قیمه، ته‌چین، جوجه کباب، کباب تابه‌‌ای، لوبیا پلو، انواع کباب و غیره را سفارش دهید. با انتخاب رستوران های هتل بین المللی کیش از طعم غذاهای آن لذت ببرید و یک خاطره شیرین از این رستوران را با خود به همراه داشته باشید.
سرو پیتزا در رستوران هتل بین‌المللی کیششما این امکان را دارید تا برای میل کردن غذا با دوستانتان و یا برگزاری یک جشن، رستوران های هتل بین المللی کیش را انتخاب کنید. این رستوران تقریبا گنجایش 200 نفر را دارد و کادر حرفه‌ای و باتجربه به‌راحتی میزبان شما و مهمانانتان هستند. چیدمانی که میز و صندلی‌ها دارد در کنار دکوراسیون و نورپردازی چشم‌نواز رستوران توانسته یک فضای مدرن و خاص را بوجود آورد که لذت صرف غذا را دوچندان می‌کند.

کافه و کافی شاپ‌ های هتل بین‌المللی کیش

سرو نوشیدنی در کافی شاپ هتل بین‌المللی کیشامروزه افراد کافی‌شاپ‌ها را جهت دورهمی‌های دوستانه، جشن‌های کوچک، تولد و قرار کاری و آشنایی‌های قبل از ازدواج انتخاب می‌کنند. در کنار رستوران های هتل بین المللی کیش، هتل یک فضای دنج و زیبا را برای کافی شاپ اختصاص داده است. اینگونه افراد می‌توانند لحظات خوشی را همراه با آرامش در آن بگذرانند.
شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز که خواستید به کافه هتل بین المللی کیش رفته و انواع عصرانه‌های متنوع، شیک‌های خوشمزه، دسرهای تازه، نوشیدنی‌های سرد و گرم و غیره را صرف نمایید. در کنار تماشای نمای داخلی این کافه و صرف خوراکی‌های خوشمزه گوش دادن به صدای موسیقی شما را از دغدغه‌های روزانه‌تان دور خواهد کرد.
فضای داخلی کافی شاپ هتل بین‌المللی کیشیکی از بخش‌های این هتل 5 ستاره، در کنار رستوران های هتل بین المللی کیش، کافی شاپ هتل می‌باشد. این کافی شاپ همچون سایر بخش‌های این مرکز اقامتی با کیفیت بالا و قدرت تمام به گردشگران خدمت‌رسانی می‌کند. نوشیدنی‌های سرد و گرم، میان‌وعده‌های مقوی و هرآنچه که به آن علاقمندید را می‌توانید در کافی شاپ هتل پنج ستاره بین المللی کیش پیدا کنید.
این کافی شاپ با طعم فوق‌العاده‌ای که غذاهایش دارد گردشگران بسیاری را جذب خود می‌کند. پس از آنکه به سالن کافه وارد شدید، پرسنل آنجا با گشاده‌رویی به شما خوشامد می‌گویند و منو کامل کافه را در اختیارتان می‌گذارند. فضای دل‌انگیزی که کافی شاپ هتل بین المللی کیش دارد آرامش را به شما و سایر مسافران هدیه می‌کند تا برای ادامه سفر انرژی لازم را داشته باشید.
از دیگر ویژگی‌های این کافه نورپردازی حرفه‌ای و میز و صندلی‌های شیک و تمیز آنجا است که حس و حالی خاص را به شما تقدیم می‌کند و قطعا خاطره‌ساز می‌شود. همچنین بهره بردن از مواداولیه با کیفیت در خوراکی‌های کافی شاپ همچون رستوران های هتل بین المللی کیش به وضوح حس می‌شود. خیالتان راحت خواهد بود که بهترین‌ها را میل می‌کنید، به گونه‌ای که طعم و مزه‌ی دلچسبی را در دهانتان مزه خواهید کرد.
جمع‌بندی
از هتل‌های خوب کیش هتل بین‌المللی است که توانسته طی مدت زمان فعالیتش مجموعه‌ای از خدمات و سرویس‌های باکیفتی را ارائه دهد. ما در این مقاله به گوشه‌ای از این هتل پرداختیم که رضایت اغلب مراجعه‌کنندگان را بدست آورده است. به شما هم پیشنهاد می‌دهیم تا حتما به رستوران های هتل بین المللی کیش سر بزنید و لذت خوردن وعده‌های غذایی لذیذ در این رستوران را از دست ندهید.
اکنون که به این بخش جذاب مجتمع اقامتی پرداختیم، خوب است که با رستوران هتل بین المللی کیش هم آشنا شوید. اینگونه می توانید با آگاهی دوچندان محل اقامتتان را انتخاب کنید. رستوران های هتل بین المللی کیش هم طرفداران بسیاری دارند.
از این رو چنانچه دوست دارید پس از نوش‌جان کردن میان‌وعده‌ای لذیذ، خودتان را به یک غذای دریایی تازه و اصیل ایرانی دعوت کنید، می‌توانید سری به رستوران های هتل بین المللی جزیره کیش بزنید و لذت ببرید. این رستوران‌ها توسط کادر کارآزموده هتل اداره می‌شود و با خوراکی‌های جورواجور و لذیذ بهترین‌ها را به همه تقدیم می‌کنند. پس یادتان باشد صرف غذا در آنجا را در برنامه خود بگنجانید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
اطلاع از آخرین تخفیف های جزیره کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر