لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 5 مورد از پرطرفدارترین هتل های در شرف تاسیس جهان
5 مورد از پرطرفدارترین هتل های در شرف تاسیس جهان

5 مورد از پرطرفدارترین هتل های در شرف تاسیس جهان


آیا تا بحال زمان بهتری برای سفر وجود داشته است؟ ما اینطور فکر نمی کنیم. از اقامتگاه های جذاب واقع در جزیره گرفته تا خلوتگاه های پرت و دور افتاده، تعداد زیادی هتل عالی با امکانات خوب وجود دارد که برای هر بودجه ای مناسب است. هتل های بسیار زیبای تازه افتتاح شده در سراسر دنیا از جمله ایران وجود دارند که با رزرو انلاین هتل ها می توانید بهترین لحظاتتان را در انجا سپری کنید.
می خواهیم با دقت هتل های افتتاح شده امسال را بررسی کنیم .

اتفاقات زیادی در راه است! مقاصد گردشگری بزرگ مانند ریکیاویک (پایتخت کشور ایسلند) و شهر کومو ( در ایتالیا ) امسال به استقبال اولین هتل های لوکس واقعی رفتند در حالی که دیگر کشورهای کم رفت و آمد دنیا مانند استرالیای شمالی و جزایرFaroe پیشنهادات افتتاح هتل های کوچک و مدرن شهری را داشتند.


هتل ” مونتاژ لوس کابوس” واقع در لوس کابوس کشورمکزیک

با افتتاح های جدید و هیجان انگیز بیش از حد در سال گذشته، در بخش جنوبی شبه جزیره باخا کالیفرنیا در مکزیک، پیشرفت های زیادی در راه است. این هتل 122 اتاقه با 52 اقامتگاه مبله در 39 هکتار در ملک ساحلی بین “کابو سن لوکاس ” و “سان جوز دل کابو” ساخته شد. این هتل دارای سه استخر شنا، چشمه ی اّبگرم دارای خدمات کامل، چندین مکان برای صرف غذا، برنامه هایی برای کودکان، مرکز تناسب اندام و زمین تنیس و تفریحات فراوان دیگر است اما هیجان ما بیشتر درباره سواحل قابل شنایی است که در این بخش مکزیک خیلی زیاد به چشم نمی خورند. سریع اقدام کنید چون در این هتل یک زمین گلف بنام Fred Couples Signature با 18 چال افتتاح خواهد شد.
The Retreat at Blue Lagoon

هتل Retreat در بلو لاگون واقع در گرینداویک ایسلند
تاجائیکه معلوم است محبوبیت ایسلند به عنوان مقصد گردشگری همچنان پا برجاست. بهار امسال شاهد افتتاح لوکس ترین هتل این کشور بودیم که دارای چشمه ی آبگرم زیرزمینی و یک تالاب خصوصی که حاوی همان مقدار آب های موج دار جزیره معروف بلو لاگون است. همچنین این موارد هم موجود است: کلاس های رایگان یوگا، آموزش کوه پیمایی و تور بازدید از شفق های قطبی. 62 سوئیت مدرن این هتل پنجره هایی از کف تا سقف و چشم اندازی بر زمین های گدازه ای و آب های آبی خیره کننده اطراف دارند. برای طرفداران شکم و غذا خوردن، رستوران ” موس” خوراک های ایسلندی فصلی و تازه ارائه می دهد تا هتل را به یک مقصد آشپزی جدید تبدیل کند.
Governors Island

مجموعه اقامتگاه ها در جزیره ” گاورنرز” شهر نیویورک
جدیدترین مجموعه این اقامتگاه ها که یکی از هیجان انگیزترین مکان های این مجموعه بزرگ است، تنها 8 دقیقه با کشتی از مرکز شهر منهتن فاصله دارد. یک قطعه زمین در جزیره 172 هکتاری در نیویورک هاربر به یک مکان دنج، لوکس و فصلی به سبک اسکاندی با شومینه، رستوران در محل اقامتگاه، کلاس های یوگا در فضای بیرونی و چشم اندازی از مجسمه آزادی از فاصله دور تبدیل شده است. محل اقامت از 10 چادر درجه یک لوکس (با تخت های بزرگ و حمام های اختصاصی ) تا ساده ترین نوع چادرها که به همان اندازه شیک هستند و چادرهای مسافرتی نام دارند (27 عدد )، تشکیل می شود. رستوران با نام Three Peaks غذاهای خوش خوراک را همراه با لوازم باربیکیو در یک جعبه ارائه می دهد. انتظار می رود این هتل در اواسط ماه اکتبر باز شود.

Shipwreck Lodge

هتل ” کشتی شکسته ” واقع در ساحل اسکلت نامیبیا

برای تجربه یکی از بهترین ماجراجویی ها، به این هتل جذاب در منطقه شمال غرب دور افتاده نامیبیا که مرکز برخی از جالب ترین چشم اندازهای این قاره است، سر بزنید . طرح این هتل الهام گرفته از کشتی شکسته واقع در ساحل اسکلت است، اتاق خواب های سبک کابین کشتی با داشتن بخاری هایی که با سوختن چوب حرارت می دهند، با پتوهای ضخیم از جنس خز مصنوعی و بطری های آبگرم احساس فراغت از عناصر بیرونی را به انسان می دهد. فعالیت هایی مانند دیسک های بازی، بالا رفتن از تپه های شنی برای دیدن طلوع آفتاب و دیدن بقایای کشتی شکسته و اسرارآمیز Suiderkus و Karimona وجود دارد. اقامت خود در این هتل را با دیدن روستای شگفت انگیز و جدید Hoanibلذت بخش تر کنید.

Bullo River Station

ایستگاه رودخانه Bullo واقع در “بینز” در قلمرو شمالی استرالیا
را ما هیجان زده ایم: طراح داخلی به نام Sibella Court یکی از جهانگردان محبوب ما است که در برنامه ی اینستاگرام قابل فالو کردن است. او امسال خانه دوست داشتنی به نام ” guest wing ” واقع در ایستگاه رودخانه Bullo را بازسازی کرد، این ایستگاه یک مزرعه از گاوهای کارگر 500000 هکتاری واقع در منطقه دور دست شمال غربی استرالیا است که تجربه یک خانه روستایی اصیل و مرتفع را به مسافران می دهد. قبل از اینکه به یکی از اتاق های مهمان که از مادر طبیعت الهام گرفته شده و روی یک پالت با رنگ و مواد ساده مانند چرم، چوب های بازیافتی، فولاد سیاه طراحی شده است بروید و در خلوت باشید. خودتان را غرق زندگی در اینجا بکنید که جایی است که به زیبایی تمام می توان در آن زندگی کرد و لذت برد.

5 توقع اساسی گردشگران امروزی از یک هتل
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر