لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> راهنمای سفر به انتاریو کانادا
راهنمای سفر به انتاریو کانادا

راهنمای سفر به انتاریو کانادا

حس ماجراجویی درونی تان را در استان انتاریو کانادا بیدار کنید، اینجا همان جایی است که کشتی های غرق شده، گوزن کانادایی شناگر و 250000 دریاچه آب شیرین در انتظار شما است.

انتاریو مشهورترین استان کانادا می باشد و با وجود نواحی بیابانی وسیع و با بیش از هزاران آبراه، هنوز هم جاهای گشتنی زیاد و فرصت های نامحدود برای کشف وجود دارد. فرقی نمی کند شما در آرزوی جایی برای یک ماجراجویی بسیار پر انرژی هستید یا دنبال یک دهات دورافتاده خلوت و یا چیزی ما بین این دو حالت، برای ماجراجویی عالی بعدی تان انتاریو را سکوی پرتاب قرار داده و رزرو آنلاین هتل خود را هرچه سریعتر انجام دهید.

در رودخانه سنت لورنس

جهانگرد و کاشف درونتان را در پارک ملی هزار جزیره واقع در جنوب انتاریو رها کنید. این پارک در رودخانه سنت لورنس در طول مرز ایالت نیویورک قرار دارد و 20 مورد از 1800 جزیره گرانیتی و سه خشکی این منطقه را در بر می گیرد. یک کایاک اجاره کنید یا با یک راهنمای تور همراه شوید تا قسمتی هایی از مسیر دنباله دار هزار جزیره را کشف کنید، مانند یک سری از کانال های مارپیچی، خلیج های محافظت شده و مسیرهای آبی آزاد که توسط دزدان دریایی و قاچاقچیان به تصرف در آمده است. در این جزیره زیر نور ستاره ها چادر بزنید و یا در مهمان خانه تاریخی بمانید و در شهر کینگ استون صبحانه بخورید. خریدهای شیک و جذاب و و نشستن در مراکز فرهنگی در سواحل دریاچه انتاریو در ورودی سنت لورنس را تجربه کنید. زمانیکه در کینگ استون هستید فورت هنری یعنی تنها میراث جهانی یونسکو در انتاریو را همراه با کانال ریدئو را بگردید و از مناظر غذایی زیبا لذت ببرید چون سرانه رستوران در این مکان بیشتر از دیگر شهرهای کانادا است.

Ontario

با راه آهن به یک تنگه دور دست بروید

500 با صدای زیاد قطار متر به سمت پایین به طرف یک تنگه دور دست می روید تا یک ماجراجویی که کل روز طول می کشد را تجربه کنید. قطار تفریحی تنگه آگاوا 114 مایل مسیر ریلی ( هر کدام از مسیرهای رفت و برگشت ) از شهر سالت اس.تی.ای دارد. شمال این شهر به سمت پارک تنگه آگاوا است و مناظر هیجان انگیز از شکل های های گرانیتی و آبشارهای زیبا دارد و توقف بین راهایی 90 دقیقه ای برای کشف رو، اطراف و بالای بستر این تنگه نیاز است. سطح آدرنالین را با بالا رفتن از مسیر باریک لوک آوت که شامل 372 پله و یک مسیر ماسه ای به سمت بالا به طرف منظره چشم پرنده این تنگه است، بالا ببرید.

Ontario

تا Wilds of Wabakimi پارو بزنید

به طبیعت دست نخورده بدون جاده بروید که در آن جریان زندگی در طبیعت اشکار می شود. به مقدار 2.3 میلیون مایل در سراسر شمال غرب انتاریو امتداد دارد، پارک استانی Wabakimi یک بهشت ثبت نشده است که در فرهنگ ملت های اولیه، حیات وحش و آب وجود داشته و بیش از 1200 مسیر قایقرانی در آن وجود دارد. از این پارک و Wilderness North بازدید کنید، گشت و گذار دراین محل توسط متخصصان محلی در پارو زدن ریشه در فرهنگ قایقرانی کانادا و سنت های ملت های اولیه دارد. گزینه های سفر از سفرهایی که خود راهنمای خود هستید تا سفر با راهنمایان تور همراه با غذا، فعالیت های مختلف و اقامت دنج متفاوت است.

Ontario

یک سرزمین عجایب زیر آبی را کشف کنید

یک شیرجه عمیق به پارک Fathom Five National Marin بزنید تا ببینید زیر سطح کف دار خلیج جورجیان چه چیزی وجود دارد. این پارک به عنوان یکی از بهترین آب های شیرین امریکای شمالی برای غواصی شناخته شده است، این پارک 22 کشتی شکسته به خوبی حفظ شده دارد و همچنین جزایر ارکیده خال دار، صخره های دولمیت و ستون های سنگی گلدان شکل دارد. اسباب و لوازم غواصی را با خود به همراه بیاورید و یا اجاره کنید تا بتوانید کشتی های غرق شده و شکل های زمین شناسی زیر آب را مشاهده کنید. برای دیدن دو کشتی غرق شده مربوط به قرن 19 در قایق کف شیشه ای و یا تور زودیاک هیچ نیازی به شنا نیست.

Ontario

دریاچه افسانه های ماسکوکا و پارک استانی Algonquin را ببینید
در ماسکوکا به خوبی استراحت کنید چون این مکان نماد تمثیلی شهر کلبه ها در انتاریو است. از بیش از 1500 دریاچه این پارک در شرق تا 30000 هزار جزیره پارک ملی خلیج جورجیان در غرب امتداد دارد و در ماسکوکا فرصت برای بازی رو، داخل و اطراف آب وجود دارد. یک قایق اجاره کنید تا در سراسر بزرگترین دریاچه های یخبندان موسکاکو حرکت کنید. مسیر آبی را باید پارو بزنید. خلیج بکر جورجیان را با کایاک یا قایق بگردید. ریسک کنید و به تنهایی ای همراه یک تور وارد اعماق این پارک شوید که در فصل پاییز و زمستان بسیار خیره کننده است. مسیر را دنبال کنید تا بیش از 90 مجسمه دیواری مربوط به قرن بیستم که الهام گرفته از پارک های ماسکوکا است را ببینید.
Ontario

16 جزیره و دریاچه شگفت انگیزی که به شکل قلب را در نوروز 98 تجربه کنید
ادامه مطلب

Ontario

گوزن کانادایی کمیاب را ببینید

به جزایر اسلیت بروید به مجمع الجزایری سنگی که تاکنون عده معدودی آن را دیده اند. حدود 5 مایل از ساحل شمالی دریاچه سوپریر فاصله دارد، اسلیت مهم ترین مکان زیستن گوزن کانادایی است که زادگان یک گله مربوط به اوایل سال 1900 است که به خاطر انجاد دریاچه یخی به گل نشستند. خوشبختانه با دور ماندن از شهر و شکارچیان این گوزن ها آزادنه می گردند و شنا می کنند. در این سفر با قایق 5 روزه پارو بزنید، چادر بزنید و بین گوزن ها راه بروید.

Ontario

راهنمای کشتی در سفر تفریحی در رودخانه

کاپیتان کشتی درونی تان در کشتی تفریحی به سمت پایین به طرف کانال ریدئو باشید ( هیچ تجربه ای نیاز نیست ) یعنی در سایت میراث جهانی یونسکو و قدیمی ترین سیستم عامل کانال در امریکای شمالی. خانه های قایقی بسیار لوکس و انواع مختلف کشتی ها خود هدایت شونده ارائه می کند. با سرعت دلخواه خود سفر کنید و در میانه راه توقف کنید تا در مسیر ویدئو قدم بزنید، ماهی گیری کنید و پیکنیک بروید و دیگر روستاهای جذاب اطراف کانال را ببینید. به مدت 10 شب به پایتخت کانادا یعنی اتاوا می رود و باز می گردد. در سفرهای کوتاه تر، قبل یا بعد از گشتن یک توقف بین راهی در پایتخت صورت می گیرد.

Ontario

مسیر قایقرانی کانادایی را سیاحت کنید

تاریخ بومی را روی یک سفر با کشتی همراه با پدال زدن در مسیر قایقرانی در ارتفاعات انتاریو جشن بگیرید. مرکز قایقرانی Madawaska متخصص برگزاری ماجراجویی های عالی و بزرگ و تجربیات قایقرانی معمولی است. گواهی قایقرانی در این مسیر را در سفر 5 روزه تورنتو به سمت پترزبورگ بگیرید که بسته به گزینه های انتخابی شما است و می تواند در موزه قایقرانی کانادا و محل برگزاری تجربیات بومی، برای آموزش پدال زدن، محل سکونت و غذا خوردن و قایقرانی روی آب های کف آلود توقف داشته باشد.
Ontario

لذت بردن از گشت و گذار در فضای باز بدون ماشین

به کوه Blue یعنی بزرگترین پناهگاه روستایی کوهستانی انتاریو و یک مقصد برای لذت بردن از گشت در فضای باز بروید. این پناهگاه سرگرمی های خانوادگی مانند زیپ لاین هیچان انگیز، سقوط آزاد، انجام فعالیت های جذاب مانند گلف، خدمات سلامتی و آب گرم، کشتی های پارویی در یک مسیر یا مسیر رفت و برگشت را ارائه می کند. ماشین را پارک کنید و در فضاهای باز طبیعی بازی کنید مانند ساحل 10 مایلی که بزرگترین ساحل آب شیرین جهان، بزرگترین پارک دوچرخه سواری کوهستانی با اجازه پرش به بالا و بخش های نزدیک مسیر 500 مایلی Bruce یعنی راه باریک تاریخی که دسترسی به ذخایر بیوسفر جهانی یونسکو یعنی Niagara Escarpment را فراهم می کند.

عکس هایی زیبا از دره گل سرخ در اروپا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر