لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل شهر و هتل ایران تهران

مقایسه هتل شهر و هتل ایران تهران

هتل شهر تهران یک هتل سه ستاره در پایتخت می‌باشد. این هتل در خیابان دماوند، سه راه تهرانپارس، در سال 1357 افتتاح شد. هتل در خرداد ماه سال ۱۳۹2 مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل با معماری خاصش ترکیبی از لوکس و سنتی را دارد و نمایی زیبا را در ۴ طبقه و 107 اتاق و سوئیت به نمایش می‌گذارد.

هتل ایران تهران از جمله هتل های تهران در خیابان شهامتی می‌باشد که دارای سابقه‌ای طولانی در عرصه هتلداری و مهمان‌نوازی می‌باشد. افتتاح این هتل به سال ۱۳۵۴ برمی‌گردد و از آن زمان میزبان گردشگران و مسافرانی است که به تهران سفر می‌کنند. در این مقاله به مقایسه هتل شهر و هتل ایران تهران می‌پردازیم.

انواع اتاق های هتل ایران و امکانات آن‌ها

اتاق سه تخته هتل ایران تهران

هتل سه ستاره ایران در ۶ طبقه خود دارای ۴۰ اتاق است. انواع اتاق‌های هتل ایران تهران عبارتند از اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته دبل، اتاق های دو تخته تویین و اتاق های سه تخته. امکانات داخلی اتاق ها تقریبا مشابه یکدیگر هستند و هیچ یک از این اتاق‌ها در مقایسه با سایر اتاق‌ها برتری خاصی ندارد، مگر فضای بزرگتری که بعضی اتاق‌ها دارند. خوب است بدانید که امکان افزودن تخت اضافه به اتاق در هتل ایران تهران وجود ندارد.

هتل الماس نوین مشهد، تجربه اقامتی متفاوت
ادامه مطلب

تمامی اتاق‌‌های هتل ایران مبله هستند و از سیستم تهویه مطبوع برخوردار می‌باشند. خدمات روم سرویس و صبحانه به تمامی اتاق‌ها ارائه می‌گردد. همه اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر کمد لباس، دراور، آباژور، یخچال، مینی بار و تلفن می‌باشند.

اتاق دو تخته توئین هتل ایران تهران

در اتاق‌ها سیستم گرمایش و سرمایش تعبیه شده و جهت سرگرمی حداکثری مهمانان در تمامی اتاق‌ها تلویزیون قرار دارد. اینگونه مهمانان اوقات فراغت و بیکاری خود را به تماشای برنامه‌های مختلف تلویزیونی سپری می‌کنند؛ به اینترنت هتل داخل اتاق نیز می‌شود دسترسی داشت.

شایان ذکر است سرویس بهداشتی و حمام اتاق‌ها به لوازم بهداشتی مورد نیاز نظیر صابون، سشوار، شامپو، حوله و دمپایی مجهز هستند. چنانچه وسیله ارزشمند و گرانبها همراه خود دارید از بابت امنیتش نگران نباشید. شما می‌توانید با خیال آسوده آن را در صندوق امانات داخل اتاق قرار داده و در شهر به گشت و گذار و تفریح بپردازید.

امکانات و خدمات هتل ایران

لابی هتل ایران تهران

این هتل سه ستاره ارائه‌دهنده خدمات مختلفی شامل خدمات باربری و خدمات لاندری به مهمانان خود است. آن دسته از مهمانانی که معلولیت جسمی دارند نگران رفت و آمد در طبقات هتل نباشند؛ زیرا هتل ایران بین طبقات آسانسور دارد. در ضمن در ورودی هتل رمپ مخصوص ویلچر قرار داده شده است.

چنانچه با هواپیما به تهران سفر کرده‌اید و در شهر خودروی شخصی ندارید این امکان برای شما فراهم است تا از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. هتل ایران دارای پرسنلی حرفه‌ای و خوش خلق می‌باشد. کادر پذیرش به صورت شبانه‌روزی فعال و آماده پاسخ گویی به مهمانان هستند. امکانات و خدمات دیگر هتل شامل خدمات بیدار باش، اتاق چمدان، اینترنت در لابی، کافی شاپ، اپراتور، پرینتر و فکس، پله اضطراری و غیره می‌شود.

بهترین هتل کرج – آدرس و جزئیات کامل به همراه عکس
ادامه مطلب

اتاق‌ها و امکانات هتل شهر

اتاق دو تخته توئین هتل شهر تهران

خدمات و امکانات اتاق‌های هتل شهر عبارتند از: دراور، میزتحریر، حمام به همراه لوازم بهداشتی و دمپایی، پاورسوئیچ، چای‌ساز، خدمات اتاق، صبحانه، یخچال، مبلمان، آباژور، آب معدنی رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، صندوق امانات داخل اتاق، قفل ایمن در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، بالکن، رخت‌آویز، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق و سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق.

امکانات هتل شهر

آبنما لابی هتل شهر تهران

از امکانات دیگر هتل شهر تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سالن ورزشی، خدمات باربری، سونا، ماساژ، خودپرداز، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، لباسشویی و خشکشویی، اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات برای معلولان، پذیرش ۲۴ ساعته و دستگاه واکس کفش.

هتل شهر دارای مجموعه خدمات و امکانات دیگری شامل زنگ هشدار، کافی شاپ، روزنامه روزانه، فضای سبز، جکوزی، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، تلفن در لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات نظافت روزانه، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات می‌شود. هتل شهر تهران همچنین ارائه‌دهنده خدمات اداری نظیر فتوکپی، فکس و پرینتر نیز می‌باشد. یک سالن کنفرانس هم در هتل شهر قرار دارد.

تفاوت هتل شهر و هتل ایران تهران چیست؟

نمای ساختمان هتل شهر تهران

در هتل شهر چنانچه سن مهمان از 4 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال بین 0 تا 4 سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود. در هتل ایران اگر سن مهمان از 6 سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال می‌باشد. چنانچه سن خردسال بین 0 تا 6 سال باشد، به صورت رایگان در نظر گرفته می‌شود.

مقایسه هتل ویدا و هتل آرامیس پلاس کیش
ادامه مطلب

آدرس دقیق هتل شهر تهران کجاست؟

هتل شهر تهران در خیابان دماوند قرار دارد. واقع شدن هتل شهر تهران در نزدیکی پارک ملی سرخه حصار، باعث شده تا هوای اغلب آلوده تهران از یاد مهمانان هتل برود. میهمانان در فضایی آرام و زیبا اقامتی دلچسب را تجربه می‌کنند.

آدرس دقیق هتل ایران تهران کجاست؟

هتل ایران را در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر پیدا می‌کنید. موقعیت مکانی هتل ایران تهران در نزدیکی خیابان ولیعصر بوده که دسترسی راحت به نقاط مختلف شهر را امکان‌پذیر کرده است.

جمع‌بندی

هتل شهر تهران، در کنار بوستان جنگلی سرخه حصار قرار دارد. موقعیت مکانی مناسب و دوری از مرکز باعث گشته تا هتل شهر در منطقه‌ای خوش آب و هوا باشد. نیروی انسانی و پذیرش هتل شهر نیز در فضایی آرام و دل‌انگیز از میهمانان میزبانی می‌کنند.

هتل ایران هتلی باسابقه محسوب می‌شود و انتظار می‌رود که بنای هتل و تجهیزات آن قدیمی و کهنه باشند. با این حال هتل در سال ۱۳۹9 باهدف ارتقا سطح خدمات و بالا بردن کیفیت امکانات مورد مرمت و بازسازی واقع شد. در این مقاله مقایسه هتل شهر و هتل ایران تهران را مطالعه کردید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر