لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مقایسه هتل پانوراما و هتل کوروش کیش
سوئیت هتل پانوراما کیش

مقایسه هتل پانوراما و هتل کوروش کیش

در این مقاله می‌خواهیم به مقایسه هتل پانوراما و هتل کوروش کیش بپردازیم. کیش، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در ایران است و از جمله جاذبه‌های توریستی کشور می‌باشد. این جزیره در جنوب ایران و در استان هرمزگان واقع شده است.
در سفر به کیش شما می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی طبیعی و تفریحی متعدد آن لذت ببرید. همچنین به دلیل آب و هوای ملایم و دریای زیبایش، کیش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقصدهای تفریحی در فصل سرما نیز محسوب می‌شود. از سویی، بهره‌برداری از تجهیزات و امکانات حرفه‌ای هتل های کیش به جذب گردشگر و مسافر به این جزیره کمک بزرگی کرده است.

درباره هتل کوروش کیش

لابی هتل کوروش کیش
عکس از: google map

هتل پنج ستاره کوروش که در جزیره کیش واقع شده، از جمله به‌نام‌ترین هتل‌ها به شمار می‌آید. این هتل منحصربه‌فرد در میدان پردیس قرار داشته و از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را شروع کرده است. هتل کوروش متشکل از ۱۶ طبقه و ۱۹۸ باب اتاق می‌باشد که همگی آن‌ها از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند.

اتاق دو تخته توئین هتل کوروش کیش
عکس از: google map

باتوجه به پرطرفدار بودن جزیره کیش در بین ایرانی‌ها و حتی مسافران خارجی، باید اذعان داشت این هتل یکی از محبوب‌ترین‌ها در هنگام رزرو هتل‌ها می‌باشد. چراکه هم امکانات ارائه‌شده آن در درجه عالی هستند و همچنین به خاطر موقعیت قرارگیری خوب به ساحل خلیج‌فارس و تعدادی جاذبه دیدنی نظیر پارک دلفین و پارک پرندگان کیش، برج ایفل کیش، اسکله بزرگ تفریحی و مراکز خرید مانند پردیس ۱ و ۲ دسترسی مطلوبی دارد.
بهترین زمان سفر به جزیره در فصل بهار می‌باشد. همچنین لازم به توضیح است که این هتل از شاتل فرودگاهی رایگان برخوردار است و مسافران با خیال آسوده این امکان را دارند تا از فرودگاه به هتل دسترسی داشته باشند.

مقایسه هتل لیلیوم و هتل ویدا کیش
ادامه مطلب

امکانات عمومی هتل کوروش کیش

استخر هتل کوروش کیش
عکس از: google map

با اقامت در هتل کوروش کیش بدون شک یکی از شیرین‌ترین سفرهایتان را تجربه می‌کنید. در هتل کوروش پرسنل مجرب، همگی در فراهم کردن اقامتی خاطره‌انگیز تلاش می‌کنند. لابی این مجموعه مجهز می‌باشد و از ظرفیت ۱۰۰ نفر برخوردار است.

رستوران هتل کوروش کیش
عکس از: google map

یکی از خدماتی که در لابی هتل کوروش کیش ارائه‌شده اینترنت وای فای می‌باشد که با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. آسانسور جهت دسترسی به تمامی طبقات این هتل وجود دارد. در لابی این امکان را دارید تا از اتاق چمدان، صندوق امانات و دستگاه واکس کفش بهره‌مند گردید.تاکسی‌سرویسی که در لابی موجود بوده نیز جهت گشت‌وگذار مسافران تعبیه‌شده است. شما می‌توانید با کرایه اتومبیل به جاهای مختلف جزیره سر بزنید. همچنین خشک‌شویی نیز در لابی هتل کوروش دایر گشته است. احتمالا برخی از مسافران با ماشین شخصی به این جزیره سفر می‌کنند. در این حالت پارکینگ اختصاصی مجموعه دارای ظرفیت ۱۰ خودرو بوده و در اختیارشان قرار داده می‌شود.

امکانات تفریحی هتل کورش کیش

سالن بدنسازی هتل کوروش کیش
عکس از: google map

از امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل کورش کیش می‌توان به مجموعه آبی هتل اشاره کرد. این مجموعه شامل سونا، جکوزی، استخر با سرسره‌های آبی می‌باشد. سالن بدن‌سازی مجهزی نیز در این هتل دایر شده است که تایم‌های بانوان و آقایان آن جداگانه است.

درباره هتل پانوراما کیش

نمای ساختمان هتل پانوراما کیش
عکس از: google map

از هتل‌های ۵ ستاره بسیار معروف در جزیره کیش هتل پانوراما کیش می‌باشد. این هتل خاص و منحصربه‌فرد از جمله پر رفت و آمدترین اقامتگاه‌های جنوب کشور محسوب می‌شود و بهترین‌ها را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پس برای داشتن اقامتی رویایی و به‌یادماندنی خودتان را آماده کنید.
هتل پانوراما که در سال ۱۳۹۸ افتتاح‌شده، به‌نوعی یکی از هتل‌های تازه تاسیس این منطقه نیز شناخته می‌شود و با توجه به داشتن محیطی فوق‌العاده و مدرن برای میزبانی و مهمان‌نوازی از جمله گزینه‌های مناسب محسوب می‌شود. مسافرانی که عازم این جزیره می‌شوند، هتل پانوراما را رزرو کنند.

هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت خواب
ادامه مطلب
اتاق سه تخته هتل پانوراما کیش
عکس از: google map

ساختمان این هتل ۱۵ طبقه است و به خاطر موقعیت قرارگیری خوب این هتل در منطقه مرتفع و زیبا، توجه هر بیننده‌ای به‌سوی آن جلب می‌شود. اکثر مسافران از میان هتل‌های کیش علاقه بسیاری به رزرو هتل پانوراما دارند، بدون شک از این انتخابشان پشیمان نخواهند شد. باتوجه به موقعیت مکانی فوق‌العاده هتل پانوراما کیش تجربه‌ بی‌نظیری از سفر را در منطقه جنوبی کشور تجربه خواهید کرد.
هتل پانوراما در دسته هتل‌هایی است که به خاطر جدید و مدرن بودن، امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ایی را در جهت تامین رفاه مسافران فراهم می‌کند. همچنین شما به تعدادی مرکز خرید نظیر سارینا، زیتون، دامون و مریم دسترسی مطلوبی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل پانوراما کیش

فضای داخلی هتل پانوراما کیش
عکس از: google map

از اصلی‌ترین امکاناتی که این هتل دارد قبل از هر چیز می‌توان به پارکینگ آن اشاره کرد که از ظرفیت ۶۰ خودرو برخوردار است. لابی این مجموعه از ظرفیت ۱۰۰ نفری برخوردار می‌باشد و با اقامت در این هتل این امکان را دارید تا در لابی از آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی و آتلیه بهره‌مند گردید.

لابی هتل پانوراما کیش
عکس از: google map

امکانات دیگر هتل پانوراما کیش عبارت‌اند از خدمات تور، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودک و نظافت روزانه. همچنین اینترنت وای فای رایگان به‌صورت نامحدود در لابی این هتل ارائه می‌گردد. خدمات لازم جهت راحتی و آسایش افراد معلول نیز توسط پرسنل حرفه‌ای هتل پانوراما کیش ارائه می‌شوند و امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل پانوراما کیش

رستوران هتل پانوراما کیش
عکس از: google map

نکته قابل توجه در این هتل خاص وجود استخر می‌باشد. این استخر به‌صورت سرپوشیده دایر گشته و برای برطرف نمودن خستگی از جمله گزینه‌های مناسب محسوب می‌شود. شایان ذکر است که سونا و جکوزی هتل پانوراما کیش طرفداران بسیاری دارد و جسم و روح مهمانان را تازه می‌کند. پس با رزرو این هتل بی‌نظیر خودتان و خانواده‌تان را برای سفری خاطره‌انگیز آماده کنید.

معرفی هتل ایران مشهد در خیابان خسروی (اندرزگو)
ادامه مطلب

تفاوت اصلی هتل کوروش با هتل پانوراما

هتل کوروش دارای 198 باب اتاق است در حالی که هتل پانوراما از 267 باب اتاق برخوردار می‌باشد. با این حال هر دوی این هتل‌ها دارای واحدهای اقامتی مجهز و خوبی می‌باشند که رفاه و آرامش را به میهمانانشان هدیه می‌دهند.

جمع‌بندی
مقایسه هتل پانوراما و هتل کوروش کیش را در این مقاله مطالعه نمودید. بدون شک سفر به کیش تجربه‌ای خاص و فراموش‌نشدنی خواهد بود که خاطره آن همیشه در ذهن مسافران جزیره می‌ماند. داشتن اقامتگاهی که بتواند آسایش و امنیت را برای میهمانان فراهم کند، این لذت سفر را دو چندان خواهد کرد.

1/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر