لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> سفر با همسر
سفر با همسر

سفر با همسر

با همسرتان به گردش بروید و بدون تجربه ی هیچ اتّفاق تلخی ، صحیح و سالم به خانه بازگردید .
سفر کردن با همسر همیشه کار آسانی نمی باشد، امّا شما همیشه می توانید از افراد با تجربه تر چیز هایی بیاموزید. کسانی که در طول زندگی هایشان رمز و راز های یک مسافرت عاشقانه را آموخته اند.

ما از چند دوست و غریبه که با نیمه های جانشان زیاد سفر می کنند راهنمایی خواستیم. جواب های آنان را در زیر بخوانید:

1 – “هر دوی شما باید در فراهم سازی مقدّمات سفر همکاری و شراکت کنید.” الکساندر نِنُو

به جز مواقعی که می خواهید همسرتان را غافلگیر کنید، شما باید درباره ی مقصد، برنامه ها، رزرو انلاین هتل و هواپیمای سفرتان با هم تصمیم بگیرید. به اشتراک گذاشتن این مسئولیت برای لذّت بردن هر دو نفر از سفر بسیار مهم است و احساس با ارزش بودن را در دل ها ایجاد می کند. سپردن تمامی وظیفه های برنامه ریزی بر دوش همسرتان و فقط خوشحال نشان دادن خود از تصمیم های او، یک اشتباه رایج می باشد. هیچ چیز بدتر از سفر به اوگاندا وقتی که شما در واقع آرزوی دیدن تایلند را داشتید، وجود ندارد.
قبل از سفر از یکدیگر غافل نشوید

2 – “قبل از سفر از یکدیگر غافل نشوید.” لو لیه باو

من با شوهرم بیش از دو سال است که سفر می کنم. او یک بریتانیایی است و من یک آمریکایی. دوران بسیار عالی را با هم گذرانده ایم. من فکر می کنم یکی از مهم ترین کار هایی که قبل از سفر می توانید انجام دهید، قرار گذاشتن های عاشقانه است. تا حدودی این کار برای شما عادّی خواهد شد، چرا که به احتمال زیاد، در سفر غذای بیرونی زیاد خواهید خورد و گشت و گذار بسیاری هم خواهید رفت. به همین دلیل بعضی مواقع پیش می آید که از همدیگر را فراموش کنید و یک قرار شام رمانتیک را از یکدیگر دریغ کنید. اینکه نشان دهید چقدر همسرتان برای شما اهمّیت دارد، از درگیر جمع آوری وسایل و دردسرهای سفر شدن خیلی مهم تراست.1683375772 659 سفر با همسر

3 –” با کسی که از او خوشتان نمی آید سفر نکنید.” مارتا لئونارد

مهم نیست که دوست، فامیل و یا همکار شماست، اگر یکی از شما از او بدش می آید، نباید با هم سفر کنید. این که تمام سفر را با آن ها کنار بیایید و عواطف همسر خودتان را در نظر نگیرید هم بسیار بد است، ولی بدترین سناریوی ممکن این است که صد درصد وقت خود را با آن ها سپری کنید و وقتی برای خلوت خودتان در نظر نگیرید. اگر که شما این نکته را رعایت نکنید، ممکن است همسر خود و یا حتّی تمام همسفران خود را از دست دهید.
Plan activities during your vacation

4 – “برای سفر خود فعّالیت های جذّاب برنامه ریزی کنید.” مارک ونسی

اثبات شده است که اگر غیر از صرف سه وعده غذا در روز، استراحت در ساحل و گذراندن تمام وقت خود با یکدیگر برنامه ی دیگری ندارید، سفر هرگز برای شما لذّت بخش نخواهد بود. به احتمال زیاد در روز دوم بحث و مشاجره خواهید کرد. در بهترین شرایط روز سوم. 24 ساعت روز را بدون هیچ برنامه ی سرگرم کننده ای با هم گذراندن، بهترین دستور العمل برای تجربه ی یک سفر رنج آور و فاجعه آمیز است.

5 – “به مشغولیات مورد علاقه ی خود بپردازید. “دانا جکسون .

اوّلین نکته ای که بخواهم به زوج های آماده ی سفر بگویم، این است که هرکدام از آن ها باید به سرگرمی های محبوب خود بپردازد و نباید همه کار را با هم انجام دهی.

6 – “به همدیگر نچسبید.” آماندا جیمز

بخشی از زمان را به تنها بگذرانید. اگر یکی از شما در حال خرید سوغاتی است، آن شخص دیگر بهتر است به قدم زدن یا عکس گرفتن و یا اسنک خوردن بپردازد. یک ساعت و مکان را مشخص کنید. این وقفه های کوچک انرژی بخش، داستان ها و اتفّاقاتی را برای شما فراهم می کند که می توانید با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

7 – به نوبت برای فردای خود تصمیم بگیرید. “مارینا گاربوا”

اگر که عاشق یکدیگر هستید ولی همسفران خوبی برای هم به حساب نمی آیید، قراردادی را وضع کنید که هرروز به نوبت یک نفرتان برنامه ی سفر را تعیین کند. در چنین شرایطی، هر دوی شما اوقات فراغتی منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد و فرصتی برای شما فراهم می شود که همسر خود را با یک برنامه ای که از قبل انتظارش را ندارند سورپرایز کنید.
Meet other people

8 –” با آدم های جدید آشنا شوید و دوستان خارجی به دست بیاورید. “ماری بنچ

نمی خواهم بگویم که از همسر خود خسته خواهید شد، امّا هر بار که من و همسرم، که سه سال است با هم سفر می کنیم، با افراد جدیدی آشنا می شدیم، سفرمان وارد یک مرحله ی جذّاب و جدید می شد. نه تنها افق ها و دید شما گسترش پیدا می کند، بلکه دوستان جدید پیدا می کنید، برنامه هایتان برای ملاقات دوباره ی آن ها تغییر می کند و شاید برای بازدید از کشورشان هم برنامه ای ترتیب دهید. حداقل ما که این کار را می کنیم. حتماً یک بار هم که شده این کار را امتحان کنید. بسیار جذّاب و سرگرم کننده است.

9 –” انتظارات خود را در خانه باقی بگذارید. “اسلاومیر ایگناتوو
در سفر انتظارات خود را تا حد ممکن کاهش دهید. خودتان را افرادی فرض کنید که از زندگی روزمره ی خسته کننده ی خود خارج شده و دست در دست یکدیگر به یک محیط نا شناخته ی جدید وارد شده اند. فرانسوی ها واژه ی بسیار زیبایی در وصف چنین حالی دارند. ” FLÂNER ” : زندگی را با تمام حواس و به همراه معشوق خود تجربه کردن.

لذت بردن از تعطیلات با روش های ساده
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر